Календарне планування. Предмет. Інформатика. Клас 2. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. |
|||||||||
№ |
Тема уроку |
Кіль-кість годин |
Дата
|
||||||
2-А |
2-Б |
||||||||
називає правила безпечної поведінки в кабінеті інформатики; дотримується правил безпечного користування пристроями у кабінеті інформатики; |
|||||||||
1 |
Знайомство з комп’ютерним класом. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп'ютерному класі. |
1 |
|
|
|||||
Змістова лінія «Я у світі інформації» |
|||||||||
Тема 1. Інформація. |
|||||||||
досліджує сприйняття інформації різними органами чуття [2 ІФО 1-1.1-1]; робить висновок щодо виду інформації та способу її сприйняття [2 ІФО 1-1.1-2]; формулює прості інформаційні запити [2 ІФО 1-1.1-3] |
|||||||||
2 |
Поняття про інформацію та інформатику |
1 |
|
|
|||||
3 |
Сприймання людиною інформації |
1 |
|
|
|||||
4 |
Види інформації |
1 |
|
|
|||||
5 |
Опрацювання текстової та графічної інформації |
1 |
|
|
|||||
6 |
Властивості інформації |
|
|
|
|||||
Тема 2. Дані |
|||||||||
відображає відповіді на запитання за допомогою спеціальних знаків і символів [2 ІФО 1-1.2-1]; - групує повідомлення за типами даних, що в них містяться (зображення, тексти, відео, звук тощо) [2 ІФО 1-1.2-2]; зберігає, змінює та видаляє дані на одному з відомих носіїв [2 ІФО 1-1.2-3]; розрізняє носії за їх призначенням [2 ІФО 1-1.2-4]; читає та пояснює запропоновані прості схеми і / або інформаційні знаки й табло в місцях перебування [2 ІФО 1-1.2- 5]; відповідає на запитання за даними таблиці, схеми [2 ІФО 1- 1.2-6]; знаходить зайві чи пропущені елементи, помилки у послідовності [2 ІФО 1-1.2-7]; впорядковує предмети за заданими ознаками (наприклад, впорядкування списку учнів за датою народження, прізвищ за алфавітом тощо) [2 ІФО 1-1.2-8] |
|||||||||
7 |
Поняття дані |
1 |
|
|
|||||
8 |
Носії інформації |
1 |
|
|
|||||
9 |
Пристрої для роботи з даними |
1 |
|
|
|||||
10 |
Структура ПК. Клавіатура. Уведення окремих символів. |
1 |
|
|
|||||
11 |
Робота з текстом |
1 |
|
|
|||||
12 |
Використання пристроїв для навчання в школі и вдома |
1 |
|
|
|||||
Тема 3 Об’єкт. Властивості об’єкта |
|||||||||
користується готовими моделями для пояснення і розв’язання проблем [2 ІФО 1-1.3-1]; визначає з допомогою вчителя / вчительки найістотніші властивості об’єктів для побудови моделей [2 ІФО 1-1.3-2]; знаходить схожі і відмінні властивості об’єктів [2 ІФО 1-1.3- 3]; поділяє властивості за значущістю (істотні та неістотні) [2 ІФО 1-1.3-4]; створює об’єкти за зразком [2 ІФО 1-1.3-5]; групує об’єкти, дає назву групі [2 ІФО 1-1.3-6]; переводить проблему з однієї форми представлення в іншу за запропонованим шаблоном / інструкцією [2 ІФО 1-1.3-7]; створює модель об’єкта [2 ІФО 1-1.3-8] |
|||||||||
13 |
Поняття об’єкту |
1 |
|
|
|||||
14 |
Властивості об’єкту |
1 |
|
|
|||||
15 |
Зміна властивостей об’єкту |
1 |
|
|
|||||
16 |
Спільні та відмінні ознаки/властивості об’єкту |
1 |
|
|
|||||
17 |
Створення простих геометричних моделей об’єкту, за описом їх властивостей |
1 |
|
|
|||||
Змістова лінія «Моя цифрова творчість» |
|||||||||
встановлює логічну послідовність подій або дій [2 ІФО 2-2.1- 1]; діє за запропонованим планом, вирізняє пункти плану [2 ІФО 2-2.2-1]; укладає послідовність дій (алгоритм), які потрібно виконати для досягнення мети у повсякденній діяльності [2 ІФО 2-2.2-2]; формулює очікуваний результат [2 ІФО 2-2.2-4]; виправляє помилки у плані [2 ІФО 2-2.2-7] виокремлює частини від цілого [2 ІФО 2-2.3-1]; складає ціле із запропонованих частин [2 ІФО 2-2.3-2 використовує, створює, змінює текст за допомогою цифрових пристроїв та програм [2 ІФО 2-2.4-1]; створює прості малюнки за допомогою цифрових пристроїв та програм [2 ІФО 2-2.4-2]; використовує основні інструменти для створення та редагування простих інформаційних продуктів [2 ІФО 2-2.4-7] |
|||||||||
18 |
Подія, послідовність подій. |
1 |
|
|
|||||
19 |
Алгоритми та виконавці |
|
|
|
|||||
20 |
Укладання послідовності кроків. Наслідки порушення плану (алгоритму) |
1 |
|
|
|||||
21 |
Складання простих алгоритмів для виконавця. |
1 |
|
|
|||||
22 |
Програми та інструменти для створення простих зображень, текстів, музики |
1 |
|
|
|||||
23 |
Збереження інформаційних продуктів на пристроях. |
1 |
|
|
|||||
24 |
Редагування створених чи готових електронних документів |
1 |
|
|
|||||
Змістова лінія «Я і цифрові пристрої» |
|||||||||
досліджує можливості пристроїв [2 ІФО 4-3.1-2]; експериментує з їхніми функціями [2 ІФО 4-3.1-3]; - визначає переваги цифрових пристроїв для збирання, зберігання і відображення даних [ ІФО 4-3.1-4 підтримує порядок на робочому місці [2 ІФО 3.2-1]; використовує програмні середовища для навчальної діяльності та в побутових ситуаціях [ ІФО4-3.2-3]; запускає програми, відкриває файли та програми на знайомому пристрої [2 ІФО 4-3.2-4]; пояснює, у який спосіб люди спілкуються через мережі [2 ІФО 4-3.3-1]; користується різними джерелами інформації (книги, альбоми, запитання до друга тощо) [2 ІФО 4-3.3-4]; застосовує інформацію з веб-джерела для навчальних потреб [2 ІФО 4-3.3-5] |
|||||||||
25 |
Люди і машини. Передавання інформації від людини до пристрою і навпаки. |
1 |
|
|
|||||
26 |
Можливості цифрових пристроїв, призначення |
1 |
|
|
|||||
27 |
Цифрові пристрої для навчання, побуту, гри, безпеки, розвитку та збору інформації. |
|
|
|
|||||
28 |
Робоче місце для роботи з цифровими пристроями |
1 |
|
|
|||||
29 |
Цифрові пристрої як приватна власність іншої особи, колективу, організації. |
1 |
|
|
|||||
Змістова лінія «Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві» |
|||||||||
дотримується безпечного режиму роботи з цифровими пристроями [2 ІФО 5-4.1-1]; аргументує необхідність конфіденційності паролів [2 ІФО 5- 4.1-3]; дотримується правил безпечної роботи з цифровими пристроями та в мережах [2 ІФО 5-4.1-4]; розпізнає інформацію небезпечного змісту та повідомляє про це дорослих [2 ІФО 5-4.1-6]; коректно реагує на висловлювання, з яким не погоджується [2 ІФО 5-4.2-1]; розрізняє приватну та публічну інформацію [2 ІФО 5-4.2-2]; зазначає авторство власних робіт (прізвище, ім’я, дату), доводить його [2 ІФО 5-4.3-1]; не списує і не дає списувати, аргументовано доводячи, чому [2 ІФО 5-4.3-2]; вказує авторів тих матеріалів, які використовує у своїх роботах [2 ІФО 5-4.3-3] |
|||||||||
30 |
Правила власної та взаємної безпеки з цифровими пристроями. |
1 |
|
|
|||||
31 |
Засоби та способи збереження особистої інформації |
1 |
|
|
|||||
32 |
Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми. |
1 |
|
|
|||||
33 |
Етика спілкування в мережах та в реальному житті |
1 |
|
|
|||||
34 |
Інформація для дітей і дорослих, приватна, особиста, сімейна, колективна, публічна |
1 |
|
|
|||||
35 |
Авторство контенту, зокрема електронного (власне і чуже) |
1 |
|
|
|||||