КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ПРИРОДОЗНАВСТВА В 5 КЛАСІ на 2020/2021 навчальний рік ІІ семестр для здобувачів освіти з легкою розумовою відсталістю

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ПРИРОДОЗНАВСТВА В 5 КЛАСІ на 2020/2021 навчальний рік ІІ семестр
Перегляд файлу

                                              Перелік навчальних програм і підручників,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ

ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

З ПРИРОДОЗНАВСТВА

В 5 КЛАСІ

на 2020/2021 навчальний рік

 

ІІ семестр

 

Клас

Всього

годин

І

семестр

ІІ

семестр

Навчальна програма

Підручник

5

35

 

19

Міністерство освіти і науки України

Інститут спеціальної педагогіки НАПН України

 

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ

ПРИРОДОЗНАВСТВО

5 клас

 

Укладачі: Трикоз С.В. – канд.пед.наук,

старший  науковий співробітник

лабораторії олігофренопедагогіки,

Інституту спеціальної педагогіки;

 

Блеч Г.О. – канд.пед.наук,

старший науковий співробітник

лабораторії олігофренопедагогіки,

Інституту спеціальної педагогіки

Київ - 2014

 

за якими здійснюється навчання  у 2020-2021 н.р.

 

 

 

 

 

 


№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

 

ІІ Семестр

  1.                      

 

Стихійні явища. Погодні явища характерні для вашої місцевості.  Тематичне оцінювання 6

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

називає погодні явища характерні для своєї місцевості.

за малюнками наводить приклади

- стихійних явищ; 

- правила поведінки при стихійних явищах погоди;

 розуміє для чого складається прогноз погоди.

* ознайомлений із значенням понять прогноз погоди;

* за малюнками називає/визначає  стихійних явищах погоди. 

Рослинний і тваринний світ рідного краю

  1.                      

 

Рослинний і тваринний світ рідного краю

  1.                      

 

Свійські і дикі тварини рідного краю. Назви, використання.

  1.                      

 

Назви і використання найхарактерніших рослин  рідного краю.

Охорона рослин і тварин.  Тематичне оцінювання 7

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

називає характерні рослини і тварини рідного краю;

за малюнками наводить приклади використання рослин у своїй місцевості;

за малюнками наводить приклади тваринництва рідного краю;

 розуміє значення охорони рослинного і тваринного світу.

* за малюнками називає/визначає  рослини рідного краю;

* за малюнками називає/визначає  тварин рідного краю.

Людинознавчий напрямок

  1.                      

 

Людина – частина природи (ознаки: дихання, живлення, зростання, рух).

  1.                      

 

Вплив діяльності (негативний, позитивний) людини на природу.

  1.                      

 

Зовнішня будова тіла людини (голова, тулуб (грудна клітина, черевна порожнина), кінцівки верхні, нижні).

  1.                      

 

Ознайомлення із внутрішньою будовою тіла людини (внутрішні органі).

  1.                      

 

Дотримання режиму прийому їжі, відпочинку та роботи. Прогулянки свіжім повітрям, заняття спортом.

  1.                 

 

Значення занять спортом для зміцнення м’язів. Попередження викривлення хребта.   Тематичне оцінювання 8

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

за запитаннями вчителя пояснює

- чому людина є частиною природи;

- яка діяльність людини впливає на природу;

- яких правил дотримуватись, щоб бути здоровим;

- чому погано бути хворим та добре – здоровим;

за малюнками називає/показує

- основи правильної постави;

*має уявлення про зміцнення м’язів спини для правильної постави.

*ознайомлений з правилами здорового способу життя.

Суспільствознавчий напрямок

  1.  

 

Наша Батьківщина.

Визначення України на глобусі, карті світу, півкуль і Європи.

  1.                 

 

Київ - столиця України. Сучасний промисловий, освітньо - культурний центр.

  1.                 

 

Природні умови на території України.  Тематичне оцінювання 9

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

з допомогою вчителя

- знаходить Україну на глобусі,

політичній карті півкуль;

називає:

- столицю України;

- головну вулицю міста;

- основні культурні та промислові осередки столиці;

за допомогою малюнків та  запитань  вчителя розповідає про

- культурно історичні традиції України;

- господарську діяльність міст України;

- видатних діячів України.

* називає столицю України.

Рідний край.

  1.                 

 

Рідний край на території України. Визначення рідного краю політичній карті України.

  1.                 

 

Господарство твого краю.

Промисловість і сільське господарство рідного краю.

  1.                 

 

Транспорт і шляхи сполучення міста / села.   Тематичне оцінювання 10

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

за допомогою вчителя визначає

положення своєї місцевості на політичній карті України;

* ознайомлений з розташуванням рідного краю на політичній карті України;

*

називає основні промислові підприємства та галузі сільського господарства;

наводить приклади транспортних сполучень;

 розуміє значення промисловості та сільського господарства для держави.

* ознайомлений з прикладами промислового та сільського господарства рідного краю.

Населення рідного краю.

  1.                 

 

Населення рідного краю. Національний склад.

  1.                 

 

Основні пам’ятні місця (дати) і освітньо-культурні заклади міста / села: пам’ятники, парки, бібліотеки, музеї, театри, та інше .   Тематичне оцінювання 11

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

називає

- основний національний склад своєї місцевості;

наводить приклади освітньо-культурних закладів міста.

* ознайомлений із значенням понять національний склад;

* за малюнками називає/визначає  видатних діячів своєї місцевості;

* за малюнками називає/визначає  освітньо-культурні заклади рідного краю.

  1.                 

 

Повторення та систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр та за рік

Орієнтовні досягнення учнів на кінець навчального року:

- знає правила здорового способу життя людини;

- розповідає про вплив людини на природу;

- визначає Україну на глобусі і карті півкуль, рідний край на карті України;

- розподіляє про характерну господарську діяльність України;

- має уявлення про Всесвіт, Сонячну систему;

- розподіляє  сушу і воду на глобусі, фізичній карті півкуль;

- має уявлення про  зовнішні ознаки людей різних рас;

- розповідає про взаємозв’язки у живій та неживій природі (між організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами на певній території та господарською діяльністю людини;

- має уявлення про форми земної поверхні: гори, рівнини;

- має  уявлення значення ґрунтів та корисних копалин у господарчій діяльності рідного краю;

-  знає про використання водних ресурсів у рідному краї;

- має уявлення про метеорологічні служби і прогноз погоди, стихійні явища;

- за запитаннями називає про найпоширеніші рослини та тварини рідного краю;

- дотримується  правил охорони рослин і тварин;

- знає видатних співвітчизників .

*Орієнтовані показники сформованості життєвої компетентності учнів на кінець року:

-  має уявлення про правила здорового способу життя; про зміцнення м’язів спини для правильної постави.

- називає населений пункт у якому проживає;

- має уявлення про господарчу діяльність України;

- має уявлення про материки і океани;

 - має уявлення про різні людські раси;

- має уявлення про залежність рослин, тварин, погоди від Сонця;

- знає пори року;

- використовує знання про особливості погоди у повсякденному житті;

- має уявлення про значення ґрунту для життя рослин і тварин;

- має уявлення про значення корисних копалин у повсякденному житті;

 - має уявлення про значення повітря для живої природи;

- знає рослини і тварини рідного краю;

- має уявлення про різні групи тварин;

- дотримується правил охорони тварин та рослин.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Слайчук Ольга Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Жушма Тетяна Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Природознавство, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
2495
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку