Календарно-тематичне планування ДО НМК “ENGLISH WITH SMILEY -
Календарно-тематичне планування ДО НМК “ENGLISH WITH SMILEY - 2” (автор О. Карп’юк), 2 семестр
Тема: Відпочинок і дозвілля. (Нумо грати!) Unit 5. We Can Play!
№ уроку |
Дата уроку |
Підтема |
Фонетика |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Мовленнєві функції |
Письмо |
Д/З |
|
|
Мій ляльковий будинок
|
ow,ou [au], wh[h] |
Запитання Whose … is this? Присвій- ний відмінок іменника. Присвійний займ. му |
doll, dress, hat, bed, house, lovely |
PB ex.4 p.69 WB ex.1,2 p.36 |
PB ex.1,2, p.68 |
PB ex.3, p.69
|
називати іграшки - називати предмети одягу |
PB ex.5, p.69 WB ex.3 p.36 |
ex.4,5 p.69 |
|
|
Чиї це іграшки? |
oy[ᴐi], ay,ey [ei] |
Запитання Whose … is this? Запитання та відповіді з використанням ім. у присвійн. відмінку |
car, plane, robot, train, toy |
PB ex.4, p.71 WB ex.1 p.37 |
PB ex.1, p.70, ex. 3, p.71 |
PB ex.2, p.70
|
повідом- ляти про приналеж- ність пред- мета особі |
PB ex.5, p.71 WB ex.2 p.37 |
ex.4,5 p.71 |
|
|
Одяг моєї ляльки |
ir,ur,er [ә:/ɜ:] |
Форма дієслова to have ІІІос.,одн. тепер.часу |
umbrella, blouse, sweater, shoes, raincoat |
PB ex.4, p.73 WB ex.1,2 p.38 |
PB ex.1,2,3, p.72 |
|
запитува- ти і відпо- відати про приналеж- ність пред- мета особі |
PB ex.5, p.73 |
ex.4,5 p.73 |
|
|
Який чудовий ведмедик! |
|
присвійні займен- ники his /her What a lovely doll! |
kite, bike, teddy-bear, birthday |
PB ex.4, p.75 WB ex.2 p.39 |
PB ex.1,2, p.74 |
PB ex.3, p.75 |
описувати предмет
|
PB ex.5, p.75 WB ex.1,3 p.39 |
ex.4,5 p.75 |
№ уроку |
Дата уроку |
Підтема |
Фонетика |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Мовленнєві функції |
Письмо |
Д/З |
|
|
Подарунок на день народження |
|
Присвійний відмінок імен. Структура What a nice …! |
І am five today. Happy birthday! This is Mary’s birthday present. |
PB ex.3, p.77 WB ex.1 p.40 |
PB ex.2, p.77
|
PB ex.1, p.76 |
- дарувати / приймати подарунок - вітати з днем на- родження |
PB ex.4, p.77 WB ex.2 p.40 |
ex.4 p.77 |
|
|
Що я вмію та чого не вмію |
|
Стверджувальні та заперечні речення з модальним дієсловом can. Гра «вмієш-не вмієш» |
climb, chimp, ride a bike, fly a kite, run, jump |
WB ex.1 p.41 |
PB ex.1,2, p.78, ex.4, p.79 |
PB ex.3, p.79 |
вислов- лювати захоплення
|
WB ex.2 p.41 |
ex.4 p.69 |
|
|
А ти вмієш? |
|
|
Модальне дієслово Сan |
PB ex.4, p.81 WB ex.1,2 p.42 |
PB ex.1, p.80 |
PB ex.2, 3, p.80-81 |
запитува- ти / відпо- відати про уміння / здатність виконати дію
|
PB ex.5, p.81 |
ex.4 p.71 |
|
|
Тепер ти можеш…. |
|
|
Загальне питання з дієсловом Сan |
|
|
|
повідом- ляти про спромож- ність виконувати дію
|
|
ex.4 p.73 |
|
|
Лексико-граматичний тест
|
|||||||||
Тема: Людина Unit 6. I have got two eyes! (У мене є два ока!)
|
|||||||||||
№ уроку |
Дата уроку |
Підтема |
Фонетика |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Мовленнєві функції |
Письмо |
Д/З |
|
|
У мене є нова іграшка |
all [ᴐ:] |
Конструкція have got
|
clown, monster, soldier, ballerina |
PB ex.5, p.85 WB ex.1,2 p.44 |
PB ex.1, 2, p.84, ex.4, p.85 |
PB ex.3, p.84 |
ставити запитання і відповідати на них; повідомляло про когось/ щось; повідом- ляти про володіння предметом - елемен- тарно роз- повісти про свою іграшку - запитати про чиюсь іграшку
|
PB ex.6, p.85 WB ex.3 p.44 |
ex.5,6 p.85 |
|
|
Моє обличчя |
ear[iə] |
Конструкція has got
|
face, hair, eye, nose, ear, mouth |
PB ex.5, p.87 WB ex.1,2 p.45 |
PB ex.1, 2, p.86 |
PB ex.3, 4,p.86-87 |
PB ex.6, p.87 WB ex.3, p.45 |
ex.5,6 p.87 |
|
|
|
Розкажи про іграшку |
air, ear, ere [eə] |
Конструкція has got (no)
|
dark, blond, monster, long |
PB ex.4, p.89 WB ex.2,3 p.46 |
PB ex.1, p.88 |
PB ex.2, 3, p.89 |
PB ex.5, p.89 WB ex.1, p.46 |
ex.4,5 p.89 |
|
№ уроку |
Дата уроку |
Підтема |
Фонетика |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Мовленнєві функції |
Письмо |
Д/З |
|
|
Частини тіла |
th[θ] |
|
arm, hand, leg, feet, toe |
PB ex.5, p.91 WB ex.1,3 p.47 |
PB ex.1, p.90, ex.4, p.91 |
PB ex.2, 3, p.90-91 |
|
PB ex.6, p.91 WB ex.2 p.47 |
ex.5,6 p.91 |
|
|
Що вміють мої іграшки |
|
|
neck, head, walk, talk |
PB ex.4, p.93 WB ex.1 p.48 |
PB ex.1, 2, p.92 |
PB ex.3, p.93 |
|
PB ex.5, p.93 WB ex.2,3 p.48 |
ex.4,5 p.93 |
|
|
Це – моє чудовисько |
ght[t], al[ᴐ:] |
Конструкція have/has got |
finger, short |
PB ex.4, p.95 |
PB ex.1, 2, p.94 |
PB ex.3, p.95 |
|
PB ex.5, p.95 WB ex.1,2 –p.49 |
ex.4,5 p.95 |
|
|
Тепер ти можеш…. |
|
Конструкція have/has got |
|
Ex.3 c.97 |
Ex.4 c.97 |
Ex.1,2 c.96, Ex.5 c.97 |
|
Завдання на картках |
ex.4 p.95 |
|
|
Лексико-граматичний тест |
|||||||||
Тема: Природа - 1 (Домашні улюбленці та тварини) Unit 7. Pets and Animals |
|||||||||||
№ уроку |
Дата уроку |
Підтема |
Фонетика |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Мовленнєві функції |
Письмо |
Д/З |
|
|
Домашні улюбленці |
Сс [s] |
Структури Have you got? – Yes, I have. /No, I have not.
|
pet, turtle, hamster, clever |
|
PB ex.1, 2, p.98, ex.4, p.99
|
|
називати тварин, повідоми- ти про наявність домашньо- го улюб- ленця
|
|
ex.5 p.99 |
|
Дата уроку |
Підтема |
Фонетика |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Д/З |
|
|
|
У мене є улюбленець |
|
Конструкція have/ has got |
body, tail It has got a long tail and a small head. Rabbit’s tail is short. |
PB ex.5, p.99 WB ex.2, p.51 |
PB ex.1, p.100, ex.4, p. 101 |
PB ex.3, p.99 |
запитати і відповісти про домаш- нього улюбленця
|
WB ex.1, p.51 |
ex.1 p.100 вивчити слова, ex.5,6 p.101 |
|
|
Дикі тварини |
ea,ie [e], G[dӡ],[g] |
Запитання What animal is this?|What has it got? |
mouse, crocodile, giraffe, tall |
PB ex.5, p.101 WB ex.1-3 p.52 |
PB ex.1, 3, p.102 |
PB ex. 2,3, p.100 |
елементарно описати тварину
|
PB ex.6, p.101 |
ex.1 p.102 вивч. слова, ex.5 p.103 |
|
|
Що це за тварини? |
ph[f], Ss [s,z,iz] |
Запитання What animals are these? та відповідь They are…. Множина іменників. Модальне дієслово can |
|
PB ex.5, p.103 WB ex.1,2 p.53 |
PB ex.1, p.104 |
PB ex.2, p.102, ex.4, p.103 |
запитати і відповісти про тварин
елементарно описати тварину
|
WB ex.3, p.53 |
ex.4 p.105 |
|
|
У зоопарку |
|
Структури I like…. ,I do not like …. |
rhino, strong, fat, angry, beautiful |
PB ex.4, p.105 WB ex.2,3 p.55 |
PB ex.1,2, p.106 |
PB ex.2, p.104, ex.3, p.105 |
запитати і відповісти про тварин
|
WB ex.1, p.54 |
ex.1 p.106 вив. слова, ex.4,5 p.107
|
№ уроку |
Дата уроку |
Підтема |
Фонетика |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Мовленнєві функції |
Письмо |
Д/З |
|
|
Мені подобається слон |
|
Запитання Do you like…? Та відповідь Yes,I do| No, I do not.
|
|
PB ex.4, p.107 WB ex.1, p.56 |
PB ex.1, p.108 |
PB ex.3, p.107 |
елементарно описати тварину
|
PB ex.5, p.107 WB ex.2, p.56 |
ex.5 p.111
|
|
|
Тепер ти можеш… |
|
Запитання Do you like…? Та відповідь Yes,I do| No, I do not. Конструкція have/ has got Модальне дієслово can |
|
PB ex.3, p.109 WB ex.2- p.57 |
|
PB ex.2, p.108 |
|
WB ex.1, p.57 PB pp.110 – 111, WB ex.1,2, p.58 |
ex.5 p.111
|
|
|
Лексико-граматичний тест |
|||||||||
Тема: Природа – 2 (Моя улюблена пора року.) Unit 8. My favourite season
|
|||||||||||
№ уроку |
Дата уроку |
Підтема |
Фонетика |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Мовленнєві функції |
Письмо |
Д/З |
|
|
Погода |
Yy [i], ing [n] |
Безособові речення. It is windy. Структурa Let us… |
sunny, hot,cold, windy, rain, snow |
|
PB ex.1, 2, p.112 |
PB ex. 3,4, p.113 |
- повідом- ляти про погоду закликати до дії - вислов- лювати припущен- ня про здатність / нездатність виконувати дію Мовленнєві функції
|
WB ex.2, p.59 |
ex.1 р.112, ех. 5 p.113
|
|
|
Погода і розваги |
ou, ow [au] |
Структури Let’s … It’s… |
watch TV, make a snowman, go home, go out |
|
PB ex.1, 2, p.114 |
PB ex.3, p.115 |
WB ex.2, p.60 |
ex.1 р.114, ех. 4 p.115
|
|
№ уроку |
Дата уроку |
Підтема |
Фонетика |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Д/З |
|
|
|
Мій щоденник |
|
It is … I can … |
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Daybook
|
|
PB ex.1, 2, p.116, ex.3, p.117 |
|
називати дні тижня - називати пори року
|
PB ex.5, p.117 WB ex.1,2 p.61 |
ex.1 р.116, ех. 4,5 p.117
|
|
|
Пори року |
[w], [ʌ] |
Запитання Is it … та відповіді Yes, it is./No, it is not. |
It is spring. I can see birds. Is it autumn? season, winter, spring, summer, autumn |
PB ex.4, p.119 WB ex.1, p.62 |
PB ex.1, 2, p.118, ex.5, p.119 |
PB ex.3, p.119 |
називати весняні місяці - запитува- ти й відпо- відати про пору року -давати характерис тику різ- ним порам року - повідоми- ти про улюблену пору року - запитати і відповісти про улюб- лену пору року - повідоми- ти про час свого дня народжен- ня
|
WB ex.2,3 p.62 |
ex.1 р.118, ех. 4,5 p.119
|
|
|
Яка це пора року? |
ea[i:] |
Запитання What season is it? |
What season is it? |
PB ex.4, p.121 WB ex.2, p.63 |
PB ex.1, 2, p.120 |
PB ex.3, p.120 |
WB ex.1, p.63 |
Ех.1 р.121 |
|
|
|
Коли твій день народжен-ня?
|
|
Запитання When is your birthday? |
When is your birthday? It is in winter / April… etc. March, April, May
|
WB ex.2, p.64 |
PB ex.1,2, p.122, ex.5, p.123 |
PB ex.3,4, p.123 |
WB ex.1,3 p.64 |
ex.1 р.121, ех. 4 p.115
|
|
№ уроку |
Дата уроку |
Підтема |
Фонетика |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Д/З |
|
Мовленнєві функції |
|||||||||||
|
|
Моя улюблена пора року? |
|
Запитання What is your favourite season? |
We are on summer holidays! Summer is my favourite season. Holidays
|
PB ex.2,3, p.124-125 WB ex.1, p.65 |
PB ex.1, p.124, ex.4, p.125 |
PB ex.3, p.124-125 |
|
WB ex.1, p.65 |
Ех.2 р.124 Ех.5р.127 |
|
|
Тепер ти можеш…. |
|
Запитання What season is it? |
|
|
|
|
запитати і відповісти про час чийогось дня народ- ження |
|
|
|
|
Лексико – граматичний тест |
|||||||||
|
|
Контроль навиків читання |
|||||||||
|
|
Контроль навиків аудіювання |
|||||||||
|
|
Контроль навиків письма |
|||||||||
|
|
Контроль навиків говоріння |
Розробник: вчитель англійської мови
Зоріна Л.В. ____________ Перевірено:
ЗДНВР ПАРХЕТА О.О. _________
Дата: