26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Календарно-тематичне планування "Хімія 11" (стандарт)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з хімії для 11 класу (рівень стандарт) за новою програмою на 2019-2020 навчальний рік.
Перегляд файлу

Хімія 11 клас                                                                                                                                              (Всього – 70 год, 2 год на тиждень )

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Лабораторні досліди

Повторення

Тема 1. Неорганічні речовини і їхні властивості (32 год)

1

 

Первинний інструктаж з БЖД. Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості.

 

 

2/3

 

Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів.

Явище адсорбції.

Л/д № 1. Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів. Інструктаж з  БЖД.

Загальна характеристика неметалів

4

 

Окисні та відновні властивості неметалів. Застосування неметалів.

 

Алотропія

5

 

Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Особливості водних розчинів цих сполук, їх застосування.

 

 

6

 

Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері.

 

Окисні та відновні властивості неметалів

7

 

Кислоти. Кислотні дощі.

 

Оксиди неметалічних елементів

8/9

 

Розрахункові задачі Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.

 

 

10

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

 

 

11

 

Самостійна робота з теми: «Неметали».

 

 

ТЕМАТИЧНА

12

 

Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови.

 

Будова атома

13

 

Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами.

 

Витискувальний ряд металів

14/15

 

Алюміній і залізо: фізичні і хімічні властивості.

 

Взаємодія металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами

16

 

Застосування металів та їхніх сплавів.

 

 

17/18

 

Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.

 

 

19/20

 

Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі. Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

 

 

21/22

 

 Якісні реакції на деякі йони.

Л/д  № 2-7. Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+), Барію, амонію. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів. Інструктаж з БЖД.

 

23

 

Практична робота № 1. Дослідження якісного складу солей. Інструктаж з БЖД.

 

Якісні реакції

24

 

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

 

 

25

 

Практична робота № 2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами. Інструктаж з БЖД.

 

 

26

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

 

 

27

 

Контрольна робота з теми: «Неорганічні речовини і їхні властивості».

 

 

28

 

Сучасні силікатні матеріали.

 

 

29

 

Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти.

 

 

30

 

Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.

 

 

31/32

 

Навчальні проекти

1. Штучні алмази у техніці.

2. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.

3. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини.

4. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості.

5. Кислотні дощі.

6. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості.

7. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.

8. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води.

 

 

ТЕМАТИЧНА

Тема 2. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів (6 год)

33/34

 

Електронні і графічні електронні формули атомів  s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії».

 

 

35/36

 

Збуджений стан атома. Валентні стани елементів. Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів.

 

 

37

 

Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів.

 

Електронні і графічні електронні формули атомів елементів

38

 

Навчальні проекти

9. Створення 3D-моделей атомів елементів.

10. Застосування радіонуклідів у медицині.

11. Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології.

 

 

Тема 3. Хімічний зв’язок і будова речовини (7 год)

39

 

Ковалентний хімічний зв'язок. Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію).

 

 

40

 

Йонний хімічний зв'язок.

 

Ковалентний зв'язок

41

 

Металічний, водневий хімічні зв’язки.

 

Йонний зв'язок

42

 

Кристалічний і аморфний стани твердих речовин. Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови.

 

 

43

 

Навчальні проекти

12. Застосування рідких кристалів.

13. Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці.

14. Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів.

 

 

44

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

 

 

45

 

Самостійна робота з теми: «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів. Хімічний зв’язок і будова речовини».

 

 

ТЕМАТИЧНА

Тема 4. Хімічні реакції (9 год)

46

 

Необоротні і оборотні хімічні процеси. Хімічна рівновага.

 

 

47

 

Принцип Ле Шательє.

 

Хімічна рівновага

48/49

 

Гідроліз солей.

 

Л/д № 8. Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів. Інструктаж з БЖД.

 

50/51

 

Розрахункові задачі Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції.

 

 

52

 

Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму.

Навчальні проекти

15. Гальванічний елемент з картоплі, лимону.

16. Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх.

 

 

53

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

 

 

54

 

Самостійна робота з теми: «Хімічні реакції».

 

 

Тема 5. Хімія і прогрес людства (7 год)

55

 

Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій.

 

 

56

 

Роль хімії у розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної проблем.

 

 

57

 

Роль хімії у розв’язанні екологічної проблеми.

 

 

58

 

«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.

 

 

59

 

Навчальні проекти

17. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп.

18. Підготовка есе іноземною мовою «Роль хімії у моєму житті».

 

 

60

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

 

 

61

 

Контрольна робота за II семестр.

 

 

ТЕМАТИЧНА

Повторення (8 год)

62/63

 

Розрахункові задачі Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.

 

 

64

 

Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами.

 

 

65

 

Середні та кислі солі.

 

 

66

 

Якісні реакції на деякі йони.

 

 

67

 

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

 

 

68/69

 

Розрахункові задачі Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції.

 

 

70

 

Підсумковий урок.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стахурська Ніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Білецька Олена
Пов’язані теми
Хімія, 11 клас, Планування
Додано
12 серпня
Переглядів
1577
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку