КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ПРИРОДОЗНАВСТВА В 5 КЛАСІ на 2020/2021 навчальний рік І семестр (для здобувачів освіти з легкою розумовою відсталістю)

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ПРИРОДОЗНАВСТВА В 5 КЛАСІ на 2020/2021 навчальний рік І семестр
Перегляд файлу

                                              Перелік навчальних програм і підручників,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ

ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

З ПРИРОДОЗНАВСТВА

В 5 КЛАСІ

на 2020/2021 навчальний рік

 

І семестр

 

Клас

Всього

годин

І

семестр

ІІ

семестр

Навчальна програма

Підручник

5

35

16

 

Міністерство освіти і науки України

Інститут спеціальної педагогіки НАПН України

 

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ

ПРИРОДОЗНАВСТВО

5 клас

 

Укладачі: Трикоз С.В. – канд.пед.наук,

старший  науковий співробітник

лабораторії олігофренопедагогіки,

Інституту спеціальної педагогіки;

 

Блеч Г.О. – канд.пед.наук,

старший науковий співробітник

лабораторії олігофренопедагогіки,

Інституту спеціальної педагогіки

Київ - 2014

 

                                        за якими здійснюється навчання  у 2020-2021 н.р.

 

 

 

 

 

 


№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

 

І Семестр

Природознавчий напрямок

Поняття про Всесвіт. Населення землі.

  1.                      

 

Земля - планета  Сонячної системи. Рух Землі навколо осі та навколо Сонця. Глобус і фізичні карти півкуль.

  1.                      

 

Раси (зовнішні ознаки людей різних рас). Тематичне оцінювання 1

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

за допомогою малюнків та  запитань  вчителя розповідає про

- Всесвіт і Сонячну систему;

-  материки та океани на карті та глобусі;

- людські раси;

* ознайомлений з поняттями Всесвіт і Сонячна система;

* має уявлення про материки і океани;

* має уявлення про різні людські раси.

Взаємозв’язки у природі.  Природні угрупування.  Особливості природи материків та океанів.

  1.                      

 

Сезонні і добові зміни у природі, їх причини. Взаємозв’язки у живій та неживій природі (між організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами на певній території та господарською діяльністю людини).

  1.                      

 

Природні угрупування: ліс, луки, прісна водойма, болото тощо.

  1.                      

 

Особливості природи материків та океанів. Охорона і збереження природи. Тематичне оцінювання 2

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

за допомогою малюнків та  запитань  вчителя розповідає про

- взаємозв’язки між організмами і навколишнім середовищем;

- взаємозв’язки між природними умовами на певній території та господарською діяльністю людини);

- взаємозв’язки природних угрупувань.;

наводить приклади

- рослинного світу материків і океанів;

- тваринного світу материків і океанів;

* має уявлення про материки і океани;

* має уявлення про тварин і рослини материків та океанів світу.

Природа рідного краю

Рельєф .  Гори. Рівнини. Ґрунти.

  1.                      

 

Форма землі. Різноманітність форм поверхні землі. Поверхня нашої місцевості (гори, рівнини).

  1.                      

 

Гори (підніжжя, схил, вершина). Кримські гори (рослини, тварини).

  1.                      

 

Карпати (рослини, тварини).

  1.                      

 

Плоскі, горбисті, височини (горби), низини.

  1.                 

 

Практична робота 1

Моделювання з вологого піску, глини, пластиліну рівнин, гір, ярів.

  1.                 

 

Ґрунти рідного краю. Їх використання і охорона.  Тематичне оцінювання 3

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

знає якою є форма землі;

розуміє що складає рельєф земної поверхні;

 за запитаннями вчителя та малюнком пояснює

- що таке гори;

- що таке рівнини,

називає

- гори нашої країни;

- характерні рослини та тварин гір Криму та Карпат;

за малюнками виділяє підніжжя, схил, вершину гори;

називає ґрунти своєї місцевості;

за допомогою запитань вчителя пояснює

використання ґрунту у сільському господарстві рідного краю;

за малюнками наводить приклади заходів з охорони ґрунтів;

* ознайомлений з поняттям рельєф поверхні землі;

* за запитаннями вчителя та малюнком виокремлює гори і рівнини;

* ознайомлений з поняттям ґрунт;

* за малюнками пояснює/визначає значення ґрунту у сільському господарстві.

Корисні копалини.

  1.                 

 

Корисні копалини рідного краю.

  1.                 

 

Визначення, склад, походження, використання. Охорона земних надр і поверхні суші. Тематичне оцінювання 4

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

називає корисні копалини своєї місцевості;

розподіляє корисні копалини на горючі та негорючі;

за малюнками наводить приклади

- використання корисних копалин;

- охорони земних надр і поверхні суші.

* ознайомлений з поняттям корисні копалини;

* за запитаннями вчителя та малюнком наводить приклади використання корисних копалин.

Вода

  1.                 

 

Вода. Води рідного краю. Вода в найближчому оточені: джерело, колодязь, струмок, річка.

  1.                 

 

Промислове значення води для людей, тварин, рослин у вашій місцевості. Охорона води від забруднення.  Тематичне оцінювання 5

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

називає водні ресурси своєї місцевості;

за допомогою вчителя пояснює

промислове значення води;

за малюнками наводить приклади охорони водних ресурсів;

* ознайомлений із значенням понять джерело, колодязь, струмок, річка;

* за малюнками пояснює/визначає значення води для людей, рослин, тварин. 

Повітря

  1.                 

 

Погода. Метеорологічні служби і прогноз погоди.  Повторення та систематизація навчального матеріалу за І семестр

 

docx
Пов’язані теми
Природознавство, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
2722
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку