№ |
Зміст |
Дата проведення |
Примітка |
Зміни |
|||
1 |
Поняття про інформацію та інформатику |
|
|
2 |
Поняття команди й виконавця. Послідовність дій |
|
|
3 |
Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів |
|
|
4 |
Базові прийоми редагування тексту |
|
|
Способи пізнання |
|||
5 |
Сприймання людиною інформації. Властивості інформації |
|
|
6 |
Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв |
|
|
7 |
Сфери використання комп'ютерів. Пристрої для роботи з інформацією |
|
|
8 |
Людина у світі інформації |
|
|
Територія |
|||
9 |
Поняття ком’ютерної графіки. Програми для створення та змінювання графічних зображень |
|
|
10 |
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики |
|
|
11 |
Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями |
|
|
12 |
Створення зображення за шаблоном |
|
|
Спільнота |
|||
13 |
Приватна та публічна інформація |
|
|
14 |
Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками |
|
|
15 |
Початкові уявлення про Інтернет. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті |
|
|
16 |
Правила безпечної роботи в Інтернеті |
|
|