Календарно-тематичне планування з інформатики для 3 класу за Савченко О. Я. за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич

Про матеріал

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ інформатики

з інтегрованого курсу «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ,

створене відповідно до типової освітньої програми (3 клас),

розробленої під керівництвом О. Я. Савченко

підручник «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» 3 КЛАС. У 2 частинах; автори Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Лариса Грубіян, Ніна Павич, видавництво ГЕНЕЗА, 2020

Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ інформатики

з інтегрованого курсу «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ,

створене відповідно до типової освітньої програми (3 клас),

розробленої під керівництвом О. Я. Савченко

підручник «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» 3 КЛАС. У 2 частинах; автори Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Лариса Грубіян, Ніна Павич, видавництво ГЕНЕЗА, 2020

№ уроку

 

Дата

ТЕМА

П/З/А -(сторінки за підручником,

робочим  зошитом, альбомом з технологій)

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

з  індексами ТОП «САВЧЕНКО»

Учень / учениця:

НАВЧАЛЬНА

ДІЯЛЬНІСТЬ

1 ЧАСТИНА - І  СЕМЕСТР

 

РОЗДІЛ 1. Я І МОЄ ОТОЧЕННЯ

Тема 1. Я і моя шкільна громада

1

 

 

Повторення навчального матеріалу 2 класу

 

2

 

ЧИ Є СПІЛКУВА-ННЯ  ОБМІНОМ ІНФОРМАЦІЄЮ

П-(С.12-13)

З-(С. 1-2 вкладки)

 

пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду; [3 ІФО 1.1]

розрізняє види інформації за способом подання; [3 ІФО 1.1]

володіє прийомами тренування уваги, пам’яті; [3 СЗО 4.1]

співвідносить органи чуття/обладнання для вивчення природи  з інформацією, отриманою з їх допомогою; [3 ПРО 2.1]

здійснює пошук та аналіз інформації про тіла/явища природи у різних джерелах (виданнях природничого змісту, інтернет-ресурсах тощо), в тому числі з використанням технічних приладів і пристроїв; [3 ПРО 1.5]

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних  ситуаціях (навчання, гра) [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1]

пояснює, як суспільні групи (дитячий колектив) впливають на розвиток людини [3 СЗО 4.3], [3 СЗО 4.7]

дотримується правил шкільного розпорядку; правил поведінки під час шкільних і громадських заходів [3 ГІО 2.3]

називає правила поведінки у  школі [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1],  [3 ГІО 8.2]

Практична робота з комп’ютером.

3-4

 

ЯК РОЗПІЗНАТИ НЕПРАВДИВУ ІНФОРМАЦІЮ

П-(С.31-34)

З-(С. 3-4  вкладки)

уміє перетворювати одну форму подання інформації в іншу: (текстове - в графічне, числове - в текстове тощо); [3 ІФО 1.2]

створює папку та документи в ній;[3 ІФО 1.2]

використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування;[3 ІФО 3.3]

висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з цифрових та інших джерел; [3 ІФО 1.4]

розрізняє істинні та хибні висловлювання [3 ІФО 1.4]

співвідносить органи чуття/обладнання для вивчення природи  з інформацією, отриманою з їх допомогою; [3 ПРО 2.1]

здійснює пошук та аналіз інформації про тіла/явища природи у різних джерелах (виданнях природничого змісту, інтернет-ресурсах тощо), в тому числі з використанням технічних приладів і пристроїв; [3 ПРО 1.5]

знає, що спільного та чим відрізняється людина від інших живих істот (спілкування і взаємодія з іншими людьми) [3 ГІО 2.2]

виявляє пізнавальну активність на уроках; [3 СЗО 4.1]

Практико-зорієнтовані завдання.

Тема 2. Я і моя сім’я

5-6

 

ЯК НЕ ЗАБЛУКАТИ У ВСЕСВІТНІЙ МЕРЕЖІ

П-(С.43-46)

З-(С.5-6 вкладки)

пояснює поняття «комп’ютерна мережа»;[3 ІФО 1.1]

розуміє призначення програми-браузера;[3 ІФО 3.2]

вміє використовувати гіперпосилання;[3 ІФО 3.2]

використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування;[3 ІФО 3.3]

висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з цифрових та інших джерел; [3 ІФО 1.4]

дотримується правил використання власних і чужих творів; [3 ІФО 4.3]

виявляє повагу до авторства інших осіб [3 ІФО 4.3]

виявляє пізнавальну активність на уроках; [3 СЗО 4.1]

формулює  з допомогою вчителя висновок за результатами виконання дослідження; аналізує виконання дослідження [3 ПРО 1.5]

робить висновок: нові знання  можна отримати із різних джерел, зокрема у результаті проведення досліджень; [3 ПРО 2.1]

здійснює пошук та аналіз інформації про тіла/явища природи у різних джерелах (виданнях природничого змісту, інтернет-ресурсах тощо), в тому числі з використанням технічних приладів і пристроїв; [3 ПРО 1.5]

Практична робота з комп’ютером.

7-8

 

ЧОМУ ВАЖЛИВО БУТИ ВІДПОВІ-ДАЛЬНИМ

П-(С.64-65)

З-(С.7-8 вкладки)

використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування; [3 ІФО 3.3]

здійснює пошук та аналіз інформації про тіла/явища природи у різних джерелах (виданнях природничого змісту, інтернет-ресурсах тощо), в тому числі з використанням технічних приладів і пристроїв; [3 ПРО 1.5]

обґрунтовує необхідність відповідати за свої вчинки; встановлює взаємозв’язки у соціальному житті (між вчинком і наслідком, порушенням правил і відповідальністю); передбачає наслідки своїх вчинків; [3 СЗО 1.4]

Практична робота з комп’ютером.

  • Розв’язання прогностичних задач «Що буде, якщо … »  (ситуації вибору)

РОЗДІЛ 2       Я І ПРИРОДА

Тема 1.  Як людина досліджує природу

9

 

ЯК ВІДЧУТИ СЕБЕ ДОСЛІДНИ-КОМ

П-(С. 77-78)

З-(С.9-10 вкладки)

Знаходить інформацію, зберігає дані на цифрових носіях, перетворює інформацію з однієї форми в іншу за допомогою поданих шаблонів, порівнює різні способи представлення інформації, аналізує та впорядковує послідовності

-шукає інформацію за ключовими словами та зберігає результати пошуку [4 ІФО 1-1.2-2];

- знаходить інформацію, що підтверджує чи спростовує просте твердження [4 ІФО 1-1.2-3];

- добирає пристрої та інструменти для отримання даних необхідного типу [4 ІФО 1-1.2-4];

здійснює пошук та аналіз інформації про тіла/явища природи у різних джерелах (виданнях природничого змісту, інтернет-ресурсах тощо), в тому числі з використанням технічних приладів і пристроїв; [3 ПРО 1.5]

виконує самостійно/у парі/у групі дослідження тіла/явища природи за планом/інструкцією (об’єкти дослідження обирає самостійно або надаються вчителем); [3 ПРО 1.5]

робить висновок: нові знання про природу можна отримати із різних джерел, зокрема у результаті проведення досліджень; [3 ПРО 2.1]

виявляє пізнавальну активність на уроках; [3 СЗО 4.1]

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра) [3 СЗО 2.3],[3 ГІО 8.1]

Практична робота з комп’ютером.

Тема 2. Явища природи. Тіла і речовини

10

 

ЩО ТАКЕ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ОБ’ЄКТ

П-(С.86-87)

З-(С.11 вкладки)

описує текстові і графічні об’єкти; [3 ІФО 1.3]

порівнює властивості текстових і графічних об’єктів за спільними і відмінними ознаками; [3 ІФО 1.3]

визначає об’єкти, які відповідають заданим властивостям; [3 ІФО 1.3]

вміє змінювати значення властивостей текстових та графічних об’єктів;[3 ІФО 1.3]

досліджує об’єкти за допомогою створених моделей [3 ІФО 1.3]

виявляє пізнавальну активність на уроках; [3 СЗО 4.1]

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра) [3 СЗО 2.3],[3 ГІО 8.1]

Практична робота з комп’ютером

11-12

 

 

У СРЕРЕДОВИЩІ ТЕКСТОВОГО РЕДАКТОРА

П-(С.109-112)

З-(С.12-13 вкладки)

розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією; [3 ІФО 1.1]

уміє увімкнути та вимкнути комп’ютер та інші пристрої (за умови їх використання); [3 ІФО 1.2]

використовує необхідні значки на Робочому столі для запуску і роботи в програмах; [3 ІФО 1.2]

Практична робота з комп’ютером

13

 

НАВІЩО ЛЮДИ СТВОРЮЮТЬ МОДЕЛІ

П-(С.147-149)

З-(С.14-15 вкладки)

створює інформаційні продукти, поєднуючи текст, зображення, звук тощо для представлення ідей та/або результатів діяльності; [3 ІФО 2.4]

створює та змінює прості зображення;

опрацьовує та використовує інформацію з різних джерел; [3 ІФО 2.4]

вміє заповнювати таблицю ознак для предметів з однієї групи (класу); [3 ІФО 1.3]

Практична робота з комп’ютером.

14

 

ЯКИМ КЛЮЧЕМ ВІДКРИВАТИ ЗНАННЯ

П-(С.157-159)

З-(С.16 вкладки)

орієнтується в середовищах для перегляду зображень, читання текстів, слухання музики, завершує роботу з ними; [3 ІФО 3.2]

створює зображення освітніх об’єктів [3 ІФО 2.4]

виявляє пізнавальну активність на уроках; [3 СЗО 4.1]

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра) [3 СЗО 2.3],[3 ГІО 8.1]

Практична робота з комп’ютером

15

 

 

Резерв

 

 

2 ЧАСТИНА - ІІ  СЕМЕСТР

 

РОЗДІЛ 3. ЛЮДИНА ТА ЇЇ ЗДОРОВЯ

Тема 1. Організм людини

16-17

 

 

ЯК ЛЮДИНА ВЗАЄМОДІЄ З ЦИФРОВИМИ ПРИСТРОЯМИ

П-(С.7-10)

З-(С. 1-2 вкладки))

розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією; [3 ІФО 1.1]

називає носії інформації; [3 ІФО 1.1]

розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації; [3 ІФО 1.1]

використовує пристрої для передавання інформації; [3 ІФО 1.2]

пояснює наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових  пристроїв [3 ІФО 4.1], [3 СЗО 1.1]

співвідносить органи чуття/обладнання для вивчення природи  з інформацією, отриманою з їх допомогою; [3 ПРО 2.1]

здійснює пошук та аналіз інформації про тіла/явища природи у різних джерелах (виданнях природничого змісту, інтернет-ресурсах тощо), в тому числі з використанням технічних приладів і пристроїв; [3 ПРО 1.5]

виявляє пізнавальну активність на уроках; [3 СЗО 4.1]

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних  ситуаціях (навчання, гра) [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1]

Практична робота з комп’ютером

18-19

 

 

ЩО ДОПОМАГАЄ КОМП’ЮТЕРУ МІРКУВАТИ

П-(С.38-40)

З-(С.3-4 вкладки)

називає носії інформації; [3 ІФО 1.1]

розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації; [3 ІФО 1.1]

використовує пристрої для передавання інформації; [3 ІФО 1.2]

наводить приклади пристроїв для введення та виведення інформації; [3 ІФО 1.1]

виявляє пізнавальну активність на уроках; [3 СЗО 4.1]

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних  ситуаціях (навчання, гра) [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1]

здійснює пошук та аналіз інформації про тіла/явища природи у різних джерелах (виданнях природничого змісту, інтернет-ресурсах тощо), в тому числі з використанням технічних приладів і пристроїв; [3 ПРО 1.5]

Практична робота з комп’ютером

Тема 2. Здоровий спосіб життя

20

 

ЧИ ВМІЄМО МИ СПІЛКУВАТИСЬ

(за допомогою комп’ютера)

П-(С.56-58)

З-(С.5-6 вкладки)

аргументує неприпустимість порушення приватного простору; [3 ГІО 2.3]

бере участь в обговоренні правил поведінки; аргументує їх доцільність на прикладах [3 ГІО 2.3]

виявляє пізнавальну активність на уроках; [3 СЗО 4.1]

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних  ситуаціях (навчання, гра) [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1]

Практична робота з комп’ютером.

21-22

 

 

ЧИ МОЖЕМО МИ  СЕБЕ ЗАХИСТИТИ

П-(С.73-75)

З-(С. 7-9 вкладки)

виявляє пізнавальну активність на уроках; [3 СЗО 4.1]

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних  ситуаціях (навчання, гра) [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1]

демонструє ставлення до приватної власності своєї та інших як до цінності; [3 ГІО 2.2]

розуміє сутність правопорушень як порушень прав інших людей; [3 ГІО 6.2]

міркує на цю тему, наводить приклади;[3 ГІО 4.1]

обґрунтовує необхідність відповідати за свої вчинки;

встановлює взаємозв’язки у соціальному житті (між вчинком і наслідком, порушенням правил і відповідальністю); передбачає наслідки своїх вчинків; [3 СЗО 1.4]

Практично орієнтовані завдання.

РОЗДІЛ 4.  ЗЕМЛЯ – НАШ СПІЛЬНИЙ ДІМ

Тема 1. Україна – європейська держава

23-24

 

 

ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНІ АЛГОРИТМИ

П-(С.100-104)

З-(С. 10-11 вкладки)

визначає алгоритмічні структури;[3 ІФО 2.1]

виконує, створює та записує алгоритми;[3 ІФО 2.1]

вміє діяти за інструкцією; [3 ІФО 1.3] впорядковує об’єкти за певними ознаками; [3 ІФО 1.3]

виявляє пізнавальну активність на уроках; [3 СЗО 4.1]

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра) [3 СЗО 2.3],[3 ГІО 8.1]

Практична робота з комп’ютером.

25-26

 

 

КОЛИ КОМП’ЮТЕР ПОМИЛЯЄТЬСЯ

П-(С.116-118)

З-(С. 12-13 вкладки)

пояснює наслідки порушення плану, алгоритму послідовності дій у близькому середовищі, готових програмах, іграх; [3 ІФО 1.2]

виявляє пізнавальну активність на уроках; [3 СЗО 4.1]

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра) [3 СЗО 2.3],[3 ГІО 8.1]

аналізує основні кроки дослідження, передбачені планом, пропонує власні ідеї;[3 ПРО 1.3]

Практична робота  з комп’ютером

Тема 2. Наш рідний край

27-28

 

 

ЯКІ МОЖЛИВОСТІ

МАЄ ПРЕЗЕНТАЦІЯ

П-(С.136-139)

З-(С. 14-15 вкладки)

створює інформаційні продукти, поєднуючи текст, зображення, звук тощо для представлення ідей та/або результатів діяльності; [3 ІФО 2.4]

створює та змінює прості зображення;  опрацьовує та використовує інформацію з різних джерел; [3 ІФО 2.4]

редагує і форматує презентацію залежно від її призначення, змінює фон слайду;  застосовує режим показу презентацій [3 ІФО 2.4]

виявляє пізнавальну активність на уроках; [3 СЗО 4.1]

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних  ситуаціях (навчання, гра) [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1]

Практична робота з комп’ютером.

29-30

 

 

ЧИ Є МАЙСТЕР-НІСТЬ ПРЕЗЕНТУ-ВАННЯ МИСТЕЦ-ТВОМ

П-(С.156-158)

З-(С. 16 вкладки)

розробляє презентацію за логічною послідовністю; [3 ІФО 2.4]

доповнює презентацію текстом, зображенням, схемою; [3 ІФО 2.4]

виявляє пізнавальну активність на уроках; [3 СЗО 4.1]

співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра) [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1]

розповідає про значення праці людей різних професій для країни; [3 ГІО 4.2], [3 ГІО 3.3]

Практична робота з комп’ютером.

31

-

35

 

 

 

Резерв

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ромащук Лілія Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
23 вересня 2020
Переглядів
4593
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку