Календарно-тематичне планування
(індивідуальна форма навчання)
з хімії
8 клас
2024-2025 н.р.
(за підручником Г.А.Лашевська)
|
|
І семестр
|
|
|
Повторення найважливіших питань курсу хімії 7 класу та за період дистанційної освіти. Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів.
|
Домашнє завдання
|
1
|
Дистанційне навчання з використанням дистанційних технологій.Інструктаж з БЖД. Найважливіші хімічні поняття. Прості й складні речовини. Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою
Реакції розкладу і сполучення. (синхронно)
|
Опрацювати §1, 2. Впр. 4, стор.12
(синхронно)
|
2
|
Масова частка елемента в складній речовині.
Взаємодія води з оксидами. Поняття про гідрати оксидів: кислоти і оксиди.
Поняття про індикатори. Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами. (синхронно)
|
Опрацювати § 2. Впр. 4, 5. стор.17
(синхронно)
|
3
|
Короткі історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів. Поняття про лужні, інертні елементи, галогени. Навчальні проекти 1 – 4. (синхронно)
|
Опрацювати § 4. Впр. 4, стор.24
(асинхронно)
|
4
|
Періодичний закон Д. І. Менделєєва.
Періодична система хімічних елементів, її структура. Демонстрація 1. Періодична система хімічних елементів (довга і коротка форми). (синхронно)
|
Опрацювати § 5, 6. Впр. 3-7, стор.30
(синхронно)
|
5
|
Будова атома. Склад атомних ядер (протони і нейтрони). Протонне число. Нуклонне число. Демонстрація2. Моделі атомів (віртуальні 3D). Ізотопи. Нуклід. (синхронно)
|
Опрацювати §7. Впр. 4-5, стор.35 Підготуватися до сам.роботи.
(синхронно)
|
6
|
Самостійна робота. (асинхронно)
|
Повторити §1-7.
(асинхронно)
|
|
Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів.
|
|
7
|
Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів № 1-20.
Стан електронів у атомі. Електронні орбіталі. Демонстрація 3.
Форми електронних орбіталей (віртуальні 3D). (синхронно)
|
Прочитати § 8 та вивчити конспект. Впр. 6, стор.41
(синхронно)
|
8
|
Енергетичні рівні та підрівні; їх заповнення електронами в атомах хімічних елементів № 1-20. Електронні та графічні електронні формули атомів хімічних елементів № 1-20. (синхронно)
|
Повторити § 8 та вивчити конспект.
(асинхронно)
|
9
|
Періодичний закон і електронна будова атомів. Поняття про радіус атома
Характеристика хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома. (синхронно)
|
Опрацювати § 9, 10. Впр. 12, 13, стор.46
(синхронно)
|
10
|
Практичне заняття. Розв’язування задач. Значення періодичного закону. (синхронно)
|
Повторити § 8-9.
(синхронно)
|
11
|
Практичне заняття. Розв’язування задач. Значення періодичного закону. (синхронно)
|
Опрацювати §11. Підготуватися до к/р виконавши письмово тести стор. 55-56
(синхронно).
|
12
|
Контрольна робота №1 (асинхронно)
|
Виконати письмову роботу. Повторити § 8-11 ( синхронно)
|
|
Хімічний зв’язок і будова речовини.
|
|
13
|
Природа хімічного зв’язку. Електронегативність атомів хімічних елементів. Навчальні проекти 5-6. 5. Використання кристалів у техніці.6. Кристали: краса і користь.
Йони. Йонний зв’язок, його утворення. (синхронно)
|
Опрацювати § 12. Впр. 5-6, стор.61. Підготувати проєкт (один на вибір)
(синхронно)
|
14
|
Ковалентний зв’язок, його утворення.
Полярний і неполярний ковалентний зв’язок. (синхронно)
|
Опрацювати § 13. Впр. 4, стор.66
(асинхронно)
|
15
|
Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали. Демонстрації 4-5.
Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних ґраток. Лабораторний дослід 1. Інструктаж з БЖД. (синхронно)
|
Опрацювати § 14. Впр. 5-6, стор.61
(синхронно)
|
16
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 1.
«Дослідження фізичних властивостей речовин з різними типами кристалічних ґраток.» (синхронно)
|
Опрацювати § 15. Впр. 5-6, стор.76 Підготуватися до к/р виконавши письмово тести стор. 77.
(синхронно)
|
17
|
Контрольна робота №2 (асинхронно)
|
Виконати письмову роботу. Повторити § 12-15. (асинхронно)
|
|
ІІ семестр
|
|
|
Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами.
|
|
1
|
Кількість речовини. Моль – одиниця кількості речовини. Стала Авогадро.
Обчислення числа частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини, масі, об’ємі.
|
Опрацювати § 16. Впр. 3-4, стор.83
(синхронно)
|
2
|
Молярна маса.
Обчислення за хімічною формулою маси даної кількості речовини і кількості речовини за відомою масою.
|
Опрацювати § 17. Впр. 5-6, стор.88
(синхронно)
|
3
|
Закон Авогадро. Молярний об’єм газів.
Обчислення об’єму певної маси або кількості речовини відомого газу за нормальних умов
Розв’язування задач. Практичне заняття.
|
Опрацювати § 18. Впр. 3, стор.94
(синхронно)
|
4
|
Відносна густина газів.
Обчислення з використанням відносної густини газів.
|
Опрацювати § 9. Впр8-9, стор.99. Повторити §16-19.
(синхронно)
|
5
|
Узагальнення з теми: «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами»
|
Виконати тест – онлайн.
(асинхронно)
|
|
Основні класи неорганічних сполук.
|
|
6
|
Класифікація неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура.
Розв’язування задач. Практичне заняття. Навчальні проєкти 7 – 9.
|
Опрацювати § 20. Впр. 3, розв’язати задачу, стор.105
(синхронно)
|
7
|
Класифікація оксидів, кислот і основ.
Фізичні та хімічні властивості основних, кислотних та амфотерних оксидів.
Розв’язування задач. Практичне заняття.
|
Опрацювати § 22. Впр. 10-11, стор.116
(синхронно)
|
8
|
Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.
Розв’язування задач. Практичне заняття.
|
Опрацювати § 21. Впр. 3-4, стор.101
(синхронно)
|
9
|
Фізичні властивості основ. Хімічні властивості лугів. Заходи безпеки під час роботи з лугами. Лабораторний дослід 2. Інструктаж з БЖД.
Розв’язування задач. Практичне заняття
|
Опрацювати § 23. Впр. 8, стор.122
(синхронно)
|
10
|
Хімічні властивості нерозчинних у воді основ.
Розв’язування задач. Практичне заняття.
|
Опрацювати § 24,25. Впр. 4, стор.127. Впр.3,4, стор. 132. Відео-урок.
(асинхронно)
|
11
|
Фізичні та хімічні властивості кислот. Заходи безпеки під час роботи з кислотами. Лабораторний дослід 3. Інструктаж з БЖД. Реакції заміщення й обміну.
|
Опрацювати § 26-29. Впр. 5, стор.136. Відео-урок.
(синхронно)
|
12
|
Фізичні та хімічні властивості середніх солей. Лабораторні досліди 4-6. Інструктаж з БЖД.
Розв’язування задач. Практичне заняття.
|
Опрацювати § 30,31. Впр. 4, стор.161. Відео-урок.
(синхронно)
|
13
|
Хімічні властивості амфотерних гідроксидів
Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.
|
Опрацювати § 32
(асинхронно)
|
14
|
Загальні способи добування оксидів та основ.
Загальні способи добування кислот і солей.
|
Опрацювати § 33. Впр. 1, стор.180. Повторити §20-33
(синхронно)
|
15
|
Узагальнення з теми: «Основні класи неорганічних сполук»
|
Виконати тест – онлайн.
(асинхронно)
|
|
Основні класи неорганічних сполук.
|
|
16
|
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. Розв’язування задач. Практичне заняття.
|
Опрацювати § 34. Впр. 1-2, стор.191
(синхронно)
|
17
|
Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. Вплив на довкілля і здоров’я людини.
Розв’язування задач. Практичне заняття.
|
Підготувати презентацію.
(асинхронно)
|
18
|
Розв’язування експериментальних задач.
Лабораторний дослід 7-9. Інструктаж з БЖД
Інструктаж з БЖД. Практична робота 3.
Розв’язування експериментальних задач. Навчальні проєкти:1-8.
|
Повторити вивчений матеріал. Виконати завдання на стор.195-198.
(синхронно)
|
19
|
Контрольна робота №3
|
Виконати завдання.
(асинхронно)
|