Календарно-тематичне планування (індивідуальна форма навчання) з хімії 8 клас 2024-2025 н.р. (за підручником Г.А.Лашевська)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування (індивідуальна форма навчання) з хімії 8 клас 2024-2025 н.р. (за підручником Г.А.Лашевська) Повторення найважливіших питань курсу хімії 7 класу та за період дистанційної освіти. Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів. Дистанційне навчання з використанням дистанційних технологій.Інструктаж з БЖД. Найважливіші хімічні поняття. Прості й складні речовини. Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою Реакції розкладу і сполучення. (синхронно)
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування

(індивідуальна форма навчання)

 з хімії 

8 клас 

2024-2025 н.р.

(за підручником Г.А.Лашевська)

 

 

І семестр

 

 

 

Повторення найважливіших питань курсу хімії 7 класу та  за період дистанційної освіти. Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів.

Домашнє завдання

1

 Дистанційне навчання з використанням дистанційних технологій.Інструктаж з БЖД. Найважливіші хімічні поняття. Прості й складні речовини. Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою

Реакції розкладу і сполучення. (синхронно)

Опрацювати §1, 2. Впр. 4, стор.12

(синхронно)

2

Масова частка елемента в складній речовині.

Взаємодія води з оксидами. Поняття про гідрати оксидів: кислоти і оксиди.

Поняття про індикатори. Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами. (синхронно)

Опрацювати § 2. Впр. 4, 5. стор.17

(синхронно)

3

Короткі історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів. Поняття про лужні, інертні елементи, галогени.              Навчальні проекти 1 – 4. (синхронно)

 

Опрацювати § 4. Впр. 4, стор.24

(асинхронно)

4

Періодичний закон Д. І. Менделєєва. 

Періодична система хімічних елементів, її структура. Демонстрація 1. Періодична система хімічних елементів (довга і коротка форми). (синхронно)

 

Опрацювати § 5, 6. Впр. 3-7, стор.30

(синхронно)

5

Будова атома. Склад атомних ядер (протони і нейтрони). Протонне число. Нуклонне число. Демонстрація2. Моделі атомів (віртуальні 3D). Ізотопи. Нуклід. (синхронно)

Опрацювати §7. Впр. 4-5, стор.35 Підготуватися до сам.роботи.

(синхронно)

6

Самостійна робота. (асинхронно)

Повторити §1-7.

(асинхронно)

 

Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів.

 

7

Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів № 1-20. 

Стан електронів у атомі. Електронні орбіталі. Демонстрація 3.

Форми електронних орбіталей (віртуальні 3D). (синхронно)

Прочитати § 8 та вивчити конспект. Впр. 6, стор.41

(синхронно)

8

Енергетичні рівні та підрівні; їх заповнення електронами в атомах хімічних елементів № 1-20. Електронні та графічні електронні формули атомів хімічних елементів № 1-20. (синхронно)

Повторити § 8 та вивчити конспект.

(асинхронно)

9

Періодичний закон і електронна будова атомів. Поняття про радіус атома

Характеристика хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома. (синхронно)

Опрацювати § 9, 10. Впр. 12, 13, стор.46

(синхронно)

10

Практичне заняття. Розв’язування задач. Значення періодичного закону. (синхронно)

Повторити § 8-9.

(синхронно)

11

Практичне заняття. Розв’язування задач. Значення періодичного закону. (синхронно)

Опрацювати §11. Підготуватися до к/р виконавши письмово тести стор. 55-56

(синхронно).

12

Контрольна робота №1 (асинхронно)

Виконати письмову роботу. Повторити § 8-11 ( синхронно)

 

Хімічний зв’язок і будова речовини.

 

13

Природа хімічного зв’язку. Електронегативність атомів хімічних елементів. Навчальні проекти 5-6. 5. Використання кристалів у техніці.6. Кристали: краса і користь.

Йони. Йонний зв’язок, його утворення. (синхронно)

Опрацювати § 12. Впр. 5-6, стор.61. Підготувати проєкт (один на вибір)

(синхронно)

14

Ковалентний зв’язок, його утворення.

Полярний і неполярний ковалентний зв’язок. (синхронно)

Опрацювати § 13. Впр. 4, стор.66

(асинхронно)

15

Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали. Демонстрації 4-5.

Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних ґраток. Лабораторний дослід 1. Інструктаж з БЖД. (синхронно)

Опрацювати § 14. Впр. 5-6, стор.61

(синхронно)

16

Інструктаж з БЖД. Практична робота 1.

«Дослідження фізичних властивостей речовин з різними типами кристалічних ґраток.» (синхронно)

Опрацювати § 15. Впр. 5-6, стор.76  Підготуватися до к/р виконавши письмово тести стор. 77.

 

(синхронно)

17

Контрольна робота №2 (асинхронно)

Виконати письмову роботу. Повторити § 12-15. (асинхронно)

 

ІІ семестр

 

 

Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами.

 

1

Кількість речовини. Моль – одиниця кількості речовини. Стала Авогадро.

Обчислення числа частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини, масі, об’ємі.

Опрацювати § 16. Впр. 3-4, стор.83

(синхронно)

2

Молярна маса.

Обчислення за хімічною формулою маси даної кількості речовини і кількості речовини за відомою масою.

Опрацювати § 17. Впр. 5-6, стор.88

(синхронно)

3

Закон Авогадро. Молярний об’єм газів.

Обчислення об’єму певної маси або кількості речовини відомого газу за нормальних умов

Розв’язування задач. Практичне заняття.

Опрацювати § 18. Впр. 3, стор.94

(синхронно)

4

Відносна густина газів.

Обчислення з використанням відносної густини газів.

Опрацювати § 9. Впр8-9, стор.99. Повторити §16-19.

(синхронно)

5

Узагальнення з теми: «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами»

Виконати тест – онлайн.

(асинхронно)

 

Основні класи неорганічних сполук.

 

6

Класифікація неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура.

Розв’язування задач. Практичне заняття. Навчальні проєкти 7 – 9.

 

Опрацювати § 20. Впр. 3,  розв’язати задачу, стор.105

(синхронно)

7

Класифікація оксидів, кислот і основ.

Фізичні та хімічні властивості основних, кислотних та амфотерних оксидів.

Розв’язування задач. Практичне заняття.

Опрацювати § 22. Впр. 10-11, стор.116

(синхронно)

8

Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.

Розв’язування задач. Практичне заняття.

Опрацювати § 21. Впр. 3-4, стор.101

(синхронно)

9

Фізичні властивості основ. Хімічні властивості лугів. Заходи безпеки під час роботи з лугами. Лабораторний дослід 2. Інструктаж з БЖД.

Розв’язування задач. Практичне заняття

Опрацювати § 23. Впр. 8, стор.122

(синхронно)

10

Хімічні властивості нерозчинних у воді основ.

Розв’язування задач. Практичне заняття.

 

Опрацювати § 24,25. Впр. 4, стор.127. Впр.3,4, стор. 132. Відео-урок.

(асинхронно)

11

Фізичні та хімічні властивості кислот. Заходи безпеки під час роботи з кислотами. Лабораторний дослід 3. Інструктаж з БЖД. Реакції заміщення й обміну.

Опрацювати § 26-29. Впр. 5, стор.136. Відео-урок.

(синхронно)

12

Фізичні та хімічні властивості середніх солей. Лабораторні досліди 4-6. Інструктаж з БЖД.

Розв’язування задач. Практичне заняття.

Опрацювати § 30,31. Впр. 4, стор.161. Відео-урок.

(синхронно)

13

Хімічні властивості амфотерних гідроксидів

Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.

Опрацювати § 32

(асинхронно)

14

Загальні способи добування оксидів та основ.

Загальні способи добування кислот і солей.

Опрацювати § 33. Впр. 1, стор.180. Повторити §20-33

(синхронно)

15

Узагальнення з теми: «Основні класи неорганічних сполук»

Виконати тест – онлайн.

(асинхронно)

 

Основні класи неорганічних сполук.

 

16

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. Розв’язування задач. Практичне заняття.

Опрацювати § 34. Впр. 1-2, стор.191

(синхронно)

17

Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. Вплив на довкілля і здоров’я людини.

Розв’язування задач. Практичне заняття.

Підготувати презентацію.

(асинхронно)

18

Розв’язування експериментальних задач.

Лабораторний дослід 7-9. Інструктаж з БЖД

Інструктаж з БЖД. Практична робота 3.

Розв’язування експериментальних задач. Навчальні проєкти:1-8.

Повторити вивчений матеріал. Виконати завдання на стор.195-198.

(синхронно)

19

Контрольна робота №3

Виконати завдання.

(асинхронно)