Календарно-тематичне планування корекційно-розвиткових занять з лікувальної фізичної культури при порушені постави

Про матеріал
Календарно-тематичне планування корекційно-розвиткових занять з лікувальної фізичної культури для учня 3 класу з порушенням постави. з виключенням із рухового режиму дитини швидкісно-силових вправ.
Перегляд файлу

 

Голопристанський навчально-виховний комплекс

 «Гімназія - спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням предметів художнього профілю»

 Голопристанської міської ради

Херсонської області

 

Погоджено:                    Затверджено:

Заступник директора            Директор Голопристанської гімназії

з навчально-виховної роботи 

_________________Т.І.Тригуб         _____________І.М.Лобастова

«___»_____________2020р.                     «___»_____________2020р.

 

 

_________________Т.І.Тригуб         _____________І.М.Лобастова

 «___»_____________2021р.                         «___»_____________2021р.

 

 

Календарно-тематичне планування

корекційно-розвиткових занять

з лікувальної фізичної культури

для учня 3 – Б класу

Цюренка Владислава Володимировича

 

 

 

Вчитель ЛФК: Кириченко Дарія Ігорівна

 

2020-2021 н.р.

 

 

№ п/п

Тема заняття

Мета заняття

Вправи для відпрацювання ключових умінь і навичок

Дата

Примітка

  1.  

Теоретичні відомості.

Визначення рівня дефекту постави.

Вступний інструктаж.  Техніка безпеки під час проведення ЛФК.

Розвиток інтересу та звички до занять фізичними вправами. Попередження травматизму під час занять гімнастичними вправами. Правильне дихання та під час виконання гімнастичних вправ.

Вступний інструктаж. Ознайомлення з наповненням кабінету ЛФК і його призначенням. Діагностичні дії. Вправи на дихання під час занять. Значення дихання для життя людини.

 

 

  1.  

Корекція і формування правильної постави

1. Вправи на профілактику плоскостопості.

2.Вправи на профілактику порушень постави.

3. Вправи для розслаблення м'язів і зміцнення нервової системи

4.Вправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги.

 

Систематичне вправляння у раніше набутих навичках.

Формування вміння до довільного напруження та розслаблення м’язів, навичок самоконтролю. Формування навичок правильного дихання.  Виховання вольових якостей.

 

Учень виконує:  нескладні вправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги, знає і вміє застосовувати комплекси для профілактики плоскостопості, порушень постави.

Учень повинен:

– уміти виконувати вправи для м’язів стопи;

– знати та виконувати вправи для зміцнення м’язів спини та формування м’язового корсета в цілому та формування правильної постави;

– виконувати  різні види ходьби;

– вивчити комплекс вправ з гімнастичними предметами  (для м’язів спини та ступні);

– розслабляти м’язи в положенні лежачі на спині.

Учень  знає і вміє як правильно дихати під час виконання фізичних вправ, розслабляти м язи

в положенні лежачі на спині.

 

 

  1.  

Корекція і формування правильної постави

1. Вправи на профілактику плоскостопості.

2.Вправи на профілактику порушень постави.

3. Вправи для розслаблення м'язів і зміцнення нервової системи

4.Вправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги.

 

Систематичне вправляння у раніше набутих навичках.

Формування вміння до довільного напруження та розслаблення м’язів, навичок самоконтролю. Формування навичок правильного дихання.  Виховання вольових якостей.

 

Учень виконує:  нескладні вправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги, знає і вміє застосовувати комплекси для профілактики плоскостопості, порушень постави.

Учень повинен:

– уміти виконувати вправи для м’язів стопи;

– знати та виконувати вправи для зміцнення м’язів спини та формування м’язового корсета в цілому та формування правильної постави;

– виконувати  різні види ходьби;

– вивчити комплекс вправ з гімнастичними предметами  (для м’язів спини та ступні);

– розслабляти м’язи в положенні лежачі на спині.

Учень  знає і вміє як правильно дихати під час виконання фізичних вправ, розслабляти м язи

в положенні лежачі на спині.

 

 

  1.  

Корекція і формування правильної постави

1. Вправи на профілактику плоскостопості.

2.Вправи на профілактику порушень постави.

3. Вправи для розслаблення м'язів і зміцнення нервової системи

 

 

 

Розвиток координації рухів, орієнтування в просторі.

Зміцнення вестибулярного апарату.

Зміцнення м’язів черевного пресу.

Зміцнення м’язів черевного пресу і спини.

Корекція уваги на основі вправ на порівняння.

 

Учень виконує:  нескладні вправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги, знає і вміє застосовувати комплекси для профілактики плоскостопості, порушень постави.

Учень повинен:

– уміти виконувати вправи для м’язів стопи;

– знати та виконувати вправи для зміцнення м’язів спини та формування м’язового корсета в цілому та формування правильної постави;

– виконувати  різні види ходьби;

– вивчити комплекс вправ з гімнастичними предметами  (для м’язів спини та ступні);

– розслабляти  м’язи в положенні лежачі на спині.

 

 

  1.  

Корекція і формування правильної постави

1. Вправи на профілактику плоскостопості.

2.Вправи на профілактику порушень постави.

3. Вправи для розслаблення м'язів і зміцнення нервової системи

 

Розвиток координації рухів, орієнтування в просторі.

Зміцнення вестибулярного апарату.

Зміцнення м’язів черевного пресу.

Зміцнення м’язів черевного пресу і спини.

Корекція уваги на основі вправ на порівняння.

 

Учень виконує:  нескладні вправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги, знає і вміє застосовувати комплекси для профілактики плоскостопості, порушень постави.

Учень повинен:

– уміти виконувати вправи для м’язів стопи;

– знати та виконувати вправи для зміцнення м’язів спини та формування м’язового корсета в цілому та формування правильної постави;

– виконувати  різні види ходьби;

– вивчити комплекс вправ з гімнастичними предметами  (для м’язів спини та ступні);

– розслабляти м’язи в положенні лежачі на спині.

Учень  знає і вміє як правильно дихати під час виконання фізичних вправ, розслабляти м язи

в положенні лежачі на спині.

 

 

  1.  

Корекція і формування правильної постави

Загально –розвиваючі впраави.

 

Розвиток координації рухів, орієнтування в просторі.

Зміцнення вестибулярного апарату.

Зміцнення м’язів черевного пресу.

Зміцнення м’язів черевного пресу і спини.

Корекція уваги на основі вправ на порівняння.

Закріплення навички утримання постави у незвичних умовах,  розмірність зусиль для виконання вправ.

Учень виконує:  нескладні вправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги, знає і вміє застосовувати комплекси для профілактики плоскостопості, порушень постави.

Учень повинен:

– уміти виконувати вправи для м’язів стопи;

– знати та виконувати вправи для зміцнення м’язів спини та формування м’язового корсета в цілому та формування правильної постави;

– виконувати  різні види ходьби;

– вивчити комплекс вправ з гімнастичними предметами  (для м’язів спини та ступні);

– розслабляти м’язи в положенні лежачі на спині.

Учень  знає і вміє правильно дихати під час виконання фізичних вправ, розслабляти м’язи в положенні лежачі на спині.

 

 

  1.  

Корекція і формування правильної постави

1. Вправи на профілактику плоскостопості.

2.Вправи на профілактику порушень постави.

3. Вправи для розслаблення м'язів і зміцнення нервової системи

 

Розвиток координації рухів, орієнтування в просторі.

Зміцнення вестибулярного апарату.

Зміцнення м’язів черевного пресу.

Зміцнення м’язів черевного пресу і спини.

Корекція уваги на основі вправ на порівняння.

Закріплення навички утримання постави у незвичних умовах,  розмірність зусиль для виконання вправ.

Учень виконує:  нескладні вправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги, знає і вміє застосовувати комплекси для профілактики плоскостопості, порушень постави.

Учень повинен:

– уміти виконувати вправи для м’язів стопи;

– знати та виконувати вправи для зміцнення м’язів спини та формування м’язового корсета в цілому та формування правильної постави;

– виконувати  різні види ходьби;

– вивчити комплекс вправ з гімнастичними предметами  (для м’язів спини та ступні);

– розслабляти м’язи в положенні лежачі на спині.

Учень  знає і вміє правильно дихати під час виконання фізичних вправ, розслабляти м’язи в положенні лежачі на спині.

 

 

  1.  

Гнучкість. Вправи з підвищення сили ослаблених м’язів верхніх і нижніх кінцівок.

Ритмопластичні вправи.

Релаксація.

Систематичне вправляння у раніше набутих навичках.

Розвиток фізичної якості «гнучкість» та рівноваги за допомогою статичних вправ.

Формування здатності дитини до самозаспокоєння, релаксації . Набуття практичних вмінь та навичок дихання під час виконання фізичних вправ.

Формування вміння до довільного напруження та розслаблення м’язів, навичок самоконтролю. Виховання вольових якостей.

Повороти тулуба праворуч і ліворуч з нахилом у той же бік без предметів і з предметами.

Випад уперед, назад, в сторони.

Крок «зальотний», «колисання». Крок галопу . Нахили тулуба. Перетягування та гойдання в парах (з вчителем).

 Вправи на фітболі. Вправи на релаксацію з елементами йоги.

Дихальні вправи.

 

 

  1.  

Гнучкість. Вправи з підвищення сили ослаблених м’язів верхніх і нижніх кінцівок.

Ритмопластичні вправи.

Релаксація.

Систематичне вправляння у раніше набутих навичках.

Розвиток фізичної якості «гнучкість» та рівноваги за допомогою статичних вправ.

Формування здатності дитини до самозаспокоєння, релаксації . Набуття практичних вмінь та навичок дихання під час виконання фізичних вправ.

Формування вміння до довільного напруження та розслаблення м’язів, навичок самоконтролю. Виховання вольових якостей.

Учень виконує:  нескладні вправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги, знає і вміє застосовувати комплекси для профілактики плоскостопості, порушень постави.

Учень повинен:

– уміти виконувати вправи для м’язів стопи;

– знати та виконувати вправи для зміцнення м’язів спини та формування м’язового корсета в цілому та формування правильної постави;

– виконувати  різні види ходьби;

– вивчити комплекс вправ з гімнастичними предметами  (для м’язів спини та ступні);

– розслабляти м’язи в положенні лежачі на спині.

Учень  знає і вміє правильно дихати під час виконання фізичних вправ, розслабляти м’язи в положенні лежачі на спині.

 

 

  1.  

Гнучкість. Вправи з підвищення сили ослаблених м’язів верхніх і нижніх кінцівок.

Ритмопластичні вправи.

Релаксація.

Систематичне вправляння у раніше набутих навичках.

Розвиток фізичної якості «гнучкість» та рівноваги за допомогою статичних вправ.

Формування здатності дитини до самозаспокоєння, релаксації . Набуття практичних вмінь та навичок дихання під час виконання фізичних вправ.

Формування вміння до довільного напруження та розслаблення м’язів, навичок самоконтролю. Виховання вольових якостей.

Учень виконує:  нескладні вправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги, знає і вміє застосовувати комплекси для профілактики плоскостопості, порушень постави.

Учень повинен:

– уміти виконувати вправи для м’язів стопи;

– знати та виконувати вправи для зміцнення м’язів спини та формування м’язового корсета в цілому та формування правильної постави;

– виконувати  різні види ходьби;

– вивчити комплекс вправ з гімнастичними предметами  (для м’язів спини та ступні);

– розслабляти м’язи в положенні лежачі на спині.

Учень  знає і вміє правильно дихати під час виконання фізичних вправ, розслабляти м’язи в положенні лежачі на спині.

 

 

  1.  

Гнучкість. Вправи з підвищення сили ослаблених м’язів верхніх і нижніх кінцівок.

Ритмопластичні вправи.

Релаксація.

Систематичне вправляння у раніше набутих навичках.

Розвиток фізичної якості «гнучкість» та рівноваги за допомогою статичних вправ.

Формування здатності дитини до самозаспокоєння, релаксації . Набуття практичних вмінь та навичок дихання під час виконання фізичних вправ.

Формування вміння до довільного напруження та розслаблення м’язів, навичок самоконтролю. Виховання вольових якостей.

Учень виконує:  нескладні вправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги, знає і вміє застосовувати комплекси для профілактики плоскостопості, порушень постави.

Учень повинен:

– уміти виконувати вправи для м’язів стопи;

– знати та виконувати вправи для зміцнення м’язів спини та формування м’язового корсета в цілому та формування правильної постави;

– виконувати  різні види ходьби;

– вивчити комплекс вправ з гімнастичними предметами  (для м’язів спини та ступні);

– розслабляти м’язи в положенні лежачі на спині.

Учень  знає і вміє правильно дихати під час виконання фізичних вправ, розслабляти м’язи в положенні лежачі на спині.

 

 

  1.  

Гнучкість. Вправи з підвищення сили ослаблених м’язів верхніх і нижніх кінцівок.

Комплекс загально-зміцнюючих вправ.

Релаксація.

Систематичне вправляння у раніше набутих навичках.

Розвиток фізичної якості «гнучкість» та рівноваги за допомогою статичних вправ.

Формування здатності дитини до самозаспокоєння, релаксації . Набуття практичних вмінь та навичок дихання під час виконання фізичних вправ.

Формування вміння до довільного напруження та розслаблення м’язів, навичок самоконтролю. Виховання вольових якостей.

Учень виконує:  нескладні вправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги, знає і вміє застосовувати комплекси для профілактики плоскостопості, порушень постави.

Учень повинен:

– уміти виконувати вправи для м’язів стопи;

– знати та виконувати вправи для зміцнення м’язів спини та формування м’язового корсета в цілому та формування правильної постави;

– виконувати  різні види ходьби;

– вивчити комплекс вправ з гімнастичними предметами  (для м’язів спини та ступні);

– розслабляти м’язи в положенні лежачі на спині.

Учень  знає і вміє правильно дихати під час виконання фізичних вправ, розслабляти м’язи в положенні лежачі на спині.

 

 

  1.  

Корекція і формування правильної постави.

Комплекс загально-зміцнюючих вправ.

Дихальні вправи.

Релаксація.

 

Виробляти навички самостійного збереження положення правильної постави (положення голови, тулуба) при стоянні та сидінні за столом, зберігаючи вертикальне положення тулуба та синхронізувати рухи, рухати руками (вгору, за спину, на пояс) у положенні, сидячи «по-турецьки».

Формування здатності до збереження рівноваги, орієнтування в просторі, сприяння розвитку функцій вестибулярного апарату. Подолання недоліків скутості рухів, малорухливості, невпевненості. Формування вміння до довільного напруження та розслаблення м’язів, навичок самоконтролю. Виховання вольових якостей. Виховання навичок спілкування та співпраці.

Виконує: комплекси вправ спрямовані на формування правильної постави.

Самостійно приймає правильне положення тулуба біля стінки, у положенні лежачи та стоячи без опори.

Правильна постава біля стіни.

Співвідношення частин тіла  з гімнастичною стінкою при положенні правильної постави (положення п’яток, литкових м’язів, сідниць, лопаток, потилиці) у в.п. стоячи спиною до гімнастичної стінки під контролем учителя.

Вправи з гімнастичними палицями.

Вправи для збереження рівноваги, тренування вестибулярного апарату: повороти та нахили головою, повороти на місці, ходьба зі зміною напрямку і темпу, у сполученні з рухами руками, по балансувальній вісімці з переходом на гімнастичну стінку.

 

 

 

 

 

  1.  

Корекція і формування правильної постави.

Формування мязового корсету.

Дихальні вправи.

Релаксація.

 

Виробляти навички самостійного збереження положення правильної постави (положення голови, тулуба) при стоянні та сидінні за столом; лазити по гімнастичній стінці вгору вниз, зберігаючи вертикальне положення тулуба та синхронізувати рухи, висіти на перекладині  під контролем вчителя, рухати руками (вгору, за спину, на пояс) у положенні, сидячи «по-турецьки».

 

Виконує: комплекси вправ спрямовані на формування правильної постави.

Самостійно приймає правильне положення тулуба біля стінки, у положенні лежачи та стоячи без опори.

Правильна постава біля стіни.

Співвідношення частин тіла  з гімнастичною стінкою при положенні правильної постави (положення п’яток, литкових м’язів, сідниць, лопаток, потилиці) у в.п. стоячи спиною до гімнастичної стінки під контролем учителя.

Вправи з гімнастичними палицями. Вправи для витягування хребта: виси на гімнастичній стінці, розкачування у висі на перекладені (під контролем учителя).

Вправи для збереження рівноваги, тренування вестибулярного апарату: повороти та нахили головою, повороти на місці, ходьба зі зміною напрямку і темпу, у сполученні з рухами руками, по балансувальній вісімці з переходом на гімнастичну стінку.

Вивчення комплексів вправ (за вибором).

 

 

  1.  

Корекція і формування правильної постави.  Формування мязового корсету. Формування мязового корсету.

Дихальні вправи.

Релаксація.

 

Виробляти навички самостійного збереження положення правильної постави (положення голови, тулуба) при стоянні та сидінні за столом; лазити по гімнастичній стінці вгору вниз, зберігаючи вертикальне положення тулуба та синхронізувати рухи, висіти на перекладині під контролем вчителя, рухати руками (вгору, за спину, на пояс) у положенні, сидячи «по-турецьки».

 

Виконує: комплекси вправ спрямовані на формування правильної постави.

Самостійно приймає правильне положення тулуба біля стінки, у положенні лежачи та стоячи без опори.

Правильна постава біля стіни.

Співвідношення частин тіла  з гімнастичною стінкою при положенні правильної постави (положення п’яток, литкових м’язів, сідниць, лопаток, потилиці) у в.п. стоячи спиною до гімнастичної стінки під контролем учителя.

Вправи з гімнастичними палицями. Вправи для витягування хребта: виси на гімнастичній стінці, розкачування у висі на перекладені (під контролем учителя).

Вправи для збереження рівноваги, тренування вестибулярного апарату: повороти та нахили головою, повороти на місці, ходьба зі зміною напрямку і темпу, у сполученні з рухами руками, по балансувальній вісімці з переходом на гімнастичну стінку.

Вивчення комплексів вправ (за вибором).

 

 

  1.  

Корекція і формування правильної постави.  Формування мязового корсету.

Дихальні вправи.

Релаксація.

 

Виробляти навички самостійного збереження положення правильної постави (положення голови, тулуба) при стоянні та сидінні за столом; лазити по гімнастичній стінці вгору вниз, зберігаючи вертикальне положення тулуба та синхронізувати рухи, висіти на перекладині, кільцях, канаті під контролем вчителя, рухати руками (вгору, за спину, на пояс) у положенні, сидячи «по-турецьки».

 

Виконує: комплекси вправ спрямовані на формування правильної постави.

Самостійно приймає правильне положення тулуба біля стінки, у положенні лежачи та стоячи без опори.

Правильна постава біля стіни.

Співвідношення частин тіла  з гімнастичною стінкою при положенні правильної постави (положення п’яток, литкових м’язів, сідниць, лопаток, потилиці) у в.п. стоячи спиною до гімнастичної стінки під контролем учителя.

Вправи з гімнастичними палицями. Вправи для витягування хребта: виси на гімнастичній стінці, розкачування у висі на перекладені чи кільцях (під контролем учителя).

Вправи для збереження рівноваги, тренування вестибулярного апарату: повороти та нахили головою, повороти на місці, ходьба зі зміною напрямку і темпу, у сполученні з рухами руками.

Повторення вивчених комплексів вправ.

 

 

  1.  

Корекція і формування правильної постави.  Формування мязового корсету.

Дихальні вправи.

Релаксація.

 

Виробляти навички самостійного збереження положення правильної постави (положення голови, тулуба) при стоянні та сидінні за столом; лазити по гімнастичній стінці вгору вниз, зберігаючи вертикальне положення тулуба та синхронізувати рухи, висіти на перекладині, кільцях, канаті під контролем вчителя, рухати руками (вгору, за спину, на пояс) у положенні, сидячи «по-турецьки».

Формування здатності до збереження рівноваги, орієнтування в просторі, сприяння розвитку функцій вестибулярного апарату.

Виконує: комплекси вправ спрямовані на формування правильної постави.

Самостійно приймає правильне положення тулуба біля стінки, у положенні лежачи та стоячи без опори.

Правильна постава біля стіни.

Співвідношення частин тіла  з гімнастичною стінкою при положенні правильної постави (положення п’яток, литкових м’язів, сідниць, лопаток, потилиці) у в.п. стоячи спиною до гімнастичної стінки під контролем учителя.

Вправи з гімнастичними палицями. Вправи для витягування хребта: виси на гімнастичній стінці, розкачування у висі на перекладені (під контролем учителя).

Вправи для збереження рівноваги, тренування вестибулярного апарату: повороти та нахили головою, повороти на місці, ходьба зі зміною напрямку і темпу, у сполученні з рухами руками.

Повторення вивчених комплексів вправ.

 

 

  1.  

Корекція і формування правильної постави.  Формування мязового корсету.

Дихальні вправи.

Релаксація.

 

Виробляти навички самостійного збереження положення правильної постави (положення голови, тулуба) при стоянні та сидінні за столом; лазити по гімнастичній стінці вгору вниз, зберігаючи вертикальне положення тулуба та синхронізувати рухи, висіти на перекладині, рухати руками (вгору, за спину, на пояс) у положенні, сидячи «по-турецьки».

Формування здатності до збереження рівноваги, орієнтування в просторі, сприяння розвитку функцій вестибулярного апарату. Подолання недоліків скутості рухів, малорухливості, невпевненості. Формування вміння до довільного напруження та розслаблення м’язів, навичок самоконтролю. Виховання вольових якостей. Виховання навичок спілкування та співпраці.

Виконує: комплекси вправ спрямовані на формування правильної постави.

Самостійно приймає правильне положення тулуба біля стінки, у положенні лежачи та стоячи без опори.

Правильна постава біля стіни.

Співвідношення частин тіла  з гімнастичною стінкою при положенні правильної постави (положення п’яток, литкових м’язів, сідниць, лопаток, потилиці) у в.п. стоячи спиною до гімнастичної стінки під контролем учителя.

Вправи з гімнастичними палицями. Вправи для витягування хребта: виси на гімнастичній стінці, розкачування у висі на перекладені (під контролем учителя).

Вправи для збереження рівноваги, тренування вестибулярного апарату: повороти та нахили головою, повороти на місці, ходьба зі зміною напрямку і темпу, у сполученні з рухами руками.

Повторення вивченних комплексів вправ.

 

 

  1.  

Корекція і формування правильної постави і плоскостопості. Формування мязового корсету.

Дихальні вправи. Релаксація.

Систематичне вправляння у раніше набутих навичках.

Розвиток координації рухів, правильної постави та корекція вад опорно-рухового апарату (плоскостопості, клишоногості, зведення стоп). Формування вміння до довільного напруження та розслаблення м’язів, навичок самоконтролю. Виховання вольових якостей.

Розвиток узгодженості рухових дій. Формування формул рухів. Виховання навичок спілкування та співпраці.

Постійне вправляння в раніше вивченому матеріалі. Різновиди ходьби. Ходьба з високим підніманням стегна, на носках, на п’ятках по «балансувальній вісімці», м’яким модулям «Кроки»,  перехресними кроками. Лазіння по гімнастичній стінці охоплюючи перекладину зводом ступні, ходьба по похилій ребристій дошці, збирання пальцями ніг дрібних предметів з підлоги.

Вивчення комплексів вправ (за вибором).

 

8 год.

  1.  

Корекція і формування правильної постави і плоскостопості.   Формування мязового корсету.

Дихальні вправи. Релаксація.

Систематичне вправляння у раніше набутих навичках.

Розвиток координації рухів, правильної постави та корекція вад опорно-рухового апарату (плоскостопості, клишоногості, зведення стоп). Формування вміння до довільного напруження та розслаблення м’язів, навичок самоконтролю. Виховання вольових якостей.

Розвиток узгодженості рухових дій. Формування формул рухів. Виховання навичок спілкування та співпраці.

Постійне вправляння в раніше вивченому матеріалі. Різновиди ходьби. Ходьба з високим підніманням стегна, на носках, на п’ятках по «балансувальній вісімці», м’яким модулям «Кроки»,  перехресними кроками. Лазіння по гімнастичній стінці охоплюючи перекладину зводом ступні, ходьба по похилій ребристій дошці, збирання пальцями ніг дрібних предметів з підлоги.

Вивчення комплексів вправ (за вибором).

 

 

  1.  

Корекція і формування правильної постави і плоскостопості.  Формування мязового корсету.

 

Систематичне вправляння у раніше набутих навичках.

Розвиток координації рухів, правильної постави та корекція вад опорно-рухового апарату (плоскостопості, клишоногості, зведення стоп). Формування вміння до довільного напруження та розслаблення м’язів, навичок самоконтролю. Виховання вольових якостей.

Розвиток узгодженості рухових дій. Формування формул рухів. Виховання навичок спілкування та співпраці.

Постійне вправляння в раніше вивченому матеріалі. Різновиди ходьби. Ходьба з високим підніманням стегна, на носках, на п’ятках по «балансувальній вісімці», м’яким модулям «Кроки»,  перехресними кроками. Лазіння по гімнастичній стінці охоплюючи перекладину зводом ступні, ходьба по похилій ребристій дошці, збирання пальцями ніг дрібних предметів з підлоги.

 

 

  1.  

Корекція і формування правильної постави і плоскостопості.  Формування мязового корсету.

Дихальні вправи.

Систематичне вправляння у раніше набутих навичках.

Розвиток координації рухів, правильної постави та корекція вад опорно-рухового апарату (плоскостопості, клишоногості, зведення стоп). Формування вміння до довільного напруження та розслаблення м’язів, навичок самоконтролю. Виховання вольових якостей.

Розвиток узгодженості рухових дій. Формування формул рухів. Виховання навичок спілкування та співпраці.

Постійне вправляння в раніше вивченому матеріалі. Різновиди ходьби. Ходьба з високим підніманням стегна, на носках, на п’ятках по «балансувальній вісімці», м’яким модулям «Кроки»,  перехресними кроками. Лазіння по гімнастичній стінці охоплюючи перекладину зводом ступні, ходьба по похилій ребристій дошці, збирання пальцями ніг дрібних предметів з підлоги.

 

 

  1.  

Корекція і формування правильної постави і плоскостопості.  Формування мязового корсету.

Дихальні вправи.

Систематичне вправляння у раніше набутих навичках.

Розвиток координації рухів, правильної постави та корекція вад опорно-рухового апарату (плоскостопості, клишоногості, зведення стоп). Формування вміння до довільного напруження та розслаблення м’язів, навичок самоконтролю. Виховання вольових якостей.

Розвиток узгодженості рухових дій. Формування формул рухів. Виховання навичок спілкування та співпраці.

Постійне вправляння в раніше вивченому матеріалі. Різновиди ходьби. Ходьба з високим підніманням стегна, на носках, на п’ятках по «балансувальній вісімці», м’яким модулям «Кроки»,  перехресними кроками. Лазіння по гімнастичній стінці охоплюючи перекладину зводом ступні, ходьба по похилій ребристій дошці, збирання пальцями ніг дрібних предметів з підлоги.

 

 

  1.  

Корекція і формування правильної постави і плоскостопості.  Формування мязового корсету. Дихальна гімнастика.

 

Систематичне вправляння у раніше набутих навичках.

Розвиток координації рухів, правильної постави та корекція вад опорно-рухового апарату (плоскостопості, клишоногості, зведення стоп). Формування вміння до довільного напруження та розслаблення м’язів, навичок самоконтролю. Виховання вольових якостей.

Розвиток узгодженості рухових дій. Формування формул рухів. Виховання навичок спілкування та співпраці.

Постійне вправляння в раніше вивченому матеріалі. Різновиди ходьби. Ходьба з високим підніманням стегна, на носках, на п’ятках по «балансувальній вісімці», м’яким модулям «Кроки»,  перехресними кроками. Лазіння по гімнастичній стінці охоплюючи перекладину зводом ступні, ходьба по похилій ребристій дошці, збирання пальцями ніг дрібних предметів з підлоги.

 

 

  1.  

Корекція і формування правильної постави і плоскостопості.  Формування мязового корсету. Дихальна гімнастика.

Систематичне вправляння у раніше набутих навичках.

Розвиток координації рухів, правильної постави та корекція вад опорно-рухового апарату (плоскостопості, клишоногості, зведення стоп). Формування вміння до довільного напруження та розслаблення м’язів, навичок самоконтролю. Виховання вольових якостей.

Розвиток узгодженості рухових дій. Формування формул рухів. Виховання навичок спілкування та співпраці.

Постійне вправляння в раніше вивченому матеріалі. Різновиди ходьби. Ходьба з високим підніманням стегна, на носках, на п’ятках по «балансувальній вісімці», м’яким модулям «Кроки»,  перехресними кроками. Лазіння по гімнастичній стінці охоплюючи перекладину зводом ступні, ходьба по похилій ребристій дошці, збирання пальцями ніг дрібних предметів з підлоги.

 

 

  1.  

Корекція і формування правильної постави і плоскостопості.  Формування м’язового корсету. Дихальна гімнастика.

 

Систематичне вправляння у раніше набутих навичках.  Вправи з формування опорної здібності кистей та рук взагалі. Вправи з корекції хибних положень та профілактики контрактур хребта.

Вправи для покращення діяльності дихальної системи.

Розвиток узгодженості рухових дій. Формування формул рухів. Виховання навичок спілкування та співпраці.

Самостійне складає комплекси вправ для зміцнення м’язів шиї, спини, черевного пресу, плечового поясу, ніг.

Вміє: виконувати затримку дихання на вдиху і на видиху, дихати порціями. Учень виконує: нормалізує дихання, контролює його частоту та ритм. Знає і вміє використовувати комплекси для розвитку дихальної системи та для профілактики захворювань бронхолегеневої системи.

 

 

  1.  

Корекція і формування правильної постави і плоскостопості.  Формування мязового корсету. Дихальна гімнастика.

 

Систематичне вправляння у раніше набутих навичках.  Вправи з формування опорної здібності кистей та рук взагалі. Вправи з корекції хибних положень та профілактики контрактур хребта.

Вправи для покращення діяльності дихальної системи.

Розвиток узгодженості рухових дій. Формування формул рухів. Виховання навичок спілкування та співпраці. Комплекс вправ для нормалізації органів дихання та релаксацію нервової системи .

Самостійне складає комплекси вправ для зміцнення м’язів шиї, спини, черевного пресу, плечового поясу, ніг.

Вміє: виконувати затримку дихання на вдиху і на видиху, дихати порціями. Учень виконує: нормалізує дихання, контролює його частоту та ритм. Знає і вміє використовувати комплекси для розвитку дихальної системи та для профілактики захворювань бронхолегеневої системи.

 

 

  1.  

Загальнорозвива- льні вправи

Систематичне вправляння у раніше набутих навичках.

Синхронізація та асинхронізація рухів. Закріплення раніше набутих знань і умінь.

Формування і виховання темпу та ритму рухів, виправлення недоліків рухів. Розвиток здатності до збереження рівноваги, сприяння розвитку функцій вестибулярного апарату.

Ходьба по прямій зі збереженням рівноваги з раптовими зупинками та поворотами за командою учителя; позбавлення зайвих рухів; вміння до довільного напруження та розслаблення м’язів; здійснення самоконтролю при виконані фізичних вправ.

 

 

  1.  

Загальнорозвива- льні вправи. Комплекс на розвиток дихальної
системи.

Комплекс вправ на профілактику
захворювань дихальної системи.

Систематичне вправляння у раніше набутих навичках.

Синхронізація та асинхронізація рухів. Закріплення раніше набутих знань і умінь.

Виконання ЗРВ вправ. Вправи на зміцнення м’язового корсету. Вправи з предметами і без предметів.

Учень виконує: ЗРВ вправи, тримає правильну поставу, нормалізує дихання, контролює його частоту та ритм. Знає і вміє використовувати комплекси для розвитку дихальної системи та для профілактики захворювань бронхолегеневої системи. Вміло виконує вправи без предметів і з предметами, без допомоги вчителя.

 

 

  1.  

Загально розвива- льні вправи. Комплекс на розвиток дихальної
системи. Комплекс вправ на зміцнення м’язового корсету.

Комплекс вправ на профілактику
захворювань дихальної системи.

Систематичне вправляння у раніше набутих навичках.

Синхронізація та асинхронізація рухів. Закріплення раніше набутих знань і умінь.

Виконання ЗРВ вправ. Вправи на зміцнення м’язового корсету. Вправи з предметами і без предметів.

Учень виконує: ЗРВ вправи, тримає правильну поставу, нормалізує дихання, контролює його частоту та ритм. Знає і вміє використовувати комплекси для розвитку дихальної системи та для профілактики захворювань бронхолегеневої системи. Вміло виконує вправи без предметів і з предметами, без допомоги вчителя.

 

 

  1.  

Загально розвива- льні вправи. Комплекс на розвиток дихальної
системи. Комплекс вправ на зміцнення м’язового корсету.

Комплекс вправ на профілактику
захворювань дихальної системи.

Систематичне вправляння у раніше набутих навичках.

Синхронізація та асинхронізація рухів. Закріплення раніше набутих знань і умінь.

Виконання ЗРВ вправ. Вправи на зміцнення м’язового корсету. Вправи з предметами і без предметів.

Учень виконує: ЗРВ вправи, тримає правильну поставу, нормалізує дихання, контролює його частоту та ритм. Знає і вміє використовувати комплекси для розвитку дихальної системи та для профілактики захворювань бронхолегеневої системи. Вміло виконує вправи без предметів і з предметами, без допомоги вчителя.

 

 

  1.  

Вправи з  різноманітних вихідних положень: голови, тулуба, кінцівок на місці та під час руху Імітаційні вправи. Вправи на розвиток великих м'язових груп.

Вправи на розвиток  витривалості.

Вправи на розвиток сили м'язів.

Вправи на  розвиток координації рухів.

Покращення загального стану здоров’я учня.

Покращення координації рухів, рівноваги, покращення функцій паретичних кінцівок.

Розвиток дрібної моторики.

Зміцнення м’язів черевного пресу і спини.

Розвиток координації і точності рухів, спритності, швидкісно-силових якостей.

Розвиток диференціювання зусиль, узгодженість рухів рук і додаткових рухів в часі і просторі, переключення уваги.

Учень виконує: знає і виконує вправи з різноманітних  положень і рухи головою, тулубом, кінцівками на місці та під час руху. Володіє методикою виконання вправ на розвиток великих м'язових груп.

Учень виконує  комплекси вправ з предметами і без предметів (з гімнастичними палицями, м’ячами).

На вимогу інструктора учень виконує індивідуальний комплекс по даному захворюванню, враховуючи вихідне положення згідно медичних показників.

Учень уміє виконувати лікарсько-оздоровчі вправи, комплекси ранкової гігієнічної гімнастики.

Уміє стежити за своєю поставою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Голопристанський навчально-виховний комплекс

 «Гімназія - спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням предметів художнього профілю»

 Голопристанської міської ради

Херсонської області

 

Погоджено:                    Затверджено:

Заступник директора            Директор Голопристанської гімназії

з навчально-виховної роботи 

_________________Т.І.Тригуб         _____________І.М.Лобастова

«___»_____________2020р.                     «___»_____________2020р.

 

 

                    

Розклад

корекційно-розвиткових занять

з лікувальної фізичної культури

для учня 3 – Б класу

Цюренка Владислава Володимировича

Розклад

Час проведення

Місце проведення

Щопонеділка

13 00 – 13 45

Кабінет психолога (ресурсна кімната), спортивна зала

 

 

 

 

 

 

Вчитель ЛФК: Кириченко Дарія Ігорівна

 

2020-2021 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ярмолка Таня
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Фізична культура, Інші матеріали
Інкл
Додано
20 вересня 2020
Переглядів
10196
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку