Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: За підручником І. Грущинської, 3.Хитрої (2021)» для 4 класу за програмою О. Савченко
ІІ семестр |
|||
РОЗДІЛ ІV. Людина й історія |
|||
|
10,01 |
Чому Єгипет називають «дарунком Нілу»? (с. 5-7) |
|
|
12,01 |
Як Єрусалим став колискою трьох релігій? (с. 7-9) |
|
|
13,01 |
Чим славився Давній Китай? (с. 9-11) |
|
|
17,01 |
Як жили у Стародавній Греції? (с. 13-15) |
|
|
19,01 |
Якою була культура Давнього Риму? (с. 16-17) |
|
|
20,01 |
Хто були видатними мандрівниками й першовідкривачами на Землі? (с. 18-20) |
|
|
24,01 |
Які є символи в різних країн? (с.22-24) |
|
|
26,01 |
Які існують міжнародні союзи? (с. 24-25) |
|
|
27,01 |
Застосовуємо знання щодня (с. 26) |
|
|
31,01 |
Які народи жили на території давньої України?(с. 28-30) |
|
|
02,02 |
Чим славилась княжа Київська Русь? (с. 30-33) |
|
|
03,02 |
Якою була Галицько-Волинська держава? (с. 33-34) |
|
|
07,02 |
Чому козаків називали запорожцями? (с. 36-38) |
|
|
09,02 |
Хто прославив Запорозьку Січ? (с. 38-40) |
|
|
10,02 |
Урок- екскурсія «Машина часу. Чому важливо знати своє минуле» |
|
|
14,02 |
Якими були ремесла та народні промисли українців?(с. 41-42) |
|
|
16,02 |
Як гривня стала національною грошовою одиницею?(с. 44-46) |
|
|
17,02 |
Хто прославив Україну у світі?(с. 46-49) |
|
|
21,02 |
Проєкт № 3 «Народні промисли України» |
|
|
23,02 |
Застосовуємо знання щодня. (с. 49) Діагностувальна робота з теми «Людина й історія» |
|
РОЗДІЛ V. Людина і природа України |
|||
|
24,02 |
. Як знайти Україну на карті світу? (с. 52-55) |
|
|
28,02 |
Які форми земної поверхні переважають в Україні? (с. 55-57) |
|
|
02,03 |
На які корисні копалини багата українська земля?(с. 58-60) |
|
|
03,03 |
Які водні багатства є в Україні?(с. 62-64) |
|
|
07,03 |
Чим схожі всі річки?(с. 64-65) |
|
|
09,03 |
Урок – екскурсія « Як змінилася природа навесні» |
|
|
10,03 |
Як відрізнити рівнинну річку від гірської? (с. 66) |
|
|
14,03 |
Чому Чорне й Азовське моря неповторні? (с. 68-70) |
|
|
16,03 |
Чи достатньо прісної води у твоєму краї? (с. 70-71) |
|
|
17,03 |
Чи родючі ґрунти у твоєму краї?(с. 72-74) |
|
|
21,03 |
Який клімат в Україні? (с.76-78) |
|
|
23,03 |
Про що розповідає карта природних зон України?(с.78-81) |
|
|
24,03 |
Застосовуємо знання щодня (с. 81) |
|
|
04,04 |
Яка природа в Поліссі – зоні мішаних лісів? (с. 83-85) |
|
|
06,04 |
Які особливості рослинного і тваринного світу Полісся?(с. 85-88) |
|
|
07,04 |
Чому господарська діяльність людей залежить від природи в Поліссі? (с. 88-91) |
|
|
11,04 |
Чому природну зону назвали лісостеповою?(с. 93-96) |
|
|
13,04 |
|
|
|
14,04 |
Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини? (с. 97-98) |
|
|
18,04 |
Яка природа у степу?(с. 100-101) |
|
|
20,04 |
Які рослини і тварини населяють степову зону?(с. 102-104) |
|
|
21,04 |
Які галузі господарства розвинуті у степовій зоні?(с. 105-106) |
|
|
25,04 |
Проєкт № 4 «Весняна мозаїка» |
|
|
27,04 |
Яка природа в Карпатських горах?(с. 108-111) |
|
|
28,04 |
Яка природа у Кримських горах і на Південному березі Криму?(с. 112-114) |
|
|
02,05 |
|
|
|
04,05 |
Які природні ресурси є в Україні?(с. 116-118) |
|
|
06,05 |
Які несприятливі природні явища відбуваються в Україні?(с. 119-121) |
|
|
09,05 |
Застосовуємо знання щодня. (с. 121) Діагностувальна робота з теми «Людина і природа України» |
|
РОЗДІЛ VІ. Людина і майбутнє |
|||
|
11,05 |
Чи давні люди впливали на природу?(с. 124-125) |
|
|
12,05 |
Як сільське господарство змінює природу?(с. 126-127) |
|
|
16,05 |
Як розвиток промисловості впливав на природу? (с. 128-129) |
|
|
18,05 |
Які екологічні катастрофи природні, а які —рукотворні? (с. 131-133) |
|
|
19,05 |
Що таке глобальне потепління? (с. 134-136) |
|
|
23,05 |
Чому наступають пустелі? (с. 136-138) |
|
|
25,05 |
Чому ліси вважають оберегами природи? (с. 140-142) |
|
|
26,05 |
Чому зникають ліси? (с. 142-144) |
|
|
30,05 |
Де будемо брати питну воду? (с. 144-146) |
|
|
01,06 |
Проєкт № 5 «Наші права» |
|
|
02,06 |
Які загрози рослинам і тваринам несе діяльність людини? (с. 148-152) |
|
|
06,06 |
Діагностувальна робота з теми «Людина і майбутнє» |
|
|
08,06 |
Урок – екскурсія « Як змінилася природа ввлітку» |
|
|
09,06 |
Як стати природі «другом»? Застосовуємо знання щодня. (с. 152-155) |
|