КОНСПЕКТ УРОКУ З ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
2 клас
Розділ 3 Моя країна – Україна
Тема 1. Я живу в Україні
Урок 9. Тема. Моє рідне село
Мети: сприяти формуванню наскрізних компетентностей
сприяти формуванню ключових предметних компетентностей.
Обладнання: мультимедійний проектор, ноутбук, відео «Пішки з Маріуполя»,
відео для муз. супроводу;
карта України, ескіз «дорожньої карти» Старого Криму;
фліпчарт та засоби для роботи на ньому;
матеріали шкільного етнографічного музею (експозиції, фото та
літературні джерела);
«Старий Крим: история и современность». Историко-
этнографическое исследование.- М: ПАО «ММК имени Ильича»,
2010;
підручник «Я досліджую світ. 2 клас. Ч. 2» І. Большакова,
М. Пристінська, Х, Ранок, 2019;
робочий зошит до підручника «Я досліджую світ. 2 клас. Ч. 2»
І. Большакова, М. Пристінська, Х, Ранок, 2019;
Щоденник вражень, лист самооцінювання.
Тип уроку: інтегрований (Я досліджую світ, мистецтво, українська мова,
математика).
Форма уроку: дослідницький практикум.
Хід уроку
І. Організація класу
1. Міні-тренінг «Створюємо настрій». Фоном звучить пісня у виконанні ансамблю «Бір тайфа» (додаток 1).
- Відчуємо себе часточками колективу, краю, держави, Всесвіту і скажемо:
- Я прийшов на урок для чого? …(учитися).
- Треба бути яким? …(спокійним).
- Зі мною хто? …(мої друзі).
- Вони мене що? …(поважають).
- Мені це як? …(приємно).
- Я готовий до чого? …(до успішної роботи).
2. Інтерактивний прийом «Інтерв’ю».
ІІ. Актуалізація знань по темі.
Знаємо – хочемо дізнатися – дізналися.
І пара – основні дані, ІІ – чисельність населення, ІІІ – селищна влада, ІV, V - історія, VІ, VІІ – економіка, VІІІ – культура, ІХ – заклади, Х – карта селища.
Обговорення з демонстрацією семантичних карт на фліпчарті (додаток 2).
ІІІ. Застосування знань, умінь та навичок.
І елемент – Хто такі греки – переселенці?
Визначити, ким були перші мешканці Старого Криму, користуючись матеріалом експозиції шкільного етнографічного музею. Розфарбувати малюнки народних костюмів. (додаток 3).
ІІ елемент – Як упізнають мою малу батьківщину в усьому світі?
Завдання 2 с. 50 підручника. Дослідити герби міст України, порівняти їхні зображення з Гербом Старого Криму (експонат шкільного етнографічного музею). Заповнити таблицю «Об’єкт – значення» (додаток 4).
ІІІ елемент – Чому моє маленьке селище важливе для всієї держави? (Економіка та культура)
Створити на гроно з заданої теми. Джерело інформації – книга «Старий Крим: история и современность» с. 20, 32, зошит с. 20, (додаток 5).
ІV елемент - Хто з моїх односельців є прикладом для наслідування?
Дослідити внесок найвідоміших Старо-Кримчан у розвиток рідного села, країни, світу, користуючись матеріалами експозиції шкільного етнографічного музею. Співвіднести фото особи з коментарем про неї (додаток 6).
Висновок: вчимося бачити прекрасне в дрібницях, пишатися своєю Батьківщиною, хоча це - маленьке селище.
ІV. Рефлексія
Мене найбільше вразило …
Я хочу запитати у вчителя про …
Я хочу сам/сама більше дослідити про …
І позиція ІІ позиція
«Мій настрій» Завдання для мене були:
|
дуже легкі |
|
легкі |
|
не знаю |
|
складні |
|
дуже складні |
Використані джерела
Ч. 2/ І. О. Большакова, М. С. Пристінська.- Харків:Вид-во «Ранок», 2019.-
96 с.: іл.
Український освітній онлайн-портал «На Урок» https://naurok.com.ua/
Соціальна мережа Facebook https://www.facebook.com/
EdEra — студія онлайн-освіти https://www.ed-era.com/
Освітній український проєкт «Всеосвіта» https://vseosvita.ua/
Український громадський проєкт масових відкритих онлайн-курсів
Prometheus https://prometheus.org.ua/
Відеохостинг YouTube https://www.youtube.com/