Календарно-тематичне планування до підручника О.Карп'юк 10 клас 2 семестр(2 год).

Про матеріал
КТП до підручника О.Карп'юк (Нова програма)розрахований на дві академічні години,містить чотири змістові лінії.
Перегляд файлу

№ п/п

Дата

Тема уроку

Очікувані результати

Сфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар - граматика

Зорове сприймання (читання)

Сприймання на слух (аудіювання)

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Писемне продукування (письмо)

Змістові лінії

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Засоби комунікації

33.

 

Сучасні засоби комунікації.

аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

  •                    • вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника
  •                    • висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду

 

Публічна

с. 115

 

Впр. 3, с. 112-114

 

Впр. 1, 2, с. 112, Впр. 4, 5, с. 115, Впр. 8, 9, с. 117

Впр. 6, с. 116

Обговорює важливість

сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для розв’язання екологічних проблем.

 

Аналізує вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля.

 

 

Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та компютерних технологій на здоров’я людини.

 

Оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини.

 

Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин.

 

Аналізує та оцінює шляхи фінансування (наприклад, гранти) розвитку науки і техніки.

 

Впр. 7, с. 116

34.

 

Основні функції компютера.

Публічна

Впр. 3, с. 118

Phrasal Verbs с. 119

Впр. 4, с. 118-119

 

Впр. 1, 2(а), с. 118, Впр. 5, 6, с. 119-120

Впр. 2(в), с. 118

Впр. 7, с. 120

35.

 

Всесвітня мережа.

Публічна

 

 

Впр. 1, с. 121

Впр. 3, 4, с. 122

Впр. 2, с. 121, Впр. 5, с. 122

 

Повідомлення «Для чого я використовую Інтернет»

36.

 

Веб-ресурси. Улюблені сайти.

Публічна

Useful language с. 124

 

Впр. 1(а), с. 123

 

Впр. 1(в)-3, с. 123-124

 

Презентація «Моє Інтернет-кафе»

37.

 

Електронне листування. Стилі електронного листування.

Публічна

 

 

Впр. 2, с. 125, Впр. 6,с. 128

 

Впр. 1, с. 125

Впр. 3, с. 126

Впр. 7, с. 129

38.

 

Використай свої навички.

Публічна

 

2nd Conditional

Впр. 1, с. 130

 

Впр. 2(а), с. 130, Впр. 3-5, с. 131

Впр. 2(в), с. 130

Впр. 9, с. 135

39.

 

Перевір свої знання.

Публічна

Впр. 1, с. 136

Впр. 2, с. 136

Впр. 4, с. 137-138

Впр. 3, с. 136-137

 

 

Повторити с. 112-138

Земля в небезпеці

40.

 

Природний катаклізм як явище.

надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення її змісту

  •                    • висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей
  •                    • порівнювати події, факти, явища
  •                    • висловлювати свої почуття та емоції
  •                    • приймати або відхиляти пропозицію

Публічна

с. 141

 

Впр. 2-4, с. 140-144

 

Впр. 1, с. 140

 

Усвідомлює причинно-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи.

 

Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля.

 

 

Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини

 

Демонструє розуміння необхідності використання енергозбере-жувальних технологій.

 

Впр. 5, с. 144

41.

 

Наслідки природних катаклізмів.

Публічна

A cause or a reason Впр. 1, с. 146

 

Впр. 3, с. 147

 

Впр. 1, с. 146

Впр. 2, с. 147

Презентація «Стихійні лиха в Україні»

42.

 

Розвиток граматичних навичок

Публічна

 

2nd Conditional

Впр. 1, с. 147

 

 

Впр. 2, с. 148

Впр. 4, с. 148

43.

 

Пошуки причин і щляхів запобігання стихійним лихам.

Публічна

 

 

Впр. 4, с. 149

Впр. 2, 3, с. 149, Впр. 5(а), с. 150

Впр. 1, с. 149

 

Впр. 5(в), с. 150

44.

 

Лісові пожежі.

Публічна

 

 

Впр. 3, с. 151

 

Впр. 1, 2, с. 150-151

 

Впр. 4, с. 151

45.

 

Написання замітки в газету.

Публічна

 

 

Впр. 1, 2, с. 152-153

 

Впр. 3-5, с. 154

Впр. 6, с. 155

Впр. 7, с. 155

46.

 

Використай свої навички.

Публічна

 

2nd Conditional

Впр. 2(а)-4, с. 157-158

 

Впр. 1, с. 156

Впр. 2(в), с. 157

Впр. 8, с. 161

47.

 

Перевір свої знання.

Публічна

Впр. 2, с. 162

Впр. 1, с. 194

Впр. 4, с. 163-164

Впр. 3, с. 163

 

 

Повторити с. 140-164

Живопис

48.

 

Живопис.

надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення її змісту

  •                    • висловлювати своє ставлення до вчинків, думок, позицій інших людей

 

висловлювати свої почуття та емоції

  •                    • приймати або відхиляти пропозицію
  •                    • аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

 

Публічна

с. 169

 

Впр. 4, с. 166-167

 

Впр. 1-3, с. 166, Впр. 5, с. 169

 

Презентує та обґрунтовує мистецькі проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.

 

Висловлює власні почуття та емоції, викликані творами мистецтва.

 

Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини.

 

Дискутує щодо впливу мистецтва на емоційний стан людини.

 

Співвідносить можливість відвідування мистецьких заходів із власною фінансовою спроможністю.

 

Впр. 6, с. 169-170

49.

 

Жанри живопису.

Публічна

с. 171

 

 

 

Впр. 2, 3, с. 171-172

Впр. 1, с. 171

Представити власний жанр живопису.

50.

 

Розвиток граматичних навичок.

Публічна

 

Past Perfect, Past Perfect Continuous

 

 

Впр. 1, 2, с. 173, Впр. 4, с. 174

Впр. 5, с. 175

Впр. 6, с. 175

51.

 

Роль мистецтва в житті людини. The National gallery collection.

Публічна

 

 

Впр. 5, с. 176-177

Впр. 3, 4, с. 176

Впр. 1, с. 175

 

Повідомлення «Галереї України».

52.

 

Відвідування виставок та музеїв.

Публічна

с. 179

 

Впр. 2, 3, с. 178-179

 

Впр. 1, с. 178

 

Впр. 4, с. 180-181

53.

 

Написання статті.

Публічна

 

 

Впр. 1, с. 182, Впр. 3(а), с. 184, Впр. 5, с. 185

 

Впр. 1, с. 182, Впр. 4, с. 184

Впр. 2, с. 183

Впр. 7, с. 187

54.

 

Використай свої знання.

Публічна

 

Past Perfect, Past Perfect Continuous

Впр. 1, с. 188, Впр. 3, с. 188-189

 

 

Впр. 2, с. 188

Презентація «Галереї Лондона».

55.

 

Перевір свої знання.

Публічна

Впр. 2, с. 194

Впр. 1, с. 194

Впр. 4, с. 195-196

Впр. 3, с. 195

 

 

Повторити с. 166-196

Спорт

56.

 

Спорт і дозвілля.

аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

  •                    • вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника
  •                    • висловлювати свої переконання, думки, згоду або незгоду

 

Особистісна

с. 198

 

Впр. 3, 4, с. 198-200, Впр. 6, с. 201

Впр. 1, 2, с. 198

 

 

Презентує та обґрунтовує власні проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.

 

Обговорює участь у клубах за інтересами.

 

Критично оцінює роль медіа у житті громадянської спільноти.

 

Сприймає основні переваги здорового способу життя.

 

Обґрунтовує доцільність вибіркового використання Інтернет ресурсів з огляду на фізичне та психічне здоров’я людини.

 

Дає поради щодо техніки безпеки під час масових культурних заходів.

 

Співвідносить власні культурні потреби з можливостями сімейного бюджету.

 

Впр. 7, с. 201

57.

 

Види спорту.

Особистісна

с. 202

2nd and 3rd Conditionals

 

 

Впр. 1-3, с. 202

Впр. 4, с. 202

Впр. 5, с. 202

58.

 

Розвиток граматичних навичок.

Особистісна

 

Future Tenses/be going to

 

 

Впр. 1-3, с. 203-204

Впр. 4, с. 205

Впр. 5, с. 205-206

59.

 

Враження від переглянутих змагань та виступів.

Особистісна

 

 

Впр. 7, с. 208-209

Впр. 4, 5, с. 207-208

Впр. 1, 2, с. 207

 

Впр. 8, с. 209

60.

 

Спортивні ігри.

Особистісна

с. 210

 

Впр. 2, с. 210-211

 

Впр. 1, с. 29-210, Впр. 3, с. 211

 

Впр. 4(а), с. 211

61.

 

Написання есе.

Особистісна

 

 

Впр. 1, 2, с. 212, Впр. 7, с. 214-215

 

 

Впр. 3, с. 213

Впр. 8, с. 215

62.

 

Використай свої навички.

Особистісна

 

Present, Past, Future Tenses

Впр. 5, с. 217-218

 

Впр. 1, 2, с. 216

Впр. 3, с. 216

Презентація «Мій улюблений вид спорту».

63.

 

Перевір свої знання.

Особистісна

Впр. 1, с. 220

Впр. 2, с. 220

Впр. 4, с. 221-222

Впр. 3, с. 221

 

 

Повторити с. 200-222

Україна. Країни виучуваної мови.

64.

 

Україна.

надавати інформацію та ставити запитання з метою уточнення її змісту

 

порівнювати події, факти, явища

 

аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

  •                    • вести дискусію, привертаючи увагу співрозмовника

 

Публічна

 

 

Впр. 2, 3, с. 224-227

 

Впр. 1, с. 224, Впр. 4, с. 227

 

 

Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях.

 

Висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів.

 

 

Демонструє розуміння важливості благодійної діяльності.

 

Впр. 8, с. 229-230

65.

 

Політичне життя.

Публічна

Policy/Politics

Join/unite

 

 

 

Впр. 2, с. 232-233, Впр. 4(а), с. 233

Впр. 1, с. 232

Впр. 4(в), с. 233

66.

 

Розвиток граматичних навичок.

Публічна

 

Past Tenses

Mixed Tenses

Впр. 1, с. 234-235

 

Впр. 2, с. 235, Впр. 5, с. 236

Впр. 3, с. 235-236

Впр. 4, с. 236

67.

 

Канада.

Публічна

 

 

 

Впр. 2, 3, с. 238-239

Впр. 1, с. 237-238

Впр. 4, с. 240

Впр. 5, с. 241

68.

 

Голосування в Україні.

Публічна

 

Past Simple, Present Perfect, Present Perfect Continuous

Впр. 2, с. 247-248

 

Впр. 1, с. 247, Впр. 3, с. 248-249

 

Впр. 4, с. 249-25

69.

 

Семестровий контроль навичок читання, аудіювання, говоріння та письма.

Публічна

 

 

За завданнями вчителя

 

 

 

 

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал

70.

 

Узагальнення вивченого в 10-му класі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Хотинюк Тетяна Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
5791
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку