Календарно-тематичне планування
Інтегрованого курсу «Мистецтво» 7 клас 70 годин на рік (2 години на тиждень)
Підручник:
• Мистецтво (інтегрований курс) для 7 класу/ Л.М.Масол, О.В.Гайдамака, Г.В.Кузьменко, Н.А.Лємешева. Видавничий дім «Освіта», 2020.
https://shkola.in.ua/2288-mystetstvo-7-klas-masol-2020.html
№
|
клас |
дата |
корекція |
Тема уроку |
Підручник
|
||
Образотворче мистецтво |
Музичне мистецтво |
||||||
І СЕМЕСТР «Мистецтво у нашому житті» |
|||||||
Розділ І ( 16 годин). Діалог народного мистецтва із сьогоденням. |
|||||||
1 |
|
|
|
Вступ. Інструктаж з БЖ. Повторення. |
|
|
|
2/3 |
|
|
|
Петриківський розпис – мистецький символ України. Декоративна композиція. |
Музичні символи України. |
Ст. 10 – 16 |
|
4/5 |
|
|
|
«І рушник вишиваний на щастя, на долю дала…». Вишивка |
Народна пісня. Фольклор. |
Ст. 17 – 21 Ст. 33 - 39 |
|
6/7 |
|
|
|
«І рушник вишиваний на щастя, на долю дала…». килимарство. |
Нове життя народних мелодій в інструментальній музиці. |
Ст. 17 – 21 Ст. 40 - 44 |
|
8/9 |
|
|
|
Витвори народних майстрів. Народна іграшка. |
Відродження українського музичного етносу. |
Ст. 22 - 28 Ст. 40 - 44 |
|
10/11 |
|
|
|
Витвори народних майстрів. Кераміка. |
Народна творчість – натхнення для митців.
|
Ст. 45 - 49 |
|
12/13 |
|
|
|
Витвори народних майстрів. Витинанка. |
Композиторська спадщина. |
Ст. 22 – 28 Ст. 45 - 49 |
|
14/15 |
|
|
|
Етнічні мотиви в декоративному мистецтві. Панно. Орнамент країн Близького Сходу. |
Етнічні мотиви у класичній і сучасній музиці. Фольклор Африки та Далекого Сходу. |
Ст. 29 - 32 Ст. 50 - 54 |
|
16 |
|
|
|
Узагальнення матеріалу. |
|
||
Тематичне оцінювання |
|||||||
Розділ ІІ ( 15 годин). Діалог мистецтв минулого і сучасності. |
|||||||
17/18 |
|
|
|
Архітектура та її види. |
Аранжування класичної музики. |
Ст. 55 - 63 |
|
19/20 |
|
|
|
Ландшафтна архітектура. |
Види аранжування. |
Ст. 85 - 89 |
|
21/22 |
|
|
|
Абетка архітектури, або як народжуються архітектурні образи. |
Синтез мистецтв. |
Ст. 64 - 70
|
|
23/24 |
|
|
|
Конструктивні та декоративні елементи будівель. |
Музика і театр.
|
Ст. 90 - 95 |
|
25/26 |
|
|
|
Синтез візуальних мистецтв в архітектурному ансамблі. |
Музика і візуальні мистецтва. Поєднання різних видів мистецтва у храмі. Орган. |
Ст. 71 - 76 |
|
27/28 |
|
|
|
Конструктивне поєднання архітектури, скульптури, живопису та інших видів мистецтв для художньої виразності. |
Музика та кіно, взаємодія. |
Ст. 96 - 102 |
|
29/30 |
|
|
|
Сакральне мистецтво. Види Культових споруд. Шедеври Українського зодчества. |
«Радуйся, Маріє…», або Сакральна музика. Музичні твори. |
Ст. 77- 84 Ст. 103 - 107 |
|
31 |
|
|
|
Панорама мистецтв: перевіряємо свої компетентності. |
Ст. 108 - 109 |
||
Тематичне оцінювання |
|||||||
ІІ СЕМЕСТР « Новітні мистецькі явища. Дизайн» |
|||||||
Розділ ІІІ ( 20 годин). Дизайн і музика сьогодення: на шляху до діалогу. |
|||||||
32/33 |
|
|
|
Дизайн і його види.
|
У ритмі джазу. |
Ст. 112 - 125 |
|
34/35 |
|
|
|
Графічний дизайн. Дизайнер. |
У ритмі джазу. Імпровізація. |
Ст. 166 - 178 |
|
36/37 |
|
|
|
Секрети промислового дизайну. |
Рокмузика. |
Ст. 126- 134, 135 - 140 |
|
38/39 |
|
|
|
Дизайн одягу, іграшок та сувенірів. |
Рокопера ( музичний театр) |
Ст. 179 - 191 |
|
40/41 |
|
|
|
Дизайн середовища. |
Мюзикл. |
|
|
42/43 |
|
|
|
Інтер`єр. Екстер`єр. |
Палітра попмузики. Шоу-бізнес. Сучасна українська музична індустрія. |
Ст. 141 –152 Ст. 192 - 200 |
|
44/45 |
|
|
|
Життя в гармонії з природою. Ландшафтний дизайн, біодизайн, фітодизайн. |
Сучасні танці. |
Ст. 153 - 158 |
|
46/47 |
|
|
|
Дизайн зачісок. |
Естрадні танці. |
|
|
48/49 |
|
|
|
Дизайн масових заходів. Реклама, фірмовий стиль. |
Музично – танцювальні фестивалі, шоу. |
Ст.159 – 165 Ст. 207 - 211 |
|
50/51 |
|
|
|
Дизайн масових заходів. Графіті. |
Музично – танцювальні фестивалі, шоу. |
|
|
Тематичне оцінювання |
|||||||
Розділ ІV ( 19 годин). Діалог між новаторством і вічними цінностями. |
|||||||
52/53 |
|
|
|
Новаторські художні явища. Арт практики. |
Новаторські музичні явища. |
Ст. 212 –218 Ст. 224 - 230 |
|
54/55 |
|
|
|
Новаторські художні явища. Нове пластичне мислення сучасності: зразки гігантоманії, кінетична скульптура. Мобілі. |
Новаторські музичні явища. |
|
|
56/57 |
|
|
|
Новаторські художні явища. Інсталяція. |
Новаторські музичні явища. |
|
|
58/59 |
|
|
|
Новаторські художні явища. Флешмоб. |
Новаторські музичні явища. «Діалог традицій та новаторство". |
|
|
60/61 |
|
|
|
Новаторські художні явища. Колаж, асамбляж. |
Новаторські музичні явища. |
|
|
62/63 |
|
|
|
Новаторські художні явища. Карвінг- як мистецтво. |
Електронна музика та її інструменти. |
|
|
64/65 |
|
|
|
Новаторські художні явища. Боді – арт (напрям: боді – пейнтінг). |
Електронна музика . Сучасні образи новаторського мистецтва та шоу програми. |
|
|
66/67 |
|
|
|
Дитячі образи в дзеркалі традицій і новаторства. Багатобарвний світ маленьких персонажів ( Е. Гапчинська) |
Світ дитинства в музиці минулого і сьогодення. |
Ст. 213 –223 Ст. 231 - 237 |
|
68/69 |
|
|
|
Багатобарвний світ маленьких персонажів ( Е. Гапчинська) |
Світ дитинства в музиці минулого і сьогодення. |
|
|
70 |
|
|
|
Панорама мистецтв: перевіряємо свої компетентності. Підсумок. |
Ст.238 – 239 |
||
Тематичне оцінювання |
|||||||