12 травня о 18:00Вебінар: Лайфхаки з використання сервісу LearningApps в освітньому процесі

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу " Я досліджую світ", 2 клас. 2 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого курсу " Я досліджую світ" у 2 класі на 2 семестр складено на основі Типової навчальної програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (Наказ МОН України від 08.10.2019 року № 1272), за підручником : Н. О. Будна, Т. В. Гладюк, С. Г. Заброцька, Л. В. Лисобей, Н. Б. Шост «Я досліджую світ» - Тернопіль: Навчальна книга «Богдан», 2019
Перегляд файлу

Я досліджую світ

Типова освітня програма для закладів  загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я. з навчанням українською мовою, 1 – 2 класи (Київ, ТД «Освіта – Центр плюс» 2018)

За підручником: Н. О. Будна, Т. В. Гладюк,

С. Г. Заброцька, Л. В. Лисобей, Н. Б. Шост «Я досліджуюсвіт» (Тернопіль: Навчальна книга «Богдан», 2019)

Годин на рік – 105

3 години на тиждень

ІІ семестр

п/п

Дата

Тема уроку

Стор. підруч. , зошит

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

Освітні галузі

 

Примітка

 

 

 

МОЯ СІМ’Я. ДОБРОБУТ ЛЮДИНИ
Сім’я, родина

 

 

 

 

1

 

Мій родовід

С. 6 – 7,  з.3-4

розповідає про себе та інших, висловлює свої вподобання;

[2 СЗО 3.3], [2 ГІО 5.1]

Соціальна і здоров’язбережувальна

 

2

 

Сімейні турботи

С. 8 – 9, з.4-5

пояснює, що може робити в сім’ї [2 ГІО 7.2] дотримується правил поведінки, що засвідчують повагу до інших;

[2 ГІО 6.2]

доречно вживає слова чемності;

[2 СЗО 4.4]

надає допомогу, коли просять та звертаються по неї; [2 СЗО 1.3],

Соціальна і здоров’язбережувальна/

громадянська та історична

 

3

 

Традиції моєї сім’ї. 

Дослідження-пошук « Які традиції є у моїй сім’ї »

 

 

С. 10-11, з.6

розповідає про себе та інших, висловлює свої вподобання;

[2 СЗО 3.3], [2 ГІО 5.1]

Соціальна і здоров’язбережувальна/

громадянська та історична

 

 

 

 

Мій добробут

 

 

 

 

4

 

Потреби людини.

Дослідницька робота: базові потреби та потреби, породжені розвитком цивілізації

 

С. 14 – 15,  з.7

співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО 7.2]

досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки; [2 СЗО 3.3]

 

Соціальна і здоров’язбережувальна

 

5

 

Звідки беруться гроші.

Дослідження – пошук  « Що таке сімейний бюджет?»

С.  16 – 17,  з.8

висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ; [4 СЗО 2.2],

добирає докази до своїх висновків;

[2 ГІО 5.1]

Соціальна і здоров’язбережувальна/

громадянська та історична

 

6

 

Інформаційний  проєкт « Як з’явилися гроші?»

 

висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ; [4 СЗО 2.2],

добирає докази до своїх висновків;

[2 ГІО 5.1]

 

Громадянська та історична

 

 

7

 

Навчання і життєвий успіх

С.18 – 19,  з.9

досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки; [2 СЗО 3.3]

досліджує зміни, що відбуваються з людиною [2 СЗО 3.4]

Соціальна і здоров’язбережувальна

 

8

 

Резервний урок

 

 

 

 

 

 

 

9

 

Підсумковий урок.

Діагностична робота з теми «Моя сім’я. Мій добробут»

 

 

 

 

 

 

МІЙ ВІДПОЧИНОК

Навчання і відпочинок

 

 

 

 

10

 

Організація навчання і відпочинку в школі та вдома

С.24-25, з.10-11

розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі; [2 СЗО 2.1]

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки; [2 СЗО 2.3]

пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі; [2 СЗО 2.4] 

Соціальна і здоров’язбережувальна

 

11

 

Смаки і захоплення

С.26 – 27, з.11

розповідає про себе та інших, висловлює свої вподобання;

[2 СЗО 3.3], [2 ГІО 5.1]

описує себе, свій характер, захоплення, що відрізняють від інших; [2 ГІО 6.1]

 

Соціальна і здоров’язбережувальна/

громадянська та історична

 

12

 

Життєрадісність і здоров’я

С.27-  29, з.12

досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки; [2 СЗО 3.3]

досліджує зміни, що відбуваються з людиною [2 СЗО 3.4] пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі; [2 СЗО 2.4] 

Соціальна і здоров’язбережувальна

 

 

 

Мої друзі

 

 

 

 

13

 

Я і мої друзі

С.32 -33, з.13

дотримується правил поведінки, що засвідчують повагу до інших;

[2 ГІО 6.2]

Соціальна і здоров’язбережувальна/

громадянська та історична

 

14

 

Що може заважати дружбі? 

С.33 -35, з.14

дотримується правил поведінки, що засвідчують повагу до інших;

[2 ГІО 6.2]

доречно вживає слова чемності;

[2 СЗО 4.4]

надає допомогу, коли просять та звертаються по неї; [2 СЗО 1.3],

Соціальна і здоров’язбережувальна/

громадянська та історична

 

15

 

Будь увічливим/увічливою

С.35 -37, з.15-16

не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки, які ображають або принижують інших;

[2 ГІО 6.2], [2 ГІО 6.3]

співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО 7.2]

Соціальна і здоров’язбережувальна/

громадянська та історична

 

 

 

МОЯ БЕЗПЕКА.

Безпечне довкілля

 

 

 

 

16

 

Безпечні та небезпечні ситуації

С.42 -43, з.16-17

пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в школі; [2 ГІО 7.2] дотримується правил поведінки, що засвідчують повагу до інших;

[2 ГІО 6.2]

Соціальна і здоров’язбережувальна/

громадянська та історична

 

17

 

Безпечна поведінка вдома

С.44 – 47, з.17 -18

висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ; [4 СЗО 2.2],

добирає докази до своїх висновків;

[2 ГІО 5.1]

Соціальна і здоров’язбережувальна/

громадянська та історична

 

18

 

Користування телевізором, сучасними гаджетами

С. 47 -49, з.19

пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в школі; [2 ГІО 7.2]

надає допомогу, коли просять та звертаються по неї; [2 СЗО 1.3],

висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ; [4 СЗО 2.2],

добирає докази до своїх висновків;

[2 ГІО 5.1]

Соціальна і здоров’язбережувальна/

громадянська та історична

 

19

 

Підсумковий урок.

Діагностична робота з теми «Мій відпочинок. Моя безпека»

 

 

 

 

 

 

 

У СВІТІ РУКОТРВОРИНИХ ТІЛ.

У рукотворному світі

 

 

 

 

20

 

Рукотворні об’єкти і матеріали

С.54-55, з.19-20

розповідає про використання матеріалів на основі їх властивостей; [2 ПРО 3.4]

наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті;

[2 ПРО 3.3]

 

Природнича

 

21

 

Властивості та використання матеріалів.

Міні-проєкт « Життя без сміття»

(виготовлення лепбука)

С.56 – 57, з.21-22

наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті;

[2 ПРО 3.3]

розповідає про використання матеріалів на основі їх властивостей; [2 ПРО 3.4]

Природнича Соціальна і здоров’язбережувальна.

 

 

 

 

Найважливіші винаходи людства

 

 

 

 

22

 

Освоєння і добування вогню. Винайдення колеса та електричної лампи

С.60-61, з. 22-23

розповідає про використання матеріалів на основі їх властивостей; [2 ПРО 3.4]

знаходить інформацію про найважливіші винаходи людства, використовуючи різноманітні джерела; [2 ПРО 2.1]

Природнича. Громадянська та історична

 

 

23

 

Інтернет

С.62-63, з.23

наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті;

[2 ПРО 3.3]

Природнича. Громадянська та історична

 

 

24

 

Реклама та рішення людини

Міні-проєкт « Реклама»

 С.64-65,      з. 24

наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті;

[2 ПРО 3.3]

Природнича. Соціальна і здоров’язбережувальна

 

 

 

 

 

ВЕСНА.

Весняні явища в природі

 

 

 

 

25

 

Ознаки весни. Весняні місяці.

Урок-екскурсія.

Досліди під час екскурсії: Чим пахне весна.? Які звуки лунають довкола? Які кольори переважають? Розкажи, які ознаки весни ти спостерігаєш. Які почуття викликає в тебе ця пора року?

С.70 -71, з.25

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощування рослин; [2 ПРО 1.5]

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання; [2 ПРО 1.2]

 

Природнича

 

26

 

Ознаки весни в житті рослин

С.71-73, з.26

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп; [2 ПРО 4.3]

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень; [2 ПРО 1.4]

 

Природнича

 

27

 

Тварини навесні

С.74-75, з.27-28

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп; [2 ПРО 4.3]

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень; [2 ПРО 1.4]

 

Природнича

 

 

 

Весняні турботи людей

 

 

 

 

28

 

Праця людей навесні

С.78, з.28-29

наводить приклади зв’язку людини і природи; [2 ПРО 3.1]

Природнича

 

29

 

Весняні свята

С.79-80, з.29-30

розпитує старших про минуле, бере активну участь у спільних заходах державного значення; [2 ГІО 7.1]

дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів [2 ГІО 2.3]

Громадянська та історична

 

30

 

Поведінка на природі навесні. Творчий проєкт: виготовлення плаката              ( 1 група — «Не зривай первоцвітів!»; 2 група — «Не чіпай пташиних гнізд!».)

С.80 -81, з.30-31

робить висновок: природа потребує охорони; [2 ГІО 2.2]

бере посильну участь в природоохоронній діяльності.

[2 ПРО 3.4]

Природнича. Громадянська та історична

 

 

31

 

Підсумковий урок.

Діагностична робота з теми «Весна»

 

 

 

 

 

 

 

МОЯ КРАЇНА – УКРАЇНА.

Моя Батьківщина

 

 

 

 

32

 

Україна – європейська країна. Символи держави

С.86-87, з.31-32

розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них;

[2 ГІО 8.3]

розпитує старших про минуле, бере активну участь у спільних заходах державного значення; [2 ГІО 7.1]

]

Громадянська та історична

 

33

 

Мої громадянські права та обов’язки як члена суспільства

С.88-89, з.32-33

дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів [2 ГІО 2.3

Громадянська та історична

 

34

 

Славетні українці

С.90-91, з.33

розпитує і збирає інформацію про свій край і державу, історичні події, відомих осіб; [2 ГІО 3.1]

 

Громадянська та історична

 

 

 

Громадянські місця

 

 

 

 

35

 

Які бувають громадянські місця?

С.94,    з.34

дотримується правил поведінки, що засвідчують повагу до інших;

[2 ГІО 6.2]

доречно вживає слова чемності;

[2 СЗО 4.4]

надає допомогу, коли просять та звертаються по неї; [2 СЗО 1.3],

 

Соціальна і здоров’язбережувальна/

громадянська та історична

 

36

 

Я в бібліотеці

С.95, з 35

дотримується правил поведінки, що засвідчують повагу до інших;

[2 ГІО 6.2]

 

Соціальна і здоров’язбережувальна/

громадянська та історична

 

37

 

Я в театрі

С.96-97, з.35-36

дотримується правил поведінки, що засвідчують повагу до інших;

[2 ГІО 6.2]

 

Соціальна і здоров’язбережувальна/

громадянська та історична

 

 

 

Україна в світі

 

 

 

 

38

 

Різноманітність людей у світі. Країни світу

С.100-101 , з.36

має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни;

[2 ГІО 3.1]

усвідомлює необхідність толерантного ставлення до інших країн і народів, цікавиться відповідною інформацією;

[2 СЗО 2.2]

виявляє доброзичливе ставлення до людей інших національностей, до їхніх культур і звичаїв [2 ГІО 5.1]

Соціальна і здоров’язбережувальна/

громадянська та історична

 

39

 

Взаємозв’язки України з іншими країнами.

С.102-103. з.37-38

виявляє інтерес до інформації про інші країни і народи; [2 ГІО 3.2]

на конкретних прикладах доводить важливість взаємозв’язків і взаємодії між країнами; [2 ГІО 3.2]

 

Громадянська та історична

 

40

 

Внесок українців у світові досягнення.

С.104-105, з.38

виявляє доброзичливе ставлення до людей інших національностей, до їхніх культур і звичаїв [2 ГІО 5.1]

Громадянська та історична

 

41

 

Резервний урок

 

 

 

 

 

 

 

 

42

 

Підсумковий урок.

Діагностична робота з теми «Моя країна – Україна»

 

 

 

 

 

 

 

ЛІТО.

Літні явища в природі

 

 

 

 

43

 

Ознаки літа в неживій природі

С.110-111,  з.39

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощування рослин; [2 ПРО 1.5]

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп; [2 ПРО 4.3]

Природнича

 

44

 

Рослини влітку

С.112-113,    з.40

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень; [2 ПРО 1.4]

Природнича

 

45

 

Тварини влітку.

Дослідження-розпізнавання:  де живуть та чим живляться звірі, птахи, комахи,  риби ( групова робота)

С.114-115,    з.41

спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень; [2 ПРО 1.4]

 

Природнича

 

 

 

Відпочинок улітку

 

 

 

 

46

 

Літні державні свята

С.118-119,   з.42

розпитує старших про минуле, бере активну участь у спільних заходах державного значення; [2 ГІО 7.1]

дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів [2 ГІО 2.3]

Громадянська та історична

 

47

 

Мрії про літо

С.119-120,    з.42-43

дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації; [2 ПРО 2.1]

Природнича. Соціальна і здоров’язбережувальна

 

48

 

Безпечна поведінка на відпочинку

С.121 – 122 ,  з.43-44

досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки; [2 СЗО 3.3]

досліджує зміни, що відбуваються з людиною [2 СЗО 3.4]

Соціальна і здоров’язбережувальна

 

49

 

У природі все взаємопов’язане

 

С.123-125,  з.44-45

наводить приклади зв’язку людини і природи; [2 ПРО 3.1]

дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації; [2 ПРО 2.1]

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях; [2 ПРО 3.1]

Природнича.

Соціальна і здоров’язбережу-

вальна

 

 

 

Люби і бережи природу

 

 

 

 

50

 

Природа і людина

С.128-129,   з.46

наводить приклади зв’язку людини і природи; [2 ПРО 3.1]

робить висновок: природа потребує охорони; [2 ГІО 2.2]

бере посильну участь в природоохоронній діяльності.

[2 ПРО 3.4]

Природнича

 

51

 

Червона книга України.

Дослідження – пошук:

які рослини і тварини твоєї місцевості стають рідкісними.

 

 

С.130-133 , з.47-48

робить висновок: природа потребує охорони; [2 ГІО 2.2]

бере посильну участь в природоохоронній діяльності.

[2 ПРО 3.4]

Природнича. Соціальна і здоров’язбережувальна/ громадянська та історична

 

52

 

Практико-орієнтований  проєкт  « Збережемо первоцвіти»

 

 

 

робить висновок: природа потребує охорони; [2 ГІО 2.2]

бере посильну участь в природоохоронній діяльності.

[2 ПРО 3.4]

Природнича. Соціальна і здоров’язбережувальна/ громадянська та історична

 

53

 

Підсумковий урок.

Діагностична робота з теми «Літо»

 

 

 

 

54

 

Резервний урок

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
17 січня
Переглядів
549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку