Затверджую
Директор _________
Індивідуальний навчальний план
з «Інформатики»
учня/учениці 6 класу
_________________________,
який/яка здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання
План розроблено за модельною навчальною програмою
«Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти
(автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
до підручника «Інформатика» авт. Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.
Теми навчальних занять |
Дата/час проведення консультацій, видів контролю |
Тема 1. Цифрові пристрої. Цифрові технології |
|
Безпека під час роботи за комп’ютером. Повторення матеріалу за 5 клас. Цифрові пристрої та інформаційні процеси. Перевага використання цифрових пристроїв. Класифікація цифрових пристроїв. Використання цифрових у різних галузях діяльності людини. Цифровий слід. Учень пояснює призначення і використовує цифрові пристрої і технології для здійснення інформаційних процесів у повсякденному житті та навчальній діяльності; обирає цифрові пристрої та/чи інформаційні технології для розв’язання задачі; висловлює міркування щодо сучасних інформаційних технологій і їх місця в суспільстві; розуміє призначення, можливості та обмеження цифрових пристроїв різного типу, зумовлені їх складовими, використовує їх для власних потреб у навчанні і житті; описує вплив цифрових технологій на навколишнє середовище і добробут суспільства; розрізняє себе в реальному і віртуальному світі, передбачає власний “цифровий слід”. |
|
Консультація з теми «Цифрові пристрої. Цифрові технології» |
|
Тема 2. Комп'ютерні презентації |
|
Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій. Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення. Об’єкти презентації та засоби керування її демонстрацією. Типи слайдів. Налаштування показу презентацій. Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях. Ефекти зміни слайдів. Розв'язування компетентнісних задач. Проектна діяльність. Планування представлення презентації та виступ перед аудиторією. Учень називає апаратне й програмне забезпечення, необхідне для створення й перегляду комп’ютерних презентацій. наводить приклади об’єктів презентації, їх властивостей і типів слайдів; називає етапи створення презентації і правила компонування її об’єктів; знає принципи естетичного оформлення слайдів; створює презентацію та налаштовує її показ; використовує гіперпосилання, ефекти зміни слайдів та анімації; планує представлення презентації та виступає з нею перед аудиторією; обґрунтовує доцільність використання презентацій у своїй навчальній діяльності та повсякденному житті. |
|
Консультація з теми «Комп’ютерні презентації» |
|