Календарно-тематичне планування інформатика 2 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування 2 клас за програмою Савченко. Нова українська школа
Перегляд файлу

Календарне планування.

Предмет. Інформатика.

Клас 2.

Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 

Тема уроку

Кіль-кість годин

Дата

 

2-А

2-Б

називає правила безпечної поведінки в кабінеті інформатики;

дотримується правил безпечного користування пристроями у кабінеті інформатики;

1

Знайомство з комп’ютерним класом. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп'ютерному класі.

1

 

 

Змістова лінія «Я у світі інформації»

Тема 1.   Інформація.

досліджує сприйняття інформації різними органами чуття [2 ІФО 1-1.1-1];

робить висновок щодо виду інформації та способу її сприйняття [2 ІФО 1-1.1-2];

формулює прості інформаційні запити [2 ІФО 1-1.1-3]

2

Поняття про інформацію та інформатику

1

 

 

3

Сприймання людиною інформації

1

 

 

4

Види інформації

1

 

 

5

Опрацювання текстової та графічної інформації

1

 

 

6

Властивості інформації

 

 

 

Тема 2.   Дані

відображає відповіді на запитання за допомогою спеціальних знаків і символів [2 ІФО 1-1.2-1]; - групує повідомлення за типами даних, що в них містяться (зображення, тексти, відео, звук тощо) [2 ІФО 1-1.2-2];

зберігає, змінює та видаляє дані на одному з відомих носіїв [2 ІФО 1-1.2-3];

розрізняє носії за їх призначенням [2 ІФО 1-1.2-4];

читає та пояснює запропоновані прості схеми і / або інформаційні знаки й табло в місцях перебування [2 ІФО 1-1.2- 5];

відповідає на запитання за даними таблиці, схеми [2 ІФО 1- 1.2-6];

знаходить зайві чи пропущені елементи, помилки у послідовності [2 ІФО 1-1.2-7];

впорядковує предмети за заданими ознаками (наприклад, впорядкування списку учнів за датою народження, прізвищ за алфавітом тощо) [2 ІФО 1-1.2-8]

7

Поняття дані

1

 

 

8

Носії інформації

1

 

 

9

Пристрої для роботи з даними

1

 

 

10

Структура ПК. Клавіатура. Уведення окремих символів.

1

 

 

11

Робота з текстом

1

 

 

12

Використання пристроїв для навчання в школі и вдома

1

 

 

Тема 3 Об’єкт. Властивості об’єкта

користується готовими моделями для пояснення і розв’язання проблем [2 ІФО 1-1.3-1];

визначає з допомогою вчителя / вчительки найістотніші властивості об’єктів для побудови моделей [2 ІФО 1-1.3-2];

знаходить схожі і відмінні властивості об’єктів [2 ІФО 1-1.3- 3];

поділяє властивості за значущістю (істотні та неістотні) [2 ІФО 1-1.3-4];

створює об’єкти за зразком [2 ІФО 1-1.3-5];

групує об’єкти, дає назву групі [2 ІФО 1-1.3-6];

переводить проблему з однієї форми представлення в іншу за запропонованим шаблоном / інструкцією [2 ІФО 1-1.3-7];

створює модель об’єкта [2 ІФО 1-1.3-8]

13

Поняття об’єкту

1

 

 

14

Властивості об’єкту

1

 

 

15

Зміна властивостей об’єкту

1

 

 

16

Спільні та відмінні ознаки/властивості об’єкту

1

 

 

17

Створення простих геометричних моделей об’єкту, за описом їх властивостей

1

 

 

Змістова лінія «Моя цифрова творчість»

встановлює логічну послідовність подій або дій [2 ІФО 2-2.1- 1];

 діє за запропонованим планом, вирізняє пункти плану [2 ІФО 2-2.2-1];

укладає послідовність дій (алгоритм), які потрібно виконати для досягнення мети у повсякденній діяльності [2 ІФО 2-2.2-2];

формулює очікуваний результат [2 ІФО 2-2.2-4];

виправляє помилки у плані [2 ІФО 2-2.2-7]

виокремлює частини від цілого [2 ІФО 2-2.3-1];

складає ціле із запропонованих частин [2 ІФО 2-2.3-2

використовує, створює, змінює текст за допомогою цифрових пристроїв та програм [2 ІФО 2-2.4-1];

створює прості малюнки за допомогою цифрових пристроїв та програм [2 ІФО 2-2.4-2];

використовує основні інструменти для створення та редагування простих інформаційних продуктів [2 ІФО 2-2.4-7]

18

Подія, послідовність подій.

1

 

 

19

Алгоритми та виконавці

 

 

 

20

Укладання послідовності кроків. Наслідки порушення плану (алгоритму)

1

 

 

21

Складання простих алгоритмів для виконавця.

1

 

 

22

Програми та інструменти для створення простих зображень, текстів, музики

1

 

 

23

Збереження інформаційних продуктів на пристроях.

1

 

 

24

Редагування створених чи готових електронних документів

1

 

 

Змістова лінія «Я і цифрові пристрої»

досліджує можливості пристроїв [2 ІФО 4-3.1-2];

експериментує з їхніми функціями [2 ІФО 4-3.1-3]; -

визначає переваги цифрових пристроїв для збирання, зберігання і відображення даних [ ІФО 4-3.1-4

підтримує порядок на робочому місці [2 ІФО 3.2-1];

використовує програмні середовища для навчальної діяльності та в побутових ситуаціях [ ІФО4-3.2-3];

запускає програми, відкриває файли та програми на знайомому пристрої [2 ІФО 4-3.2-4];

пояснює, у який спосіб люди спілкуються через мережі [2 ІФО 4-3.3-1];

користується різними джерелами інформації (книги, альбоми, запитання до друга тощо) [2 ІФО 4-3.3-4];

застосовує інформацію з веб-джерела для навчальних потреб [2 ІФО 4-3.3-5]

25

Люди і машини. Передавання інформації від людини до пристрою і навпаки.

1

 

 

26

Можливості цифрових пристроїв, призначення

1

 

 

27

Цифрові пристрої для навчання, побуту, гри, безпеки, розвитку та збору інформації.

 

 

 

28

Робоче місце для роботи з цифровими пристроями

1

 

 

29

Цифрові пристрої як приватна власність іншої особи, колективу, організації.

1

 

 

Змістова лінія «Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві»

дотримується безпечного режиму роботи з цифровими пристроями [2 ІФО 5-4.1-1];

аргументує необхідність конфіденційності паролів [2 ІФО 5- 4.1-3];

дотримується правил безпечної роботи з цифровими пристроями та в мережах [2 ІФО 5-4.1-4];

розпізнає інформацію небезпечного змісту та повідомляє про це дорослих [2 ІФО 5-4.1-6];

коректно реагує на висловлювання, з яким не погоджується [2 ІФО 5-4.2-1];

розрізняє приватну та публічну інформацію [2 ІФО 5-4.2-2];

зазначає авторство власних робіт (прізвище, ім’я, дату), доводить його [2 ІФО 5-4.3-1];

не списує і не дає списувати, аргументовано доводячи, чому [2 ІФО 5-4.3-2];

вказує авторів тих матеріалів, які використовує у своїх роботах [2 ІФО 5-4.3-3]

30

Правила власної та взаємної безпеки з цифровими пристроями.

1

 

 

31

Засоби та способи збереження особистої інформації

1

 

 

32

Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми.

1

 

 

33

Етика спілкування в мережах та в реальному житті

1

 

 

34

Інформація для дітей і дорослих, приватна, особиста, сімейна, колективна, публічна

1

 

 

35

Авторство контенту, зокрема електронного (власне і чуже)

1

 

 

 

docx
Додано
3 лютого 2023
Переглядів
200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку