ПОГОДЖЕНО заступник директора
___________________
_________________________
7 лютого 2023 року
у світі відзначається День безпечного Інтернету
Safer Internet Day
під гаслом «Разом для найкращого Інтернету»
06.02.2023 - 10.02.2023
#Базова компетентність безпечної поведінки в Інтернеті – втілена в практичну діяльність сукупність знань, умінь і цінностей, що під час користування інтернетом сприяють задоволенню потреб особистості й водночас запобігають можливості завдання збитків, заподіяних фізичному, психічному, соціальному благополуччю та (або) майну самої людини та інших людей
@ ПОВАГА ДО ПРАВ ЛЮДИНИ ОНЛАЙН: знання про права людини онлайн; дотримання прав людини онлайн; ставлення до інтернету як до простору та інструменту реалізації прав людини
@ УЧАСТЬ ОНЛАЙН: знання про можливості електронної участі; досвід участі онлайн; ціннісне ставлення до можливостей участі онлайн у прийнятті рішень, що стосуються людини
@ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ'Я ПІД ЧАС РОБОТИ З ЦИФРОВИМИ ПРИСТРОЯМИ: знання про загрози в інтернеті та їх вплив на здоров’я; здійснення заходів щодо збереження здоров’я під час користування інтернетом; ціннісне ставлення до власного здоров’я
@ ЗВЕРНЕННЯ ПО ДОПОМОГУ ТА ЗАХИСТ: знання про шляхи отримання допомоги та захисту під час користування інтернетом; досвід звернень по допомогу та захист у разі наражання на загрози в інтернеті; повага до прав людини в інтернеті та розуміння шляхів отримання захисту та допомоги
День тижня |
Захід |
Місце, час проведення |
Учасники |
Відповідальний |
Понеділок
|
День 1. «Повага до прав людини онлайн» |
|
||
1. Старт конкурсу тематичних аватарок "Головний злочинець в МЕРЕЖІ" |
протягом тижня |
всі бажаючі |
Вчителі інформатики |
|
2. Урок з елементами гри «Я за безпечний Інтернет» |
11:20 |
4-А |
Вчитель інформатики |
|
3. Створення кроссенс "Права людини онлайн" |
11:20 |
9-Б |
Вчитель інформатики |
|
4. "У лабіринтах мережі" (Урок практикум спрямований на розвиток критичного мислення) |
13:05 |
7-Б |
Вчитель інформатики |
|
5. "У лабіринтах мережі" (Урок практикум спрямований на розвиток критичного мислення) |
13:55 |
7-А |
Вчитель інформатики |
|
Вівторок |
День 2. «Участь онлайн» |
|
||
1. Урок-пошук "Інкогніто у світі Інтернету" |
10:20 |
8-Б |
Вчитель інформатики |
|
2. Урок з елементами тренінгу "Як не стати online-їжею" |
12:15 |
6-А |
Вчитель інформатики |
3. Участь у Всеукраїнському онлайн-марафоні до Дня безпечного Інтернету |
12.00-16.00 |
Вчителі школи |
Вчитель інформатики |
|
Середа
|
День 3. «Збереження здоров’я під час роботи з цифровими пристроями» |
|||
1. Урок-роздум "Цифрова Дієта" (створення інфографіки щодо використання Інтернету) |
09:20 |
9-Б |
Вчитель інформатики |
|
2. Урок-експедиція "Разом для найкращого Інтернету" |
11:20 |
8-А |
Вчитель інформатики |
|
3. Урок з елементами тренінгу "Як не стати online-їжею" |
13:55 |
6-А |
Вчитель інформатики |
|
|
4. Онлайн-заняття “Ваш шлях до успіху учнів - Classtime” |
14.45 |
Вчителі школи |
Вчитель інформатики |
Четвер
|
День 4. «Звернення по допомогу та захист» |
|
||
1. Урок з елементами гри "Intertopia-Інтернет утопія країна безграничних можливостей" |
08:30 |
5-Б |
Вчитель інформатики |
2. Урок-суд "Розглянемо справу" |
09:20 |
|
8-Б |
Вчитель інформатики |
|
3. Урок з елементами гри "Intertopia-Інтернет утопія країна безграничних можливостей" |
12:15 |
|
5-А |
Вчитель інформатики |
|
П’ятниця |
|
День 5. Підсумки |
|
|
|
1. Урок-вікторина «Безпечна подорож до країни Інтернет» |
10:20 |
|
3-Б |
Вчитель інформатики |
|
2. Підведення підсумків тижня Безпечного Інтернету |
|
|
|
|
|
3. Публікація пам'ятки про те, як батьки можуть контролювати поведінку своїх дітей в Інтернеті |
Протягом дня |
|
Вчителі інформатики |
4. Розміщення фото-звіту на сайті школи та ШМО «ТОФІМ» |