Календарно-тематичне планування: FLY HIGH UKRAINE 2(Семестр 1) 3 години на тиждень.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування: FLY HIGH UKRAINE 2(Семестр 1) 3 години на тиждень.
Перегляд файлу

№ уроку

 

Дата

Розділ

 

ст. НМК

Тема уроку

Очікуваний результат

на кінець уроку учні вмітимуть:

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

 

Життєві уміння:

 

Інтегровані змістові лінії

 

Лексика

Граматика/Фонетика

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна/писемна взаємодія/продукування

Календарно-тематичне планування: FLY HIGH UKRAINE 2(Семестр 1) 3  години на тиждень.

 

Розділ 1: Me and my school

Тематика ситуативного спілкування: Школа (шкільне приладдя, шкільні меблі, моя класна кімната)

Ключові компетентності: ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), основні компетентності у природничих науках і технологіях (описувати іноземною мовою природні явища), уміння вчитися впродовж  життя (організовувати свій час і навчальний простір)

 

  1.  

 

ст. 4-5

Давайте знайомитися!


 

вітатися, прощатися та представляти себе

kangaroo, tiger, penguin, elephant, monkey, keeper

 

 

Hello! I’m (ім’я). What’s your name?

How are you? I’m fine, thank you.

 

Виконання пісні

 

 

ввічливо поводитися під час знайомства, слухати співрозмовника, працювати в парі
 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність:  ввічливо поводитися під час знайомства, слухати співрозмовника, працювати в парі

 

 

 

  1.  

ст. 6-7

Повторімо літери

A, B, C, D!
 

 

 



 

розпізнавати та відтворювати літери Aa, Bb, Cc, Dd

 

 

 

 

apple, bear, cat, dog

Закріплення вивченого:

Hello! I’m (ім’я). What’s your name?

How are you? I’m fine, thank you.

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Написання знайомих літер

співпрацювати з однолітками; самостійно працювати з підручником

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

  1.  

ст. 8-9

Повторимо літери

E, F, G, H!

 

 

 

 

 

розпізнавати та відтворювати літери Ee, Ff, Gg, Hh
 

 

 

elephant, flower, goat, hippo

Закріплення вивченого:

літери A–D, apple, bear, cat, dog
 

 

 

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Написання знайомих літер

працювати на результат спільно з іншими учнями, спілкуючись іноземною мовою
 

Громадянська відповідальність:  співпрацювати з однолітками

  1.  

ст. 10-11

Повторімо літери

I, J, K, L!
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розпізнавати та відтворювати літери Ii, Jj, Kk, Ll
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

insect, jelly, kangaroo, lion

Закріплення вивченого:

літери A–H, apple, bear, cat, dog, elephant, flower, goat, hippo


 

 

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Написання знайомих літер

розв’язувати навчальні завдання, тримати емоційну рівновагу під час групових форм
навчальної діяльності
 

Громадянська відповідальність: формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати,  тримати емоційну рівновагу під час групових форм
навчальної діяльності

  1.  

ст. 12-13

Повторімо літери

M, N, O, P!
 

 

 

 

 

 

 

 

 

розпізнавати та відтворювати літери Mm, Nn, Oo, Pp
 

 

 

 

 

 

 

 

monkey, nest, octopus, penguin
Закріплення вивченого:

літери A–L, apple, bear, cat, dog, elephant, flower goat, hippo, insect, jelly,
kangaroo, lion
 

 

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Написання знайомих літер

виконувати навчальне завдання по черзі, працюючи в парі, самостійно працювати з
підручником
 

Громадянська відповідальність:

Вміння вибудову-вати товариські стосунки з оточую-чими людьми,  виконувати навчальне завдання по черзі, працюючи в парі

  1.  

ст. 14-15

Повторімо літери

Q, R, S, T!
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розпізнавати та відтворювати літери Qq, Rr, Ss, Tt
 

 

 

 

 

 

 

 

 

queen, rabbit, snake, tiger
Закріплення вивченого:

 літери A–P, apple, bear, cat, dog, elephant, flower, goat, hippo, insect, jelly,
kangaroo, lion, monkey, nest, octopus, penguin
 

 

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Написання знайомих літер

злагоджено виконувати командні завдання, у разі потреби звертатися до вчителя по
допомогу
 

tІніціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конк-ретного комуніка-тивного завдання


  1.  

ст. 16-17

Повторімо літери

U, V, W!
 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

розпізнавати та відтворювати літери Uu, Vv, Ww
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

umbrella, vulture, whale

Закріплення вивченого:

літери A–T, apple, bear, cat, dog,
elephant, flower, goat, hippo, insect, jelly, kangaroo, lion, monkey, nest, octopus, penguin, queen, rabbit, snake,
tiger
 

Закріплення вивченого: Hello. I’m (name). How are you? I’m fine, thank you,

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Написання знайомих літер

поводитися етично під час роботи в парі; виявляти зацікавленість, спілкуючись із іншими

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток (сприймання природи як цілісної системи

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

ст. 18-19

 

Повторімо літери

X, Y, Z!

 

 

 


 

 

 

 

 

розпізнавати та відтворювати літери Xx, Yy, Zz
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

fox, yo-yo, zebra, How do you spell…?
Закріплення вивченого: літери A-W, apple, bear, cat, dog, elephant, flower, goat, hippo, insect, jelly,
kangaroo, lion, monkey, nest, octopus, penguin, queen, rabbit, snake, tiger, umbrella, vulture, whale

 

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Написання знайомих літер

дотримуватися встановлених правил під час навчальної гри, дослухатися до інших
під час групової роботи
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність:

Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

ст. 20-21

Повторімо кольори!

 

вказувати колір тварин та предметів

 

 

 

 

 

 

 

 

red, blue, green, black, yellow, grey, purple, orange, pink, brown, white
Закріплення вивченого: apple, cat, dog, flower, jelly, octopus, rabbit, snake, fox, whale, yo-yo
 

Закріплення вивченого:

It’s (a)…

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Написання знайомих слів

Виконання пісні

брати участь у формах роботи, що вимагають спостережливості та вміння вгадувати
 

 

 

 

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток (сприймання природи як цілісної системи

 

 

 

  1.  

ст. 22-23

Давайте рахувати разом!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

рахувати знайомі предмети

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten
Закріплення вивченого: red, blue, green, black, yellow, grey, purple, orange, pink, brown, white, apple, cat,
dog, elephant, flower, jelly, rabbit, snake, umbrella, yo-yo

 

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Написання знайомих слів

Виконання пісні

дотримуватися порядку виконання завдання згідно з правилами, уважно слідкувати за
інструкціями вчителя, швидко реагувати на отриману інформацію

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність:

Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

ст. 24

Ходімо до школи!

 

 

 

 

 



 

називати предмети шкільного вжитку

 

 

 

 

 

 

school, bag, pencil, pen, rubber, book
Закріплення вивченого: numbers, colours
 

 

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

 

запам’ятовувати та відтворювати новий навчальний матеріал,
фокусувати увагу на візуальному представленні навчального матеріалу

Громадянська відповідальність:

Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми

 

 

 

 

  1.  

ст. 25

Шкільні предметию

 

 

 

 

 

 


 

запитувати та відповідати на запитання
про предмети шкільного вжитку

 

 

 

 

 


 

Закріплення вивченого: school, bag, pencil, pen, rubber, book
 

What’s this? It’s a/an…
 

 

Написання окремих слів

Виконання пісні

 

 

виконувати комплексні інструкції щодо сприймання інформації на
слух та роботи з підручником, долучатися до групових форм навчальної діяльності
 

Громадянська відповідальність:

Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

ст. 26

Дії в класі
 

 

 

 

 

 


 

промовляти знайомі слова по літерах

 

 

 

 

 

 

 

 

spell, chair, write, board, be quiet
Закріплення вивченого: alphabet

Закріплення вивченого:

What’s this? It’s a…

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

 

Вживати артиклі.

Вживати наказовий

спосіб

Писати  знайомі слова

 

 

дотримуватися моделі поведінки, що відповідає правилам
шкільного життя, ділитися з іншими своїми думками та ставленням до певної
інформації
 

Громадянська відповідальність:

Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми

 

 

 

 

 

  1.  

ст. 27

Іграшки

 



 

описувати предмети шкільного вжитку
 

Закріплення вивченого: animals, school things, colours

It’s a / an… The… is…
 

 

Написання знайомих слів

Участь у комунікативних мовних іграх

 

 

користуватися зразком для виконання завдань, працюючи за
аналогією
 

Громадянська відповідальність:

Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми

  1.  

ст. 28

Ці м’ячі – різнокольорові!

 

 


 

 

 

описувати предмети у множині
 

 

 

 

 

car, ball, doll, stickers, crayon, card

Закріплення вивченого: colours

 

 

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

 

 

доброзичливо спілкуватися з іншими, працюючи в групі чи парі
 

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)

  1.  

ст. 29

Це мої іграшки.

 

 

 

 


 

запитувати та відповідати на запитання
про предмети в множині

 


 

 

What are they? They’re balls. Закріплення вивченого:

What's this? It’s a…
 

 

Написання окремих слів

Виконання пісні

 

 

 

з’ясовувати потрібну інформацію, зіставляти текстову та візуальну
інформацію, ставити запитання
 

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)

 

  1.  

ст. 30

З Днем народження!

 

 

 

 


 

називати та описувати подарунки

 

 

 


 

robot, birthday, cake, present, watch
Закріплення вивченого:

school things, toys, Thank you!

 

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

 

запитувати та надавати інформацію, працюючи в парі,
толерантно реагувати на успіхи чи поразки інших
 

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)

  1.  

ст. 31

Вгадай, що це!

 

 

 

 


 

називати та описувати предмети, що
розташовані поруч або на відстані
 

Закріплення вивченого: robot, birthday, cake, presents, watch, school things
 

This is a watch.

That is a robot
 

 

Написання окремих слів

Участь у комунікативних мовних іграх

 

виявляти зацікавленість, спілкуючись із іншими; висловлювати свої
передбачення та припущення
 

Громадянська відповідальність:

Вміння вибудо-вувати товариські стосунки з оточу-ючими людьми

  1.  

ст. 32-33

Урок -читання

“The Frog’s”

 

 

 

 


 

давати та виконувати вказівки
 

frog, teacher, close, door, window, stand up, open, sit down
Закріплення вивченого: school things

Закріплення вивченого:

What’s this? It’s a / an…
 

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Написання короткого повідомлення

 

активно використовувати наявні знання під час опанування навчального матеріалу;
доброзичливо та коректно реагувати на хибні відповіді чи репліки інших
 

Громадянська відповідальність:

Вміння вибудо-вувати товариські стосунки з оточу-ючими людьми

20

 

 

 

 

 

21

ст. 34

 

 

 

 

 

ст.35

Шкільне приладдя

 

 

 

 

 

 

Мій портфель
 

Описувати шкільне приладдя

 

 

 

 

 

 

 

 

Описувати шкільне приладдя

Закріплення вивченого:

мовний матеріал розділів 1-4

 

 

 

 

 

 

Закріплення вивченого:

мовний матеріал розділів 1-4

Закріплення вивченого:

мовний матеріал розділів 1-4

 

 

 

 

 

 

Відпрацювання

вживання вказівних займенників
 

Читати слова і короткі речення

 

 

 

 

 

 

 

 

Читати слова і короткі речення

Написання окремих слів

Участь у комунікативних мовних іграх

 

 

 

 

 

 

 

Написання окремих слів

Участь у комунікативних мовних іграх

 

аналізувати та оцінювати власну навчальну діяльність, використовувати свій досвід і
досвід інших для покращення результатів навчання

Здоров’я і безпека (розуміння правил безпечної поведінки)

 

Здоров’я і безпека (розуміння правил безпечної поведінки)

 

 

22

 


Діагностувальна робота1

 

,
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 2: Me and my family

Тематика ситуативного спілкування: Я і моя родина

 

 

 

 

 

 

 

 

ст.

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

ст. 36

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ст.37

 

 

Родина.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Це – моя мама!
 

 

 

 

 

Називати членів родини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

представляти

членів своєї родини
 

 

sunny, family, mum, dad, brother, sister
Закріплення вивченого: actions

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Закріплення вивченого:

sunny, family, mum, dad, brother, sister
 

 

Закріплення вивченого:

This is…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I am. I’m. He is. He’s. She is. She’s. It is. It’s. You are. You’re.

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Написання окремих слів

Виконання пісні

 

 

дотримуватися інструкцій, які дає вчитель, активно брати участь у
перебігу уроку, виявляти свої емоції відповідно до ситуації

 

 

 

 

цікавитися життям інших, вибудовувати товариськи стосунки з
оточенням, виявляти повагу до родинних цінностей
 

Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати)

 

 

Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати)

 

 

 

 

 

 

 

25

ст. 38

Члени моєї

 родини


 

розповідати про членів своєї родини

grandpa, baby, boy, girl, grandma, friend
Закріплення вивченого: family, mum, dad, brother, sister
 

Закріплення вивченого:

This is…
 

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Писати про себе.

Розповідати про себе та свою родину

 

 

поважати людей старшого покоління, дбайливо ставитися до
маленьких дітей, цінувати дружбу
 

Громадянська відповідальність(використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя)

26

ст. 39

Відгадай, хто це!
 

 

 

 

 

 

 

 

розповідати

про себе

 

 

 

 

 

 

 

Закріплення вивченого:

 sunny, family, mum, dad, brother, sister
 

Am/Is/Are…? Yes,……am/is/are. No, …… am not/isn’t/aren’t.

 

 

Писати презентовані граматичні структури

 

 

 

 

 

 

ввічливо виправляти некоректну інформацію, яку надають інші
люди, допомагати іншим під час групової роботи
 

Громадянська відповідальність(використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя

27

ст. 40

Готуймося до свята!

 

 

 

 


 

описувати себе та своїх друзів
 

cowboy, box, clothes, spy, dancer
 

Закріплення вивченого: Am / Is / Are…? Yes, _am / is / are. No, _am not / isn’t / aren’t.
 

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

 

робити передбачення, спираючись на отриману інформацію,
ділитися з іншими своїми думками та судженнями
 

Громадянська відповідальність(використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя

28

ст. 41

Урок граматитки.

To be

 

 

 

 

 

 


 

описувати людей та предмети навколо

 

 

 

 

 

 

 

Закріплення вивченого: cowboys, box, clothes, spy, dancers, girls, monkeys, kangaroos,
penguins, stand up, sit down, say
 

We/You/They are cowboys.
 

 

Писати презентовані граматичні структури

Виконання пісні

 

 

 

 

 

 

брати участь у парних та групових формах навчальної діяльності,
пропонувати свою допомогу, виявляти ініціативність і толерантність
 

Громадянська відповідальність(використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя

29

ст. 42

Подивися на наші карнавальні костюми!
 

 

 

 

 

 

ставити запитання про себе та оточення
 

 

 

 

 

 

pirate, clown, king, crown
 

Питальне речення

To be

Are we? Are they? What are we? What are they?
Yes, …._am / is / are. No, …..am not, isn’t / aren’t.
 

Розуміти пісню на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Виконання пісні.

 

 

 

 

 

 

 

 

зосереджуватися та швидко знаходити потрібну інформацію, слухати
та виконувати інструкції під час співу
 

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)

30

ст. 43

Здогадайся, хто я!

 

 


 

 

 

 

ставити / відповідати на запитання про
людей навколо

 

 


 

Закріплення вивченого: we, you, they, pirates, clowns, queens, cowboys, dancers, kings
 

Are we/you/they cowboys? – Yes / No, we/you/they are/aren’t.
 

 

Писати презентовані граматичні структури

 

 

 

 

 

 

вести діалог, запитувати та надавати особисту інформацію,
самостійно працювати з підручником
 

Громадянська відповідальність(використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя

31

ст. 44-45

 

 

Урок -читання "Сіре каченя"
 

 

 

 

 

 

описувати своїх друзів

 

 

 

 

 

 

 

 

duck, happy, small, big, sad, swan
 

Закріплення вивченого:

Is he/she…? Yes, he/she is. No, he/she isn’t. Are they…? Yes, they are. No, they aren’t.
 

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Написання короткого повідомлення

 

виявляти співчуття до емоційного стану інших, фокусуватися на візуально представленій
інформації, щоб робити свої передбачення та здогади
 

Громадянська відповідальність ( виявляти співчуття до емоційного стану інших)

 

 

 

 

 

32

ст. 46-47

 

Подивися, чого я навчився!
 

 

 

 

 

 

оцінювати власний поступ у навчанні

 

 

 

 

 

 

Закріплення вивченого: мовний матеріал розділів 5-8

Закріплення вивченого:

мовний матеріал розділів 5-8

Читати слова і короткі речення

Написання окремих слів

Участь у комунікативних мовних іграх

 

здобувати позитивний досвід навчання, дослухатися та позитивно реагувати на
коментарі й зауваження вчителя

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)

 

 

33

 

 

 

 

 

 

 

 

 

34

 

 

 

Проєкт «Моя родина»

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота2
 

Описувати родину

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Закріплення вивченої  лексики

 

Закріплення вивченого матеріалу

Відпрацьовувати  навички  вимови вивченої лексики

Розуміти коротку історію на слух

 

Описувати свою родину

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність (формув.толерант-ного ставлення до інших, уміння співпрацювати)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 3: Me and my friends

Тематика ситуативного спілкування: Я та мої друзі

Ключові компетентності: ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), уміння вчитися упродовж життя (самостійно працювати з підручником)

 

35

ст. 50

 

Іграшки
 

 

 

 

 

давати характеристику своїм речам
 

 

 

 

 

kite, cloudy, computer game, old, radio, new, bike
 

Закріплення вивченого:

It’s a…, It isn’t a…, This is…, Is it a/an…?

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

 

дбайливо ставитися до своїх речей та речей інших, підтримувати
чистоту в помешканні та в школі
 

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)

 

36

ст. 51

Урок граматитки.

 Займенники.

 

 

 

 

давати предметам характеристику
приналежності
 

 

 

 

Закріплення вивченого:

kite, cloudy, computer game, old, radio, new, bike
 

I – my, you – your, he – his, she – her, it – its
 

 

Писати презентовані граматичні структури

Виконання пісні

 

 

бути свідомими належності речей різним людям та права кожного
на особистий простір

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)

 

37

ст. 52

Поглянь на наші іграшки!
 

 

 

 

 

 

 

давати характеристику своїм речам,

вказувати, кому належать предмети
 

toys, rollerblades, train, slow, fast, winner, prize Закріплення вивченого:

kite

Закріплення вивченого:

It’s his/her/my bike
 

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Написання окремих слів

 

підтримувати інших, радіти за їхні перемоги та здобутки,
вболівати за свою команду, з повагою ставитися до команди-суперника
 

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)

 

38

ст. 53

Яка твоя улюблена іграшка?
 

 

 

 

 

 

 

 

 

вказувати, кому належать предмети

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Закріплення вивченого:

toys, rollerblades, train, slow, fast, winner, prize

we – our, you – your, they – their
 

 

Написання короткого повідомлення

 

 

ухвалювати спільні рішення, працюючи в команді, виявляти
толерантне ставлення до думки інших
 

 

 

 

Громадянська відповідальність (уміння співпра-цювати та прий-мати спільні рішення,  бути свідомими належності речей різним людям та права кожного
на особистий простір)

39

 

 

 

 

 

 

 

40

ст. 54

Частини тіла.
 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота:письмо

 

 

розповідати про свої частини тіла
 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

leg, body, head, wing, hand, arm, feet
 

 I have got…..

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Відпрацьовувати вимову нових слів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

виявляти зацікавленість і уважність до висловлювань, міркувань та
інформації, яку надають інші
 

 

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток (цінувати природу, берегти довкілля)

 

41

 

 

 

 

 

 

42

ст. 55

 

Урок граматитки.

 Have\has got
 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота:читання

розповідати про свої частини тіла
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Закріплення вивченого:

leg, body, head, wing, hand, arm, feet
 

Have got – ‘ve got; Has got – ‘s got

 

Писати презентовані граматичні структури

 

Виконання пісні

 

 

цінувати природу, берегти довкілля; виконувати спільні завдання,
ефективно співпрацювати в групі

 

 

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток (цінувати природу, берегти довкілля)

 

 

 

 

43

 

 

 

 

 

 

 

 

 

44

ст. 56-57

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пригода в зоопарку
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота:

аудіювання

 

 

описувати частини тіла людей та тварин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ear, mouth, nose, eye, butterfly, hair, hair slide
 

Закріплення вивченого:

Have got/Has got, leg, body, head, wing, hand, arm, feet
 

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

Написання окремих слів

 

Cтавити запитання з структурою

have got/ has got та давати відповідь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

бачити й цінувати красу природи, дбайливо ставитися до рослин і
тварин
 

Екологічна безпека та сталий розвиток (цінувати природу, берегти довкілля)

 

 

 

 

 

 

 

45

 

 

 

 

46

 

 

 

 

ст. 57

 

 

 

 

 

 

Урок граматитки.

  Have\has got

Структура питального речення.
 


Діагностувальна робота3
 

запитувати про предмети, які є в інших
 

 

 

 

Закріплення вивченого: school things, body parts, animals, colours, numbers
 

Have I/you/we/they got…? Yes, … have/No, … haven’t. Has he/
she/it got…? Yes, … has/No, … hasn’t.
 

 

Написання окремих слів

Cтавити запитання з структурою

have got/ has got та давати відповідь

генерувати ідеї, виявляти креативність, брати участь у групових
видах діяльності
 

 

 

 

 

47

 

 

 

 

 

 

 

48

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ст. 58-59

 

 

 

 

Діагностувальна робота говоріння.

 

 

 

 

 

Маленький цирковий актор
 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

описувати своїх друзів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

circus, funny, long, short, strong, trunk, star

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Закріплення вивченого:

to be, have/has got
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розуміти коротку історію на слух

Розпізнавати знайомі слова у контексті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Написання короткого повідомлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

висловлювати здогади та припущення, аналізуючи візуально представлену інформацію,
виявляти чуйність до емоційного стану інших
 

 

 

 

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність (продукування ідей та їх реалізація)

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

docx
Додано
9 листопада
Переглядів
63
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку