Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: За підручником І. Грущинської, 3.Хитрої (2021)» для 4 класу за програмою О. Савченко

Про матеріал
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: За підручником І. Грущинської, 3.Хитрої (2021)» для 4 класу за програмою О. Савченко
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: За підручником І. Грущинської, 3.Хитрої (2021)» для 4 класу за програмою О. Савченко

ІІ семестр

РОЗДІЛ ІV. Людина й історія

  1.  

10,01

 Чому Єгипет називають «дарунком Нілу»? (с. 5-7)

 

  1.  

12,01

 Як Єрусалим став колискою трьох релігій? (с. 7-9)

 

  1.  

13,01

Чим славився Давній Китай? (с. 9-11)

 

  1.  

17,01

Як жили у Стародавній Греції? (с. 13-15)

 

  1.  

19,01

Якою була культура Давнього Риму? (с. 16-17)

 

  1.  

20,01

Хто були видатними мандрівниками й першовідкривачами на Землі? (с. 18-20)

 

  1.  

24,01

Які є символи в різних країн? (с.22-24)

 

  1.  

26,01

Які існують міжнародні союзи? (с. 24-25)

 

  1.  

27,01

Застосовуємо знання щодня (с. 26)

 

  1.  

31,01

 Які народи жили на території давньої України?(с. 28-30)

 

  1.  

02,02

 Чим славилась княжа Київська Русь? (с. 30-33)

 

  1.  

03,02

Якою була Галицько-Волинська держава? (с. 33-34)

 

  1.  

07,02

Чому  козаків називали запорожцями? (с. 36-38)

 

  1.  

09,02

Хто прославив Запорозьку Січ? (с. 38-40)

 

  1.  

10,02

Урок- екскурсія «Машина часу. Чому важливо знати своє минуле»

 

  1.  

14,02

Якими були ремесла та народні промисли українців?(с. 41-42)

 

  1.  

16,02

Як гривня стала національною грошовою одиницею?(с. 44-46)

 

  1.  

17,02

Хто прославив Україну у світі?(с. 46-49)

 

  1.  

21,02

Проєкт № 3 «Народні промисли України»

 

  1.  

23,02

Застосовуємо знання щодня. (с. 49) Діагностувальна робота з теми «Людина й історія»

 

РОЗДІЛ V. Людина і природа України

  1.  

24,02

. Як знайти Україну на карті світу? (с. 52-55)

 

  1.  

28,02

Які форми земної поверхні переважають в Україні? (с. 55-57)

 

  1.  

02,03

На  які корисні копалини багата українська земля?(с. 58-60)

 

  1.  

03,03

Які водні багатства є в Україні?(с. 62-64)

 

  1.  

07,03

Чим схожі всі річки?(с. 64-65)

 

  1.  

09,03

Урок – екскурсія « Як змінилася природа навесні»

 

  1.  

10,03

 Як відрізнити рівнинну річку від гірської? (с. 66)

 

  1.  

14,03

 Чому Чорне й Азовське моря неповторні? (с. 68-70)

 

  1.  

16,03

Чи достатньо прісної води у твоєму краї? (с. 70-71)

 

  1.  

17,03

Чи родючі ґрунти у твоєму краї?(с. 72-74)

 

  1.  

21,03

Який клімат в Україні? (с.76-78)

 

  1.  

23,03

Про що розповідає карта природних зон України?(с.78-81)

 

  1.  

24,03

 Застосовуємо знання щодня (с. 81)

 

  1.  

04,04

Яка природа в Поліссі – зоні мішаних лісів?                                                       (с. 83-85)

 

  1.  

06,04

Які особливості рослинного і тваринного світу Полісся?(с. 85-88)

 

  1.  

07,04

Чому господарська діяльність людей залежить    від природи  в Поліссі? (с. 88-91)

 

  1.  

11,04

Чому природну зону назвали лісостеповою?(с. 93-96)

 

  1.  

13,04

 

  1.  

14,04

Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини? (с. 97-98)

 

  1.  

18,04

Яка природа у степу?(с. 100-101)

 

  1.  

20,04

Які рослини і тварини  населяють степову зону?(с. 102-104)

 

  1.  

21,04

Які галузі господарства  розвинуті у степовій зоні?(с. 105-106)

 

  1.  

25,04

Проєкт № 4 «Весняна мозаїка»

 

  1.  

27,04

Яка природа в Карпатських  горах?(с. 108-111)

 

  1.  

28,04

Яка природа у Кримських горах і на Південному березі Криму?(с. 112-114)

 

  1.  

02,05

 

  1.  

04,05

Які природні ресурси є в Україні?(с. 116-118)

 

  1.  

06,05

Які  несприятливі природні явища  відбуваються в Україні?(с. 119-121)

 

  1.  

09,05

Застосовуємо знання щодня. (с. 121) Діагностувальна робота з теми «Людина і природа України»

 

РОЗДІЛ VІ. Людина і майбутнє

  1.  

11,05

Чи давні люди впливали на природу?(с. 124-125)

 

  1.  

12,05

Як сільське господарство змінює природу?(с. 126-127)

 

  1.  

16,05

Як розвиток промисловості впливав на природу?  (с. 128-129)

 

  1.  

18,05

Які екологічні катастрофи природні, а які —рукотворні? (с. 131-133)

 

  1.  

19,05

Що таке глобальне потепління? (с. 134-136)

 

  1.  

23,05

Чому наступають пустелі? (с. 136-138)

 

  1.  

25,05

Чому ліси вважають оберегами природи? (с. 140-142)

 

  1.  

26,05

Чому зникають ліси? (с. 142-144)

 

  1.  

30,05

Де будемо брати питну воду?  (с. 144-146)

 

  1.  

01,06

Проєкт № 5 «Наші права»

 

  1.  

02,06

Які загрози рослинам і тваринам несе діяльність людини? (с. 148-152)

 

  1.  

06,06

Діагностувальна робота з теми «Людина і майбутнє»

 

  1.  

08,06

Урок – екскурсія « Як змінилася природа ввлітку»

 

  1.  

09,06

Як стати природі «другом»? Застосовуємо знання щодня. (с. 152-155)

 

 

docx
Додав(-ла)
Гордієнко Анна
Додано
5 вересня 2023
Переглядів
97
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку