КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ інформатики
з інтегрованого курсу «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ,
створене відповідно до типової освітньої програми (3 клас),
розробленої під керівництвом О. Я. Савченко
підручник «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» 3 КЛАС. У 2 частинах; автори Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Лариса Грубіян, Ніна Павич, видавництво ГЕНЕЗА, 2020
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ інформатики
з інтегрованого курсу «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ,
створене відповідно до типової освітньої програми (3 клас),
розробленої під керівництвом О. Я. Савченко
підручник «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» 3 КЛАС. У 2 частинах; автори Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Лариса Грубіян, Ніна Павич, видавництво ГЕНЕЗА, 2020
ТЕМА П/З/А -(сторінки за підручником, робочим зошитом, альбомом з технологій) |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ з індексами ТОП «САВЧЕНКО» Учень / учениця: |
НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ |
||||||||||||||||||
1 ЧАСТИНА - І СЕМЕСТР
|
||||||||||||||||||||
РОЗДІЛ 1. Я І МОЄ ОТОЧЕННЯ |
||||||||||||||||||||
Тема 1. Я і моя шкільна громада |
||||||||||||||||||||
1 |
|
|
Повторення навчального матеріалу 2 класу |
|
||||||||||||||||
2 |
|
ЧИ Є СПІЛКУВА-ННЯ ОБМІНОМ ІНФОРМАЦІЄЮ П-(С.12-13) З-(С. 1-2 вкладки)
|
пояснює значення інформації для життя людини, наводить приклади із власного досвіду; [3 ІФО 1.1] розрізняє види інформації за способом подання; [3 ІФО 1.1] володіє прийомами тренування уваги, пам’яті; [3 СЗО 4.1] співвідносить органи чуття/обладнання для вивчення природи з інформацією, отриманою з їх допомогою; [3 ПРО 2.1] здійснює пошук та аналіз інформації про тіла/явища природи у різних джерелах (виданнях природничого змісту, інтернет-ресурсах тощо), в тому числі з використанням технічних приладів і пристроїв; [3 ПРО 1.5] співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра) [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1] пояснює, як суспільні групи (дитячий колектив) впливають на розвиток людини [3 СЗО 4.3], [3 СЗО 4.7] дотримується правил шкільного розпорядку; правил поведінки під час шкільних і громадських заходів [3 ГІО 2.3] називає правила поведінки у школі [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1], [3 ГІО 8.2] |
Практична робота з комп’ютером. |
||||||||||||||||
3-4 |
|
ЯК РОЗПІЗНАТИ НЕПРАВДИВУ ІНФОРМАЦІЮ П-(С.31-34) З-(С. 3-4 вкладки) |
уміє перетворювати одну форму подання інформації в іншу: (текстове - в графічне, числове - в текстове тощо); [3 ІФО 1.2] створює папку та документи в ній;[3 ІФО 1.2] використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування;[3 ІФО 3.3] висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з цифрових та інших джерел; [3 ІФО 1.4] розрізняє істинні та хибні висловлювання [3 ІФО 1.4] співвідносить органи чуття/обладнання для вивчення природи з інформацією, отриманою з їх допомогою; [3 ПРО 2.1] здійснює пошук та аналіз інформації про тіла/явища природи у різних джерелах (виданнях природничого змісту, інтернет-ресурсах тощо), в тому числі з використанням технічних приладів і пристроїв; [3 ПРО 1.5] знає, що спільного та чим відрізняється людина від інших живих істот (спілкування і взаємодія з іншими людьми) [3 ГІО 2.2] виявляє пізнавальну активність на уроках; [3 СЗО 4.1] |
Практико-зорієнтовані завдання. |
||||||||||||||||
Тема 2. Я і моя сім’я |
||||||||||||||||||||
5-6 |
|
ЯК НЕ ЗАБЛУКАТИ У ВСЕСВІТНІЙ МЕРЕЖІ П-(С.43-46) З-(С.5-6 вкладки) |
пояснює поняття «комп’ютерна мережа»;[3 ІФО 1.1] розуміє призначення програми-браузера;[3 ІФО 3.2] вміє використовувати гіперпосилання;[3 ІФО 3.2] використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування;[3 ІФО 3.3] висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з цифрових та інших джерел; [3 ІФО 1.4] дотримується правил використання власних і чужих творів; [3 ІФО 4.3] виявляє повагу до авторства інших осіб [3 ІФО 4.3] виявляє пізнавальну активність на уроках; [3 СЗО 4.1] формулює з допомогою вчителя висновок за результатами виконання дослідження; аналізує виконання дослідження [3 ПРО 1.5] робить висновок: нові знання можна отримати із різних джерел, зокрема у результаті проведення досліджень; [3 ПРО 2.1] здійснює пошук та аналіз інформації про тіла/явища природи у різних джерелах (виданнях природничого змісту, інтернет-ресурсах тощо), в тому числі з використанням технічних приладів і пристроїв; [3 ПРО 1.5] |
Практична робота з комп’ютером. |
||||||||||||||||
7-8 |
|
ЧОМУ ВАЖЛИВО БУТИ ВІДПОВІ-ДАЛЬНИМ П-(С.64-65) З-(С.7-8 вкладки) |
використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування; [3 ІФО 3.3] здійснює пошук та аналіз інформації про тіла/явища природи у різних джерелах (виданнях природничого змісту, інтернет-ресурсах тощо), в тому числі з використанням технічних приладів і пристроїв; [3 ПРО 1.5] обґрунтовує необхідність відповідати за свої вчинки; встановлює взаємозв’язки у соціальному житті (між вчинком і наслідком, порушенням правил і відповідальністю); передбачає наслідки своїх вчинків; [3 СЗО 1.4] |
Практична робота з комп’ютером.
|
||||||||||||||||
РОЗДІЛ 2 Я І ПРИРОДА |
||||||||||||||||||||
Тема 1. Як людина досліджує природу |
||||||||||||||||||||
9 |
|
ЯК ВІДЧУТИ СЕБЕ ДОСЛІДНИ-КОМ П-(С. 77-78) З-(С.9-10 вкладки) |
Знаходить інформацію, зберігає дані на цифрових носіях, перетворює інформацію з однієї форми в іншу за допомогою поданих шаблонів, порівнює різні способи представлення інформації, аналізує та впорядковує послідовності -шукає інформацію за ключовими словами та зберігає результати пошуку [4 ІФО 1-1.2-2]; - знаходить інформацію, що підтверджує чи спростовує просте твердження [4 ІФО 1-1.2-3]; - добирає пристрої та інструменти для отримання даних необхідного типу [4 ІФО 1-1.2-4];
|
Практична робота з комп’ютером. |
||||||||||||||||
Тема 2. Явища природи. Тіла і речовини |
||||||||||||||||||||
10 |
|
ЩО ТАКЕ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ОБ’ЄКТ П-(С.86-87) З-(С.11 вкладки) |
описує текстові і графічні об’єкти; [3 ІФО 1.3] порівнює властивості текстових і графічних об’єктів за спільними і відмінними ознаками; [3 ІФО 1.3] визначає об’єкти, які відповідають заданим властивостям; [3 ІФО 1.3] вміє змінювати значення властивостей текстових та графічних об’єктів;[3 ІФО 1.3] досліджує об’єкти за допомогою створених моделей [3 ІФО 1.3] виявляє пізнавальну активність на уроках; [3 СЗО 4.1] співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра) [3 СЗО 2.3],[3 ГІО 8.1] |
Практична робота з комп’ютером |
||||||||||||||||
11-12 |
|
У СРЕРЕДОВИЩІ ТЕКСТОВОГО РЕДАКТОРА П-(С.109-112) З-(С.12-13 вкладки) |
розрізняє сучасні пристрої для роботи з інформацією; [3 ІФО 1.1] уміє увімкнути та вимкнути комп’ютер та інші пристрої (за умови їх використання); [3 ІФО 1.2] використовує необхідні значки на Робочому столі для запуску і роботи в програмах; [3 ІФО 1.2] |
Практична робота з комп’ютером |
||||||||||||||||
13 |
|
НАВІЩО ЛЮДИ СТВОРЮЮТЬ МОДЕЛІ П-(С.147-149) З-(С.14-15 вкладки) |
|
Практична робота з комп’ютером. |
||||||||||||||||
14 |
|
ЯКИМ КЛЮЧЕМ ВІДКРИВАТИ ЗНАННЯ П-(С.157-159) З-(С.16 вкладки) |
орієнтується в середовищах для перегляду зображень, читання текстів, слухання музики, завершує роботу з ними; [3 ІФО 3.2] створює зображення освітніх об’єктів [3 ІФО 2.4] виявляє пізнавальну активність на уроках; [3 СЗО 4.1] співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра) [3 СЗО 2.3],[3 ГІО 8.1] |
Практична робота з комп’ютером |
||||||||||||||||
15 |
|
Резерв |
|
|
||||||||||||||||
2 ЧАСТИНА - ІІ СЕМЕСТР
|
||||||||||||||||||||
РОЗДІЛ 3. ЛЮДИНА ТА ЇЇ ЗДОРОВЯ |
||||||||||||||||||||
Тема 1. Організм людини |
||||||||||||||||||||
16-17 |
|
ЯК ЛЮДИНА ВЗАЄМОДІЄ З ЦИФРОВИМИ ПРИСТРОЯМИ П-(С.7-10) З-(С. 1-2 вкладки)) |
співвідносить органи чуття/обладнання для вивчення природи з інформацією, отриманою з їх допомогою; [3 ПРО 2.1] здійснює пошук та аналіз інформації про тіла/явища природи у різних джерелах (виданнях природничого змісту, інтернет-ресурсах тощо), в тому числі з використанням технічних приладів і пристроїв; [3 ПРО 1.5] виявляє пізнавальну активність на уроках; [3 СЗО 4.1] співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра) [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1] |
Практична робота з комп’ютером |
||||||||||||||||
18-19 |
|
ЩО ДОПОМАГАЄ КОМП’ЮТЕРУ МІРКУВАТИ П-(С.38-40) З-(С.3-4 вкладки) |
називає носії інформації; [3 ІФО 1.1] розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації; [3 ІФО 1.1] використовує пристрої для передавання інформації; [3 ІФО 1.2] наводить приклади пристроїв для введення та виведення інформації; [3 ІФО 1.1] виявляє пізнавальну активність на уроках; [3 СЗО 4.1] співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра) [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1] здійснює пошук та аналіз інформації про тіла/явища природи у різних джерелах (виданнях природничого змісту, інтернет-ресурсах тощо), в тому числі з використанням технічних приладів і пристроїв; [3 ПРО 1.5] |
Практична робота з комп’ютером |
||||||||||||||||
Тема 2. Здоровий спосіб життя |
||||||||||||||||||||
20 |
|
ЧИ ВМІЄМО МИ СПІЛКУВАТИСЬ (за допомогою комп’ютера) П-(С.56-58) З-(С.5-6 вкладки) |
виявляє пізнавальну активність на уроках; [3 СЗО 4.1] співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра) [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1] |
Практична робота з комп’ютером. |
||||||||||||||||
21-22 |
|
ЧИ МОЖЕМО МИ СЕБЕ ЗАХИСТИТИ П-(С.73-75) З-(С. 7-9 вкладки) |
виявляє пізнавальну активність на уроках; [3 СЗО 4.1] співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра) [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1]
|
Практично орієнтовані завдання. |
||||||||||||||||
РОЗДІЛ 4. ЗЕМЛЯ – НАШ СПІЛЬНИЙ ДІМ |
||||||||||||||||||||
Тема 1. Україна – європейська держава |
||||||||||||||||||||
23-24 |
|
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНІ АЛГОРИТМИ П-(С.100-104) З-(С. 10-11 вкладки) |
визначає алгоритмічні структури;[3 ІФО 2.1] виконує, створює та записує алгоритми;[3 ІФО 2.1] вміє діяти за інструкцією; [3 ІФО 1.3] впорядковує об’єкти за певними ознаками; [3 ІФО 1.3]
|
Практична робота з комп’ютером. |
||||||||||||||||
25-26 |
|
КОЛИ КОМП’ЮТЕР ПОМИЛЯЄТЬСЯ П-(С.116-118) З-(С. 12-13 вкладки) |
пояснює наслідки порушення плану, алгоритму послідовності дій у близькому середовищі, готових програмах, іграх; [3 ІФО 1.2]
|
Практична робота з комп’ютером |
||||||||||||||||
Тема 2. Наш рідний край |
||||||||||||||||||||
27-28 |
|
ЯКІ МОЖЛИВОСТІ МАЄ ПРЕЗЕНТАЦІЯ П-(С.136-139) З-(С. 14-15 вкладки) |
виявляє пізнавальну активність на уроках; [3 СЗО 4.1] співпрацює і взаємодіє з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра) [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1] |
Практична робота з комп’ютером. |
||||||||||||||||
29-30 |
|
ЧИ Є МАЙСТЕР-НІСТЬ ПРЕЗЕНТУ-ВАННЯ МИСТЕЦ-ТВОМ П-(С.156-158) З-(С. 16 вкладки) |
|
Практична робота з комп’ютером. |
||||||||||||||||
31 - 35 |
|
|
Резерв |
|
||||||||||||||||