4 клас I семестр
№ уроку |
Дата |
Примітка |
Підтема |
Мета |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій |
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Домашнє завдання |
||||||||
|
|
|
|
|
Фонет. матеріал |
Грамат. матеріал |
Лексич. матеріал |
Читання |
Аудіюва- ння |
Мовлення |
Письмо |
|
|||
Тема 1: «Meine Freunde, meine Familie und ich» (Я, моя сім’я і друзі)
|
|||||||||||||||
1 |
|
|
ТЕМА: «Я, моя сім’я і друзі». Freunde aus aller Welt. Розвиток навичок зв’язного мовлення |
Навчати запитувати інших людей про ім’я, вік і місце проживання й відповідати на такі запитання, писати повідомлення про людину, використовуючи подану інформацію, формувати навички читання, аудіювання, письма, монол. й діалогічного мовлення |
Впр.1 (с.4) |
Географічні назви. Впр.1,2 (с. 4) |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
Впр.3 с.5 |
РЗ, впр.1,2 С.1 |
Впр.2 с.4, 4 с.5 |
Впр.3 с.5, 5 с.6 РЗ, впр. 3 с.1 |
Впр.5, с.6, РЗ, впр.3 с.1 |
|||
2 |
|
|
Wir kommen aus der Ukraine Розвиток навичок діалогіч. мовлення |
Навчати розповідати про дітей, використовуючи подану інформацію,розуміти тексти про місце проживання дітей, писати повідомлення про себе, формувати навички читання, аудіювання, письма й монол. мовлення |
Впр. 1 (с. 7) |
Прийменники «mit» |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
Впр. 3а с.7, 3в с.8, РЗ, впр. 2 с. 2,3. с. 3 |
Впр.1 с.7 |
Впр.4 с.9 |
Впр. 5 с.9 РЗ, впр.4 с.3 |
Впр.5. с.3 |
|||
3 |
|
|
Wo wohnst du ? Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Навчати розповідатиде живуть інші люди, висловлювати свою точку зору щодо проживання в різних місцях, читати і розуміти зашифрований текст, формувати навички читання, аудіювання, письма, монол. й діалог.мовл. |
Впр. 1,2 (с.10) |
Дієвідмінювання дієслова «gefallen» Впр. 5а, 5б, 6 (с. 12), 7 (с. 13); РЗ, впр.3 (с. 4) |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
РЗ, впр. 1 с. 4 |
Впр.3 с.11, 5а,6 с.12 |
РЗ.впр.2 с.4 |
Впр.4 с.11 |
Впр.7, с.13, РЗ, впр.3 с.4 |
|||
4 |
|
|
In einer Stadt Розвиток навичок читання, письма |
Навчати називати в однині і множині деякі об’єкти міста, описувати своє місто, розпитувати людину про її місто, формувати навички читання, аудіювання, письма. |
Впр. 1 (с.14) |
Речення зі зворотом «es gibt». Впр. 4, 5а (с. 15), 5б, 6 (с. 16); РЗ, впр. 3,4 (с. 6) Множина іменників Впр. 3 (с. 15); РЗ, впр. 2 (с.6) |
|
Впр.4 с. 15 |
Впр.5а С.15 |
Впр. 5а с.15 5б с. 16 |
Впр.6 с.16 РЗ, впр. 4 с. 6 |
Впр.6 с.16, РЗ, впр.4 с.6 |
|||
5 |
|
|
Stadtverkehr Введення ЛО і МЗ та їх вживання в діалог. мовленні. |
Навчати називати деякі види міського транспорту, розпитувати інших людей про те, якими видами транспорту вони користуються, й відповідати на такі запитання, формувати навички аудіювання, монологічного й діалогічного мовлення |
Впр. 1,2 (с. 17) |
