Календарно-тематичне планування уроків фізичної культури з очікуваними результатами
(3 клас НУШ за типовою освітньою програмою під керівництвом Савченко О. Я.)
2023-2024 н. р.
(3 години на тиждень, 105 годин на рік)
№п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати
|
|
ІІ семестр |
||
Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем (23 год) |
|||
49 |
|
Основні правила загартування. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «змійкою». Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара» |
виконує організовуючі вправи команди на перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком 9, 6, 3, на місці [3 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи з предметами (малі м’ячі, скакалки) та без предметів [3 ФІО 1.1]; володіє навичками пересувань: ходьба по гімнастичній лаві з високим підніманням стегна, біг до 30 м, рівномірний біг почергово з ходьбою до 1200 м; рівномірний біг до 900 м [3 ФІО 1.2]; володіє навичками метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1м х 1м) на висоті 3 м з відстані 3 – 4 м на дальність відскоку; метання м’яча з різних вихідних положень [3 ФІО 1.3]; виконує вправи з великим м’ячем: елементами баскетболу – тримання баскетбольного м’яча; передачі м’яча двома руками від грудей на місці; ловіння м’яча; передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги; ведення м’яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою; елементи футболу – удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у вертикальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м) та горизонтальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м), ведення м’яча вивченими способами між стійками і їх обведенням; жонглювання м’ячем (хлопці), повітряною кулькою (дівчата) [3 ФІО 1.3]; застосовує вивчені прийоми в іграх з міні-баскетболу та міні-футболу [3 ФІО 3.1];
розрізняє та виконує присідання, виси, упори: присідання, нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг; перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні; виси та упори – згинання і розгинання рук в упорі на стегнах, в упорі лежачи; перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор лежачи боком і навпаки; упор на перекладині [3 ФІО 1.2] |
50 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Попади в ціль!» |
|
51 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Ловіння м'яча після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем» |
|
52 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «протиходом». Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем» |
|
53 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках. Рухлива гра «Найкраща пара» |
|
54 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Ловіння м'яча після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в па- рах, трійках. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем» |
|
55 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Попади в ціль!» |
|
56 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках. Рухлива гра «Передав – сідай!» |
|
57 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Попади в ціль!» |
|
58 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «змійкою», «протиходом». Вправи з великим м’ячем(елементи баскетболу): ведення м'яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Ловіння м'яча після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем» |
|
59 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках. Рухлива гра «Найкраща пара» |
|
60 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках. Рухлива гра «Передав – сідай!» |
|
61 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча, обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем. Рухлива гра «Попади в ціль!» |
|
62 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок. Рухлива гра «Зустрічна естафета» |
|
63 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра «Попади в ціль!» |
|
64 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча, обведення стійок, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Естафети з м’ячами |
|
65 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Естафети з м’ячами |
|
66 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Рухлива гра «Зустрічна естафета» |
|
67 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Метання малого м’яча у вертикальну ціль. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Естафети з м’ячами |
|
68 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок. Рухлива гра «Зустрічна естафета» |
|
69 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Естафети з м’ячами |
|
70 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча, обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем. Рухлива гра «Попади в ціль!» |
|
71 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра «Найкраща пара» |
|
Стрибкові вправи (20 год) |
|||
72 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: із зупинкою за сигналом. Біг із різних вихідних положень. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «У річку, гоп!» |
виконує організовуючі вправи команди на перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком 9, 6, 3, на місці [3 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи з предметами (малі м’ячі, скакалки) та без предметів [3 ФІО 1.1]; володіє навичками пересувань: ходьба по гімнастичній лаві з високим підніманням стегна, біг до 30 м, рівномірний біг почергово з ходьбою до 1200 м; рівномірний біг до 900 м [3 ФІО 1.2];
виконує вправи для координації – пересування по обмеженій і підвищеній опорі з подоланням перешкод; вправи зі зміною положення тіла у просторі; “човниковий “ біг 4 по 9 м [3 ФІО 1.2]
виконує стрибки: зі скакалкою на одній, двох ногах [3 ФІО 1.3]; стрибки у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку) способом “зігнувши ноги” [3 ФІО 1.1]; стрибки у довжину з місця, з розбігу 5-7 кроків способом “зігнувши ноги”; стрибки “у кроці” [3 ФІО 1.1];
розрізняє та виконує присідання, виси, упори: присідання, нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг; перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні; виси та упори – згинанняі розгинання рук в упорі на стегнах, в упорі лежачи; перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор лежачи боком і навпаки; упор на перекладині [3 ФІО 1.2] |
73 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Естафети з м’ячами |
|
74 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «У річку, гоп!» |
|
75 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку». |
|
76 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий біг» 4х9 м. Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами |
|
77 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами |
|
78 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку». |
|
79 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Стрибки в довжину з місця. Естафети з м’ячами |
|
80 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку». |
|
81 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами |
|
82 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Пень». |
|
83 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку». |
|
84 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Гречка». |
|
85 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Стрибки в довжину з місця. Естафети з м’ячами |
|
86 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: із зупинкою за сигналом. Біг із різних вихідних положень. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «У річку, гоп!» |
|
87 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку». |
|
88 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами |
|
89 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами |
|
90 |
|
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики зі скакалкою. Ходьба: «змійкою». Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкісно – силових – стрибок у довжину з місця. |
|
91 |
|
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з м’ячами. Ходьба: «протиходом». Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкісно – силових – стрибок у довжину з місця. |
|
Вправи для оволодіння навичками пересувань (14 год) |
|||
92 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок. Лазіння по гімна-стичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Гуси-лебеді» |
виконує організовуючі вправи команди на перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком 9, 6, 3, на місці [3 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи з предметами (малі м’ячі, скакалки) та без предметів [3 ФІО 1.1]; володіє навичками пересувань: ходьба по гімнастичній лаві з високим підніманням стегна, біг до 30 м, рівномірний біг почергово з ходьбою до 1200 м; рівномірний біг до 900 м [3 ФІО 1.2];
виконує вправи з лазіння по похилій гімнастичній лаві (кут нахилу 45 градусів) однойменним та різнойменними способами; лазіння по гімнастичній стінці різнойменними та однойменним способом (вгору, вниз, по діагоналі, праворуч, ліворуч); [3 ФІО 1.2]; виконує вправи з лазіння по канату, закріпленому над похилою гімнастичною лавою (лежачи на спині на похилій лаві) [3 ФІО 1.2]; вправи для попередження плоскостопості: ходьба, біг на носках, ходьба перекатами з п’яти на носок, “гусінь”, “ведмідь клишоногий”, стрибки [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2]; бере участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах, ефективно взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних цілей [3 ФІО 1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 2.1]; [3 ФІО 3.2]
розрізняє та виконує присідання, виси, упори: присідання, нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг; перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні; виси та упори – згинанняі розгинання рук в упорі на стегнах, в упорі лежачи; перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор лежачи боком і навпаки; упор на перекладині [3 ФІО 1.2] |
93 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок. Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Гуси-лебеді» |
|
94 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий біг» 4х9 м. Лазіння по гімнастичній стінці. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Ходьба: по підвищеній опорі при-ставними кроками правим і лівим боком. Естафети з м’ячами |
|
95
|
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Команда швидконогих» |
|
96 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Ямки» |
|
97 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м Танцювальні кроки – «припадання», притупування. Лазіння по канату. Перелізання через перешкоду. Рухлива гра «Білі ведмеді» |
|
98 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ для ранкової гімнастики. «Човниковий» біг 4х9 м. Танцювальні кроки – «припадання», притупування. Лазіння по канату. Перелізання через перешкоду. Естафети з м’ячами |
|
99 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі при-ставними кроками правим і лівим боком. Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди. Рухлива гра «Гуси-лебеді» |
|
100 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Команда швидконогих» |
|
101 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м Танцювальні кроки – «полька» на місці, притупування. Лазіння по канату. Перелізання через перешкоду. Рухлива гра «Білі ведмеді» |
|
102 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкості – біг до 30 м. |
|
103 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкості – біг до 30 м. |
|
104 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Витривалості – біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м. |
|
105 |
|
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Витривалості – біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м. Підсумок за рік. |