№ уроку
Дата |
Розділ
ст. НМК |
Тема уроку |
Очікуваний результат на кінець уроку учні вмітимуть: |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Життєві уміння: |
Інтегровані змістові лінії
|
||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна/писемна взаємодія/продукування |
Календарно-тематичне планування: FLY HIGH UKRAINE 2(Семестр 1) 3 години на тиждень.
Розділ 1: Me and my school Тематика ситуативного спілкування: Школа (шкільне приладдя, шкільні меблі, моя класна кімната) Ключові компетентності: ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), основні компетентності у природничих науках і технологіях (описувати іноземною мовою природні явища), уміння вчитися впродовж життя (організовувати свій час і навчальний простір)
|
|||||||||||||||||||||||
|
ст. 4-5 |
Давайте знайомитися!
|
вітатися, прощатися та представляти себе |
kangaroo, tiger, penguin, elephant, monkey, keeper
|
Hello! I’m (ім’я). What’s your name? How are you? I’m fine, thank you. |
|
Виконання пісні
|
ввічливо поводитися під час знайомства, слухати співрозмовника, працювати в парі
|
Громадянська відповідальність: ввічливо поводитися під час знайомства, слухати співрозмовника, працювати в парі
|
||||||||||||||
|
ст. 6-7 |
Повторімо літери
A, B, C, D!
|
розпізнавати та відтворювати літери Aa, Bb, Cc, Dd
|
apple, bear, cat, dog |
Закріплення вивченого: Hello! I’m (ім’я). What’s your name? How are you? I’m fine, thank you. |
Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Написання знайомих літер |
співпрацювати з однолітками; самостійно працювати з підручником |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
||||||||||||||
|
ст. 8-9 |
Повторимо літери E, F, G, H!
|
розпізнавати та відтворювати літери Ee, Ff, Gg, Hh
|
elephant, flower, goat, hippo Закріплення вивченого:
літери A–D, apple, bear, cat, dog |
|
Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Написання знайомих літер |
працювати на результат спільно з іншими учнями, спілкуючись іноземною мовою |
Громадянська відповідальність: співпрацювати з однолітками |
||||||||||||||
|
ст. 10-11 |
Повторімо літери
I, J, K, L!
|
розпізнавати та відтворювати літери Ii, Jj, Kk, Ll
|
insect, jelly, kangaroo, lion Закріплення вивченого: літери A–H, apple, bear, cat, dog, elephant, flower, goat, hippo
|
|
Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Написання знайомих літер |
розв’язувати навчальні завдання, тримати емоційну рівновагу під час групових форм |
Громадянська відповідальність: формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати, тримати емоційну рівновагу під час групових форм |
||||||||||||||
|
ст. 12-13 |
Повторімо літери
M, N, O, P!
|
розпізнавати та відтворювати літери Mm, Nn, Oo, Pp
|
monkey, nest, octopus, penguin
літери A–L, apple, bear, cat, dog, elephant, flower goat, hippo, insect, jelly, |
|
Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Написання знайомих літер |
виконувати навчальне завдання по черзі, працюючи в парі, самостійно працювати з |
Громадянська відповідальність: Вміння вибудову-вати товариські стосунки з оточую-чими людьми, виконувати навчальне завдання по черзі, працюючи в парі |
||||||||||||||
|
ст. 14-15 |
Повторімо літери
Q, R, S, T!
|
розпізнавати та відтворювати літери Qq, Rr, Ss, Tt
|
queen, rabbit, snake, tiger
літери A–P, apple, bear, cat, dog, elephant, flower, goat, hippo, insect, jelly, |
|
Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Написання знайомих літер |
злагоджено виконувати командні завдання, у разі потреби звертатися до вчителя по |
tІніціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конк-ретного комуніка-тивного завдання |
||||||||||||||
|
ст. 16-17 |
Повторімо літери
U, V, W!
|
розпізнавати та відтворювати літери Uu, Vv, Ww
|
umbrella, vulture, whale Закріплення вивченого:
літери A–T, apple, bear, cat, dog, |
Закріплення вивченого: Hello. I’m (name). How are you? I’m fine, thank you, |
Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Написання знайомих літер |
поводитися етично під час роботи в парі; виявляти зацікавленість, спілкуючись із іншими
|
Екологічна безпека та сталий розвиток (сприймання природи як цілісної системи
|
||||||||||||||
|
ст. 18-19 |
Повторімо літери X, Y, Z!
|
розпізнавати та відтворювати літери Xx, Yy, Zz
|
fox, yo-yo, zebra, How do you spell…? |
|
Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Написання знайомих літер |
дотримуватися встановлених правил під час навчальної гри, дослухатися до інших
|
Громадянська відповідальність: Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми
|
||||||||||||||
|
ст. 20-21 |
Повторімо кольори! |
вказувати колір тварин та предметів
|
red, blue, green, black, yellow, grey, purple, orange, pink, brown, white |
Закріплення вивченого: It’s (a)… |
Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Написання знайомих слів Виконання пісні |
брати участь у формах роботи, що вимагають спостережливості та вміння вгадувати
|
Екологічна безпека та сталий розвиток (сприймання природи як цілісної системи
|
||||||||||||||
|
ст. 22-23 |
Давайте рахувати разом!
|
рахувати знайомі предмети
|
one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten |
|
Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Написання знайомих слів Виконання пісні |
дотримуватися порядку виконання завдання згідно з правилами, уважно слідкувати за
|
Громадянська відповідальність: Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми
|
||||||||||||||
|
ст. 24 |
Ходімо до школи!
|
називати предмети шкільного вжитку
|
school, bag, pencil, pen, rubber, book |
|
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті. |
|
запам’ятовувати та відтворювати новий навчальний матеріал, |
Громадянська відповідальність: Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми
|
||||||||||||||
|
ст. 25 |
Шкільні предметию
|
запитувати та відповідати на запитання
|
Закріплення вивченого: school, bag, pencil, pen, rubber, book |
What’s this? It’s a/an… |
|
Написання окремих слів Виконання пісні
|
виконувати комплексні інструкції щодо сприймання інформації на |
Громадянська відповідальність: Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми
|
||||||||||||||
|
ст. 26 |
Дії в класі
|
промовляти знайомі слова по літерах
|
spell, chair, write, board, be quiet |
Закріплення вивченого: What’s this? It’s a… |
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті. |
|
дотримуватися моделі поведінки, що відповідає правилам |
Громадянська відповідальність: Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми
|
||||||||||||||
|
ст. 27 |
Іграшки
|
описувати предмети шкільного вжитку |
Закріплення вивченого: animals, school things, colours |
It’s a / an… The… is… |
|
Написання знайомих слів Участь у комунікативних мовних іграх
|
користуватися зразком для виконання завдань, працюючи за |
Громадянська відповідальність: Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми |
||||||||||||||
|
ст. 28 |
Ці м’ячі – різнокольорові!
|
описувати предмети у множині
|
car, ball, doll, stickers, crayon, card
Закріплення вивченого: colours |
|
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
|
доброзичливо спілкуватися з іншими, працюючи в групі чи парі |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії) |
||||||||||||||
|
ст. 29 |
Це мої іграшки.
|
запитувати та відповідати на запитання
|
|
What are they? They’re balls. Закріплення вивченого:
What's this? It’s a… |
|
Написання окремих слів Виконання пісні
|
з’ясовувати потрібну інформацію, зіставляти текстову та візуальну |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)
|
||||||||||||||
|
ст. 30 |
З Днем народження!
|
називати та описувати подарунки
|
robot, birthday, cake, present, watch school things, toys, Thank you! |
|
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
|
запитувати та надавати інформацію, працюючи в парі, |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії) |
||||||||||||||
|
ст. 31 |
Вгадай, що це!
|
називати та описувати предмети, що |
Закріплення вивченого: robot, birthday, cake, presents, watch, school things |
This is a watch.
That is a robot |
|
Написання окремих слів Участь у комунікативних мовних іграх
|
виявляти зацікавленість, спілкуючись із іншими; висловлювати свої |
Громадянська відповідальність: Вміння вибудо-вувати товариські стосунки з оточу-ючими людьми |
||||||||||||||
|
ст. 32-33 |
Урок -читання “The Frog’s”
|
давати та виконувати вказівки |
frog, teacher, close, door, window, stand up, open, sit down |
Закріплення вивченого:
What’s this? It’s a / an… |
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Написання короткого повідомлення
|
активно використовувати наявні знання під час опанування навчального матеріалу; |
Громадянська відповідальність: Вміння вибудо-вувати товариські стосунки з оточу-ючими людьми |
||||||||||||||
20
21 |
ст. 34
ст.35 |
Шкільне приладдя
Мій портфель |
Описувати шкільне приладдя
Описувати шкільне приладдя |
Закріплення вивченого: мовний матеріал розділів 1-4
Закріплення вивченого: мовний матеріал розділів 1-4 |
Закріплення вивченого: мовний матеріал розділів 1-4
Відпрацювання
вживання вказівних займенників |
Читати слова і короткі речення
Читати слова і короткі речення |
Написання окремих слів Участь у комунікативних мовних іграх
Написання окремих слів Участь у комунікативних мовних іграх
|
аналізувати та оцінювати власну навчальну діяльність, використовувати свій досвід і |
Здоров’я і безпека (розуміння правил безпечної поведінки)
Здоров’я і безпека (розуміння правил безпечної поведінки)
|
||||||||||||||
22 |
|
|
|
, |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
Розділ 2: Me and my family Тематика ситуативного спілкування: Я і моя родина |
|
|
|
|
|
|
|
|
ст. |
||||||||||||||
23
24 |
ст. 36
ст.37 |
Родина.
Це – моя мама!
|
Називати членів родини.
представляти
членів своєї родини |
sunny, family, mum, dad, brother, sister
Закріплення вивченого:
sunny, family, mum, dad, brother, sister |
Закріплення вивченого: This is…
I am. I’m. He is. He’s. She is. She’s. It is. It’s. You are. You’re. |
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті.
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Написання окремих слів Виконання пісні
|
дотримуватися інструкцій, які дає вчитель, активно брати участь у
цікавитися життям інших, вибудовувати товариськи стосунки з |
Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати)
Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати)
|
||||||||||||||
25 |
ст. 38 |
|
розповідати про членів своєї родини |
grandpa, baby, boy, girl, grandma, friend |
Закріплення вивченого:
This is… |
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Писати про себе. Розповідати про себе та свою родину
|
поважати людей старшого покоління, дбайливо ставитися до |
Громадянська відповідальність(використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя) |
||||||||||||||
26 |
ст. 39 |
Відгадай, хто це!
|
розповідати про себе
|
Закріплення вивченого:
sunny, family, mum, dad, brother, sister |
Am/Is/Are…? Yes,……am/is/are. No, …… am not/isn’t/aren’t. |
|
Писати презентовані граматичні структури
|
ввічливо виправляти некоректну інформацію, яку надають інші |
Громадянська відповідальність(використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя |
||||||||||||||
27 |
ст. 40 |
Готуймося до свята!
|
описувати себе та своїх друзів |
cowboy, box, clothes, spy, dancer |
Закріплення вивченого: Am / Is / Are…? Yes, _am / is / are. No, _am not / isn’t / aren’t. |
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
|
робити передбачення, спираючись на отриману інформацію, |
Громадянська відповідальність(використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя |
||||||||||||||
28 |
ст. 41 |
Урок граматитки. To be
|
описувати людей та предмети навколо
|
Закріплення вивченого: cowboys, box, clothes, spy, dancers, girls, monkeys, kangaroos, |
We/You/They are cowboys. |
|
Писати презентовані граматичні структури Виконання пісні
|
брати участь у парних та групових формах навчальної діяльності, |
Громадянська відповідальність(використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя |
||||||||||||||
29 |
ст. 42 |
Подивися на наші карнавальні костюми!
|
ставити запитання про себе та оточення
|
pirate, clown, king, crown |
Питальне речення To be
Are we? Are they? What are we? What are they? |
Розуміти пісню на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Виконання пісні.
|
зосереджуватися та швидко знаходити потрібну інформацію, слухати |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії) |
||||||||||||||
30 |
ст. 43 |
Здогадайся, хто я!
|
ставити / відповідати на запитання про
|
Закріплення вивченого: we, you, they, pirates, clowns, queens, cowboys, dancers, kings |
Are we/you/they cowboys? – Yes / No, we/you/they are/aren’t. |
|
Писати презентовані граматичні структури
|
вести діалог, запитувати та надавати особисту інформацію, |
Громадянська відповідальність(використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя |
||||||||||||||
31 |
ст. 44-45
|
Урок -читання "Сіре каченя"
|
описувати своїх друзів
|
duck, happy, small, big, sad, swan |
Закріплення вивченого:
Is he/she…? Yes, he/she is. No, he/she isn’t. Are they…? Yes, they are. No, they aren’t. |
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Написання короткого повідомлення
|
виявляти співчуття до емоційного стану інших, фокусуватися на візуально представленій |
Громадянська відповідальність ( виявляти співчуття до емоційного стану інших)
|
||||||||||||||
32 |
ст. 46-47
|
Подивися, чого я навчився!
|
оцінювати власний поступ у навчанні
|
Закріплення вивченого: мовний матеріал розділів 5-8 |
Закріплення вивченого: мовний матеріал розділів 5-8 |
Читати слова і короткі речення |
Написання окремих слів Участь у комунікативних мовних іграх
|
здобувати позитивний досвід навчання, дослухатися та позитивно реагувати на |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)
|
||||||||||||||
33
34 |
|
Проєкт «Моя родина»
Діагностувальна робота2 |
Описувати родину
|
Закріплення вивченої лексики
|
Закріплення вивченого матеріалу |
Відпрацьовувати навички вимови вивченої лексики |
Розуміти коротку історію на слух
|
Описувати свою родину
|
Громадянська відповідальність (формув.толерант-ного ставлення до інших, уміння співпрацювати)
|
||||||||||||||
Розділ 3: Me and my friends Тематика ситуативного спілкування: Я та мої друзі Ключові компетентності: ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), уміння вчитися упродовж життя (самостійно працювати з підручником)
|
|||||||||||||||||||||||
35 |
ст. 50
|
Іграшки
|
давати характеристику своїм речам
|
kite, cloudy, computer game, old, radio, new, bike |
Закріплення вивченого: It’s a…, It isn’t a…, This is…, Is it a/an…? |
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
|
дбайливо ставитися до своїх речей та речей інших, підтримувати |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)
|
||||||||||||||
36 |
ст. 51 |
Урок граматитки.
Займенники.
|
давати предметам характеристику
|
Закріплення вивченого:
kite, cloudy, computer game, old, radio, new, bike |
I – my, you – your, he – his, she – her, it – its |
|
Писати презентовані граматичні структури Виконання пісні
|
бути свідомими належності речей різним людям та права кожного |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)
|
||||||||||||||
37 |
ст. 52 |
Поглянь на наші іграшки!
|
давати характеристику своїм речам,
вказувати, кому належать предмети |
toys, rollerblades, train, slow, fast, winner, prize Закріплення вивченого: kite |
Закріплення вивченого:
It’s his/her/my bike |
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Написання окремих слів
|
підтримувати інших, радіти за їхні перемоги та здобутки, |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)
|
||||||||||||||
38 |
ст. 53 |
Яка твоя улюблена іграшка?
|
вказувати, кому належать предмети
|
Закріплення вивченого: toys, rollerblades, train, slow, fast, winner, prize |
we – our, you – your, they – their |
|
Написання короткого повідомлення |
ухвалювати спільні рішення, працюючи в команді, виявляти
|
Громадянська відповідальність (уміння співпра-цювати та прий-мати спільні рішення, бути свідомими належності речей різним людям та права кожного |
||||||||||||||
39
40 |
ст. 54 |
Частини тіла.
Діагностувальна робота:письмо
|
розповідати про свої частини тіла
|
leg, body, head, wing, hand, arm, feet |
I have got….. |
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Відпрацьовувати вимову нових слів.
|
виявляти зацікавленість і уважність до висловлювань, міркувань та
|
Екологічна безпека та сталий розвиток (цінувати природу, берегти довкілля)
|
||||||||||||||
41
42 |
ст. 55
|
Урок граматитки.
Have\has got
Діагностувальна робота:читання |
розповідати про свої частини тіла
|
Закріплення вивченого:
leg, body, head, wing, hand, arm, feet |
Have got – ‘ve got; Has got – ‘s got |
|
Писати презентовані граматичні структури
Виконання пісні
|
цінувати природу, берегти довкілля; виконувати спільні завдання,
|
Екологічна безпека та сталий розвиток (цінувати природу, берегти довкілля)
|
||||||||||||||
43
44 |
ст. 56-57
|
Пригода в зоопарку
Діагностувальна робота: аудіювання
|
описувати частини тіла людей та тварин
|
ear, mouth, nose, eye, butterfly, hair, hair slide |
Закріплення вивченого:
Have got/Has got, leg, body, head, wing, hand, arm, feet |
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Написання окремих слів
Cтавити запитання з структурою have got/ has got та давати відповідь
|
бачити й цінувати красу природи, дбайливо ставитися до рослин і |
Екологічна безпека та сталий розвиток (цінувати природу, берегти довкілля)
|
||||||||||||||
45
46 |
ст. 57
|
Урок граматитки. Have\has got
Структура питального речення.
|
запитувати про предмети, які є в інших
|
Закріплення вивченого: school things, body parts, animals, colours, numbers |
Have I/you/we/they got…? Yes, … have/No, … haven’t. Has he/ |
|
Написання окремих слів Cтавити запитання з структурою have got/ has got та давати відповідь |
генерувати ідеї, виявляти креативність, брати участь у групових |
|
||||||||||||||
47
48
|
ст. 58-59
|
Діагностувальна робота говоріння.
Маленький цирковий актор
|
описувати своїх друзів |
circus, funny, long, short, strong, trunk, star |
Закріплення вивченого:
to be, have/has got |
Розуміти коротку історію на слух Розпізнавати знайомі слова у контексті.
|
Написання короткого повідомлення
|
висловлювати здогади та припущення, аналізуючи візуально представлену інформацію, |
Підприємливість та фінансова грамотність (продукування ідей та їх реалізація)
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||