Календарно-тематичне планування "Хімія 11" (стандарт)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з хімії для 11 класу (рівень стандарт) за новою програмою на 2019-2020 навчальний рік.
Перегляд файлу

Хімія 11 клас                                                                                                                                              (Всього – 70 год, 2 год на тиждень )

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Лабораторні досліди

Повторення

Тема 1. Неорганічні речовини і їхні властивості (32 год)

1

 

Первинний інструктаж з БЖД. Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості.

 

 

2/3

 

Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів.

Явище адсорбції.

Л/д № 1. Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів. Інструктаж з  БЖД.

Загальна характеристика неметалів

4

 

Окисні та відновні властивості неметалів. Застосування неметалів.

 

Алотропія

5

 

Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Особливості водних розчинів цих сполук, їх застосування.

 

 

6

 

Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері.

 

Окисні та відновні властивості неметалів

7

 

Кислоти. Кислотні дощі.

 

Оксиди неметалічних елементів

8/9

 

Розрахункові задачі Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.

 

 

10

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

 

 

11

 

Самостійна робота з теми: «Неметали».

 

 

ТЕМАТИЧНА

12

 

Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови.

 

Будова атома

13

 

Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами.

 

Витискувальний ряд металів

14/15

 

Алюміній і залізо: фізичні і хімічні властивості.

 

Взаємодія металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами

16

 

Застосування металів та їхніх сплавів.

 

 

17/18

 

Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.

 

 

19/20

 

Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі. Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

 

 

21/22

 

 Якісні реакції на деякі йони.

Л/д  № 2-7. Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+), Барію, амонію. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів. Інструктаж з БЖД.

 

23

 

Практична робота № 1. Дослідження якісного складу солей. Інструктаж з БЖД.

 

Якісні реакції

24

 

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

 

 

25

 

Практична робота № 2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами. Інструктаж з БЖД.

 

 

26

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

 

 

27

 

Контрольна робота з теми: «Неорганічні речовини і їхні властивості».

 

 

28

 

Сучасні силікатні матеріали.

 

 

29

 

Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти.

 

 

30

 

Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.

 

 

31/32

 

Навчальні проекти

1. Штучні алмази у техніці.

2. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.

3. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини.

4. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості.

5. Кислотні дощі.

6. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості.

7. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.

8. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води.

 

 

ТЕМАТИЧНА

Тема 2. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів (6 год)

33/34

 

Електронні і графічні електронні формули атомів  s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії».

 

 

35/36

 

Збуджений стан атома. Валентні стани елементів. Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів.

 

 

37

 

Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів.

 

Електронні і графічні електронні формули атомів елементів

38

 

Навчальні проекти

9. Створення 3D-моделей атомів елементів.

10. Застосування радіонуклідів у медицині.

11. Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології.

 

 

Тема 3. Хімічний зв’язок і будова речовини (7 год)

39

 

Ковалентний хімічний зв'язок. Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію).

 

 

40

 

Йонний хімічний зв'язок.

 

Ковалентний зв'язок

41

 

Металічний, водневий хімічні зв’язки.

 

Йонний зв'язок

42

 

Кристалічний і аморфний стани твердих речовин. Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови.

 

 

43

 

Навчальні проекти

12. Застосування рідких кристалів.

13. Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці.

14. Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів.

 

 

44

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

 

 

45

 

Самостійна робота з теми: «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів. Хімічний зв’язок і будова речовини».

 

 

ТЕМАТИЧНА

Тема 4. Хімічні реакції (9 год)

46

 

Необоротні і оборотні хімічні процеси. Хімічна рівновага.

 

 

47

 

Принцип Ле Шательє.

 

Хімічна рівновага

48/49

 

Гідроліз солей.

 

Л/д № 8. Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів. Інструктаж з БЖД.

 

50/51

 

Розрахункові задачі Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції.

 

 

52

 

Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму.

Навчальні проекти

15. Гальванічний елемент з картоплі, лимону.

16. Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх.

 

 

53

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

 

 

54

 

Самостійна робота з теми: «Хімічні реакції».

 

 

Тема 5. Хімія і прогрес людства (7 год)

55

 

Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій.

 

 

56

 

Роль хімії у розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної проблем.

 

 

57

 

Роль хімії у розв’язанні екологічної проблеми.

 

 

58

 

«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.

 

 

59

 

Навчальні проекти

17. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп.

18. Підготовка есе іноземною мовою «Роль хімії у моєму житті».

 

 

60

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

 

 

61

 

Контрольна робота за II семестр.

 

 

ТЕМАТИЧНА

Повторення (8 год)

62/63

 

Розрахункові задачі Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.

 

 

64

 

Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами.

 

 

65

 

Середні та кислі солі.

 

 

66

 

Якісні реакції на деякі йони.

 

 

67

 

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

 

 

68/69

 

Розрахункові задачі Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції.

 

 

70

 

Підсумковий урок.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стахурська Ніна Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Хімія, 11 клас, Планування
Додано
12 серпня 2019
Переглядів
4793
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку