Календарно-тематичне планування Хімія 7 клас (35 год)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування Хімія 7 клас (35 год) Відповідає навчальним програмам, що затверджені педагогічною радою(протокол №1 від 29.08.2024р), складеним на основі модельної програми «Хімія 7-9 класи» для закладів загальної середньоїосвіти автор Григорович О.В. Рекомендована кількість годин за програмою(7клас) - 1 год. на тиждень Кількість годин за навчальним планом(7клас) - 1год на тиждень Навчально-методичне забезпечення : Підручник: Хімія: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Мідак Лілія . – Тернопіль: «Астон», 2024.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування Хімія 7 клас (35 год)

Відповідає навчальним програмам, що затверджені педагогічною радою(протокол №1 від 29.08.2024р), складеним на основі модельної програми «Хімія 7-9 класи» для закладів загальної середньоїосвіти автор Григорович О.В.
         Рекомендована кількість годин за програмою(7клас) - 1 год. на тиждень

         Кількість годин за навчальним планом(7клас)  - 1год на тиждень

         Навчально-методичне забезпечення :

Підручник: Хімія: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів
/ Мідак Лілія . – Тернопіль: «Астон», 2024.

 

Дата

Зміст уроку

Види навчальної діяльності

Д/З

При
міт.

Тема 1. ХІМІЯ. ПЕРШІ КРОКИ (5 год)

1

 

Хімія — природнича наука. Короткі відомості з історії

Навчальний проєкт: 1. Значення хімічних відкриттів для розвитку людства.

2. Еволюція хімічних знань. (на вибір)

Опрацювати §1, пит 1-12 с.24

 

2

 

Правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії. Маркування небезпечних речовин. Лабораторне обладнання та базові операції з речовинами.  

Лабораторне дослідження . Прийоми поводження з лабораторним посудом, штативом і нагрівними приладами. Створення коміксу «Правила
безпеки під час роботи в кабінеті хімії та наслідки їх порушення».

Опрацювати §, пит     с.

 

3

 

Вимірювання у хімії. Лабораторне дослідження  Вимірювання маси твердих і рідких речовин,
об’ємів твердих, рідких і газуватих речовин, збирання газів у газометр
(інструктаж з БЖД)

 Виконання
найпростіших операцій із лабораторним обладнанням: (наливання
рідини в пробірку та перемішування, нагрівання речовин у пробірках і
порцелянових чашах).

Опрацювати §, пит     с.

 

4

 

Спостереження й експеримент у хімії.

Спостереження та правила його
проведення, що таке гіпотеза і чи потребує вона перевірки.

Опрацювати §, пит     с.

 

5

 

Самоконтроль з теми «Хімія. Перші кроки».
 

Створення інтелект карти за темою. Створення лепбука «Мої перші кроки в пізнанні хімії», «Мої досягнення в хімічному
експериментуванні». (на вибір)

Повторити

 

 

Тема 2. Від хімічних елементів до хімічних сполук (11 год)

6

 

Первинні відомості про будову атома: ядро та електрони.
 

Моделювання «Будова атомів хімічних елементів» (створення 2D- і
3D-моделей).

Опрацювати §, пит     с.

 

7

 

Хімічні елементи. Їх назви та символи.
 

Створення лепбука: «Хронологія та історія відкриття хімічних
елементів», «Науковці, які відкрили найбільше хімічних елементів:
історія успіху», «Походження назв хімічних елементів»

Опрацювати §, пит     с.

 

8

 

Періодична система хімічних елементів.
 

Про що можна дізнатися з Періодичної системи хімічних елементів?

Опрацювати §, пит     с.

 

9

 

Періодична система хімічних елементів.
 

Про що можна дізнатися з Періодичної системи хімічних елементів?

Опрацювати §, пит     с.

 

10
 

 

Прості речовини: метали та неметали Лабораторне дослідження  Порівняння фізичних властивостей металів і неметалів

Порівнювати властивості речовин (на прикладі заліза, алюмінію, міді,цинку тощо, а також сірки, графіту, брому).

Опрацювати §, пит     с.

 

11

 

Навчальний проєкт
«Речовини з унікальними властивостями».

 

Опрацювати §, пит     с.

 

12

 

Складні речовини. Відмінності у будові простих та складних речовин.
 

Класифікація складних речовини, різниця між неорганічними та
органічними сполуками.

Опрацювати §, пит     с.

 

13
 

 

Хімічні формули. Що таке хімічна формула, яка різниця між якісним
та кількісним складом речовини

 

Опрацювати §, пит     с.

 

14

 

Хімічні формули. Що таке хімічна формула, яка різниця між якісним
та кількісним складом речовини

 

Опрацювати §, пит     с.

 

15

 

Діагностична робота з тем: “Хімія. Перші кроки”, “Від хімічних
елементів до хімічних сполук”

 

Опрацювати §, пит     с.

 

16

 

Самоконтроль з теми «Від хімічних елементів до хімічних сполук»

Створення інтелект-карти за темою. Захист навчальних проєктів

Повторити .

 

 

                    Тема 3. Досліджуємо речовини та суміші (11 год)

17

 

Фізичні властивості речовини та способи їх визначення. Лабораторне дослідження:
Визначення фізичних властивостей речовин (Інструктаж з БЖД)

Порівнювати властивості речовин(пластичність, крихкість
твердість, електропровідність, колір, температура кипіння/плавлення.
 

Опрацювати §, пит     с.

 

18

 

Суміші однорідні й неоднорідні: розчини, аерозолі, суспензії, емульсії.
Лабораторне дослідження Властивості речовин у сумішах.
 

Отримання емульсії (на прикладі майонезу).
Впливу різних речовин на стійкість емульсії.

Опрацювати §, пит     с.

 

19

 

Розділення однорідних сумішей.
 

 Способи й особливості виділення солі й цукру з їх
розчинів.

Опрацювати §, пит     с.

 

20

 

Розділення неоднорідних сумішей. Лабораторне дослідження. Розділення сумішей
 

 Розділення сумішей фільтруванням, відстоюванням (із
використанням ділильної лійки).

Опрацювати §, пит     с.

 

21

 

Масова частка компонента у суміші.

Математичне моделювання:
створення алгоритму обчислення мас, об’ємів і масових часток
компонентів у сумішах (групова робота).

Опрацювати §, пит     с.

 

22

 

Обчислення мас, об’ємів і масових часток
компонентів у сумішах

Математичне моделювання:  (групова робота).

Опрацювати §, пит     с.

 

23

 

Створення алгоритму обчислення масової
частки компонентів розчину

Математичне моделювання: (групова робота).

Опрацювати §, пит     с.

 

24

 

Обчислення масової частки компонентів
розчину.

Математичне моделювання.

Опрацювати §, пит     с.

 

25

 

Парктична робота: Розділення неоднорідної суміші й визначення масової
частки компонентів у суміші.(Інструктаж з БЖД)

 

Опрацювати §, пит     с.

 

26
 

 

Проєктна діяльність. Створення лепбуків: «Як і чому розділяють
суміші?», «Однорідні й неоднорідні суміші в повсякденні». Створення
інтелект-карти за темою.

 

Опрацювати §, пит     с.

 

27

 

Самоконтроль з теми. «Досліджуємо речовини та суміші»

 

Повторити

 

 

Тема 4. Моделюємо фізичні та хімічні явища (9год)

28

 

Фізичні та хімічні явища. Лабораторне дослідження Розпізнавання фізичних і хімічних явищ

Дослідження на
основі власних спостережень, за відеофрагментами, світлинами,
ілюстраціями природних явищ і технологічних процесів) (робота в
групах).
 

Опрацювати §, пит     с.

 

29

 

Фізичні та хімічні явища Лабораторне дослідження Спостереження за хімічними явищами в довкіллі, виявлення фізичних
явищ, що супроводжують хімічні реакції.
Спостереження за процесом горіння та іржавіння. Виявлення фізичних
явищ, що супроводжують ці процеси.
 

Дослідження Моделювання виверження вулкана з використанням соди, оцту та
барвника.

Опрацювати §, пит     с.

 

30

 

Хімічні реакції. Схема хімічної реакції. Хімічні реакції між простими
та складними речовинами в природі. Хімічне рівняння як речення
хімічної мови.

Описування хімічного явища з використанням хімічної
абетки (символів хімічних елементів) і хімічної мови (хімічних формул речовин

Опрацювати §, пит     с.

 

31

 

Типи хімічних реакцій.

 

Опрацювати §, пит     с.

 

32

 

Закон збереження маси в хімічних реакціях. Складання хімічних
рівнянь.

 

Опрацювати §, пит     с.

 

33

 

Складання хімічних рівнянь.

 

Опрацювати §, пит     с.

 

34

 

Діагностувальна робота з теми “Досліджуємо речовини та суміші”
“Моделюємо фізичні та хімічні явища”

 

Опрацювати §, пит     с.

 

35

 

Самоконтроль з теми. «Моделюємо фізичні та хімічні явища»

 

Опрацювати §, пит     с.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Потапова Галина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Храбатин Юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Матвєєва Валерія Євгеніївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Ганяйло Віра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Планування
Додано
3 серпня
Переглядів
9148
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку