Календарно-тематичне планування Хімія 7 клас (35 год)
Відповідає навчальним програмам, що затверджені педагогічною радою(протокол №1 від 29.08.2024р), складеним на основі модельної програми «Хімія 7-9 класи» для закладів загальної середньоїосвіти автор Григорович О.В.
Рекомендована кількість годин за програмою(7клас) - 1 год. на тиждень
Кількість годин за навчальним планом(7клас) - 1год на тиждень
Навчально-методичне забезпечення :
Підручник: Хімія: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів
/ Мідак Лілія . – Тернопіль: «Астон», 2024.
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Види навчальної діяльності |
Д/З |
При |
Тема 1. ХІМІЯ. ПЕРШІ КРОКИ (5 год) |
|||||
1 |
|
Хімія — природнича наука. Короткі відомості з історії |
Навчальний проєкт: 1. Значення хімічних відкриттів для розвитку людства. 2. Еволюція хімічних знань. (на вибір) |
Опрацювати §1, пит 1-12 с.24 |
|
2 |
|
Правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії. Маркування небезпечних речовин. Лабораторне обладнання та базові операції з речовинами. |
Лабораторне дослідження . Прийоми поводження з лабораторним посудом, штативом і нагрівними приладами. Створення коміксу «Правила |
Опрацювати §, пит с. |
|
3 |
|
Вимірювання у хімії. Лабораторне дослідження Вимірювання маси твердих і рідких речовин, |
Виконання |
Опрацювати §, пит с. |
|
4 |
|
Спостереження й експеримент у хімії. |
Спостереження та правила його |
Опрацювати §, пит с. |
|
5 |
|
Самоконтроль з теми «Хімія. Перші кроки». |
Створення інтелект карти за темою. Створення лепбука «Мої перші кроки в пізнанні хімії», «Мої досягнення в хімічному |
Повторити |
|
|
Тема 2. Від хімічних елементів до хімічних сполук (11 год) |
||||
6 |
|
Первинні відомості про будову атома: ядро та електрони. |
Моделювання «Будова атомів хімічних елементів» (створення 2D- і |
Опрацювати §, пит с. |
|
7 |
|
Хімічні елементи. Їх назви та символи. |
Створення лепбука: «Хронологія та історія відкриття хімічних |
Опрацювати §, пит с. |
|
8 |
|
Періодична система хімічних елементів. |
Про що можна дізнатися з Періодичної системи хімічних елементів? |
Опрацювати §, пит с. |
|
9 |
|
Періодична система хімічних елементів. |
Про що можна дізнатися з Періодичної системи хімічних елементів? |
Опрацювати §, пит с. |
|
10 |
|
Прості речовини: метали та неметали Лабораторне дослідження Порівняння фізичних властивостей металів і неметалів |
Порівнювати властивості речовин (на прикладі заліза, алюмінію, міді,цинку тощо, а також сірки, графіту, брому). |
Опрацювати §, пит с. |
|
11 |
|
Навчальний проєкт |
|
Опрацювати §, пит с. |
|
12 |
|
Складні речовини. Відмінності у будові простих та складних речовин. |
Класифікація складних речовини, різниця між неорганічними та |
Опрацювати §, пит с. |
|
13 |
|
Хімічні формули. Що таке хімічна формула, яка різниця між якісним |
|
Опрацювати §, пит с. |
|
14 |
|
Хімічні формули. Що таке хімічна формула, яка різниця між якісним |
|
Опрацювати §, пит с. |
|
15 |
|
Діагностична робота з тем: “Хімія. Перші кроки”, “Від хімічних |
|
Опрацювати §, пит с. |
|
16 |
|
Самоконтроль з теми «Від хімічних елементів до хімічних сполук» |
Створення інтелект-карти за темою. Захист навчальних проєктів |
Повторити . |
|
|
Тема 3. Досліджуємо речовини та суміші (11 год) |
||||
17 |
|
Фізичні властивості речовини та способи їх визначення. Лабораторне дослідження: |
Порівнювати властивості речовин(пластичність, крихкість |
Опрацювати §, пит с. |
|
18 |
|
Суміші однорідні й неоднорідні: розчини, аерозолі, суспензії, емульсії. |
Отримання емульсії (на прикладі майонезу). |
Опрацювати §, пит с. |
|
19 |
|
Розділення однорідних сумішей. |
Способи й особливості виділення солі й цукру з їх |
Опрацювати §, пит с. |
|
20 |
|
Розділення неоднорідних сумішей. Лабораторне дослідження. Розділення сумішей |
Розділення сумішей фільтруванням, відстоюванням (із |
Опрацювати §, пит с. |
|
21 |
|
Масова частка компонента у суміші. |
Математичне моделювання: |
Опрацювати §, пит с. |
|
22 |
|
Обчислення мас, об’ємів і масових часток |
Математичне моделювання: (групова робота). |
Опрацювати §, пит с. |
|
23 |
|
Створення алгоритму обчислення масової |
Математичне моделювання: (групова робота). |
Опрацювати §, пит с. |
|
24 |
|
Обчислення масової частки компонентів |
Математичне моделювання. |
Опрацювати §, пит с. |
|
25 |
|
Парктична робота: Розділення неоднорідної суміші й визначення масової |
|
Опрацювати §, пит с. |
|
26 |
|
Проєктна діяльність. Створення лепбуків: «Як і чому розділяють |
|
Опрацювати §, пит с. |
|
27 |
|
Самоконтроль з теми. «Досліджуємо речовини та суміші» |
|
Повторити |
|
|
Тема 4. Моделюємо фізичні та хімічні явища (9год) |
||||
28 |
|
Фізичні та хімічні явища. Лабораторне дослідження Розпізнавання фізичних і хімічних явищ |
Дослідження на |
Опрацювати §, пит с. |
|
29 |
|
Фізичні та хімічні явища Лабораторне дослідження Спостереження за хімічними явищами в довкіллі, виявлення фізичних |
Дослідження Моделювання виверження вулкана з використанням соди, оцту та |
Опрацювати §, пит с. |
|
30 |
|
Хімічні реакції. Схема хімічної реакції. Хімічні реакції між простими |
Описування хімічного явища з використанням хімічної |
Опрацювати §, пит с. |
|
31 |
|
Типи хімічних реакцій. |
|
Опрацювати §, пит с. |
|
32 |
|
Закон збереження маси в хімічних реакціях. Складання хімічних |
|
Опрацювати §, пит с. |
|
33 |
|
Складання хімічних рівнянь. |
|
Опрацювати §, пит с. |
|
34 |
|
Діагностувальна робота з теми “Досліджуємо речовини та суміші” |
|
Опрацювати §, пит с. |
|
35 |
|
Самоконтроль з теми. «Моделюємо фізичні та хімічні явища» |
|
Опрацювати §, пит с. |
|