Українська мова
(за підручником Л.Тимченко, І. Цепової)
ІІ семестр
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Прим |
||
|
Тема 3. Досліджуємо слово |
|
|
||
|
Визначаємо лексичне значення слова. |
10.01 |
С.5-6 |
||
|
Визначаємо тематичні групи слів |
11.01 |
С.8 |
||
|
Правильно використовуємо слова в мовленні |
12.01 |
С.11 |
||
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. ________________________________
|
13.01 |
|
||
|
Вчимося розрізняти однозначні і багатозначні слова. |
17.01 |
С.12 |
||
|
Використовуємо в мовленні слова в прямому і переносному значенні |
18.01 |
С.14-15 |
||
|
Слова з переносним значенням. Омоніми. |
19.01 |
С.16-17 |
||
|
Досліджуємо слова, близькі за значенням. Поняття синоніми |
24.01 |
С.18-19 |
||
|
Досліджуємо слова протилежні за значенням. Антоніми. |
25.01 |
С.20-21 |
||
|
Слова, що означають предмети |
26.01 |
С.22-23 |
||
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. ________________________________
|
27.01 |
|
||
|
Які слова, що означають предмети, пишуться з великої букви |
31.01 |
С.24-25 |
||
|
Слова, що означають дії предметів |
01.02 |
С.26-27 |
||
|
Слова,що означають ознаки предметів |
02.02 |
С.28 |
||
|
Слова,що означають ознаки предметів |
07.02 |
С.30 |
||
|
Слова, що означають кількість предметів |
08.02 |
С.31,33 |
||
|
Діагностична робота «Списування» ____________________________
|
09.02 |
|
||
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. ________________________________
|
10.02 |
|
||
Тема 5 Досліджуємо речення |
|||||
|
Для чого потрібні речення Види речень. Розповідні речення |
14.02 |
С.35 |
||
|
Речення. Питальні речення |
15.02 |
С.36 - 37 |
||
|
Складаємо запитання і відповіді на них |
16.02 |
С.38-39 |
||
|
Спонукальні речення. |
21.02 |
С.40-41 |
||
|
Перебудовуємо речення. Закріплення знань про розповідне, питальне та спонукальне речення. |
22.02 |
С.42-43 |
||
|
Діагностична робота. Робота з мовними одиницями ______________________________
|
23.02 |
|
||
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. ________________________________
|
24.02 |
|
||
|
Окличні й неокличні речення |
28.02 |
С.44-46 |
||
|
Складаємо і відновлюємо речення |
01.03 |
С.47 |
||
|
Складаємо і відновлюємо речення |
02.03 |
С.48 |
||
|
Складаємо речення за малюнками Пестливі слова, їх роль та значення . |
09.03 |
С.49-50 |
||
Тема 6 Досліджуємо текст |
|||||
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. ________________________________
|
10.03 |
|
||
|
Що називають текстом Робота із деформованими текстами |
12.03 |
С.51-52 |
||
|
Визначаємо тему тексту. Добираємо заголовок |
14.03 |
С.53 |
||
|
Працюємо з опорними (ключовими словами) |
15.03 |
С.54-55 |
||
|
Працюємо з опорними (ключовими словами) |
16.03 |
С.56 |
||
|
Знаходимо в тексті основну думку. Слова – Іменники. |
21.03 |
С.57 |
||
|
Як будується текст |
22.03 |
С.60-61 |
||
|
Діагностична робота. Робота з мовними одиницями
|
23.03 |
|
||
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. ________________________________
|
24.03 |
|
||
|
Відновлюємо тексти |
04.04 |
С.63-64 |
||
|
Дізнаємося, якими бувають тексти |
05.04 |
С.65-67 |
||
|
Дізнаємося, якими бувають тексти |
06.04 |
С.65-67 |
||
|
Складання твору-опису за поданим планом |
11.04 |
С.68 |
||
|
Діагностична робота. Складання діалогу |
12.04 |
|
||
|
Опорні слова та словосполучення текстів. Будуємо план тексту. |
13.04 |
С.70-72 |
||
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. ________________________________
|
14.04 |
|
||
|
Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим планом |
18.04 |
С.72 |
||
|
Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим планом |
19.04 |
С.73-74 |
||
|
Складання твору на задану тему. Удосконалюємо тексти |
20.04 |
С.74 |
||
|
Навчаємося будувати тексти |
26.04 |
С.76 |
||
|
Навчаємося писати привітання |
27.04 |
С.78-79 |
||
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. ________________________________
|
28.04 |
|
||
|
Навчаємося писати записки і СМС-повідомлення |
03.05 |
С.81 |
||
|
Усний переказ__________________________
|
04.05 |
|
||
|
Навчаємося складати загадки |
05.05 |
С.86-87 |
||
|
Навчаємося складати загадки |
10.05 |
С.86-87 |
||
Тема 7 Що ми дізналися і чого навчилися у 2 класі |
|||||
|
Навчаємося редагувати тексти |
11.05 |
С.88 |
||
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. ________________________________
|
12.05 |
|
||
|
Лексичне значення слів |
16.05 |
С.89 |
||
|
Редагування тексту .Речення |
17.05 |
С.90-91 |
||
|
Слова, що означають назви предметів |
18.05 |
|
||
|
Реклама уподобаного твору. Слова ознаки предметів |
23.05 |
|
||
|
Слова - дії предметів. |
24.05 |
|
||
|
Діагностична робота «Диктант»
|
25.05 |
|
||
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. ________________________________
|
26.05 |
|
||
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за 2 клас. |
30.05 |
|
||
|
Підсумок за рік |
31.05 |
|
||