Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури 10 клас

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків із зарубіжної літератури для 10 класу на І і ІІ семестр. 2018-2019 навчальні роки. Планування згідно оновленої програми МОН України. Для загальноосвітніх навчальних закладів.

Перегляд файлу

Державне підприємство України

Міжнародний дитячий центр «Артек»

Інноваційний освітній центр

 

 

«ПОГОДЖЕНО»

Методист

Інноваційного освітнього центру

 

 

__________________________________

(ПІБ)

_____________________________________________

(підпис)

«______» __________________20____ р.

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Директор

Інноваційного освітнього центру

 

 

__________________________________

(ПІБ)

_____________________________________________

(підпис)

«______» __________________20____ р.

 

 

Календарно-тематичне планування 

занять зі світової літератури

для 10 класів

(35годин, 1 година на тиждень, 3 годин резерв)

За «Програмою для загальноосвітніх навчальних закладів»

Рівень стандарту

(Доопрацьована та затверджена наказом № 1407 Міністерства освіти і науки України від23.10.2017)

на  2018 / 2019  н.р.

Храпійчук Олени Миколаївни

 

Розглянуто на засіданні методичної ради

_________________________________________

_____________________________________________________________________

Протокол № ________ від «_____»__________________20_____  р.

Голова  МР ____________________________________________________

      (ПІБ, підпис)

 

 

 

 

м. Київ, 2018

ВСТУП

Головна мета вивчення предмета «Зарубіжна література» в загальноосвітній школі – прилучення учнів до кращих здобутків зарубіжної літератури та культури, розвиток творчої особистості (читача), формування в неї гуманістичного світогляду, високої моралі, естетичних смаків, а також якостей громадянина України, який усвідомлює свою належність до світової спільноти.

Завдання вивчення зарубіжної літератури в основній школі

Основними завданнями вивчення зарубіжної літератури в основній школі є:

  1. формування стійкої мотивації до читання художньої літератури, до вивчення зарубіжної літератури як скарбниці духовних цінностей людства;
  2. ознайомлення учнів із найкращими зразками оригінальної й перекладної літератури («золотого» фонду класики та сучасної);
  3. поглиблення уявлень про специфіку художньої літератури як мистецтва слова;
  4. формування читацької та мовленнєвої культури;
  5. розвиток умінь і навичок учнів сприймати, аналізувати й інтерпретувати літературний твір у культурному контексті, у зв’язках з іншими видами мистецтва, в аспекті актуальних питань сучасності й становлення особистості;
  6. активізація інтересу до вивчення іноземних мов у процесі читання творів зарубіжних письменників;
  7. формування поваги до різних мов, культур, традицій, толерантного ставлення до всіх рас, народів, народностей і національностей;
  8. виховання любові до української мови і літератури як органічного складника світової культури, прагнення до збереження рідної мови, національних традицій і цінностей в умовах глобалізації світу;
  9. формування духовного світу особистості, її високої моралі, ціннісних орієнтацій;
  10. розвиток творчих здібностей, культури спілкування, критичного мислення;
  11. формування етичних уявлень та естетичних смаків;
  12. розширення культурно-пізнавальних інтересів особистості.

Освітні технології під час вивчення тем:

  •   Інтерактивне навчання
  •   Різнорівневе (диференційоване навчання)
  •   Проблемне навчання
  •   Технологія навчання в співпраці
  •   Ігрові технології навчання
  •   Гейміфікація
  •   Мобільне навчання(вring your own devices)
  •   Бріколаж
  •   Проектне навчання

 


Світова література, 10 клас 

І семестр

К-ть годин

№ п/п

заняття

 

Розділи,теми занять

Дата

Примітки

1

 

ОРИГІНАЛЬНА І ПЕРЕКЛАДНА ЛІТЕРАТУРА В СУЧАСНОМУ СВІТІ

 

 

 

1

Значення художньої літератури для людини й людства XXI ст. Формування читача в епоху цифрових технологій. Оригінали й переклади художніх творів, їхня роль у розвитку особистості. Перекладна література як важливий складник вітчизняної культури й чинник формування української нації.

 

 

6

 

ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ

 

 

 

2

Стародавня Греція

Етапи й шедеври античності (огляд).  

 

 

 

3

Гомер (приблизно VIII ст. до н. е.). «Одіссея» (1-2 уривки за вибором учителя)

Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в «Одіссеї». Уславлення людського розуму, вірності, винахідливості й допитливості. Засудження беззаконня, насильства й несправедливості та самовпевненості й марнославства. Образ Одіссея.

 

 

 

4

Італія

Специфіка італійського Відродження, його основні етапи, представники.

 

 

 

5

Данте Аліґ’єрі (1265 – 1321). «Божественна комедія» (Пекло, І, V). 

Роль Данте Аліґ’єрі в історії європейської культури. Поема «Божественна комедія» як філософсько-художній синтез середньовічної культури й утілення ідей раннього Відродження. Особливості композиції поеми. Концепція світу й людини. Алегоричний зміст образів та епізодів. Жанрова своєрідність твору.

 

 

 

6

Англія

Ренесанс в Англії. Здобутки й представники.

 

 

 

7

Вільям Шекспір (1564 1616). «Гамлет».

Здобутки драматургії В. Шекспіра. Філософські та моральні проблеми в трагедії «Гамлет». Провідні мотиви твору. Художній простір (данське королівство як символ). Гамлет – вічний образ світової літератури. Багатогранність шекспірівських характерів. Відкритість твору в часі, його рецепція та інтерпретації в наступні епохи.

 

 

 

6

 

ПРОЗА Й ПОЕЗІЯ ПІЗНЬОГО РОМАНТИЗМУ ТА ПЕРЕХОДУ ДО РЕАЛІЗМУ XIX СТ.

 

 

 

8

Специфіка переходу від романтизму до реалізму.

 

 

 

9

Романтизм у Німеччині.

 

 

 

10

Ернст Теодор Амадей Гофман (1776 – 1822). «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер».

 

 

 

11

Школа «чистого мистецтва» в російській поезії. Лірика Ф. М. Тютчева (1803 – 1873) й А. А. Фета (1820 – 1892) (огляд). Художня довершеність творів. 

 

 

 

12

Розвиток романтизму в США, видатні представники.

 

 

 

13

Волт Вітмен (1819 – 1892). «Листя трави» (1-2 уривки за вибором учителя).

 

 

 

5

 

РОМАН XIX СТ.

 

 

 

14

Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману XIX ст., національна своєрідність.

 

 

 

15

Стендаль (Марі Анрі Бейль, 1783 – 1842). «Червоне і чорне».

 

 

 

16

Густав Флобер (1821 – 1880). «Пані Боварі».

 

 

 

17

Федір Михайлович Достоєвський (1821 – 1881). «Злочин і кара».

 

 

 

18

Оскар Вайльд (1854 – 1900). «Портрет Доріана Грея».

 

 

ІІ семестр

4

 

ПЕРЕХІД ДО МОДЕРНІЗМУ. ВЗАЄМОДІЯ СИМВОЛІЗМУ Й ІМПРЕСІОНІЗМУ В ЛІРИЦІ

 

 

 

19

Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм.

 

 

 

20

Шарль Бодлер (1821 1867). «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»).

 

 

 

21

Поль Верлен (1844 1896). «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня».

 

 

 

22

Артюр Рембо (1854-1891). «Голосівки», «Моя циганерія».

 

 

2

 

ДРАМАТУРГІЯ КІНЦЯ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ.

 

 

 

23

Зміни в драматургії на межі XIXXX ст.

 

 

 

24

Моріс Метерлінк (1862 – 1949). «Синій птах».

 

 

7

 

СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ

 

 

 

25

Ромен Гарі (1914 – 1980). «Повітряні змії».

 

 

 

26

Паоло Коельйо (нар. 1947). «Алхімік».

 

 

 

27

Тумас Йоста Транстремер (1931 – 2015). Лірика (1-2 твори за вибором учителя)

 

 

 

28

Мо Янь (Гуань Моє, нар. 1955). «Геній».

 

 

 

29

Сью Таунсенд (1946 – 2014). Цикл творів про Адріана Моула (1 за вибором учителя)

 

 

 

30

Ніл Річард МакКіннон Ґейман (нар. 1960). «Чому наше майбутнє залежить від читання» або «Кораліна».

 

 

 

31

Йоанна Яґелло (нар. 1974). «Кава з кардамоном».

 

 

1

 

ПІДСУМКИ

 

 

3

 

РЕЗЕРВ

 

 

 

Методист ________________                                                                                   ___________

 

 

 

docx
Додано
31 серпня 2018
Переглядів
1622
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку