КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний Рік ___________ Семестр____І____ Вчитель _____________________________ Клас ______________
Підручник: Full Blast 3
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Змістові лінії |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
завдання |
|||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||||
1 |
Мої плани на вечір. Опрацювання НЛО. Розвиток умінь читання. Module 1 Teen friends 1a Let’s meet up SB, pp. 5-6 |
Оцінювати події |
ГВ Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
Розуміти та поважно ставитись до стилю життя зарубіжних однолітків |
To come along, to get hold of, to get smth, to be up to smth; How is it going? Etc. |
|
Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання (true/false) |
Групове обговорення хобі |
WB, p. 4, ex. A, B, С |
|
2
3 |
Хобі та дозвілля. Present Simple& Present Progressive. Розвиток умінь говоріння. Module 1 Teen friends 1a Let’s meet up SB, p. 7 Мої плани на тиждень Граматичні вправи. |
Обмінюватись думками |
Здор. і безп. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Поважно ставитись до співрозмовника |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple vs Present Progressive |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: обговорення планів |
WB, p. 5, ex. D. E
Скласти речення за зразком. |
|
4 |
Екстремальні види спорту. Опрацювання НЛО. Розвито умінь читання та аудіювання. Module 1 Teen friends 1b Try something more SB, p. 8 |
Аргументувати свою точку зору |
Гром.відп. Визначає власні спортивні уподобання та потреби. |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Snowboarding, karate, aerobics, jogging, mountain biking, skisurfing etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (answering the questions) |
Обговорювати прочитаний матеріал |
WB, p. 6, ex. A, B, С |
|
5
6 |
Спортивні вподобання. Активізація ЛО. Comparison of adjectives and adverbs. Module 1 Teen friends 1b Try something more SB, p. 9 Порівняння видів спорту. Comparison of adjectives and adverbs. |
Аргументувати свою точку зору |
Здор. і безп. Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Comparison of adjectives and adverbs |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Опис вільного часу в письмовій формі |
WB, p. 7, ex. D. E
Скласти речення за зразком. |
|
7 |
Відчуй ритм. Опрацювання НЛО. Розвиток умінь аудіювання та читання. Module 1 Teen friends 1c Feel the beating SB, p. 10 |
Висловлювати власні почуття |
Здор. і .безп. Наводить приклади впливу музики на здоров"я і самопочуття. |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Hip-hop, jazz, classical, dance, rock, pop |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘Musical Youth’ та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення музики та музичних інструментів |
WB, p. 8, ex. A, B, С. Вивчити ЛО. |
|
8
|
Мої музичні вподобання. Some/any/no/every. Module 1 Teen friends 1c Feel the beating SB, p. 11 |
Представляти себе |
Здор. і безп. Формулює правила безпеки он-лайн спілкування. |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
To be a big fan of, to be interested in, can’t stand, to be fond of, to be into smth, etc. |
Some/any/no/every and their compounds |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (odd one out) |
Написання електронного листа |
WB, p. 9, ex. D. E
|
|
Дописати листа. |
||||||||||
9 |
Лист другу. Написання листа за зразком. |
|||||||||
10 |
Стилі одягу. Опрацювання НЛО. Розвиток умінь аудіювання і читання. Module 1 Teen friends 1d In fashion SB, p. 12 |
Аргументувати власну точку зору |
Здор. і безп. Пояснює вибір одягу залежно від погоди. |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Baggy trousers, flared jeans, torn jeans, checked skirt, striped shirt, sparkly dress, spotted dress |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘Jeans’ та виконання завдання (true/false) |
Проведення групового дослідження |
WB, p. 10, ex. A, B, С |
|
11
12 |
Мої улюблені джинси. Past Simple. Module 1 Teen friends 1d In fashion SB, p. 13 Модні тенденції з минулого. Past Simple. Виконання граматичних вправ. |
Висловлювати власну точку зору |
Здор. і безп. Пояснює вибір одягу залежно від погоди. |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
Робота в групах: обговорення одягу |
WB, p. 11, ex. D. E
Скласти речення за зразком. |
|
13 |
Дружба. Активізація ЛО. Розвиток умінь говоріння. Module 1 Teen friends 1e Being a friend SB, p. 14 |
Надавати оцінку вчинкам |
Гром. відп. Планує траєкторію власного життя. |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Quick-tempered, bossy, confident, stubborn, selfish, outgoing, kind, easy-going |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Групова дискусія: обговорення відносин з друзями |
WB, p. 12, ex. A, B |
|
14
15 |
Опис друга. Розвиток умінь письма. Module 1 Teen friends 1e Being a friend SB, p. 15 Який твій друг? Робота над описом за зразком. |
Обмінюватись думками |
Гром. відп. Формулює особисті ціннісні пріорітети. |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Using conjunctions (and/or/but/so/because) |
Читання тексту та виконання завдання |
Опис людини у письмовій формі |
WB, p. 12, ex. C
Закінчити опис. |
|
16
17 |
Повсякденне життя. Активізація вивченого матеріалу. Module 1 Teen friends Round-up SB, p. 16 Чим живуть підлітки. Повторення ЛО та ГО. |
Обмінюватись думками |
Гром. відп. Формулює особисті ціннісні пріорітети. |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
Повторити ЛО та ГО.
WB, pp. 13-14, ex. A, B, C, D, E, F, G |
|
18 |
Життя підлітків. Виконання тесових завдань з теми. Test 1 |
|
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Повторити ЛО. |
|
Відпочинок і дозвілля
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
|
Соціокультурні / Загальнонавчальні Компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
Завдання |
|||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||||
19 |
Визначні місця. Опрацювання НЛО. Розвиток умінь читання і аудіювання. Module 2 Standing out 2a Landmarks SB, pp. 17-18 |
Обмінюватись думками |
Здор. і безп. Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
Розвивати інтерес до культури народу країни, мова якої вивчається |
Amazing, pyramid, skyscraper, tower, bell, distance, jungle, waterfall, to stretch |
|
Читання тексту вікторини та виконання завдання (multiple choice act.) |
Групове обговорення визначних місць |
WB, p. 15, ex. A, B, С |
|
20
21 |
Незвичайні краєвиди. Активізація ЛО. Розвиток умінь письма. Module 2 Standing out 2a Landmarks SB, p. 19 Відпочинок по новому. Relative Pronouns. |
Розпитувати з метою уточнення інформації та надавати необхідні відповіді |
Здор. і безп. Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
Прилучатись до культури країни, мова якої вивчається |
Units of measurement: centimetre, metre, kilometre, weight: gram, kilo, tonne; liquids: litre, millilitre |
Relative Pronouns: who / which / that / whose; Relative Adverb: where |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
Робота в парах: доповнення таблиці |
WB, p. 16, ex. D. E, F
Написати речення за зразком. |
|
22 |
Типи зачісок. Опрацювання НЛО. Розвиток уміння аудіювання та читання. Module 2 Standing out 2b A new look SB, p. 20 |
Надавати необхідні відповіді |
Гром. відп. Описує власний стиль життя та визначає пріорітети. |
Знаходити, розуміти та передавати нову інформацію |
To get extensions, to get a buzz cut, to tie back hair in a ponytail, to get permed hair, to get a bob |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання та прослуховування діалогу: виконання завдання (matching) |
Надання відповідей на запитання |
WB, p. 17, ex. A, B, С |
|
23
24
25 |
Особливості зовнішності. Conditional Type 1. Module 2 Standing out 2b A new look SB, p. 21 Сучасні тенденції. Виконання граматичних вправ.
Новітні тенденції Опрацювання граматичних структур. |
Висловлювати свою точку зору |
Гром. відп. Описує власний стиль життя та визначає пріорітети. |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Повторення лексичного матеріалу під час групової роботи |
Conditional Sentences Type 1 |
Прослуховування аудіо запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в маленькій групі: заповнення анкети |
WB, p. 18, ex. D. E
Вивчити граматичні структури.
Написати речення за зразком. |
|
26 |
Графіті. Нові хвилі творчості. Опрацювання тексту. Module 2 Standing out 2c Art attack SB, p. 22 |
Висловлювати власну точку зору |
Гром. відп. Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. |
Розуміти стиль життя зарубіжних однолітків |
Hip hop culture, graffiti, campaign, wild style piece, urban culture, |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (true/false) |
Групове обговорення мистецтва |
WB, p. 19, ex. A, B |
|
27
|
Розуміння культур. All/ both/ neither/ none/ either. Module 2 Standing out 2c Art attack SB, p. 23 |
Надавати необхідні відповіді |
Гром. відп. Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
To explain, to complain, to react, to understand, to realize, to encourage, to suggest |
All/ both/ neither/ none/ either |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
Робота в парах: обговорення локального мистецтва |
WB, p. 20, ex. C, D
|
|
Написати речення за зразком |
||||||||||
28 |
Новий вигляд міста. Виконання граматичних вправ. |
|||||||||
29 |
Відомі обличчя. Опрацювання НЛО. Розвиток умінь читання. Module 2 Standing out 2d Famous faces SB, p. 24 |
Оцінювати події |
Гром. відп. Формулює особисті ціннісні пріорітети. |
Розвивати інтерес до культури країни, мова якої вивчається |
To improve, to get rid of, to spread, task |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (answering the questions) |
Групова дискусія щодо відомих людей та їх діяльності |
WB, p. 21, ex. A, B, С |
|
30
31 |
Наслідування відомих людей. Обговорення. Module 2 Standing out 2d Famous faces SB, p. 25 Особливість в кожному. Clauses of result. |
Аргументувати свою точку зору |
Гром. відп. Формулює особисті ціннісні пріорітети. |
Формувати елементарні уявлення про естетичні цінності чужої культури |
Preparation, collection, information, advertisement, celebrations, organization, achievement, argument |
Clauses of result: so+ adjective/adverb + (that), such + a/an + adjective + adverb |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: обговорення відомих людей та їх досягнень |
WB, p. 22, ex. D. E
Написати речення за зразком. |
|
32 |
Місце призначення. Опрацювання НЛО. Розвиток умінь аудіювання. Module 2 Standing out 2e The place to go SB, p. 26 |
Оцінювати факти |
Гром. відп. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
University, cathedral, ancient ruins, palace, square, statue, bicycle lane, bridge |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Опис міста в усній формі |
WB, p. 23, ex. A |
|
33
34 |
Яке місто!. Розвиток умінь говоріння та письма. Module 2 Standing out 2e The place to go SB, p. 27 Особливе місце. Опис за зразком. Розвиток умінь письма. |
Описувати місце |
Гром. відп. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Читання тексту ‘What a city’ та виконання завдання (looking for synonyms) |
Опис міста у письмовій формі |
WB, p. 23, ex. B
Закінчити опис. |
|
35
36 |
Подорожі. Активізація ЛО з теми. Module 2 Standing out Round-up SB, p. 28 Відомі місця та будівлі. Активізація ГО. |
Обмінюватись думками |
Гром. відп. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
Повторити ГО.
WB, p. 24, ex. A, B, С, D |
|
37 |
Мега музеї. Опрацювання тексту. Module 2 Standing out Culture Page SB, pp. 29-30 |
Обговорювати відомі музеї |
Гром. відп. Планує краєзнавчу подорож. |
Розвивати інтерес до культури країни, мова якої вивчається |
Museums; human history, classical art, antiques weapons, to locate, a visitor, a bone etc. |
|
Читання тексту ‘Mega Museums’ та виконання завдання (matching) |
Обговорення прочитаного матеріалу, хоровий спів пісні |
WB, p. 24, ex. E, F, G |
|
38 |
Відпочинок і дозвілля. Test 2 |
|
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Повторити ЛО |
|
Харчування та відпочинок
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Змістові лінії |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
Завдання |
|||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||||
39 |
Поїхали до табору! Опрацювання НЛО. Розвиток умінь читання та аудіювання. Module 3 Broaden your mind 3a A learning experience SB, pp. 31-32 |
Висловлювати свої враження |
Здор. і безп. Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
Розуміти стиль життя зарубіжних однолітків |
Out of the ordinary, similar, opportunity, to produce, accommodation, extra, martial arts, train, monthly |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання рекламних текстів та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення шкільних літніх таборів |
WB, p. 26, ex. A, B, С, D |
|
40
41
42 |
Мистецький табір. Present Perfect Simple. Опрацювання граматики. Module 3 Broaden your mind 3a A learning experience SB, p. 33 Заняття в таборі. Розвиток умінь говоріння.
Відпочинок в таборі. Виконання граматичних вправ з Present Perfect. |
Реагувати на пропозицію |
Здор. і безп. Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Perfect Simple |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в групі обговорення прочитаного тексту |
WB, p. 27, ex. E, F
Написати розповідь про відпочинок.
Скласти речення за зразком. |
|
43 |
Мова жестів. Опрацювання НЛО. Опрацювання тексту. Module 3 Broaden your mind 3b Express yourself! SB, p. 34 |
Обмінюватись думками |
Гром. відп. Пояснює вибір особистих символів. |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Wicked, crowded, to apologize, to annoy, etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання |
Робота в групі: обговорення мови знаків |
WB, p. 28, ex. A, B, С Вивчити ЛО. |
|
44
45 |
Нові інтереси. Робота з ЛО. Виконання вправ. Module 3 Broaden your mind 3b Express yourself! SB, p. 35 Дивні інтереси. Present Perfect Simple& Past Simple. |
Аргументувати свій вибір |
Гром. відп. Описує власний стиль життя та визначає пріорітети. |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
To wonder, to think, to imagine, to talk, to speak, to tell, to discuss, to say |
Present Perfect Simple vs Past Simple |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: парна дискусія |
WB, p. 29, ex. D, E
Закінчити вправи. Вивчити правило. |
|
46 |
Ти розмовляєш англійською? Опрацювання НЛО. Робота з текстом. Module 3 Broaden your mind 3c Do you speak English SB, p. 36 |
Оцінювати стан речей |
Гром. відп. Формулює особисті ціннісні пріорітети. |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
To look up, to look after, to look out, to come round, to look forward to, to come across, to come up with |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (answering the question) |
Групова дискусія щодо вивчення іноземних мов |
WB, p. 30, ex. A, B, С Вивчити ЛО. |
|
47
48
|
Словники та розмовники. Працювання Present Perfect Continuous. Розвиток умінь говоріння. Module 3 Broaden your mind 3c Do you speak English SB, p. 37 Вивчення мови та спілкування. Виконання граматичних вправ. |
Аргументувати власну точку зору |
Гром. відп. Формулює особисті ціннісні пріорітети. |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Perfect Progressive |
Читання речень та виконання граматичного завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: проведення дослідження |
WB, p. 31, ex. D, E
Вивчити правила.
|
|
49 |
Смачні традиції. Опрацювання НЛО. Розвиток умінь читання. Module 3 Broaden your mind 3d A taste of culture SB, p. 38 |
Надавати вказівки |
Здор. і безп. Обговорює вибір корисних продуктів для здоров"я. |
Розуміти та находити нову інформацію |
To peel, to fry, to boil, to beat, to stir, to dip, to bake, to roast, oven, to melt |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та обговорення завдання (filling in the gaps) |
Групове обговорення харчування |
WB, p. 32, ex. A Вивчити ЛО. |
|
50 |
Спосіб приготування. Розвиток умінь аудіювання і письма. Module 3 Broaden your mind 3d A taste of culture SB, p. 39 |
Надавати вказівки |
Здор. і безп. Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров"я та дотримання безпеки. |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Pronouns (this/these/that/those) |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парі: написання рецепту |
WB, p. 32, ex. B |
|
51 |
Шкільне середовище. Опрацювання НЛО. Розвиток умінь читання та аудіювання. Module 3 Broaden your mind 3e School days SB, p. 40 |
Описувати події |
Здор. і безп. Впорядковує власний день з дотриманням здорового способу життя. |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
To pass, to fail, to sit for, to take an exam, to take a test, to revise for, to attend etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Опис малюнків |
WB, p. 33, ex. A, B Вивчити ЛО. |
|
52 |
Лист другу. Опрацювання структури листа. Розвиток умінь письма. Module 3 Broaden your mind 3e School days SB, p. 41 |
Описувати події |
Здор. і безп. Впорядковує власний день з дотриманням здорового способу життя. |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення |
|
Читання електронного листа та виконання завдання (answering the questions) |
Написання електронного листа другові |
WB, p. 33, ex. C Написати лист. |
|
53 |
Повсякденне житті. Повторення ЛО та ГО. Виконання вправ. Module 3 Broaden your mind Round-up SB, p. 42 |
Описувати події |
Здор. і безп. Впорядковує власний день з дотриманням здорового способу життя. |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, pp. 34-35, ex. A, B, C, D, E, F, G |
|
54 |
Харчування та відпочинок. Виконання тестових завдань. Test 3 |
|
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Повторити ЛО. |
|
3
Навколишнє середовище
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Змістові лінії |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
Завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
||||||
55 |
Дивні рослини. Опрацювання НЛО. Робота з текстом. Module 4 The power of nature 4a The natural world SB, pp. 43-44 |
Оцінювати факти |
Екол. безп. і стал. розв. Розглядає природу як цілісну систему. |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
To escape, trap, enormous, to survive, climate, record etc. |
|
Читання тексту ‘Extraordinary plants’ та виконання завдання (true/false) |
Групова дискусія щодо екстремальних погодних умов |
WB, p. 36, ex. A, B, С Вивчити НЛО. |
56 |
Структура росту рослин. Прийменники місця, часу та руху. Розвиток умінь аудіювання. Module 4 The power of nature 4a The natural world SB, p. 45 |
Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію |
Екол. безп. і стал. розв. Розглядає природу як цілісну систему. |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Prepositions of time, place and movement |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: розробка проекту |
WB, p. 37, ex. D, E |
57 |
Зміни в погоді. Опрацювання НЛО. Розвиток умінь читання. Module 4 The power of nature 4b A change in the weather SB, p. 46 |
Розпитувати з метою уточнення інформації |
Здор. і безп. Робить повідомлення про складні погодні умови. |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
To head back, to hand smth, to give smb a hand, a close shave, to mess around |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (ordering) |
Інсценування діалогу |
WB, p. 38, ex. A, B, С. Вивчити ЛО. |
58
|
Розповідь про подорож. Опрацювання тексту. Module 4 The power of nature 4b A change in the weather SB, p. 47
|
Обмінюватись думками |
Екол. безп і стал. розв. Обговорює переваги екологічних видів транспорту. |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Foggy, to shine on, degree, to blow, lightning, to rise |
Question Tags |
Читання тексту та виконання зав |
Робота в парах: гра |
WB, p. 39, ex. D, E Написати запитання. |
59 |
Історія з життя. Опрацювання НЛО. Робота з текстом та після текстовими завданнями. Module 4 The power of nature 4c Go wild! SB, p. 48 |
Аргументувати свою точку зору |
Екол. безп і стал. розв. Планує краєзнавчу подорож. |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Suddenly, fortunately, unfortunately, amazingly, then, finally |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘I lived to tell the tale’ та виконання завдання (true/false) |
Групове обговорення небезпечних тварин |
WB, p. 40, ex. A, B, С |
60 |
Різновиди тварин. Past Simple, Past Progressive. Виконання вправ. Module 4 The power of nature 4c Go wild! SB, p. 49 |
Описувати тварин |
Екол. безп. і стал. розв. Розглядає природу як цілісну систему. |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple/Past Progressive Time clauses (when/while/as/as soon as) |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Опис малюнків у письмовій формі |
WB, p. 41, ex. D, E, F |
61 |
Світові трагедії. Робота з НЛО. Розвиток умінь читання. Module 4 The power of nature 4d What a tragedy! SB, p. 50 |
Висловлювати свої враження |
Здор. і безп. Робить повідомлення про складні погодні умови. |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
To collapse, to destroy, to flood, homeless, rubble, to occur, to evacuate, to erupt, smoke, damage |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення природних катастроф |
WB, p. 42, ex. A, B, С. Вивчити ЛО. |
62
63 |
Причини трагедій. Розвиток умінь аудіювання та говоріння. Module 4 The power of nature 4d What a tragedy! SB, p. 51 Події з минулого. Past Perfect Simple. Виконання граматичних вправ. |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
Здор. і безп. Робить повідомлення про складні погодні умови. |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Perfect Simple |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Робота в парах: рольова гра |
WB, p. 43, ex. D, E
Написати речення за зразком. |
64 |
Тільки но уяви! Робота з НЛО. Розвиток умінь аудіювання. Module 4 The power of nature 4e Imagine that! SB, p. 52 |
Описувати емоції |
Екол. безп. і стал. розв. Розглядає природу як цілісну систему. |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Amazed/amazing, frightened/frightening, shocked/shocking, exhausted/exhausted, disappointed/disappointing, surprised/surprising |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (ordering) |
|
WB, p. 44, ex. A, B |
65 |
Відомі подорожі. Розвиток умінь говоріння і письма. Module 4 The power of nature 4e Imagine that! SB, p. 53 |
Описувати події |
Гром. відп. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
Розвивати здатність адекватного спілкування |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Читання тексту та виконання завдання |
Написання історії |
WB, p. 44, ex. D |
66 |
Явища природи. Повторення ГО та ЛО. Виконання вправ. Module 4 The power of nature Round-up SB, p. 54 |
Описувати події |
Екол. безп. і стал. розв. Розглядає природу як цілісну систему. |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, p. 45, ex. A, B, C, D |
67
|
Їжа навколо світу. Опрацювання тексту. Module 4 The power of nature Culture Page SB, pp. 55-56 |
Надавати необхідні відповіді |
Гром. відп. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
Ознайомити з культурою країни, мова якої вивчається |
Haggis, variety, chopstick, vitamin, ingredient, haggis, stomach etc |
|
Читання тексту та виконання завдань |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
Підготувати інформацію. WB, p. 46, ex. E, F, G, H |
68 |
Навколишнє середовище. Виконання тестових завдань. Test 4
|
|
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Повторити ЛО. |
69 |
Моя планета. Проектна робота. |
|
Повторити ЛО |
||||||
Повторити ГО |
|||||||||
70 |
Контроль читання. Виконання різнорівневих завдань. |
||||||||
71 |
Мої вподобання. Розвиток умінь говоріння. |
Написати речення. |
|||||||
72 |
Контроль письма. Виконання лексико-граматичних вправ. |
|
Повторити вивчені теми |
||||||
73 |
Сімейні традиції. Обговорення запитань. |
Написати про традиції |
|||||||
74 |
Контроль говоріння. Обговорення вивчених тем. |
|
Повторити ЛО. |
||||||
75 |
Розпорядок дня. Здоровий спосіб життя. |
Намалювати схему. |
|||||||
76 |
Контроль аудіювання. Розвиток умінь аудіювання. |
|
Повторити ЛО та ГО. |
||||||
77 |
Мої плани на канікули. Розвиток умінь роботи в групах. |
Підготувати проект. |