КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ «КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ» (РОЗВИТОК КОГНІТИВНОЇ СФЕРИ) 4 клас

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ «КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ» (РОЗВИТОК КОГНІТИВНОЇ СФЕРИ) 4 клас
Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

«КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ»

(РОЗВИТОК КОГНІТИВНОЇ СФЕРИ) 4 клас

Тема заняття

Дата

  1.  

Вступне заняття. Встановлення атмосфери взаємодовіри.

 

  1.  

Діагностика розвитку пізнавальних процесів

 

  1.  

Розвивати  уміння сприймати сенсорні еталони, виділяти об'ємні предмети в макропросторі, співвідносити форми об'ємних предметів і задані еталони форми. Вправи.

 

  1.  

Розвивати  уміння сприймати сенсорні еталони, виділяти об'ємні предмети в макропросторі, співвідносити форми об'ємних предметів і задані еталони форми. Вправи.

 

  1.  

Розвивати уміння розчленовувати складну форму на складові частини, співвідноси­ти відстань, визначати місце розташування й взаємовідношення між об'єктами. Вправи.

 

  1.  

Розвивати уміння розчленовувати складну форму на складові частини, співвідноси­ти відстань, визначати місце розташування й взаємовідношення між об'єктами. Вправи.

 

  1.  

 Ознайомлення з деталями конструктора (кубик, цеглинка, брусок, трикутна призма), вчити розрізняти їх за формою і кольором на рівні зіставлення й пізнавання. Вправи.

 

  1.  

Учити простому аналізу споруд: виділяти форму, розмір, ко­лір конструкторських деталей Вправи.

 

  1.  

Учити формуванню уявлення про протяжність предметів шляхом побудови доріжок різної довжини й ширини;  уміння порівнювати предмети за довжи­ною і шириною.

 

  1.  

Збагачувати мовлення словосполученнями, наприклад: «доріжка червоного кольору довга (широка)», «доріжка зеленого кольору коротка (вузька)», «червона доріжка довша (ширша) за зелену», «зелена доріжка коротша (вужча) за червону»

 

  1.       

Конструкторські ігри «Збери за схемою» і «Нарисуй схему» [Барташнікова І.А., Барташніков О.О. Розвиток наочно-образного та логічного мислення у дітей 5-7 років. – Тернопіль: Богдан, 1998. – 89 с.].

 

  1.         

Виділення ознак предметів.

 

  1.       

Навчати умінняю виділяти суттєві властивості предметів.

 

  1.  

Порівняння предметів.

 

  1.  

Класифікація предметів і явищ (засвоєння дії класифікації (поділ предметів на класи, групи,  виділенням  в предметах тих чи інших ознак); правила класифікації.

 

  1.  

Класифікація предметів і явищ (засвоєння дії класифікації (поділ предметів на класи, групи,  виділенням  в предметах тих чи інших ознак); правила класифікації.

 

  1.  

Уміння складати словесну характеристику класів у вже готовій класифікації.

 

  1.  

Уміння складати словесну характеристику класів у вже готовій класифікації.

 

  1.  

Уміння ділити об’єкти на класи відповідно до заданої основи.

 

  1.  

Уміння ділити об’єкти на класи відповідно до заданої основи.

 

  1.  

Уміння давати визначення поняттям.

 

  1.  

Формування уміння відносити об’єкти до родини (класу).

 

  1.  

Розвивати розуміння конкретної задачі виконуваної діяльності.

 

  1.  

Тренувати довільну увагу (шляхом повторень і вправ) з метою виховання спостережливості

 

  1.  

Розвивати довільну увагу засобами навчальної гри, оскільки вона завжди має постановку задачі;

 

  1.  

Розвивати довільну увагу засобами навчальної гри, оскільки вона завжди має постановку задачі;

 

  1.  

Тренувати увагу засобом відтворенням образу сприйнятого об’єкта.

 

  1.  

Тренувати увагу засобом відтворенням образу сприйнятого об’єкта.

 

  1.  

Використання вправ, що тренують основні властивості уваги: обсяг, розподіл, концентрацію, стійкість і переключення.

 

  1.  

Використання вправ, що тренують основні властивості уваги: обсяг, розподіл, концентрацію, стійкість і переключення.

 

  1.  

Використання вправ, на основі яких формується довільність уваги засобами розвитку волі та уважності як властивості особистості.

 

  1.  

Використання вправ, на основі яких формується довільність уваги засобами розвитку волі та уважності як властивості особистості.

 

  1.  

Вправи на утримання уваги на одному й тому ж завданні якнайдовше (стійкість і концентрація уваги).

 

  1.  

Вправи на утримання уваги на одному й тому ж завданні якнайдовше (стійкість і концентрація уваги).

 

  1.  

Вправи на перехід уваги з одного об’єкта на інший, переходити від одного виду діяльності до іншого (переключення уваги).