Прийменники «mit»? «zu». Впр. 3 (с. 18), 5 (с. 19), 7 (с. 20); РЗ, впр. 3 (с. 7) |
|
|
Впр.4 с.8; РЗ, впр. 1 С.7 |
Впр.3 с.18, 5 с.19, 6 с.20 |
|
Впр.7 с.20 РЗ, впр.3, с.7 |
|||
6 |
|
|
Einkäufe machen Введення ЛО і МЗ та їх вживання в діалог. мовленні. |
Навчати називати деякі види міського транспорту, розпитувати інших людей про те, якими видами транспорту вони користуються, й відповідати на такі запитання, формувати навички аудіювання, мон. й діалог. мовлення |
Впр. 1 (с. 21) |
Слово-твір: складні слова. Впр. 1 (с. 21) |
|
Впр. 4 с. 23 |
|
Впр.3 с.22 |
Впр.5 с.23 РЗ, впр.3,4 с.9 |
Впр.5 с.23 РЗ, впр.4 с.9 |
|||
7 |
|
|
Auf dem Land leben. Розвиток навичок діалогічного й монологіч ного мовлення |
Навчати називати деякі види міського транспорту, розпитувати інших людей про те, якими видами транспорту вони користуються, й відповідати на такі запитання, формувати навички аудіювання, монологічного й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с. 24) |
Слово-твір: складні слова. Впр. 1 (с. 24) |
|
Впр.3 с.25 |
Впр.2 с.24 |
Впр.4в с. 26 |
Впр.5 с.26 РЗ, впр. 3 с.10 |
Впр.5 с.26 РЗ, впр.3 с.10 |
|||
8 |
|
|
Mein Heimatort. Розвиток граматич них навичок і письма |
Навчати описувати якесь місто або село, писати повідомлення про своє рідне місто/ село, формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с. 27) |
Речення зі зворотом «es gibt». Впр. 4 (с. 28) |
|
|
Впр.3 с.27, РЗ, впр.2 С.11 |
Впр.4а,4в С.28 5 с.29 |
Впр.6 с.29 РЗ, впр.3 с.11 |
Впр.6 с.29 РЗ, впр.3 с.11 |
|||
9 |
|
|
In meiner Straβe. Розвиток навичок діалогічного й монологічного мовлення |
Навчати називати будівлі й об’єкти, що знаходяться на вулиці, описувати вулицю за схемою, писати повідомлення про свою вулицю, формувати навички письма, монол. й діалог. мовлення |
Впр. 1 (с. 30) |
Речення зі зворотом «es gibt». Впр. 4 (с. 31), 5,6 (с. 32); РЗ,
впр. 2 б (с. 12) Множина іменників Впр. 2 (веб-сайт) (с. 30) |
|
|
|
Впр.4 с.31 5,6 с. 32 |
Впр.7 с.32 РЗ. впр. 3 с.12 |
Впр.7 с.32 РЗ, впр.3 с.12 |
|||
10 |
|
|
Unsere Hauptstadt Розвиток навичок читання і письма |
Навчати розповідати про столицю нашої країни, розуміти зміст зашифрованого тексту, писати повідомлення про Київ, формувати навички читання, аудіювання, письма й монол. мовлення |
|
Множина іменників Впр. 1 (с. 33); РЗ, впр. 1 (с. 13) |
|
Впр.3,4 с. 34 |
Впр.1 с.33 |
Впр.4 с.34 |
Впр.5 с.34 РЗ, впр.4 с.13 |
Впр.5 с.34 РЗ, впр.4 с.13 Підготовка до тестової роботи |
|||
11 |
|
|
Wieder-holung Систе матизація лексично го і грама тичного матеріалу з теми: «Я, моя сім’я і друзі». |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення |
|
РЗ, впр. 3 б (с. 15) |
|
|
РЗ, впр. 2 с.14 |
Впр. 4 с.36 5,6 с. 37, 7 с.38 |
Впр.2в с.35, 3,4 с.36 РЗ впр.4,5 с.15 |
|
|||
Тема 2 : «Die Wohnung» (Помешкання)
|
|||||||||||||||
12 |
|
|
ТЕМА: «Помешкання» Wie lautet deine Adresse? Розвиток навичок читання і перекладу |
Навчати називати свою адресу й адреси інших людей, рахувати до 100, формувати навички читання, аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с. 40) |
Кількісні числівники від 1 до 100. Впр. 1, 2 (с. 40); РЗ, впр. 1 (с. 16) |
|
Впр.3 с.40 |
РЗ, впр.2 с.16 |
Впр.4а с.41 4в, с.42 |
Впр.5 с.42 РЗ, впр.3 с.16 |
Впр.5 с.42 РЗ, впр.3 с.16 |
|||
13 |
|
|
Unser Haus. Розвиток навичок монологічного й діалогічного мовлення |
Навчати описувати свій будинок і називати кількість поверхів, розповідати про об’єкти, що є на подвір’ї, формувати навички читання, аудіювання, письма, монолог. й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с. 43) |
Множина іменників Впр. 1 (с. 43);, РЗ, впр. 1( с. 17) Речення зі зворотом «es gibt». Впр. 4 а (с. 44), 4 б, 5 (с.45) |
|
Впр.3 с. 44 |
РЗ, впр.1 С.17 |
Впр. 2в с.43 4а с.44 4в, 5 с. 45 |
Впр.6 с.45 РЗ, впр.3 с.17 |
Впр.6 с.45 РЗ, впр.3 с.17 |
|||
14 |
|
|
Meine Wohnung. Розвиток навичок зв’язного мовлення |
Навчати розповідати, скільки яких кімнат є у квартирі, розуміти зміст опису квартири, описувати свою квартиру, формувати навички читання, аудіювання, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 46) |
Слово-твір: складні слова. Впр. 1 (с. 46); РЗ, впр. 2 (с. 18) |
|
Впр. 3 с.47, 4 с. 48; РЗ, впр. 3 с. 19 |
Впр. 2 с. 46; РЗ, впр. 1 с. 18 |
Впр.4 с.48 |
Впр.5 с.48 РЗ, впр.4 с.19 |
Впр.5 с.48 РЗ, впр.4 с.19 |
|||
15 |
|
|
In der Wohnung. Розвиток навичок письма, граматич них знань |
Навчати розповідати, для чого призначені кімнати у квартирі і що можна там робити, формувати навички аудіювання, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 49) |
Неозначено- особовий займен-ник «man». Впр. 3 (с. 49), 4, 5 (с.50); РЗ, впр. 3 (с. 20) |
|
|
Впр.1 с. 49 |
Впр.2 с.49 4 с. 50 |
|
Впр.5 с.50 РЗ, впр.3 с.20 |
|||
16 |
|
|
Möbel. Розвиток навичок моноло гічного й діалогічного мовлення |
Навчати розповідати, для чого призначені кімнати у квартирі і що можна там робити, формувати навички аудіювання, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр. 2 (с. 51) |
Множина іменників Впр. 2 (с. 51); РЗ, впр. 2 (с. 21) |
|
Впр.4 с. 52 |
|
Впр.3 с. 52 5 с. 53 |
РЗ. впр.4,5 с.22 |
РЗ, впр.5 с.22 |
|||
17 |
|
|
Im Wohn-zimmer. Розвиток навичок мовлення, читання і перекладу |
Навчати описувати розташування меблів у кімнаті, писати опис вітальні, формувати навички аудіювання й монолог. мовлення |
Впр. 1 (с. 54) |
Прийменники місця «in», «auf, «an». Впр. 2а (с. 54), 3 (с. 55), 5 (с. 56); РЗ, впр. 2, 3 (с.23) |
|
|
Впр.2а с. 54 |
Впр.2в с. 55 4 с. 56 |
|
Впр.5 с.56 РЗ, впр.3 с.23 |
|||
18 |
|
|
In der Küche. Розвиток навичок читання і перекладу |
Навчати називати меблі й предмети, що є у кухні, писати опис кухні, формувати навички аудіювання, письма й монологічного мовлення |
|
Множина іменниківВпр. 4 (с. 58) |
|
|
РЗ, впр. 1,3 с.24 |
Впр.2 с. 57, 5 с.58 |
Впр.6 с.58 |
Впр. 4-6 веб-сайт с. 58 |
|||
19 |
|
|
Im Kinder-zimmer. Розвиток навичок зв’язного мовлення |
Навчати описувати дитячу кімнату, розуміти зміст опису і порівнювати текст з малюнком, писати опис своєї кімнати, формувати навички читання, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр.1 (с. 59) |
Слово-твір: складні слова. Впр. 1 (с. 59) |
|
Впр.3в с. 60 |
|
Впр. С. 59 3а с.60 3с,4 с.61 |
Впр.5 с.61 РЗ, впр.2,3 с.25 |
Впр.5 с.61 РЗ, впр.3 с.25 |
|||
20 |
|
|
Mein Zimmer. Розвиток навичок говоріння,письма, читання аудіюв. |
Навчати описувати кімнати за малюнком, писати лист з описом своєї кімнати, формувати навички читання, письма, аудіювання, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 62) |
Множина іменниківРЗ, впр. 1 (с. 26) |
|
Впр.2 с. 62 |
РЗ, впр. 1 с. 26 |
Впр. 2с.62 4 с.63, 5а,5в с.64 |
Впр.3 с.63 6 с. 64 РЗ, впр.2 с.26 3 с.27 |
Впр. 6 с.64 РЗ, впр.3 с.27 Підготува тися до тестової роботи |
|||
21 |
|
|
Wieder-holung. Систематизація лексично- го і граматичного матеріалу з теми: «Помешкання» |
Закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення |
|
|
|
|
|
Впр.4,5 с.67 |
Впр.2 с.65, 3 с.66 РЗ, впр.3,4 с.29 |
|
|||
Тема 3: Feste und Traditionen (Свята і традиції)
|
|||||||||||||||
22 |
|
|
ТЕМА: «Свята і традиції» Schöne Feiertage. Розвиток навичок читання письма, діалогіч. мовлення |
Навчати називати свята й відповідні символи, роз-ти, коли їх відзначають, розуміти зміст текстів про свята, формувати навички читання, письма, діалог. й монологіч. мовлення |
|
|
|
Впр. 3а, 3в с. 69 веб-сайт |
|
Впр.2 с.69, 4 с.70 |
Впр.5 с.70 РЗ впр.3 с.30 |
Впр.5 с.70 РЗ, впр.3 с.30 |
|||
23 |
|
|
Geburstag feiern. Розвиток навичок діалогіч. й монологіч.мовлення та читання |
Навчати запитувати людей про дату їх народження й відповідати на таке запитання, розповідати про атрибути святкування дня народження, формувати навички аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 71) |
Порядко-ві числівни-ки. Впр. 2, 3 (с. 71) |
|
|
РЗ, впр.1 с. 31 |
Впр.2 с.71, 4 с.72, 5 с.73 |
Впр.6 с.73 РЗ впр.2 с.31 |
Впр.6 с.73
|
|||
24 |
|
|
Eine Geburs-tagsparty. Розвиток навичок письма, читання та перекладу |
Навчати розповідати про святкування дня народження, розуміти зміст вітальної листівки до дня народження, писати листівки до дня народження, формувати навички ауд., читання, письма, діалог. й монолог. мовлення |
Впр. 1 (с. 74) |
Слово-твір: складні слова. Впр. 1 (с. 74); РЗ, впр. 1 (с. 32) |
|
Впр.6 с. 76 |
Впр. 4 с. 75 |
Впр.2 с.74, 5 с.75 |
Впр.3 с.75 7 с.76 РЗ, впр.2,3 с.33 |
Впр.7 с.76 РЗ, впр.3 с.33 |
|||
25 |
|
|
Tolle Geschenke. Розвиток навичок діалогічно го й монологіч ного мовлення |
Навчати запитувати про подарунки іншій людині й давати відповіді на такі запитання, висловлювати ідеї щодо подарунків до дня народження, формувати навички аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
|
Особові займенники. Прийменник «für». Впр. 2 (с. 77), 3 (с. 78), 4 (с. 79), 5, 6 (с.80); РЗ, впр. 2 (с. 34) |
|
|
РЗ, впр. 1 С. 34 |
Впр.1,2 с.77, 4 с.79 |
РЗ впр.3 с.34 |
Впр.6 с.80 РЗ, впр.3 с.34 |
|||
26 |
|
|
Winter-feste. Розвиток навичок зв’язного мовлення, читання письма Контроль читання |
Навчати називати зимові свята, писати повідомлення про своє улюблене свято взимку, проводити серед однокласників опитування щодо їхніх улюблених зимових свят, формувати навички письма й діалог мовлення. |
Впр. 1 (с. 81) |
|
|
|
|
Впр.4 с.82 |
Впр.5,6 с.83 РЗ впр.2-4 с.35 |
Впр.6 с.83 РЗ, впр.4 с.35 |
|||
27 |
|
|
Der Nikola-ustag. Розвиток навичок діалог. й монологіч ного мовлення Контроль аудіювання |
Навчати розповідати про День святого Миколая і про подарунки до цього свята, формувати навички письма, монологіч. й діалогіч. мовлення. |
Впр. 1 (с. 84) |
Особові займенники. Прийменник «für». Впр. 2, 3 (с. 85); РЗ, впр. 2 (с. 36) |
|
|
|
Впр.3 с.85 |
Впр.6 с.86 |
Впр.6 с.86 РЗ, впр.3 с.37 |
|||
28 |
|
|
Wir feiern Weihnchten Розвиток навичок письма, читання, аудіювання Контроль письма |
Знайомити з традиціями святкування Різдва в Німеччині, навчати вітати з Різдвом і писати вітальну листівку до Різдва, формувати навички чит., ауд., письма й монологіч. мовлення. |
Впр. 1,2 (с.87) |
|
|
Впр. 3,4 С.88 |
Впр. 5 с. 89 |
Впр.4 с.88 |
Впр6 с.89 РЗ, впр.2,3 с.37 |
Впр.6 с.89 РЗ, впр.3 с.37 |
|||
29 |
|
|
Neujahr. Розвиток навичок зв’язного мовлення, письма, аудіювання Контроль говоріння |
Навчати розповідати про святкування Нового року, писати повідомлення про святкування Нового року в своїй родині, формувати навички ауд., письма й монолог. мовлення. |
Впр. 1 (с. 90) |
|
|
|
Впр. 4 с. 92, РЗ, впр. 2 С.38 |
Впр.2 с.90, 3 с.91 |
Впр.5 с.92, РЗ, впр.3 с.38 |
Впр.5 с.92 РЗ, впр.3 с.38 |
|||
30 |
|
|
Unser Neujahrs-fest. Розвиток навичок зв’язного мовлення, письма, аудіювання
|
Навчати описувати новорічне свято у школі, розповідати, як можна прикрасити ялинку, писати лист про святкування Нового року в школі, формувати навички аудіювання, письма й монологічного мовлення |
|
|
|
|
ВПР, 4 с. 94 РЗ, впр.3 с.39, 4 с.40 |
Впр.1 с.93, 3 с.94 5 с.95 |
Впр.6 с.95, РЗ впр.2 с.39, 5 с.40 |
Впр.6 с.95 РЗ, впр.5 с.40 |
|||
31-32 |
|
|
Wieder-holung. Систе-матизація лексичного і грама-тичного матеріалу з теми: «Свята і традиції» |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні та мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення. |
|
Впр. 2 (с. 96) |
|
Впр.3 с.97 |
Впр. 2 с. 96, 6 с.99 |
Впр.2 с.96, 6 с.99 |
Впр.4 с.98, 5 с.99 |
Повторити вивчений матеріал по темі. |
|||