Календарно-тематичне планування "Фізична культура 3 клас НУШ" за типовою освітньою програмою під керівництвом Савченко О. Я.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків фізичної культури для 3 класу НУШ за типовою освітньою програмою за редакцією Савченко О. Я. ІІ семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків фізичної культури з очікуваними результатами

(3 клас НУШ за типовою освітньою програмою під керівництвом Савченко О. Я.)

2023-2024 н. р.

(3 години на тиждень, 105 годин на рік)

 

№п/п

Дата

Тема уроку

 

Очікувані результати

 

 

ІІ семестр

Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем (23 год)

49

 

Основні правила загартування. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «змійкою». Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара»

виконує організовуючі вправи команди на перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком 9, 6, 3, на місці [3 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи з предметами (малі м’ячі, скакалки) та без предметів [3 ФІО 1.1];

володіє навичками пересувань: ходьба по гімнастичній лаві з високим підніманням стегна, біг до 30 м, рівномірний біг почергово з ходьбою до 1200 м; рівномірний біг до 900 м [3 ФІО 1.2];

володіє навичками метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1м х 1м) на висоті 3 м з відстані 3 – 4 м на дальність відскоку; метання м’яча з різних вихідних положень [3 ФІО 1.3];

виконує вправи з великим м’ячем: елементами баскетболу – тримання баскетбольного м’яча; передачі м’яча двома руками від грудей на місці; ловіння м’яча; передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги; ведення м’яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою; елементи футболу – удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у вертикальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м) та горизонтальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м), ведення м’яча вивченими способами між стійками і їх обведенням; жонглювання м’ячем (хлопці), повітряною кулькою (дівчата) [3 ФІО 1.3];

застосовує вивчені прийоми в іграх з міні-баскетболу та міні-футболу [3 ФІО 3.1];

 

розрізняє та виконує присідання, виси, упори: присідання, нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг; перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні; виси та упори – згинання і розгинання рук в упорі на стегнах, в упорі лежачи; перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор лежачи боком і навпаки; упор на перекладині [3 ФІО 1.2]

50

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Попади в ціль!»

51

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Ловіння м'яча  після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем»

52

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «протиходом». Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча.  Передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем» 

53

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.  Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках.  Рухлива гра «Найкраща пара» 

54

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Ловіння м'яча  після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в па-

рах, трійках. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем»

55

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Попади в ціль!»

56

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча   на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках.  Рухлива гра «Передав – сідай!» 

57

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Попади в ціль!»

58

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «змійкою», «протиходом». Вправи з великим м’ячем(елементи баскетболу): ведення м'яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Ловіння м'яча  після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем»

59

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.  Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках.  Рухлива гра «Найкраща пара» 

60

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках.  Рухлива гра «Передав – сідай!» 

61

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча,  обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем. Рухлива гра «Попади в ціль!»  

62

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок.      Рухлива гра «Зустрічна естафета»

63

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча,  удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра «Попади в ціль!»

64

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем  (елементи футболу): ведення м’яча,  обведення  стійок,  удари м'яча внутрішньою  та середньою частиною  підйому по  нерухомому  м’ячу  у горизонтальну  та вертикальну ціль.  Естафети з  м’ячами

65

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Естафети з  м’ячами 

66

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність.  Рухлива гра «Зустрічна естафета»    

67

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Метання малого м’яча у вертикальну ціль.  Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність.  Удари м'яча внутрішньою  та середньою частиною  підйому по  нерухомому  м’ячу  у горизонтальну  та вертикальну ціль.  Естафети з  м’ячами     

 

68

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок.      Рухлива гра «Зустрічна естафета»      

69

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність.  Удари м'яча внутрішньою  та середньою частиною  підйому по  нерухомому  м’ячу  у горизонтальну  та вертикальну ціль.  Естафети з  м’ячами     

70

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча,  обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем. Рухлива гра «Попади в ціль!»  

71

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча,  удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра «Найкраща пара»

Стрибкові вправи  (20 год)

72

 

 Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: із зупинкою за сигналом.  Біг із різних вихідних положень. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «У річку, гоп!»

виконує організовуючі вправи команди на перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком 9, 6, 3, на місці [3 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи з предметами (малі м’ячі, скакалки) та без предметів [3 ФІО 1.1];

володіє навичками пересувань: ходьба по гімнастичній лаві з високим підніманням стегна, біг до 30 м, рівномірний біг почергово з ходьбою до 1200 м; рівномірний біг до 900 м [3 ФІО 1.2];

 

 виконує вправи для координації – пересування по обмеженій і підвищеній опорі з подоланням перешкод; вправи зі зміною положення тіла у просторі; “човниковий “ біг 4 по 9 м [3 ФІО 1.2]

 

виконує стрибки: зі скакалкою на одній, двох ногах [3 ФІО 1.3]; стрибки у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку) способом “зігнувши ноги” [3 ФІО 1.1]; стрибки у довжину з місця, з розбігу 5-7 кроків способом “зігнувши ноги”; стрибки “у кроці” [3 ФІО 1.1];

 

розрізняє та виконує присідання, виси, упори: присідання, нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг; перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні; виси та упори – згинанняі розгинання рук в упорі на стегнах, в упорі лежачи; перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор лежачи боком і навпаки; упор на перекладині [3 ФІО 1.2]             

73

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м.   Стрибки зі скакалкою. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Естафети з м’ячами    

74

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «У річку, гоп!»

75

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «Переправа через річку».  

76

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий біг» 4х9 м. Стрибки у довжину з місця.  Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    

77

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.  «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    

78

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.   Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Рухлива гра «Переправа через річку».  

79

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м.  Стрибки зі скакалкою.  Стрибки в довжину з місця.  Естафети з м’ячами    

80

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «Переправа через річку».   

81

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    

82

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «Пень».   

83

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.   Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Рухлива гра «Переправа через річку».  

84

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «Гречка».   

85

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м.  Стрибки зі скакалкою. Стрибки в довжину з місця.  Естафети з м’ячами    

86

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: із зупинкою за сигналом.  Біг із різних вихідних положень. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «У річку, гоп!»

87

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «Переправа через річку».  

88

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    

89

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.  «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    

90

 

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики зі  скакалкою. Ходьба: «змійкою». Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкісно – силових – стрибок у довжину з місця.

91

 

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з м’ячами. Ходьба: «протиходом». Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкісно – силових – стрибок у довжину з місця.

Вправи для оволодіння навичками пересувань   (14 год)

92

 

 Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок.  Лазіння по гімна-стичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Гуси-лебеді»

виконує організовуючі вправи команди на перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком 9, 6, 3, на місці [3 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи з предметами (малі м’ячі, скакалки) та без предметів [3 ФІО 1.1];

володіє навичками пересувань: ходьба по гімнастичній лаві з високим підніманням стегна, біг до 30 м, рівномірний біг почергово з ходьбою до 1200 м; рівномірний біг до 900 м [3 ФІО 1.2];

 

виконує вправи з лазіння по похилій гімнастичній лаві (кут нахилу 45 градусів) однойменним та різнойменними способами; лазіння по гімнастичній стінці різнойменними та однойменним способом (вгору, вниз, по діагоналі, праворуч, ліворуч); [3 ФІО 1.2];

виконує вправи з лазіння по канату, закріпленому над похилою гімнастичною лавою (лежачи на спині на похилій лаві) [3 ФІО 1.2];

вправи для попередження плоскостопості: ходьба, біг на носках, ходьба перекатами з п’яти на носок, “гусінь”, “ведмідь клишоногий”, стрибки [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2];

бере участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах, ефективно взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних цілей [3 ФІО 1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 2.1]; [3 ФІО 3.2]

 

розрізняє та виконує присідання, виси, упори: присідання, нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг; перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні; виси та упори – згинанняі розгинання рук в упорі на стегнах, в упорі лежачи; перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор лежачи боком і навпаки; упор на перекладині [3 ФІО 1.2]

93

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок. Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди.  Лазіння по канату. Рухлива гра «Гуси-лебеді»

94

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.  «Човниковий біг» 4х9 м.  Лазіння по гімнастичній стінці. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату.  Ходьба: по підвищеній опорі при-ставними кроками правим і лівим боком. Естафети з м’ячами    

95

 

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування  із  зупинками за зоровим  і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Команда  швидконогих»

96

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.   Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди.  Лазіння по канату. Рухлива гра «Ямки»

97

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м Танцювальні кроки    «припадання», притупування. Лазіння по канату.   Перелізання через перешкоду. Рухлива гра «Білі ведмеді»

98

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ для ранкової гімнастики. «Човниковий» біг 4х9 м.  Танцювальні кроки     «припадання», притупування. Лазіння по канату.   Перелізання через перешкоду.  Естафети з м’ячами    

99

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі при-ставними кроками правим і лівим боком.  Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди.  Рухлива гра «Гуси-лебеді»

100

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування  із  зупинками за зоровим  і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Команда  швидконогих»

101

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м Танцювальні кроки  – «полька» на місці,   притупування. Лазіння по канату.   Перелізання через перешкоду. Рухлива гра «Білі ведмеді»

102

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.  Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкості – біг до 30 м.

103

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.  Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкості – біг до 30 м.

104

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу.   Комплекс ЗРВ.  Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Витривалості – біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м.

105

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.  Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Витривалості – біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м. Підсумок за рік.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Наталія Дзиба
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Наталія Дзиба
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 травня
Переглядів
694
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку