Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури
для 9-го класу
на І семестр 2021-2022 н.р.
№ |
Тема |
К-сть годин |
Дата |
Примітки |
|
Вступ |
2 |
|
|
1 |
Літературні жанри і стилі. |
1 |
|
Жанр, стиль |
2 |
Перехідні явища в літературі.Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. |
1 |
|
|
|
Просвітництво |
9 |
|
|
3 |
Вплив філософії на літературу й культуру доби. Художні напрями |
1 |
|
просвітн. класицизм, реалізм, сентименталізм). |
4 |
Джонатан Свіфт «Мандри Лемюеля Гуллівера» |
1 |
|
Композиція |
5 |
Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини. Жанрова своєрідність роману |
1 |
|
|
6 |
Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм). Езопова мова. |
1 |
|
|
7 |
Роль Й. В. Ґете в історії Просвітництва. Нове розуміння природи у ліриці Й. В. Ґете. |
1 |
|
|
8 |
Міфологічний зміст образів вірша «Вільшаний король». Ідея кохання й щастя у «Травневій пісні», ознаки фольклору. |
1 |
|
|
9 |
Волелюбні мотиви та протистояння образів персонажів у «Прометеї». Образ Прометея. |
1 |
|
|
10 |
Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер «До радості». |
1
|
|
Ода, роман (НАПАМ’ЯТЬ) |
11 |
Просвітницька ідея об’єднання людства в оді «До радості». Пафос твору, який став гімном Євросоюзу. |
1 |
|
|
12 |
КР №1 за розділами: «Вступ», «Просвітництво» (тестові завдання) |
1 |
|
ТЕМАТИЧНА |
|
Романтизм |
18 |
|
|
13 |
Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Основні ознаки романтизму. |
1 |
|
|
14 |
Специфіка німецького романтизму і творчість Г. Гейне. |
1 |
|
|
15 |
«Книга пісень»: особливості композиції збірки, образ ліричного героя, фольклорні елементи |
1 |
|
НАПАМ’ЯТЬ |
16 |
Утілення високого почуття кохання у віршах митця. Особливості поетичної мови творів. |
1 |
|
|
17 |
Вплив творчості Дж. Байрона на розвиток романтизму в Європі. Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета. |
1 |
|
|
18 |
Українська тема в поемі «Мазепа». Специфіка зображення образу гетьмана у творі |
1 |
|
|
19 |
Відображення духовного життя особистості та суспільства, історії та культури Європи в поемі «Паломництво Чайльд Гарольда». |
1 |
|
|
20 |
Особливості віршової організації поеми (спенсерова строфа). |
1 |
|
|
21 |
РМ№1 (у) Герой і автор: схожість і відмінність у поемі «Мазепа» |
|
|
|
22 |
КР № 2 за розділом «Романтизм» (комбіновані різнорівневі завдання) |
1 |
|
ТЕМАТИЧНА |
ВЗАЄМОДІЯ РОМАНТИЗМУ І РЕАЛІЗМУ |
||||
23 |
Значення творчості О. С. Пушкіна для розвитку російської та світової літератури. Провідні мотиви його лірики. Тема кохання і призначення мистецтва у віршах митця. |
1 |
|
|
24 |
Дзеркальна композиція (лист Тетяни – відповідь Онєгіна – дуель – лист Онєгіна – відповідь Тетяни). |
1 |
|
НАПАМ’ЯТЬ |
25 |
Зображення різних сфер життя. Художнє новаторство О. С. Пушкіна. Образ автора. |
1 |
|
|
26 |
Мотиви світової скорботи у ліриці М. Ю. Лермонтова. |
1 |
|
|
27 |
Особливості розвитку сюжету й композиції в романі «Герой нашого часу». Зв’язок твору з історичною та духовною атмосферою доби. Новаторство М. Ю. Лермонтова в жанрі роману. |
1 |
|
|
28 |
РМ№2 (п) Порівняльна характеристика образів Євгенія Онєгіна та Печоріна |
|
|
|
29 |
КР №3 Твір «Проблематика роману О.С. Пушкіна «Євгеній Онєгін» |
1 |
|
ТЕМАТИЧНА |
30 |
ПЧ №1 Пушкін О. С. «Маленькі трагедії» |
1 |
|
|
31 |
ПЧ №2 Пушкін О. С. «Маленькі трагедії» |
1 |
|
|
Обов’язкова кількість видів контролю |
||
Семестр |
І |
ІІ |
Всього КР |
3 |
3 |
КР у формі тестів або ін. завдань |
2 |
2 |
КР у формі твору |
1 |
1 |
Всього РМ |
2 |
2 |
РМ У |
1 |
1 |
РМ П |
1 |
1 |
Всього ПЧ |
2 |
2 |
Зошит |
4 |
5 |
Напам’ять |
Ф. Шиллер. «До радості» Г. Гейне. «Не знаю, що стало зо мною…» О.С.Пушкін (за вибором 1) |
- |