Календарно-тематичне планування до підручника Full Blast 3. 1 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до підручника Full Blast 3. 1 семестр з розрахунком на 5 годин на тиждень.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

Навчальний Рік ___________  Семестр____І____    Вчитель _____________________________    Клас ______________

Підручник:   Full Blast 3

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

 

Змістові лінії

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

1

Мої плани на вечір. Опрацювання НЛО. Розвиток умінь читання.

Module 1

Teen friends

1a Let’s meet up

SB, pp. 5-6

Оцінювати події

ГВ

Пояснює правила поведінки у закладах культури.

Розуміти та поважно ставитись до стилю життя зарубіжних однолітків

To come along, to get hold of, to get smth, to be up to smth; How is it going? Etc.

 

Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання (true/false)

Групове обговорення хобі

WB, p. 4, ex. A, B, С

2

 

 

 

 

 

 

3

Хобі та дозвілля. Present Simple& Present Progressive. Розвиток умінь говоріння.

Module 1

Teen friends

1a Let’s meet up

SB, p. 7

Мої плани на тиждень Граматичні вправи.

Обмінюватись думками

Здор. і безп.

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

Поважно ставитись до співрозмовника

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple vs Present Progressive

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: обговорення планів

WB, p. 5, ex. D. E

 

 

 

Скласти речення за зразком.

4

Екстремальні види спорту. Опрацювання НЛО. Розвито умінь читання та аудіювання.

Module 1

Teen friends

1b Try something more

SB, p. 8

Аргументувати свою точку зору

Гром.відп.

Визначає власні спортивні уподобання та потреби.

Уважно стежити за презентованою інформацією

Snowboarding, karate, aerobics, jogging, mountain biking, skisurfing etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (answering the questions)

Обговорювати прочитаний матеріал

WB, p. 6, ex. A, B, С

5

 

 

 

 

 

6

Спортивні вподобання. Активізація ЛО. Comparison of adjectives and adverbs.

Module 1

Teen friends

1b Try something more

SB, p. 9

Порівняння видів спорту. Comparison of adjectives and adverbs.

Аргументувати свою точку зору

Здор. і безп.

Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань.

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Comparison of adjectives and adverbs

Читання речень та виконання граматичного завдання

Опис вільного часу в письмовій формі

WB, p. 7, ex. D. E

 

 

 

Скласти речення за зразком.

7

Відчуй ритм. Опрацювання НЛО. Розвиток умінь аудіювання та читання.

Module 1

Teen friends

1c Feel the beating

SB, p. 10

Висловлювати власні почуття

Здор. і .безп.

Наводить приклади впливу музики на здоров"я і самопочуття.

Знаходити та розуміти нову інформацію

Hip-hop, jazz, classical, dance, rock, pop

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘Musical Youth’ та виконання завдання (matching)

Групове обговорення музики та музичних інструментів

WB, p. 8, ex. A, B, С.

Вивчити ЛО.

8

 

 

 

 

 

 

Мої музичні вподобання. Some/any/no/every.

Module 1

Teen friends

1c Feel the beating

SB, p. 11

Представляти себе

Здор. і безп.

Формулює правила безпеки он-лайн спілкування.

Активно застосовувати мову, що вивчається

To be a big fan of, to be interested in, can’t stand, to be fond of, to be into smth, etc.

Some/any/no/every and their compounds

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (odd one out)

Написання електронного листа

WB, p. 9, ex. D. E

 

 

 

Дописати листа.

9

Лист другу. Написання листа за зразком.

10

Стилі одягу. Опрацювання НЛО. Розвиток умінь аудіювання і читання.

Module 1

Teen friends

1d In fashion

SB, p. 12

Аргументувати власну точку зору

Здор. і безп.

Пояснює вибір одягу залежно від погоди.

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Baggy trousers, flared jeans, torn jeans, checked skirt, striped shirt, sparkly dress, spotted dress

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘Jeans’ та виконання завдання (true/false)

Проведення групового дослідження

WB, p. 10, ex. A, B, С

11

 

 

 

 

 

12

Мої улюблені джинси. Past Simple.

Module 1

Teen friends

1d In fashion

SB, p. 13

Модні тенденції з минулого. Past Simple. Виконання граматичних вправ.

Висловлювати власну точку зору

Здор. і безп.

Пояснює вибір одягу залежно від погоди.

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

Робота в групах: обговорення одягу

WB, p. 11, ex. D. E

 

 

 

 

Скласти речення за зразком.

13

Дружба. Активізація ЛО. Розвиток умінь говоріння.

Module 1

Teen friends

1e Being a friend

SB, p. 14

Надавати оцінку вчинкам

Гром. відп.

Планує траєкторію власного життя.

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Quick-tempered, bossy, confident, stubborn, selfish, outgoing, kind, easy-going

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Групова дискусія: обговорення відносин з друзями

WB, p. 12, ex. A, B

14

 

 

 

15

Опис друга. Розвиток умінь письма.

Module 1

Teen friends

1e Being a friend

SB, p. 15

Який твій друг? Робота над описом за зразком.

Обмінюватись думками

Гром. відп.

Формулює особисті ціннісні пріорітети.

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Using conjunctions (and/or/but/so/because)

Читання тексту та виконання завдання

Опис людини у письмовій формі

WB, p. 12, ex. C

 

 

 

Закінчити опис.

16

 

 

 

 

17

Повсякденне життя. Активізація вивченого матеріалу.

Module 1

Teen friends

Round-up

SB, p. 16

Чим живуть підлітки. Повторення ЛО та ГО.

Обмінюватись думками

Гром. відп.

Формулює особисті ціннісні пріорітети.

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

Повторити ЛО та ГО.

 

 

WB, pp. 13-14, ex. A, B, C, D, E, F, G

18

Життя підлітків. Виконання тесових завдань з теми.

Test 1

 

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Повторити ЛО.

Відпочинок і дозвілля

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

 

 

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

Компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

19

Визначні місця. Опрацювання НЛО. Розвиток умінь читання і аудіювання.

Module 2

Standing out

2a Landmarks

SB, pp. 17-18

Обмінюватись думками

Здор. і безп.

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

Розвивати інтерес до культури народу країни, мова якої вивчається

Amazing, pyramid, skyscraper, tower, bell, distance, jungle, waterfall, to stretch

 

Читання тексту вікторини та виконання завдання (multiple choice act.)

Групове обговорення визначних місць

WB, p. 15, ex. A, B, С

20

 

 

 

 

 

21

Незвичайні краєвиди. Активізація ЛО. Розвиток умінь письма.

Module 2

Standing out

2a Landmarks

SB, p. 19

Відпочинок по новому.

Relative Pronouns.

Розпитувати з метою уточнення інформації та надавати необхідні відповіді

Здор. і безп.

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

Прилучатись до культури країни, мова якої вивчається

Units of measurement: centimetre, metre, kilometre, weight: gram, kilo, tonne; liquids: litre, millilitre

Relative Pronouns: who / which / that / whose; Relative Adverb: where

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

Робота в парах: доповнення таблиці

WB, p. 16, ex. D. E, F

 

 

Написати речення за зразком.

22

Типи зачісок. Опрацювання НЛО. Розвиток уміння аудіювання та читання.

Module 2

Standing out

2b A new look

SB, p. 20

Надавати необхідні відповіді

Гром. відп.

Описує власний стиль життя та визначає пріорітети.

Знаходити, розуміти та передавати нову інформацію

To get extensions, to get a buzz cut, to tie back hair in a ponytail, to get permed hair, to get a bob

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання та прослуховування діалогу: виконання завдання (matching)

Надання відповідей на запитання

WB, p. 17, ex. A, B, С

23

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

25

Особливості зовнішності. Conditional Type 1.

Module 2

Standing out

2b A new look

SB, p. 21

Сучасні тенденції. Виконання граматичних вправ.

 

Новітні тенденції Опрацювання граматичних структур.

Висловлювати свою точку зору

 

 

 

 

 

 

Гром. відп.

Описує власний стиль життя та визначає пріорітети.

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення лексичного матеріалу під час групової роботи

Conditional Sentences Type 1

Прослуховування аудіо запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в маленькій групі: заповнення анкети

WB, p. 18, ex. D. E

 

 

 

Вивчити граматичні структури.

 

 

 

 

Написати речення за зразком.

26

Графіті. Нові хвилі творчості. Опрацювання тексту.

Module 2

Standing out

2c Art attack

SB, p. 22

Висловлювати власну точку зору

Гром. відп.

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

Розуміти стиль життя зарубіжних однолітків

Hip hop culture, graffiti, campaign, wild style piece, urban culture,

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (true/false)

Групове обговорення мистецтва

WB, p. 19, ex. A, B

27

 

 

 

 

 

 

Розуміння культур. All/ both/ neither/ none/ either.

Module 2

Standing out

2c Art attack

SB, p. 23

Надавати необхідні відповіді

Гром. відп.

Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

To explain, to complain, to react, to understand, to realize, to encourage, to suggest

All/ both/ neither/ none/ either

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

Робота в парах: обговорення локального мистецтва

WB, p. 20, ex. C, D

 

 

 

Написати речення за зразком

28

Новий вигляд міста. Виконання граматичних вправ.

29

Відомі обличчя. Опрацювання НЛО. Розвиток умінь читання.

Module 2

Standing out

2d Famous faces

SB, p. 24

Оцінювати події

Гром. відп.

Формулює особисті ціннісні пріорітети.

Розвивати інтерес до культури країни, мова якої вивчається

To improve, to get rid of, to spread, task

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (answering the questions)

Групова дискусія щодо відомих людей та їх діяльності

WB, p. 21, ex. A, B, С

30

 

 

 

 

 

31

Наслідування відомих людей. Обговорення.

Module 2

Standing out

2d Famous faces

SB, p. 25

Особливість в кожному. Clauses of result.

Аргументувати свою точку зору

Гром. відп.

Формулює особисті ціннісні пріорітети.

Формувати елементарні уявлення про естетичні цінності чужої культури

Preparation, collection, information, advertisement, celebrations, organization, achievement, argument

Clauses of result: so+ adjective/adverb + (that), such + a/an + adjective + adverb

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: обговорення відомих людей та їх досягнень

WB, p. 22, ex. D. E

 

 

 

Написати речення за зразком.

32

Місце призначення. Опрацювання НЛО. Розвиток умінь аудіювання.

Module 2

Standing out

2e The place to go

SB, p. 26

Оцінювати факти

Гром. відп.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

Уважно стежити за презентованою інформацією

University, cathedral, ancient ruins, palace, square, statue, bicycle lane, bridge

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Опис міста в усній формі

WB, p. 23, ex. A

33

 

 

 

 

 

 

34

Яке місто!. Розвиток умінь говоріння та письма.

Module 2

Standing out

2e The place to go

SB, p. 27

Особливе місце. Опис за зразком. Розвиток умінь письма.

Описувати місце

Гром. відп.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Читання тексту ‘What a city’ та виконання завдання (looking for synonyms)

Опис міста у письмовій формі

WB, p. 23, ex. B

 

 

 

Закінчити опис.

35

 

 

 

 

 

36

Подорожі. Активізація ЛО з теми.

Module 2

Standing out

Round-up

SB, p. 28

Відомі місця та будівлі. Активізація ГО.

Обмінюватись думками

Гром. відп.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

Повторити ГО.

 

 

WB, p. 24, ex. A, B, С, D

37

Мега музеї. Опрацювання тексту.

Module 2

Standing out

Culture Page

SB, pp. 29-30

Обговорювати відомі музеї

Гром. відп.

Планує краєзнавчу подорож.

Розвивати інтерес до культури країни, мова якої вивчається

Museums; human history, classical art, antiques weapons, to locate, a visitor, a bone etc.

 

Читання тексту ‘Mega Museums’ та виконання завдання (matching)

Обговорення прочитаного матеріалу, хоровий спів пісні

WB, p. 24, ex. E, F, G

38

Відпочинок і дозвілля.

Test 2

 

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

Повторити ЛО

 

Харчування та відпочинок

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

 

Змістові лінії

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

39

Поїхали до табору!

 Опрацювання НЛО. Розвиток умінь читання та аудіювання.

Module 3

Broaden your mind

3a A learning experience

SB, pp. 31-32

Висловлювати свої враження

Здор. і безп.

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

Розуміти стиль життя зарубіжних однолітків

Out of the ordinary, similar, opportunity, to produce, accommodation, extra, martial arts, train, monthly

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання рекламних текстів та виконання завдання (matching)

Групове обговорення шкільних літніх таборів

WB, p. 26, ex. A, B, С, D

40

 

 

 

 

 

 

 

 

 

41

 

 

 

 

42

Мистецький табір. Present Perfect Simple. Опрацювання граматики. 

Module 3

Broaden your mind

3a A learning experience

SB, p. 33

Заняття в таборі. Розвиток умінь говоріння.

 

Відпочинок в таборі. Виконання граматичних вправ з Present Perfect.

Реагувати на пропозицію

Здор. і безп.

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Perfect Simple

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в групі обговорення прочитаного тексту

WB, p. 27, ex. E, F

 

 

 

 

 

 

 

Написати розповідь про відпочинок.

 

 

 

 

 

Скласти речення за зразком.

43

Мова жестів. Опрацювання НЛО. Опрацювання тексту.

Module 3

Broaden your mind

3b Express yourself!

SB, p. 34

Обмінюватись думками

Гром. відп.

Пояснює вибір особистих символів.

Уважно стежити за презентованою інформацією

Wicked, crowded, to apologize, to annoy, etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання

Робота в групі: обговорення мови знаків

WB, p. 28, ex. A, B, С

Вивчити ЛО.

44

 

 

 

 

 

 

45

Нові інтереси. Робота з ЛО. Виконання вправ.

Module 3

Broaden your mind

3b Express yourself!

SB, p. 35

Дивні інтереси. Present Perfect Simple& Past Simple.

Аргументувати свій вибір

Гром. відп.

Описує власний стиль життя та визначає пріорітети.

Усвідомлювати мету поставленого завдання

To wonder, to think, to imagine, to talk, to speak, to tell, to discuss, to say

Present Perfect Simple vs Past Simple

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: парна дискусія

WB, p. 29, ex. D, E

 

 

 

Закінчити вправи. Вивчити правило.

46

Ти розмовляєш англійською? Опрацювання НЛО. Робота з текстом.

Module 3

Broaden your mind

3c Do you speak English

SB, p. 36

Оцінювати стан речей

Гром. відп.

Формулює особисті ціннісні пріорітети.

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

To look up, to look after, to look out, to come round, to look forward to, to come across, to come up with

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (answering the question)

Групова дискусія щодо вивчення іноземних мов

WB, p. 30, ex. A, B, С

Вивчити ЛО.

47

 

 

 

 

 

 

 

48

 

 

 

 

 

 

Словники та розмовники. Працювання Present Perfect Continuous. Розвиток умінь говоріння.

Module 3

Broaden your mind

3c Do you speak English

SB, p. 37

Вивчення мови та спілкування. Виконання граматичних вправ.

Аргументувати власну точку зору

Гром. відп.

Формулює особисті ціннісні пріорітети.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Perfect Progressive

Читання речень та виконання граматичного завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: проведення дослідження

WB, p. 31, ex. D, E

 

 

 

 

Вивчити правила.

 

 

 

 

 

 

 

 

49

Смачні традиції. Опрацювання НЛО. Розвиток умінь читання.

Module 3

Broaden your mind

3d A taste of culture

SB, p. 38

Надавати вказівки

Здор. і безп.

Обговорює вибір корисних продуктів для здоров"я.

Розуміти та находити нову інформацію

To peel, to fry, to boil, to beat, to stir, to dip, to bake, to roast, oven, to melt

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та обговорення завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення харчування

WB, p. 32, ex. A

Вивчити ЛО.

50

Спосіб приготування. Розвиток умінь аудіювання і письма.

Module 3

Broaden your mind

3d A taste of culture

SB, p. 39

Надавати вказівки

Здор. і безп.

Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров"я та дотримання безпеки.

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Pronouns (this/these/that/those)

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парі: написання рецепту

WB, p. 32, ex. B

51

Шкільне середовище. Опрацювання НЛО. Розвиток умінь читання та аудіювання.

Module 3

Broaden your mind

3e School days

SB, p. 40

Описувати події

Здор. і безп.

Впорядковує власний день з дотриманням здорового способу життя.

Уважно стежити за презентованою інформацією

To pass, to fail, to sit for, to take an exam, to take a test, to revise for, to attend etc.

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Опис малюнків

WB, p. 33, ex. A, B

Вивчити ЛО.

52

Лист другу. Опрацювання структури листа. Розвиток умінь письма.

Module 3

Broaden your mind

3e School days

SB, p. 41

Описувати події

Здор. і безп.

Впорядковує власний день з дотриманням здорового способу життя.

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення

 

Читання електронного листа та виконання завдання (answering the questions)

Написання електронного листа другові

WB, p. 33, ex. C

Написати лист.

53

Повсякденне житті. Повторення ЛО та ГО. Виконання вправ.

Module 3

Broaden your mind

Round-up

SB, p. 42

Описувати події

Здор. і безп.

Впорядковує власний день з дотриманням здорового способу життя.

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, pp. 34-35, ex. A, B, C, D, E, F, G

54

Харчування та відпочинок. Виконання тестових завдань.

Test 3

 

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

Повторити ЛО.

 

 

3

 

Навколишнє середовище

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

 

Змістові лінії

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

55

Дивні рослини. Опрацювання НЛО. Робота з текстом.

Module 4

The power of nature

4a The natural world

SB, pp. 43-44

Оцінювати факти

Екол. безп. і стал. розв.

Розглядає природу як цілісну систему.

Уважно стежити за презентованою інформацією

To escape, trap, enormous, to survive, climate, record etc.

 

Читання тексту ‘Extraordinary plants’ та виконання завдання (true/false)

Групова дискусія щодо екстремальних погодних умов

WB, p. 36, ex. A, B, С

Вивчити НЛО.

56

Структура росту рослин. Прийменники місця, часу та руху. Розвиток умінь аудіювання.

Module 4

The power of nature

4a The natural world

SB, p. 45

Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

Екол. безп. і стал. розв.

Розглядає природу як цілісну систему.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Prepositions of time, place and movement

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: розробка проекту

WB, p. 37, ex. D, E

57

Зміни в погоді. Опрацювання НЛО. Розвиток умінь читання.

Module 4

The power of nature

4b A change in the weather

SB, p. 46

Розпитувати з метою уточнення інформації

Здор. і безп.

Робить повідомлення про складні погодні умови.

Усвідомлювати мету поставленого завдання

To head back, to hand smth, to give smb a hand, a close shave, to mess around

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (ordering)

Інсценування діалогу

WB, p. 38, ex. A, B, С.

Вивчити ЛО.

58

 

 

 

 

 

 

Розповідь про подорож. Опрацювання тексту.

Module 4

The power of nature

4b A change in the weather

SB, p. 47

 

Обмінюватись думками

Екол. безп і стал. розв.

Обговорює переваги екологічних видів транспорту.

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Foggy, to shine on, degree, to blow, lightning, to rise

Question Tags

Читання тексту та виконання зав

Робота в парах: гра

WB, p. 39, ex. D, E Написати запитання.

59

Історія з життя. Опрацювання НЛО. Робота з текстом та після текстовими завданнями.

Module 4

The power of nature

4c Go wild!

SB, p. 48

Аргументувати свою точку зору

Екол. безп і стал. розв.

Планує краєзнавчу подорож.

Знаходити та розуміти нову інформацію

Suddenly, fortunately, unfortunately, amazingly, then, finally

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘I lived to tell the tale’ та виконання завдання (true/false)

Групове обговорення небезпечних тварин

WB, p. 40, ex. A, B, С

60

Різновиди тварин. Past Simple, Past Progressive. Виконання вправ.

Module 4

The power of nature

4c Go wild!

SB, p. 49

Описувати тварин

Екол. безп. і стал. розв.

Розглядає природу як цілісну систему.

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple/Past Progressive

Time clauses (when/while/as/as soon as)

Читання речень та виконання граматичного завдання

Опис малюнків у письмовій формі

WB, p. 41, ex. D, E, F

61

Світові трагедії. Робота з НЛО. Розвиток умінь читання.

Module 4

The power of nature

4d What a tragedy!

SB, p. 50

Висловлювати свої враження

Здор. і безп.

Робить повідомлення про складні погодні умови.

Уважно стежити за презентованою інформацією

To collapse, to destroy, to flood, homeless, rubble, to occur, to evacuate, to erupt, smoke, damage

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення природних катастроф

WB, p. 42, ex. A, B, С.

Вивчити ЛО.

62

 

 

 

 

 

63

Причини трагедій. Розвиток умінь аудіювання та говоріння.

Module 4

The power of nature

4d What a tragedy!

SB, p. 51

Події з минулого. Past Perfect Simple. Виконання граматичних вправ.

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

Здор. і безп.

Робить повідомлення про складні погодні умови.

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Perfect Simple

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Робота в парах: рольова гра

WB, p. 43, ex. D, E

 

 

 

 

Написати речення за зразком.

64

Тільки но уяви! Робота з НЛО. Розвиток умінь аудіювання.

Module 4

The power of nature

4e Imagine that!

SB, p. 52

Описувати емоції

Екол. безп. і стал. розв.

Розглядає природу як цілісну систему.

Уважно стежити за презентованою інформацією

Amazed/amazing, frightened/frightening, shocked/shocking, exhausted/exhausted, disappointed/disappointing, surprised/surprising

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (ordering)

 

WB, p. 44, ex. A, B

65

Відомі подорожі. Розвиток умінь говоріння і письма.

Module 4

The power of nature

4e Imagine that!

SB, p. 53

Описувати події

Гром. відп.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

Розвивати здатність адекватного спілкування

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Читання тексту та виконання завдання

Написання історії

WB, p. 44, ex. D

66

Явища природи. Повторення ГО та ЛО. Виконання вправ.

Module 4

The power of nature

Round-up

SB, p. 54

Описувати події

Екол. безп. і стал. розв.

Розглядає природу як цілісну систему.

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, p. 45, ex. A, B, C, D

67

 

 

 

 

 

 

 

Їжа навколо світу. Опрацювання тексту.

Module 4

The power of nature

Culture Page

SB, pp. 55-56

Надавати необхідні відповіді

Гром. відп.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

Ознайомити з культурою країни, мова якої вивчається

Haggis, variety, chopstick, vitamin, ingredient, haggis, stomach etc

 

Читання тексту та виконання завдань

Групове обговорення прочитаного матеріалу

Підготувати інформацію.

WB, p. 46, ex. E, F, G, H

68

Навколишнє середовище. Виконання тестових завдань.

Test 4

 

 

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

Повторити ЛО.

69

Моя планета. Проектна робота.

 

Повторити ЛО

Повторити ГО

70

Контроль читання. Виконання різнорівневих завдань.

71

Мої вподобання. Розвиток умінь говоріння.

Написати речення.

72

Контроль письма. Виконання лексико-граматичних вправ.

 

Повторити вивчені теми

73

Сімейні традиції. Обговорення запитань.

Написати про традиції

74

Контроль говоріння. Обговорення вивчених тем.

 

Повторити ЛО.

75

Розпорядок дня. Здоровий спосіб життя.

Намалювати схему.

76

Контроль аудіювання. Розвиток умінь аудіювання.

 

Повторити ЛО та ГО.

77

Мої плани на канікули. Розвиток умінь роботи в групах.

Підготувати проект.

 

doc
Додано
1 квітня 2023
Переглядів
517
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку