Календарно-тематичне планування Інтегрованого курсу «Мистецтво» 7 клас 70 годин на рік (2 години на тиждень)

Про матеріал
Шановні колеги, вчителі мистецтва! Рік тому, я зіткнулася з проблемою календарного планування з інтегрованого курсу «Мистецтва» у 7 класі. Так програма є – автор Масол Л.М. але вона представлена у вигляді розділів з кількістю годин. Тому, пропоную вам скористатися власною розробкою календарно-тематичного планування за модельною навчальною програмою «Мистецтво. 7 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (авт. Масол Л. М.) . «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 06.09.2023 No 1090). Із власного досвіду, можу сказати, курс дуже цікавий та насищений.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

Інтегрованого курсу «Мистецтво»  7 клас  70 годин на рік (2 години на тиждень) 

 

Підручник:

 

 Мистецтво (інтегрований курс) для 7 класу/ Л.М.Масол, О.В.Гайдамака, Г.В.Кузьменко, Н.А.Лємешева. Видавничий дім «Освіта», 2020.

https://shkola.in.ua/2288-mystetstvo-7-klas-masol-2020.html

 

 

 

 

 

 

 

 

клас

дата

корекція

                                                       Тема уроку

Підручник

 

 

Образотворче мистецтво

 Музичне мистецтво

І СЕМЕСТР «Мистецтво у нашому житті»

Розділ І ( 16 годин). Діалог народного мистецтва із сьогоденням.

1

 

 

 

Вступ. Інструктаж з БЖ. Повторення.

 

 

2/3

 

 

 

Петриківський розпис – мистецький символ України.

Декоративна композиція.

Музичні символи України.

Ст. 10 – 16

4/5

 

 

 

«І рушник вишиваний на щастя, на долю дала…».

Вишивка

Народна пісня. Фольклор.

Ст. 17 – 21

Ст. 33 - 39

6/7

 

 

 

«І рушник вишиваний на щастя, на долю дала…».

 килимарство.

Нове життя народних мелодій в інструментальній музиці.

Ст. 17 – 21

Ст. 40 - 44

8/9

 

 

 

Витвори народних майстрів.

Народна іграшка.

Відродження українського музичного етносу.

Ст. 22 - 28

Ст. 40 - 44

10/11

 

 

 

Витвори народних майстрів.

Кераміка.

Народна творчість – натхнення для митців.

 

Ст. 45 - 49

12/13

 

 

 

Витвори народних майстрів.

Витинанка.

Композиторська спадщина.

Ст. 22 – 28

Ст. 45 - 49

14/15

 

 

 

Етнічні мотиви в декоративному мистецтві.

Панно. Орнамент країн Близького Сходу.

Етнічні мотиви у класичній і сучасній музиці.

Фольклор Африки та Далекого Сходу.

Ст. 29 - 32

Ст. 50 - 54

16

 

 

 

 

Узагальнення матеріалу.

 

Тематичне оцінювання

Розділ ІІ ( 15  годин). Діалог мистецтв минулого і сучасності.

17/18

 

 

 

Архітектура та її види.

Аранжування класичної музики.

Ст. 55 - 63

19/20

 

 

 

Ландшафтна архітектура.

Види аранжування.

Ст. 85 - 89

21/22

 

 

 

Абетка архітектури, або як народжуються архітектурні образи.

Синтез мистецтв.

Ст. 64 - 70

 

23/24

 

 

 

Конструктивні та декоративні елементи будівель.

Музика і театр.

 

Ст. 90 - 95

25/26

 

 

 

Синтез візуальних мистецтв в архітектурному ансамблі.

Музика і візуальні мистецтва. Поєднання різних видів мистецтва у храмі. Орган.

Ст. 71 - 76

27/28

 

 

 

Конструктивне поєднання архітектури, скульптури, живопису та інших видів мистецтв для художньої виразності.

Музика та кіно, взаємодія.

Ст. 96 - 102

29/30

 

 

 

Сакральне мистецтво. Види Культових споруд.

Шедеври Українського зодчества.

«Радуйся, Маріє…», або Сакральна музика.

Музичні твори.

Ст. 77- 84

Ст. 103 - 107

31

 

 

 

 

Панорама мистецтв: перевіряємо свої компетентності.

Ст. 108 - 109

Тематичне оцінювання

ІІ СЕМЕСТР « Новітні мистецькі явища. Дизайн»

Розділ ІІІ ( 20 годин). Дизайн і музика сьогодення: на шляху до діалогу.

32/33

 

 

 

Дизайн і його види.

 

У ритмі джазу.

Ст. 112 - 125

34/35

 

 

 

Графічний дизайн. Дизайнер.

У ритмі джазу. Імпровізація.

Ст. 166 - 178

36/37

 

 

 

Секрети промислового дизайну.

Рокмузика.

Ст. 126- 134,

135 - 140

38/39

 

 

 

Дизайн одягу, іграшок та сувенірів.

Рокопера ( музичний театр)

Ст. 179 - 191

40/41

 

 

 

Дизайн  середовища.

Мюзикл.

 

42/43

 

 

 

Інтер`єр.  Екстер`єр. 

Палітра попмузики. Шоу-бізнес.

Сучасна українська музична індустрія.

Ст. 141 –152

Ст. 192 - 200

44/45

 

 

 

Життя в гармонії з природою.

Ландшафтний дизайн, біодизайн, фітодизайн.

Сучасні танці.

Ст. 153 - 158

46/47

 

 

 

Дизайн зачісок.

Естрадні танці.

 

48/49

 

 

 

Дизайн масових заходів.

Реклама, фірмовий стиль.

Музично – танцювальні фестивалі, шоу.

Ст.159 – 165

Ст. 207 - 211

50/51

 

 

 

Дизайн масових заходів. Графіті.

Музично – танцювальні фестивалі, шоу.

 

Тематичне оцінювання

Розділ ІV ( 19 годин). Діалог між новаторством і вічними цінностями.

52/53

 

 

 

Новаторські художні явища.

Арт практики.

Новаторські музичні явища.

Ст. 212 –218

Ст. 224 - 230

54/55

 

 

 

Новаторські художні явища.

Нове пластичне мислення сучасності: зразки гігантоманії, кінетична скульптура. Мобілі.

Новаторські музичні явища.

 

56/57

 

 

 

Новаторські художні явища.

Інсталяція.

Новаторські музичні явища.

 

58/59

 

 

 

Новаторські художні явища.

Флешмоб.

Новаторські музичні явища. «Діалог традицій та новаторство".

 

60/61

 

 

 

Новаторські художні явища.

Колаж, асамбляж.

Новаторські музичні явища.

 

62/63

 

 

 

Новаторські художні явища.

Карвінг- як мистецтво.

Електронна музика  та її інструменти.

 

64/65

 

 

 

Новаторські художні явища.

Боді – арт  (напрям: боді – пейнтінг).

Електронна музика  . Сучасні образи новаторського мистецтва та шоу програми.

 

66/67

 

 

 

Дитячі образи в дзеркалі традицій і новаторства. Багатобарвний світ маленьких персонажів ( Е. Гапчинська)

Світ дитинства в музиці минулого і сьогодення.

Ст. 213 –223

Ст. 231 - 237

68/69

 

 

 

Багатобарвний світ маленьких персонажів

 ( Е. Гапчинська)

Світ дитинства в музиці минулого і сьогодення.

 

70

 

 

 

Панорама мистецтв: перевіряємо свої компетентності. Підсумок.

Ст.238 – 239

Тематичне оцінювання

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Шаповалова Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Костюкевич Вікторія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Савастру Наталія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Міщенко Вікторія
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 7 клас, Планування
До підручника
Мистецтво (інтегрований курс) 7 клас (Масол Л.М., Гайдамака О.В., Кузьменко Г.В.. Лемешева Н.А.)
Додано
3 жовтня 2023
Переглядів
5391
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку