Перелік навчальних програм і підручників,
|
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ПРИРОДОЗНАВСТВА В 5 КЛАСІ на 2020/2021 навчальний рік
ІІ семестр
|
Клас |
Всього годин |
І семестр |
ІІ семестр |
Навчальна програма |
Підручник |
5 |
35 |
|
19 |
Міністерство освіти і науки України Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ ПРИРОДОЗНАВСТВО 5 клас
Укладачі: Трикоз С.В. – канд.пед.наук, старший науковий співробітник лабораторії олігофренопедагогіки, Інституту спеціальної педагогіки;
Блеч Г.О. – канд.пед.наук, старший науковий співробітник лабораторії олігофренопедагогіки, Інституту спеціальної педагогіки Київ - 2014 |
|
за якими здійснюється навчання у 2020-2021 н.р.
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку
|
ІІ Семестр |
||
|
|
Стихійні явища. Погодні явища характерні для вашої місцевості. Тематичне оцінювання 6 |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: називає погодні явища характерні для своєї місцевості. за малюнками наводить приклади - стихійних явищ; - правила поведінки при стихійних явищах погоди; розуміє для чого складається прогноз погоди. * ознайомлений із значенням понять прогноз погоди; * за малюнками називає/визначає стихійних явищах погоди. |
||
Рослинний і тваринний світ рідного краю |
||
|
|
Рослинний і тваринний світ рідного краю |
|
|
Свійські і дикі тварини рідного краю. Назви, використання. |
|
|
Назви і використання найхарактерніших рослин рідного краю. Охорона рослин і тварин. Тематичне оцінювання 7 |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: називає характерні рослини і тварини рідного краю; за малюнками наводить приклади використання рослин у своїй місцевості; за малюнками наводить приклади тваринництва рідного краю; розуміє значення охорони рослинного і тваринного світу. * за малюнками називає/визначає рослини рідного краю; * за малюнками називає/визначає тварин рідного краю. |
||
Людинознавчий напрямок |
||
|
|
Людина – частина природи (ознаки: дихання, живлення, зростання, рух). |
|
|
Вплив діяльності (негативний, позитивний) людини на природу. |
|
|
Зовнішня будова тіла людини (голова, тулуб (грудна клітина, черевна порожнина), кінцівки верхні, нижні). |
|
|
Ознайомлення із внутрішньою будовою тіла людини (внутрішні органі). |
|
|
Дотримання режиму прийому їжі, відпочинку та роботи. Прогулянки свіжім повітрям, заняття спортом. |
|
|
Значення занять спортом для зміцнення м’язів. Попередження викривлення хребта. Тематичне оцінювання 8 |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: за запитаннями вчителя пояснює - чому людина є частиною природи; - яка діяльність людини впливає на природу; - яких правил дотримуватись, щоб бути здоровим; - чому погано бути хворим та добре – здоровим; за малюнками називає/показує - основи правильної постави; *має уявлення про зміцнення м’язів спини для правильної постави. *ознайомлений з правилами здорового способу життя. |
||
Суспільствознавчий напрямок |
||
|
|
Наша Батьківщина. Визначення України на глобусі, карті світу, півкуль і Європи. |
|
|
Київ - столиця України. Сучасний промисловий, освітньо - культурний центр. |
|
|
Природні умови на території України. Тематичне оцінювання 9 |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: з допомогою вчителя - знаходить Україну на глобусі, політичній карті півкуль; називає: - столицю України; - головну вулицю міста; - основні культурні та промислові осередки столиці; за допомогою малюнків та запитань вчителя розповідає про - культурно історичні традиції України; - господарську діяльність міст України; - видатних діячів України. * називає столицю України. |
||
Рідний край. |
||
|
|
Рідний край на території України. Визначення рідного краю політичній карті України. |
|
|
Господарство твого краю. Промисловість і сільське господарство рідного краю. |
|
|
Транспорт і шляхи сполучення міста / села. Тематичне оцінювання 10 |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: за допомогою вчителя визначає положення своєї місцевості на політичній карті України; * ознайомлений з розташуванням рідного краю на політичній карті України; * називає основні промислові підприємства та галузі сільського господарства; наводить приклади транспортних сполучень; розуміє значення промисловості та сільського господарства для держави. * ознайомлений з прикладами промислового та сільського господарства рідного краю. |
||
Населення рідного краю. |
||
|
|
Населення рідного краю. Національний склад. |
|
|
Основні пам’ятні місця (дати) і освітньо-культурні заклади міста / села: пам’ятники, парки, бібліотеки, музеї, театри, та інше . Тематичне оцінювання 11 |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти: називає - основний національний склад своєї місцевості; наводить приклади освітньо-культурних закладів міста. * ознайомлений із значенням понять національний склад; * за малюнками називає/визначає видатних діячів своєї місцевості; * за малюнками називає/визначає освітньо-культурні заклади рідного краю. |
||
|
|
Повторення та систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр та за рік |
Орієнтовні досягнення учнів на кінець навчального року: - знає правила здорового способу життя людини; - розповідає про вплив людини на природу; - визначає Україну на глобусі і карті півкуль, рідний край на карті України; - розподіляє про характерну господарську діяльність України; - має уявлення про Всесвіт, Сонячну систему; - розподіляє сушу і воду на глобусі, фізичній карті півкуль; - має уявлення про зовнішні ознаки людей різних рас; - розповідає про взаємозв’язки у живій та неживій природі (між організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами на певній території та господарською діяльністю людини; - має уявлення про форми земної поверхні: гори, рівнини; - має уявлення значення ґрунтів та корисних копалин у господарчій діяльності рідного краю; - знає про використання водних ресурсів у рідному краї; - має уявлення про метеорологічні служби і прогноз погоди, стихійні явища; - за запитаннями називає про найпоширеніші рослини та тварини рідного краю; - дотримується правил охорони рослин і тварин; - знає видатних співвітчизників . *Орієнтовані показники сформованості життєвої компетентності учнів на кінець року: - має уявлення про правила здорового способу життя; про зміцнення м’язів спини для правильної постави. - називає населений пункт у якому проживає; - має уявлення про господарчу діяльність України; - має уявлення про материки і океани; - має уявлення про різні людські раси; - має уявлення про залежність рослин, тварин, погоди від Сонця; - знає пори року; - використовує знання про особливості погоди у повсякденному житті; - має уявлення про значення ґрунту для життя рослин і тварин; - має уявлення про значення корисних копалин у повсякденному житті; - має уявлення про значення повітря для живої природи; - знає рослини і тварини рідного краю; - має уявлення про різні групи тварин; - дотримується правил охорони тварин та рослин. |