№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Сфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар - граматика |
Зорове сприймання (читання) |
Сприймання на слух (аудіювання) |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) |
Писемне продукування (письмо) |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||
Засоби комунікації |
||||||||||||||||||
33. |
|
Сучасні засоби комунікації. |
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку
|
Публічна |
с. 115 |
|
Впр. 3, с. 112-114 |
|
Впр. 1, 2, с. 112, Впр. 4, 5, с. 115, Впр. 8, 9, с. 117 |
Впр. 6, с. 116 |
Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для розв’язання екологічних проблем.
Аналізує вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля.
|
|
Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та компютерних технологій на здоров’я людини.
Оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини.
|
Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин.
Аналізує та оцінює шляхи фінансування (наприклад, гранти) розвитку науки і техніки.
|
Впр. 7, с. 116 |
|||
34. |
|
Основні функції комп’ютера. |
Публічна |
Впр. 3, с. 118 |
Phrasal Verbs с. 119 |
Впр. 4, с. 118-119 |
|
Впр. 1, 2(а), с. 118, Впр. 5, 6, с. 119-120 |
Впр. 2(в), с. 118 |
Впр. 7, с. 120 |
||||||||
35. |
|
Всесвітня мережа. |
Публічна |
|
|
Впр. 1, с. 121 |
Впр. 3, 4, с. 122 |
Впр. 2, с. 121, Впр. 5, с. 122 |
|
Повідомлення «Для чого я використовую Інтернет» |
||||||||
36. |
|
Веб-ресурси. Улюблені сайти. |
Публічна |
Useful language с. 124 |
|
Впр. 1(а), с. 123 |
|
Впр. 1(в)-3, с. 123-124 |
|
Презентація «Моє Інтернет-кафе» |
||||||||
37. |
|
Електронне листування. Стилі електронного листування. |
Публічна |
|
|
Впр. 2, с. 125, Впр. 6,с. 128 |
|
Впр. 1, с. 125 |
Впр. 3, с. 126 |
Впр. 7, с. 129 |
||||||||
38. |
|
Використай свої навички. |
Публічна |
|
2nd Conditional |
Впр. 1, с. 130 |
|
Впр. 2(а), с. 130, Впр. 3-5, с. 131 |
Впр. 2(в), с. 130 |
Впр. 9, с. 135 |
||||||||
39. |
|
Перевір свої знання. |
Публічна |
Впр. 1, с. 136 |
Впр. 2, с. 136 |
Впр. 4, с. 137-138 |
Впр. 3, с. 136-137 |
|
|
Повторити с. 112-138 |
||||||||
Земля в небезпеці |
||||||||||||||||||
40. |
|
Природний катаклізм як явище. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення її змісту
|
Публічна |
с. 141 |
|
Впр. 2-4, с. 140-144 |
|
Впр. 1, с. 140 |
|
Усвідомлює причинно-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи.
Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля.
|
|
Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини
|
Демонструє розуміння необхідності використання енергозбере-жувальних технологій.
|
Впр. 5, с. 144 |
|||
41. |
|
Наслідки природних катаклізмів. |
Публічна |
A cause or a reason Впр. 1, с. 146 |
|
Впр. 3, с. 147 |
|
Впр. 1, с. 146 |
Впр. 2, с. 147 |
Презентація «Стихійні лиха в Україні» |
||||||||
42. |
|
Розвиток граматичних навичок |
Публічна |
|
2nd Conditional |
Впр. 1, с. 147 |
|
|
Впр. 2, с. 148 |
Впр. 4, с. 148 |
||||||||
43. |
|
Пошуки причин і щляхів запобігання стихійним лихам. |
Публічна |
|
|
Впр. 4, с. 149 |
Впр. 2, 3, с. 149, Впр. 5(а), с. 150 |
Впр. 1, с. 149 |
|
Впр. 5(в), с. 150 |
||||||||
44. |
|
Лісові пожежі. |
Публічна |
|
|
Впр. 3, с. 151 |
|
Впр. 1, 2, с. 150-151 |
|
Впр. 4, с. 151 |
||||||||
45. |
|
Написання замітки в газету. |
Публічна |
|
|
Впр. 1, 2, с. 152-153 |
|
Впр. 3-5, с. 154 |
Впр. 6, с. 155 |
Впр. 7, с. 155 |
||||||||
46. |
|
Використай свої навички. |
Публічна |
|
2nd Conditional |
Впр. 2(а)-4, с. 157-158 |
|
Впр. 1, с. 156 |
Впр. 2(в), с. 157 |
Впр. 8, с. 161 |
||||||||
47. |
|
Перевір свої знання. |
Публічна |
Впр. 2, с. 162 |
Впр. 1, с. 194 |
Впр. 4, с. 163-164 |
Впр. 3, с. 163 |
|
|
Повторити с. 140-164 |
||||||||
Живопис |
||||||||||||||||||
48. |
|
Живопис. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення її змісту
висловлювати свої почуття та емоції
|
Публічна |
с. 169 |
|
Впр. 4, с. 166-167 |
|
Впр. 1-3, с. 166, Впр. 5, с. 169 |
|
Презентує та обґрунтовує мистецькі проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.
|
Висловлює власні почуття та емоції, викликані творами мистецтва.
|
Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини.
Дискутує щодо впливу мистецтва на емоційний стан людини.
|
Співвідносить можливість відвідування мистецьких заходів із власною фінансовою спроможністю.
|
Впр. 6, с. 169-170 |
|||
49. |
|
Жанри живопису. |
Публічна |
с. 171 |
|
|
|
Впр. 2, 3, с. 171-172 |
Впр. 1, с. 171 |
Представити власний жанр живопису. |
||||||||
50. |
|
Розвиток граматичних навичок. |
Публічна |
|
Past Perfect, Past Perfect Continuous |
|
|
Впр. 1, 2, с. 173, Впр. 4, с. 174 |
Впр. 5, с. 175 |
Впр. 6, с. 175 |
||||||||
51. |
|
Роль мистецтва в житті людини. The National gallery collection. |
Публічна |
|
|
Впр. 5, с. 176-177 |
Впр. 3, 4, с. 176 |
Впр. 1, с. 175 |
|
Повідомлення «Галереї України». |
||||||||
52. |
|
Відвідування виставок та музеїв. |
Публічна |
с. 179 |
|
Впр. 2, 3, с. 178-179 |
|
Впр. 1, с. 178 |
|
Впр. 4, с. 180-181 |
||||||||
53. |
|
Написання статті. |
Публічна |
|
|
Впр. 1, с. 182, Впр. 3(а), с. 184, Впр. 5, с. 185 |
|
Впр. 1, с. 182, Впр. 4, с. 184 |
Впр. 2, с. 183 |
Впр. 7, с. 187 |
||||||||
54. |
|
Використай свої знання. |
Публічна |
|
Past Perfect, Past Perfect Continuous |
Впр. 1, с. 188, Впр. 3, с. 188-189 |
|
|
Впр. 2, с. 188 |
Презентація «Галереї Лондона». |
||||||||
55. |
|
Перевір свої знання. |
Публічна |
Впр. 2, с. 194 |
Впр. 1, с. 194 |
Впр. 4, с. 195-196 |
Впр. 3, с. 195 |
|
|
Повторити с. 166-196 |
||||||||
Спорт |
||||||||||||||||||
56. |
|
Спорт і дозвілля. |
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку
|
Особистісна |
с. 198 |
|
Впр. 3, 4, с. 198-200, Впр. 6, с. 201 |
Впр. 1, 2, с. 198 |
|
|
Презентує та обґрунтовує власні проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.
|
Обговорює участь у клубах за інтересами.
Критично оцінює роль медіа у житті громадянської спільноти.
|
Сприймає основні переваги здорового способу життя.
Обґрунтовує доцільність вибіркового використання Інтернет ресурсів з огляду на фізичне та психічне здоров’я людини.
Дає поради щодо техніки безпеки під час масових культурних заходів.
|
Співвідносить власні культурні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
Впр. 7, с. 201 |
|||
57. |
|
Види спорту. |
Особистісна |
с. 202 |
2nd and 3rd Conditionals |
|
|
Впр. 1-3, с. 202 |
Впр. 4, с. 202 |
Впр. 5, с. 202 |
||||||||
58. |
|
Розвиток граматичних навичок. |
Особистісна |
|
Future Tenses/be going to |
|
|
Впр. 1-3, с. 203-204 |
Впр. 4, с. 205 |
Впр. 5, с. 205-206 |
||||||||
59. |
|
Враження від переглянутих змагань та виступів. |
Особистісна |
|
|
Впр. 7, с. 208-209 |
Впр. 4, 5, с. 207-208 |
Впр. 1, 2, с. 207 |
|
Впр. 8, с. 209 |
||||||||
60. |
|
Спортивні ігри. |
Особистісна |
с. 210 |
|
Впр. 2, с. 210-211 |
|
Впр. 1, с. 29-210, Впр. 3, с. 211 |
|
Впр. 4(а), с. 211 |
||||||||
61. |
|
Написання есе. |
Особистісна |
|
|
Впр. 1, 2, с. 212, Впр. 7, с. 214-215 |
|
|
Впр. 3, с. 213 |
Впр. 8, с. 215 |
||||||||
62. |
|
Використай свої навички. |
Особистісна |
|
Present, Past, Future Tenses |
Впр. 5, с. 217-218 |
|
Впр. 1, 2, с. 216 |
Впр. 3, с. 216 |
Презентація «Мій улюблений вид спорту». |
||||||||
63. |
|
Перевір свої знання. |
Особистісна |
Впр. 1, с. 220 |
Впр. 2, с. 220 |
Впр. 4, с. 221-222 |
Впр. 3, с. 221 |
|
|
Повторити с. 200-222 |
||||||||
Україна. Країни виучуваної мови. |
||||||||||||||||||
64. |
|
Україна. |
надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення її змісту
порівнювати події, факти, явища
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку
|
Публічна |
|
|
Впр. 2, 3, с. 224-227 |
|
Впр. 1, с. 224, Впр. 4, с. 227 |
|
|
Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях.
Висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів.
|
|
Демонструє розуміння важливості благодійної діяльності.
|
Впр. 8, с. 229-230 |
|||
65. |
|
Політичне життя. |
Публічна |
Policy/Politics Join/unite |
|
|
|
Впр. 2, с. 232-233, Впр. 4(а), с. 233 |
Впр. 1, с. 232 |
Впр. 4(в), с. 233 |
||||||||
66. |
|
Розвиток граматичних навичок. |
Публічна |
|
Past Tenses Mixed Tenses |
Впр. 1, с. 234-235 |
|
Впр. 2, с. 235, Впр. 5, с. 236 |
Впр. 3, с. 235-236 |
Впр. 4, с. 236 |
||||||||
67. |
|
Канада. |
Публічна |
|
|
|
Впр. 2, 3, с. 238-239 |
Впр. 1, с. 237-238 |
Впр. 4, с. 240 |
Впр. 5, с. 241 |
||||||||
68. |
|
Голосування в Україні. |
Публічна |
|
Past Simple, Present Perfect, Present Perfect Continuous |
Впр. 2, с. 247-248 |
|
Впр. 1, с. 247, Впр. 3, с. 248-249 |
|
Впр. 4, с. 249-25 |
||||||||
69. |
|
Семестровий контроль навичок читання, аудіювання, говоріння та письма. |
Публічна |
|
|
За завданнями вчителя |
|
|
|
|
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
|||||||
70. |
|
Узагальнення вивченого в 10-му класі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||