Перелік навчальних програм і підручників,
|
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ПРИРОДОЗНАВСТВА В 5 КЛАСІ на 2020/2021 навчальний рік
І семестр
|
Клас |
Всього годин |
І семестр |
ІІ семестр |
Навчальна програма |
Підручник |
5 |
35 |
16 |
|
Міністерство освіти і науки України Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ ПРИРОДОЗНАВСТВО 5 клас
Укладачі: Трикоз С.В. – канд.пед.наук, старший науковий співробітник лабораторії олігофренопедагогіки, Інституту спеціальної педагогіки;
Блеч Г.О. – канд.пед.наук, старший науковий співробітник лабораторії олігофренопедагогіки, Інституту спеціальної педагогіки Київ - 2014 |
|
за якими здійснюється навчання у 2020-2021 н.р.
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку
|
І Семестр |
||
Природознавчий напрямок |
||
Поняття про Всесвіт. Населення землі. |
||
|
|
Земля - планета Сонячної системи. Рух Землі навколо осі та навколо Сонця. Глобус і фізичні карти півкуль. |
|
|
Раси (зовнішні ознаки людей різних рас). Тематичне оцінювання 1 |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: за допомогою малюнків та запитань вчителя розповідає про - Всесвіт і Сонячну систему; - материки та океани на карті та глобусі; - людські раси; * ознайомлений з поняттями Всесвіт і Сонячна система; * має уявлення про материки і океани; * має уявлення про різні людські раси. |
||
Взаємозв’язки у природі. Природні угрупування. Особливості природи материків та океанів. |
||
|
|
Сезонні і добові зміни у природі, їх причини. Взаємозв’язки у живій та неживій природі (між організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами на певній території та господарською діяльністю людини). |
|
|
Природні угрупування: ліс, луки, прісна водойма, болото тощо. |
|
|
Особливості природи материків та океанів. Охорона і збереження природи. Тематичне оцінювання 2 |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: за допомогою малюнків та запитань вчителя розповідає про - взаємозв’язки між організмами і навколишнім середовищем; - взаємозв’язки між природними умовами на певній території та господарською діяльністю людини); - взаємозв’язки природних угрупувань.; наводить приклади - рослинного світу материків і океанів; - тваринного світу материків і океанів; * має уявлення про материки і океани; * має уявлення про тварин і рослини материків та океанів світу. |
||
Природа рідного краю |
||
Рельєф . Гори. Рівнини. Ґрунти. |
||
|
|
Форма землі. Різноманітність форм поверхні землі. Поверхня нашої місцевості (гори, рівнини). |
|
|
Гори (підніжжя, схил, вершина). Кримські гори (рослини, тварини). |
|
|
Карпати (рослини, тварини). |
|
|
Плоскі, горбисті, височини (горби), низини. |
|
|
Практична робота 1 Моделювання з вологого піску, глини, пластиліну рівнин, гір, ярів. |
|
|
Ґрунти рідного краю. Їх використання і охорона. Тематичне оцінювання 3 |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: знає якою є форма землі; розуміє що складає рельєф земної поверхні; за запитаннями вчителя та малюнком пояснює - що таке гори; - що таке рівнини, називає - гори нашої країни; - характерні рослини та тварин гір Криму та Карпат; за малюнками виділяє підніжжя, схил, вершину гори; називає ґрунти своєї місцевості; за допомогою запитань вчителя пояснює використання ґрунту у сільському господарстві рідного краю; за малюнками наводить приклади заходів з охорони ґрунтів; * ознайомлений з поняттям рельєф поверхні землі; * за запитаннями вчителя та малюнком виокремлює гори і рівнини; * ознайомлений з поняттям ґрунт; * за малюнками пояснює/визначає значення ґрунту у сільському господарстві. |
||
Корисні копалини. |
||
|
|
Корисні копалини рідного краю. |
|
|
Визначення, склад, походження, використання. Охорона земних надр і поверхні суші. Тематичне оцінювання 4 |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: називає корисні копалини своєї місцевості; розподіляє корисні копалини на горючі та негорючі; за малюнками наводить приклади - використання корисних копалин; - охорони земних надр і поверхні суші. * ознайомлений з поняттям корисні копалини; * за запитаннями вчителя та малюнком наводить приклади використання корисних копалин. |
||
Вода |
||
|
|
Вода. Води рідного краю. Вода в найближчому оточені: джерело, колодязь, струмок, річка. |
|
|
Промислове значення води для людей, тварин, рослин у вашій місцевості. Охорона води від забруднення. Тематичне оцінювання 5 |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: називає водні ресурси своєї місцевості; за допомогою вчителя пояснює промислове значення води; за малюнками наводить приклади охорони водних ресурсів; * ознайомлений із значенням понять джерело, колодязь, струмок, річка; * за малюнками пояснює/визначає значення води для людей, рослин, тварин. |
||
Повітря |
||
|
|
Погода. Метеорологічні служби і прогноз погоди. Повторення та систематизація навчального матеріалу за І семестр |