Календарно-тематичне планування І семестр 11(7) клас Сотникова Deutsch! 2 години

Про матеріал

Календарно-тематичне планування І семестр 11(7) клас Сотникова Deutsch! 2 години

Перегляд файлу

№ з/п

Дата

Тема

Лексика

Граматика

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Домашнє завдання

1

MEINE LEBENSWEISE. МОЄ ЖИТТЯ

 

 

Моє оточення

 

 

Впр.1 ст.6

Впр.2,3 ст.6

Впр.4,6 ст.7

Впр.5 ст.7

 

Впр.7 ст.7

Напиши про сім’ю

 

 

Конфлікти у сім’ї

die Streitigkeit (-en), akzeptieren (akzeptierte, hat akzeptiert), sich streiten (stritt sich, hat sich gestritten), stressen (stresste, hat gestresst), überreden (überredete, hat überredet), sich wehren (wehrte sich, hat sich gewehrt)

 

Впр.1 ст.8

Впр.5 ст.10

Впр.2 ст.8

Впр.3 ст.9

Впр.6 ст.10

Впр.4 ст.9

 

Впр.7 ст.10

Напиши поради до ситуацій

 

 

Справжні друзі

anvertrauen (vertraute an. hat anvertraut) (Dat.). erkennen (erkannte, hat erkannt) an (Dat.). gelten (galt, hat gegolten) als (Nom.), unterstützen (unterstützte, hat unterstützt), echt

 

Впр.1 ст.11

Впр.2 ст.11

Впр.6,7 ст.13

Впр.3 ст.11

Впр.5 ст.13

Впр.4 ст.12

Впр.8 ст.13

Напиши повідомлення до інтернет-форуму

 

 

Наші захоплення

die Enttäuschung (-en). das Mitglied (-er), der Verein (-e)

 

Впр.1 ст.14

Впр.4 ст.16

Впр.2 ст.14

Впр.5,6,7 ст.16

Впр.3 ст.14

 

Впр.8 ст.16

Організуйте флешмоб «Наші хобі»

 

 

Що за захоплення у молоді!

der/die Angehörige (-n). die Gesellschaft (-en). das Merkmal (-e). der Vertreter (-), entstehen (entstand, ist entstanden), auffällig, schäbig

 

Впр.1 ст.17

Впр.2 ст.17

Впр.4,5 ст.19

Впр.3 ст.18

Впр.6 ст.19

 

Впр.7 ст.19

Напиши статтю

 

 

Інтереси сучасної молоді

der Sprüher (-). die Sprühdose (-n). das Verbot (-e). ausdrücken (druckte aus. hat ausgedruckt), illegal

Впр.5 ст.22

Впр.1 ст.20

Впр.3 ст.21

Впр.5 ст.22

Впр.6,7 ст.23

Впр.2 ст.20

Впр.4 ст.21

 

Впр.8 ст.23

Напиши коментар до дискусії

 

 

Спорт дуже важливий для нас

die Teamfähigkeit (-en), ausprobieren (probierte aus, hat ausprobiert), faszinieren (faszinierte, hat fasziniert), leidenschaftlich

 

Впр.1 ст.24

Впр.5 ст.25

Впр.3 ст.24

Впр.6 ст.25

Впр.4 ст.24

Впр.2 ст.24

Впр.7 ст.25

Напиши статтю до шкільної газети

 

 

Ми живемо здоровими

sich bewegen (bewegte sich, hat sich bewegt), meiden (mied, hat gemieden), nützlich, regelmäßig. schädlich

 

Впр.1 ст.26

Впр.2 ст.26

Впр.3 ст.27

Впр.5 ст.28

Впр.4 ст.27

 

Впр.6 ст.28

Напиши повідомлення до інтернет-форуму

 

 

Узагальнююче повторення

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику

2

ERNÄHRUNG. ХАРЧУВАННЯ

 

 

Приємного апетиту!

die Cornflakes (Pl.), das Pausenbrot (-e), der Spargel (-), der Vegetarier (-), frisch gepresst

 

Впр.1 ст.32

Впр.5,6 ст.33

Впр.2,4 ст.32

Впр.7 ст.33

Впр.3 ст.32

 

Впр.8 ст.33

Опиши прийом їжі у твоїй родині

 

 

Національні страви Німеччини

der Eintopf (-’’-e: PL selten), das Gewürz (-e). die Lage (-n), die Paprikaschote (-n), die Spezialität (-en). schichtweise, garen (garte, hat gegart)

 

Впр.1 ст.34

Впр.2 ст.34

Впр.4,5 ст.36

Впр.3 ст.35

 

Впр.6 ст.36

Напиши відповідь Софії

 

 

Наші харчові переваги

die Vorliebe (-n). entweder ... oder, nicht nur ... sondern auch, sowohl ... als auch, weder ... noch

 

Впр.1 ст.37

Впр.5 ст.38

Впр.3 ст.37

Впр.4 ст.38

Впр.2 ст.37

 

Впр.6 ст.38

Напиши повідомлення до інтернет-форуму

 

 

Ми правильно харчуємось

die Ernährung (-en). die Mohnschnecke (-n). der Snack (-s)

 

Впр.1 ст.39

Впр.2 ст.39

Впр.3,4 ст.40

Впр.6 ст.41

Впр.5 ст.40

 

Впр.7 ст.41

Напиши у Konjunktiv

 

 

Перейти до їжі

das Eiscafe (-s), die Gaststätte (-n), die Imbissbude (-n), die Mensa (...sen). das Schnellrestaurant (-s). die Schulmensa (...sen)

 

Впр.1 ст.42

Впр.4 ст.43

Впр.2,3 ст.42

Впр.5,6 ст.43

 

 

Впр.7 ст.43

Порадь однокласни-кам улюблений ресторан

 

 

Узагальнююче повторення

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику

3

KUNST. МИСТЕЦТВО

 

 

Які в тебе плани на сьогодні?

die Erstaufführung (-en), die Sammlung (-en). bevorzugen (bevorzugte, hat bevorzugt), sich vertraut machen (machte sich vertraut, hat sich vertraut gemacht) mit (Dat.)

 

Впр.4 ст.48

Впр.1,2,3 ст.47

Впр.4,5,6 ст.48

 

 

Впр.7 ст.48

Напиши, куди і чому ти ходиш охоче у свій вільний час?

 

 

П’єси

die Erziehung (nur Sg.), das Verbrechen (-). das Verhalten (PI. selten), das Verständnis (PI. selten). ausnutzen (nutzte aus. hat ausgenutzt), verprügeln (verprügelte, hat verprügelt), zum Nachdenken anregen

 

Впр.1 ст.49

Впр.2 ст.49

Впр.4,5,6 ст.51

Впр.3 ст.49

 

Впр.7 ст.51

Напиши, яку п’єсу ти хотів би подивитись? Чому?

 

 

Рецепти успіху театру

der Erfolg (-e). die Handlung (-en). die Regie (nur Sg.). begabt, erfolgreich

 

Впр.1 ст.52

Впр.2 ст.52

Впр.5,6 ст.53

Впр.3,4 ст.52

 

Впр.7 ст.53

Розкажи про рецепт успіху театру

 

 

Мій улюблений фільм

die Filmtricks (PL), der Dokumentarfilm (-e). der Spielfilm (-e). drehen (drehte, hat gedreht)

 

Впр.1 ст.54

Впр.3 ст.55

Впр.2 ст.54

Впр.4,5 ст.55

 

 

Впр.6 ст.55

Склади топ-3 улюблених фільмів

 

 

Жанри живопису

das Heiligenbild (-er), das Landschaftsbild (-er), das Marinebild (-er), das Porträt (-s). das Stillleben (-). wiedergeben (gab wieder, hat wiedergegeben), im Vordergrund, im Hintergrund

 

Впр.1 ст.56

Впр.2,3 ст.56

Впр.5 ст.57

Впр.4 ст.57

 

Впр.6 ст.57

Знайди та опиши українського художника

 

 

Мій улюблений жанр

der Eindruck die Inspiration (-en). das Selbstbildnis (-se). die Wiedergabe (-n). inspirieren (inspirierte, hat inspiriert), beeindrucken (beeindruckte, hat beeindruckt)

 

Впр.1 ст.58

Впр.5 ст.60

Впр.2 ст.58

Впр.6 ст.60

Впр.3,4 ст.59

 

Впр.7 ст.60

Напиши повідомлення до інтернет-форуму

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

Повторити граматику

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

Повторити теми півріччя

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

Словникова робота

 

 

У музеї

das Freilichtmuseum (...seen), das Heimatkundemuseum (...seen). Haturkundemuseum (...seen), einzigartig

 

Впр.6 ст.63

Впр.1,2 ст.61

Впр.4,5 ст.63

Впр.3 ст.62

 

Впр.7 ст.63

Знайди інформацію про 2 цікавих музеї України

 

 

Узагальнююче повторення. Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

Повторити лексику

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мішкіна Вікторія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Німецька мова, Планування
Додано
1 вересня 2019
Переглядів
3245
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку