Календарно-тематичне планування "Інформатика 8 клас" за новою програмою на 2019-2020 н.р. для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, які вивчали інформатику в 2-4 класах. (наказ МОН України від 07.06.2017 № 804)
Інформатика 8 клас
2 години на тиждень, усього 70 годин
Навчальна програма з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, які вивчали інформатику в 2-4 класах. (наказ МОН України від 07.06.2017 № 804)
Навчальну програму з інформатики підготовлено у 2015–2016 рр. робочою групою у складі: М. І. Жалдак , Ю. В. Горошко та ін..
Склад робочої групи з оновлення навчальної програми з інформатики для учнів
5–9 класів (2017 рік): І. О. Завадський, О. В. Пасічник та ін..
№ уро-ку |
Тема уроку |
Дата уроку |
Приміт ки |
|
8-А |
8-Б |
|||
|
Тема 1. Кодування даних та апаратне забезпечення |
|
|
|
|
Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі |
|
|
|
|
Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень. |
|
|
|
|
Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду |
|
|
|
|
Кодування тексту й графічних даних. Таблиці кодів символів |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 1 «Розв‘язування задач на кодування та декодування повідомлення» |
|
|
|
|
Персональний комп’ютер, його основні складові. Процесор, пристрої пам’яті, введення та виведення даних, мультимедійні пристрої |
|
|
|
|
Технічні характеристики та призначення основних складових персонального комп’ютера |
|
|
|
|
Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. Інструктаж з БЖД. Практична робота 2 «Конфігурація комп’ютера під потребу» |
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
Тема 2. Опрацювання текстових даних |
|
|
|
|
Пошук та заміна фрагментів тексту |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 3 «Пошук та заміна фрагментів тексту» |
|
|
|
|
Принципи стильового оформлення текстового документа. Форматування з використанням стилів |
|
|
|
|
Структура документа. Автоматизоване створення змісту документа |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 4 «Форматування документа з використанням стилів» |
|
|
|
|
Колонтитули Інструктаж з БЖД. Практична робота 5 «Створення та редагування колонтитулів» |
|
|
|
|
Гіперпосилання в текстових документах |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6 «Створення та використання гіперпосилання в текстовому документі» |
|
|
|
|
Спільна робота з документом |
|
|
|
|
Робота над проектом «Заповнюємо податкову декларацію» |
|
|
|
|
Реалізація проекту відповідно до розробленого сценарію |
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
Тема 3. Опрацювання мультимедійних об’єктів |
|
|
|
|
Поняття мультимедіа. Кодування аудіо- та відеоданих |
|
|
|
|
Формати аудіо- та відеофайлів. |
|
|
|
|
Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів. |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 7 «Перетворення форматів аудіо- й відеофайлів» |
|
|
|
|
Загальні поняття про відеофільм. Захоплення аудіо та відео, створення аудіо-, відео фрагментів |
|
|
|
|
Побудова аудіо- та відеоряду |
|
|
|
|
Додавання до кліпу ефектів |
|
|
|
|
Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 8 «Створення відеокліпу. Додавання мультимедійних об’єктів» |
|
|
|
|
Сервіси для роботи з аудіо- й відеоданими та публікування їх в Інтернеті |
|
|
|
|
Робота над проектом «Фінансова культура українського народу» |
|
|
|
|
Реалізація проекту відповідно до розробленого сценарію |
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу вивченого за І семестр |
|
|
|
|
Тема 4. Створення та публікація веб-ресурсів |
|
|
|
|
Автоматизовані засоби для створення та публікації веб-ресурсів |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 9 «Створення веб-сайту за допомогою автоматизованих засобів та публікування його в Інтернеті» |
|
|
|
|
Поняття про мову гіпертекстової розмітки |
|
|
|
|
Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 10 «Створення найпростішої веб-сторінки за допомогою мови гіпертекстової розмітки» |
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
Тема 5. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування |
|
|
|
|
Сучасні мови програмування |
|
|
|
|
Поняття об’єкта в мові програмування, його властивостей і методів |
|
|
|
|
Графічний інтерфейс, основні компоненти програми з графічним інтерфейсом |
|
|
|
|
Поняття форми. Створення найпростішого проекту, його компіляція, збереження, виконання |
|
|
|
|
Поняття елемента керування. Обробники подій, пов’язаних з елементами керування. Властивості та методи елементів керування |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 11 «Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення» |
|
|
|
|
Створення програми з кнопками та написами |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 12 «Створення програми з елементами керування» |
|
|
|
|
Типи даних у програмуванні |
|
|
|
|
Структура програми. Введення й виведення даних |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 13 «Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в середовищі програмування» |
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
Вирази. Логічні вирази та змінні й операції над ними |
|
|
|
|
Умовні оператори (коротка та повна форма). Складені умови |
|
|
|
|
Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин |
|
|
|
|
Пошук найбільшого та найменшого серед кількох значень |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 14 «Складання та виконання алгоритмів з розгалуженнями для опрацювання величин» |
|
|
|
|
Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин. Оператори циклу |
|
|
|
|
Цикл з лічильником. Розв’язування задач |
|
|
|
|
Використання циклу з лічильником для розв’язування задач |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 15 «Складання та виконання алгоритмів з використанням циклу з лічильником для опрацювання величин» |
|
|
|
|
Цикл з передумовою. Розв’язування задач |
|
|
|
|
Цикл з післяумовою. Розв’язування задач |
|
|
|
|
Використанням циклів для розв’язування задач |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 16 «Складання та виконання алгоритмів з повтореннями для опрацювання величин» |
|
|
|
|
Вкладені цикли. Розв’язування задач |
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
Розв’язування задач з використанням усіх базових алгоритмічних структур, змінних та констант |
|
|
|
|
Розв’язування задач з використанням усіх базових алгоритмічних структур, змінних та констант |
|
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів з програмування |
|
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів з програмування |
|
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів з програмування |
|
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів з програмування |
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу вивченого за ІІ семестр |
|
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу вивченого за рік |
|
|
|