8 клас
Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів
ІІ семестр
№ |
Дата |
|
тема |
Очікуваний результат |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
змістові лінії |
|
|||||||
Примітка |
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Дом завд |
Тема 5. Твої уподобання. Чи потрібна тобі книжка? (Your preferences. Do You Need a Book?)
33 |
|
|
Чи потрібні тобі книжки. Введення нових ЛО |
Обговорює розмаїття літературної спадщини. Висловлює власне ставлення щодо героїв книг. |
a catalogue, fiction, non-fiction, a title, to consult, to contain; made up stories; in general
|
|
1 с.114 |
|
|
1с.1145 |
|
|
|
|
2 с.116 |
34. |
|
|
Різноманіття жанрів. |
|
an author, a genre, an emotion, a pattern, a poet, poetry, a novel, a novelist, drama, a dramatist, amusing, emotional |
|
Ex. 5 p. 117 |
|
Ex. 4, p.117 |
|
|
|
|
|
Твір про улюбл. автора |
35. |
|
|
Різні люди — різні погляди Біографії |
|
|
7 с.119 |
6 с.119 |
|
6 с.119 |
|
|
|
|
6,7 с.52(Р з) |
|
36. |
|
|
Чи хороший ти читач. Пасивний стан дієслова |
|
Active and Passive Voices. Present Simple Passive |
9 с.121 |
|
1 с.122 |
8 с.121 |
|
|
|
|
Прави ло |
|
37. |
|
|
Читання – моє хобі. |
|
|
6 с.124 |
1 с.125 |
|
2 с.127 |
|
|
|
|
Скласти 10 речень у пас стані |
|
38. |
|
|
У бібліотеці. Розв. Нав. Аудіювання. |
an achievement, an essay, an inspiration, a success, to achieve, to inspire, noble; due to smth; biography, autobiography |
|
2 с. 129 |
1 с.129 |
7 с.128 |
3 с 130 |
|
|
|
|
4 с.131 |
|
39. |
|
|
Що ти любиш читати? Книги- наші доузі та вчителі |
|
|
8 с.132 |
|
7 с.132 |
2 с.136 |
|
|
|
|
3 с.136 |
Тема 6. Твої уподобання. З музикою в серці. ( Your preferences. Music Is Heard Everywhere)
40. |
|
|
Музику чутно звідусіль. Введеня нових ЛО |
Пояснює правила поведінки у закладах культури.
|
concert, conductor, violinist, violin, pianist, piano, opera singer, performing, cellist, cello, composer |
|
1 с.138 |
Ауд. |
|
3 с.139 |
|
|
|
|
6 с.140 |
41 |
|
|
Ти фанат музики? Відомі мзиканти |
|
|
|
1 с.141
|
|
7 с.141 |
4 с.144 |
|
|
|
|
7 с.146 |
42. |
|
|
Музичні стилі. та їх виконавці. |
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопо-чуття |
|
146 |
6 с.145 |
|
|
2,4 с.147 |
|
|
|
|
5 с.148 |
43 |
|
|
Музиканти. Життя під камерами. |
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
to be fond of, ungifted singers, to compose, to reflect moods, and emotions, to attend con¬cert halls, to have good ear (voice) |
Пасивний стан |
4 с.150 |
2 с.149 |
4 с.151 |
5 с.153 |
|
|
|
|
5 с.153 |
44. |
|
|
На концерті.Розвиток усного мовлення |
|
|
|
1 с.155 |
|
2 с.157 |
|
|
|
|
|
6 с.160 |
45. |
|
|
Світ музики. |
|
|
|
4 с.158 |
|
6 с.160 |
|
|
|
|
|
8 с.160 |
46. |
|
|
Народжені з піснею. Таланти України |
|
Речення теперішнього доконаного часу пасивного стану |
1 с.162 |
|
5 с.159 |
2 с.163 |
|
|
|
|
2 с.163 |
|
47 |
|
|
Книги у нашому житті |
|
|
|
1 с.164 4 с.165 |
3 с.165 |
2 с.164 |
|
|
|
|
7 с.167 |
|
48. |
|
|
Скільки людей стільки й смаків. |
|
Речення теперішнього доконаного часу пасивного стану |
14 с.171 |
13 с.170 |
|
8,9 с.168 |
|
|
|
|
Твір |
|
49 |
|
|
З історії сучасної музики |
|
|
|
|
|
15 с.172 16 с.172 |
18 с.173 |
|
|
|
|
Розповідь |
Тема 7. Розширяємо кругозір. Преса. (Broaden your mind! A Daily, a Weekly, a Monthly…)
50 |
|
|
ЗМІ Введення нових ЛО |
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. Визначає достовірність інформації. Пояснює правила безпечної поведінки онлайн
|
a compositor, a correspondent, a machine, to deliver, to print; means of communication a journalist |
|
Ex. 1 p. 182 |
текст |
1 с.185 |
2 с.183 |
|
|
|
|
2 с.185 |
51 |
|
|
Українські газети та журнали Розв нав аудіювання |
|
|
3 с.187 |
|
1 с 185 |
5 с.188 |
|
|
|
|
6 с.188 |
|
52 |
|
|
Преса в США |
, an official, a periodical, press, society, a trade, to appeal, to guarantee; to increase; to subscribe to |
|
3 с.190 |
1 с.189 |
6 с.188 |
2 с.189 |
|
|
|
|
5 с.191 |
|
53 |
|
|
Британська преса |
|
Часи дієслова |
3 с.192 |
|
5 с.193 |
1,2 с.192 |
|
|
|
|
7 с.193 |
|
54 |
|
|
Улюблена періодика. Діалог . |
finance, an item, a heading, quality, to cater, to cover; to catch the eye; to provide material about (smth); to succeed in doing smth |
|
3 с 195 |
|
5 с 197 |
8 с 198 |
|
|
|
|
1 с 199 |
|
55 |
|
|
Що читають підлітки |
Підтримує бесіду про різні види газет та журналів |
|
|
|
|
2 с 199 |
Напис. листа |
|
|
|
|
Лист другу |
56 |
|
|
Переваги та недоліки ЗМІ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розповідь |
Тема 8. Розширяємо кругозір. Географічний ракурс. ( Broaden your mind! Geographical Outlook)
57 |
|
|
Географічний огляд. Набуття тестологічних знань. |
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманіт-ні соціальні проблеми своєї країни та світового простору.
|
|
Арти кль |
2 с 200 |
|
1 с 200 |
3 с 201 |
|
|
|
|
Прави ло |
58
|
|
|
Країни та континенти. Британські міста . |
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по країні |
Geographical position, is occupied, are covered, is washed, to border, flat, major, mountainous, to stretch, area, population |
|
1 с 203 |
2 с 205 |
4 с 205 |
6 с 206 |
|
|
|
|
4 с 205 |
59 |
|
|
Теперішній доконаний час. Сполучене Королівство Великобританії і Північної Ірландії |
|
Activity, caving, relaxing, stressful, to earn money, survive, archery, camp-craft
|
Теперішній доконаний час |
2,3 с 209 |
|
Ex. 4, 6 p. 141-142 |
4 с 209 |
|
|
|
|
7 с 210 |
60 |
|
|
Географічне положення Великобританії та її клімат |
An inhabitant, is covered, are spoken, is visited, a desert, a bottom, a hedge,highlands, lowlands, meadow |
Речен ня пасив ного стану, |
Ex. 1, с 212 |
текст |
|
3 с 214 |
|
|
|
|
Розповідь про Великобрита нію |
|
61 |
|
|
Україна. Географічне положення та клімат. Контроль навичок аудіювання |
Achievement a sense, suntan, disciplined, fit, keen, to afford, to suit |
|
4 с 214 |
|
4 с 214 |
5 с 216 |
|
|
|
|
Розпов про Украї ну |
|
62 |
|
|
Англомовні країни. Цікаві факти. |
|
|
|
Текст Канада |
7 с 216 |
Ex. 7 с 217 |
|
|
|
|
Знайти цікаві факти про Україну |
|
63 |
|
|
Де б ти хотів побувати? Контроль навичок читання |
|
|
2 с 220 |
Текст Брістоль |
1 с220 |
|
|
|
|
|
4 с 222 |
|
64 |
|
|
Віртуальна екскурсія по Великобританії.Що треба побачити відвідавши королівство |
|
|
|
|
|
1 с 223 |
|
|
|
|
3 с 224 |
|
65 |
|
|
Вільний час із користю. Канікули з пригодами. Контроль навичок письма |
|
|
8 с 228 |
|
5 с 227 |
6 с 227 |
|
|
|
|
7 с 227 |
|
66 |
|
|
Поглянь на мапу. |
|
|
12 с 229 |
|
11 с 229 |
14 с 231 |
|
|
|
|
Твір |
|
67 |
|
|
Скоро канікули. Контроль навичок говоріння |
|
|
|
1 с 233 |
2 с 236 |
|
|
|
|
|
Розповідь |
|
68 |
|
|
Куди б податись?Мої плани на літо |
|
|
|
Text |
|
|
Exer cises |
|
|
|
|
Склас ти діалог |
69 |
|
|
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
|
|
|
Text |
Tasks |
|
Exer cises |
|
|
|
|
Закін чити речен ня |
70 |
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повто рення |