Календарне-тематичне планування уроків англійської мови в 10 класі за підручником О. Карп’юк.
II семестр. (3 години на тиждень.)
№ урока |
Дата |
Підтема |
Змістові лінії |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
||||
Тема 5: Unit 5. Комунікаційні технології.
|
||||||||||||||
Урок 49 |
|
Сучасні засоби комунікації |
Підприємливість та фінансова грамотність(ПтФГ) |
|
Впр.5 ст.115 |
Впр.3 ст.112-114 |
Впр.3 ст.112 |
Впр.1b ст.112 |
Впр.1а ст.112 |
Впр.7 ст.116 |
||||
Урок 50 |
|
Сучасні засоби комунікації і технології в нашому житті |
ПтФГ |
|
Ст.115-116 |
Впр.7 ст.116 |
|
Впр.6 ст.116 |
Впр.8-9 ст. 117 |
Усне повідомлення- для чого я використовую інтернет? |
||||
Урок 51 |
|
Основні частини компютера |
ПтФГ |
Phrasal verbs |
Впр.1 ст.117 |
Впр2в ст.118 |
|
Для чого я використовую інтернет |
Впр.2а ст.118 |
Впр.3 ст.118 |
||||
Урок 52 |
|
Компютерне обладнання |
ПтФГ |
Ст.119 |
Впр.7 ст.120 |
Впр.4 ст.118 |
|
Впр.5 ст. 119 |
Впр.6 ст.120 |
Впр.8 ст.121 |
||||
Урок 53 |
|
Всесвітня мережа |
ПтФГ |
Phasal verbs |
|
Впр.1 ст.121 |
Впр.3-4 ст.122 |
Впр.2 ст.121 |
Впр.4 ст.122 |
Впр.4 ст.122 |
||||
Урок 54 |
|
Веб-ресурси |
ПтФГ |
|
Ст.124 |
Впр.1а ст.123 |
|
Впр.1в ст.123 |
Впр.2 ст.124 |
Вр.3 ст.124 |
||||
Урок 55 |
|
Компютерні програми |
ПтФГ |
Ст.130 |
Впр.1 ст.130 |
Впр.1 ст.130 |
|
Впр.3 ст.131 |
Впр.2в ст.130 |
Впр.3 ст.131 |
||||
Урок 56 |
|
Інтернет-кафе |
ПтФГ |
|
Впр.4 ст.131 |
Впр.6 ст.132 |
|
Впр.4-5 ст.131-132 |
Впр.7в ст.133 |
Впр.7а ст.133 |
||||
Урок 57 |
|
Веб-сайти для молоді |
ПтФГ |
|
|
Впр.8 ст.134 |
Збірник |
|
|
Впр.9 ст.135 |
||||
Урок 58 |
|
Проектна робота «Мій веб-сайт» |
ПтФГ |
|
Впр.4а ст.127 |
Впр.2 ст.125 |
|
Впр.4в ст.127 |
Впр.3 ст.126 Впр.4в ст.127 |
Написати неформального електронного листа |
||||
Урок 59 |
|
Електронне листування. Стилі електронного листування |
ПтФГ |
|
Електронна адреса |
Впр.6 ст. 128 |
|
Впр.6 ст.128 |
Впр.5в ст.127 |
Впр.7 ст.129 |
||||
Урок 60 |
|
Урок розвитку лексичних навичок |
ПтФГ |
Phasal verbs |
Впр.5 ст115 |
Впр.6 ст.120 |
Впр.1 ст.130 |
Впр.2 ст.130 |
|
Написати 10 речень |
||||
Урок 61 |
|
Моє мовне портфоліо |
ПтФГ |
Впр.2 ст.136 |
Впр.1 ст.136 |
Впр.4 ст.137 |
Впр.3 ст.137 |
|
|
Впр.3 ст.136-137 |
||||
Тема 6 Земля в небезпеці? |
||||||||||||||
Урок 62 |
|
Природний катаклізм як явище |
Ек безпека та стал розв. |
|
Впр.1 ст.140 Ст.141 |
Впр.2 ст.140 |
Впр.2 ст.140 |
|
Впр.3 ст. 142 |
Вивчити лексичний матеріал |
||||
Урок 63 |
|
Природні катаклізми |
Ек безпека та стал розв. |
|
Ст.144 |
Впр.5 ст.144 |
|
Впр.4 ст.143 |
Впр.4 ст.143 |
Впр.66 ст. 146 |
||||
Урок 64 |
|
Прогнозування катаклізмів |
Ек безпека та стал розв. |
Conditionals |
Впр.1 ст.146 |
Впр.3 ст.147 |
|
Впр.6 ст.146 |
Впр.2 ст.147 |
Впр.4 ст.148 |
||||
Урок 65 |
|
Наслідки природних катаклізмів |
Ек безпека та стал розв. |
Впр.2 ст.148 |
|
|
Впр.2-3 ст.149 |
Впр.3в ст.148 |
Впр.3а ст.147 |
Впр.1 ст.149 |
||||
Урок 66 |
|
Вплив природних катаклізмів на життя планети |
Ек безпека та стал розв. |
Conditionals |
|
Впр.4 ст.149 |
Впр.5а ст.150 |
Впр.1 ст.149 |
Впр.5в ст.150 |
Впр.1 ст.150 |
||||
Урок 67 |
|
Правила безпеки під час лиха |
Ек безпека та стал розв. |
Conditionals |
|
Впр.3 ст.151 |
|
Впр.1-2 ст.150 |
Впр.4 ст.151 |
Впр.2 ст.151 |
||||
Урок 68 |
|
Запобігання природним стихійним лихам |
Ек безпека та стал розв. |
|
Ст.157 |
Впр.3 ст.157 |
|
Пропозиції щодо запобіганню… |
Впр.2 ст.157 |
Знайти інфо про стихійні лиха в Україні |
||||
Урок 69 |
|
Стихійні лиха в Україні |
Ек безпека та стал розв. |
|
Ст.157 |
Впр.4 ст.158 |
|
Впр.4в ст.159 |
Скласти план для усного мовлення |
Впр.5 ст.160 |
||||
Урок 70 |
|
Причини стихійного лиха |
Ек безпека та стал розв. |
|
|
|
|
Впр.5 ст.160 |
Впр.6 ст.160 |
Впр.8 ст.161 |
||||
Урок 71 |
|
Позакласне читання |
Ек безпека та стал розв. |
|
|
Тексти для чит за темою |
|
|
|
Переказувати текст |
||||
Урок 72 |
|
Пошуки причин і шляхів запобігання стихійним лихам |
Ек безпека та стал розв. |
Wh-questions |
Ст.152 |
Впр.7 ст.160 |
|
Впр.8 ст.161 |
Ст.152 |
Впр.7 ст.152 |
||||
Урок 73 |
|
Жахливий землетрус в Мехіко |
Ек безпека та стал розв. |
Wh-questions |
|
Впр.2 ст.153 |
|
Впр.4-5 ст.154 |
Впр.5 ст.154 |
Вивчити лексику уроку |
||||
Урок 74 |
|
Лісові пожежі |
Ек безпека та стал розв. |
Впр.1 ст.162 |
Впр.2 ст.162 |
Впр.4 ст.163 |
Впр.3 ст.163 |
|
Скласти 10 спец питань за темою |
Преказ про лісові пожежі |
||||
Урок 75 |
|
Проектна робота |
Ек безпека та стал розв. |
|
|
|
|
Впр.1 ст.156 |
Впр.6-7 ст.155 |
Завершити проект |
||||
Урок 76 |
|
Моє мовне портфоліо |
Ек безпека та стал розв. |
|
|
|
TV news |
|
Ст.164 |
Доповнити портфоліо |
||||
Тема 7 Світ живопису |
||||||||||||||
Урок 77 |
|
Живопис |
Громадянська відповідальність |
|
Ст.166-168 |
Впр.4 ст.166 |
Впр.4 ст.166 |
Впр.1-3 ст.166 |
Впр.1 ст.166 |
Впр.4в ст.168 |
||||
Урок 78 |
|
Живопис в Англії |
Громадянська відповідальність |
|
Ст.169 |
Впр.6 ст.169 |
|
Впр.7 ст.170 |
Впр.1 ст.171 |
Впр.6 ст. 169 |
||||
Урок 79 |
|
Жанри живопису |
Громадянська відповідальність |
Мин перфектн тривал час |
Ст.171 |
Впр.2 ст.173 |
|
Впр.6 ст.169 |
Впр.1-2 ст.173 |
Впр.3 ст.174 |
||||
Урок 80 |
|
Живопис в україні |
Громадянська відповідальність |
Мин перф трив час |
|
|
|
|
Впр.4-5 ст.174-175 |
Впр.6 ст. 175 |
||||
Урок 81 |
|
Роль мистецтва в житті людини |
Громадянська відповідальність |
Мин перф трив час |
Ст.176 |
Впр.5 ст.176 |
Впр.3-4 ст.176 |
Впр.1-2 ст.175 |
Впр.4 ст.176 |
Впр.5 ст. 176 |
||||
Урок 82 |
|
Відвідування виставок та музеїв |
Громадянська відповідальність |
Мин перф тривал час |
|
|
|
Впр.5 ст.176 Впр.2 ст.178 |
Впр.1 ст.178 |
Впр.3 ст.179 |
||||
Урок 83 |
|
Відвідування музеїв та галерей в Україні |
Громадянська відповідальність |
|
Ст.179 |
Впр.4 ст.180 |
|
Впр.3 ст.179 |
Впр.1 ст.188 |
Впр.2-3 ст.188 |
||||
Урок 84 |
|
Відомі англійські художники |
Громадянська відповідальність |
Питальні речення |
|
Впр.3 ст.188 |
|
Впр.4 ст.190 |
Впр.3 ст.188 |
Впр.5 ст. 190 |
||||
Урок 85 |
|
Відомі англійські музеї |
Громадянська відповідальність |
|
|
Впр.8 ст.191 |
|
Впр.6-7 ст.190 |
|
Впр.9 ст.193 |
||||
Урок 86 |
|
Відомі українські музеї |
Громадянська відповідальність |
|
Ст.181 |
Впр2а ст.183 |
збірник |
Впр.1 ст.181 |
Впр.2 ст.183 |
Впр.1 ст.181 |
||||
Урок 87 |
|
Читання- за і проти |
Громадянська відповідальність |
|
|
Впр.6а ст.185 |
|
Впр. 6 в с ст.186 |
Впр.2в ст.183 |
Впр.7 ст.187 |
||||
Урок 88 |
|
Проект – я художник |
Громадянська відповідальність |
|
Ст.181, 176, 168 |
|
|
|
|
Завершити проект |
||||
Урок 89 |
|
Моє мовне портфоліо |
Громадянська відповідальність |
Впр.1 ст.194 |
Впр.2 ст.194 |
Впр.4 ст.194 |
Впр.3 ст.195 |
|
|
Впр.4 ст. 195 |
||||
Тема 8. Ти любиш спорт? |
||||||||||||||
Урок 90 |
|
Спорт і дозвілля Контроль аудіювання |
Здоровя та безпека |
|
Ст.198 |
Впр.3-4 ст.198 |
Впр.3 ст.198 |
Впр.2 ст.198 |
Впр.1 ст.198 |
Розповісти про своє ставлення до спорту |
||||
Урок 91 |
|
Ставлення до занять спортом |
Здоровя та безпека |
Повторити типи питань |
|
Впр.6 ст.201 |
|
Моє ставлення до занять спортом |
Впр.7 ст.201 |
Впр.5 ст.200 |
||||
Урок 92 |
|
Ставлення британських учнів до спорту |
Здоровя та безпека |
Словотворення Впр.1-2 ст.202 |
Ст.202 |
|
|
Займатись спортом – за чи проти |
Впр.4 ст.202 |
Впр.5 ст.203 |
||||
Урок 93 |
|
Види спорту |
Здоровя та безпека |
Минулі часи |
|
TV news |
|
Презентація- види спорту |
|
Зробити сторіс видів спорту |
||||
Урок 94 |
|
Спорт в США Контроль читання |
Здоровя та безпека |
Майбутні часи |
|
Впр.1-2 ст.203 |
|
Впр.2-3 ст.203 |
Впр.3 ст.203 Впр.4 ст.204 |
Впр.5 ст.205 Впр.6 ст.206 |
||||
Урок 95 |
|
Спорт у Великобританії |
Здоровя та безпека |
|
Ст.208 |
Впр.7 ст.208 |
Збірник |
Впр.5 ст.207 |
Впр.8 ст.209 |
Впр.1 ст.209 |
||||
Урок 96 |
|
Спортивні ігри |
Здоровя та безпека |
Впр.2 ст.216 |
Ст.210 |
|
|
Впр.5 ст.212 |
Впр.3 ст.216 |
Впр.4 ст.216 |
||||
Урок 97 |
|
Віддані уболівальники Контроль письма |
Здоровя та безпека |
Майбутні часи |
Ст.211 |
Впр.5 ст.217 |
|
Впр.66 ст.218 |
|
Впр.7 ст.219 Впр.5 ст.217 |
||||
Урок 98 |
|
Твоє відношення до спорту |
Здоровя та безпека |
|
Впр.8 ст.219 |
Впр.1 ст.212 |
|
Впр.2 ст.213 |
Ст.212 |
Впр.3 ст.213 |
||||
Урок 99 |
|
Бокс-за чи проти |
Здоровя та безпека |
|
Ст.213 |
Впр.6 ст.214 |
|
Впр.4,6 ст.214 |
Впр.5 ст.214 Впр.7 ст.215 |
Впр.8 ст.215 |
||||
Урок 100 |
|
Урок-розвитку граматичних навичок |
Здоровя та безпека |
Майбутні часи |
|
|
|
|
Додатковий збірник |
Написати 10 питальних речень в майб.часі |
||||
Урок 101 |
|
Олімпійські ігри в Україні Контроль говоріння |
Здоровя та безпека |
Минулі часи |
|
Підручник 7 класу |
TVnews |
|
|
План розповіді |
||||
Урок 102 |
|
Спорт в Україні. Євро 2012 |
Здоровя та безпека |
Минулі часи |
Лексика теми |
|
TVnews |
|
|
Виготовити постер |
||||
Урок 103 |
|
Моє мовне портфоліо |
Здоровя та безпека |
Впр.2 ст.220 |
Впр.1 ст.220 |
Впр.4 ст.221 |
Впр.3 ст.221 |
|
Впр.3 ст.221 |
Есе про улюблений вид спорту |
||||
Урок 104-105 |
|
Резервний час |
Здоровя та безпека |
|
|
|
|
|
|
|
||||