 

  1.  

Вправи на перехід уваги з одного об’єкта на інший, переходити від одного виду діяльності до іншого (переключення уваги).

 

  1.  

Вправи на підпорядкування уваги вимогам діяльності (довільність уваги).

 

  1.  

Вправи на підпорядкування уваги вимогам діяльності (довільність уваги).

 

  1.  

 Вправи на визначення в предметах і явищах малопомітних, але суттєвих ознак і властивостей (спостережливість).

 

  1.  

 Вправи на визначення в предметах і явищах малопомітних, але суттєвих ознак і властивостей (спостережливість).

 

  1.  

Вчити розподіляти увагу між двома різноспрямованими завданнями.

 

  1.  

Вчити розподіляти увагу між двома різноспрямованими завданнями.

 

  1.  

Формувати уміння аналізувати об’єкт, виділяти в ньому основні частини й деталі, їх складові, визначати їх розміри, форму, просторові відношення й призначення.

 

  1.  

Учити аналізувати конструкторський зразок, співвідносити елементи зразка з частинами предмета, самостійно будувати за схемою.

 

  1.  

Навчати виділенню функціональних частин у реальних предметах, визначенню їх просторового взаєморозташування.

 

  1.  

Учити відтворювати споруду відповідно до зразка, визначати склад конструктивних деталей, особливості їх форми, розміру й розташування.

 

  1.  

Учити відтворювати в споруді знайомий предмет, знаходити його конструкторське рішення, планувати послідовність виконання дій з реалізації задуму конструкції.

 

  1.  

Навчати добирати необхідні деталі відповідно до зразка.

 

  1.  

Добиватися точного з'єднання конструкторських деталей при відтворенні споруди.

 

  1.  

(Конструкторські ігри «Місто майстрів», «Будинки для гостей з іншої планети», «Виставка машин», «Палац для казкових героїв», «Мости», «Морська подорож», «Лист з Квіткового міста», «Гра в чарівників», [Тарловская Н.Ф., Топоркова Л.А. Обучение детей дошкольного возраста конструированию и ручному труду: Кн. для воспитателей дет. сада  и родителей. – М.: Просвещение; Владос, 1994. – 216 с.]

 

  1.  

(Конструкторські ігри «Місто майстрів», «Будинки для гостей з іншої планети», «Виставка машин», «Палац для казкових героїв», «Мости», «Морська подорож», «Лист з Квіткового міста», «Гра в чарівників», [Тарловская Н.Ф., Топоркова Л.А. Обучение детей дошкольного возраста конструированию и ручному труду: Кн. для воспитателей дет. сада  и родителей. – М.: Просвещение; Владос, 1994. – 216 с.]

 

  1.  

Розвиток логічного мислення Виділення ознак предметів.

 

  1.  

Розвиток логічного мисленняю. Впізнання предметів по заданих ознаках.

 

  1.  

Уміння виділяти суттєві властивості предметів.

 

  1.  

Порівняння двох і більше предметів.

 

  1.  

Класифікація предметів і явищ (засвоєння дії класифікації ( поділ предметів на класи, групи виділенням  в предметах тих чи інших ознак); правила класифікації.

 

  1.  

Уміння складати словесну характеристику класів у вже готовій класифікації.

 

  1.  

Уміння ділити об’єкти на класи відповідно до заданої основи.

 

  1.  

Уміння давати визначення поняттям. Формування уміння відносити об’єкти до родини (класу).

 

  1.  

Розвивати довільну увагу з максимальною опорою на активну мислительну діяльність

 

  1.  

Розвивати вміння уважно сприймати навчальні вимоги та нову інформацію

 

  1.  

Розвивати прагнення поступово і наполегливо домагатися мети, неодмінно зробити намічене

 

  1.  

Розвивати та формувати властивості уваги учнів на уроці і на цій основі поступово розвивати довільну увагу, формувати уважність як рису особистості.

 

  1.  

Вправи на уважність, (знайди зайве, найкоротше слово, найдовше, слова, що означають назви рослин тощо).

 

  1.  

Вправи на тренування зорової пам’яті відтворенням образу сприйнятого об’єкта, що сприяє розвитку уваги.

 

  1.  

Вправи на спостережливість і подальше відтворювання.

 

  1.  

Вправи на складання візерунка з пам’яті за зразком.

 

  1.       

Вправи на розрізнення геометричних візерунків у складних комбінаціях.

 

  1.  

Вправи типу «Доповни відповідь»; «Поправ товариша»; «Хто скаже коротше і точніше?»; «Наведи приклад» тощо

 

  1.  

Підсумкове заняття

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ярецька Мар`яна
    Скажіть будь ласка, а від якої програми ви відштовхувались?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Chaban Ljubomira
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Інкл
Додано
22 грудня 2021
Переглядів
3393
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку