Календарно-тематичне планування курсу "Мистецтво 11 клас" за компетентнісним підходом

Про матеріал
Дане календарно-тематичне планування курсу "Мистецтво" для 11 класу розраховане на 1,5год. на тиждень (всього 52 години), складене з урахуванням предметних компетентностей .
Перегляд файлу

Мистецтво

11 клас (52,5 год. (1,5 год. на тиждень), 3 год. − резервний час)

1. Навчальна програма з мистецтва (рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року

2. Підручник: Мистецтво:( рівень стандарту, профільний рівень):підруч. Для 10 (11) кл.  закл. заг. серед. освіти/О.В. Гайдамака. – Київ: Генеза,. 2019. – 224 с. : іл.

Тема

Дата

Клас

Д.З.

Змістова лінія

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учня/учениці , компетентності

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

6

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

9

 

 

10

 

 

 

11

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

14

 

 

 

15

 

 

 

16

 

 

 

17

 

18

 

19

 

 

 

 

 

20

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

23

 

 

 

 

24

 

 

25

 

26

 

 

 

 

 

27

 

28

 

 

 

 

 

 

 

29

 

30

 

 

31

 

 

 

32

 

 

33

 

 

 

 

 

34

 

 

 

35

 

 

36

 

 

 

 

 

37

 

 

 

38

 

 

39

 

 

 

40

 

 

 

 

 

 

 

 

41

 

 

42

 

 

 

 

43

 

44

 

 

 

 

45

 

 

 

46

 

 

 

 

 

47

 

 

 

 

 

48

 

49

 

 

50

 

 

 

 

 

51

 

 

52

 

 

 

 Тема 1. Архітектура  кам’яний літопис століть.

Греція — колиска європейської цивілізації. Cюжет міфу «Викрадення Європи» у творчості європейських митців. Антична архітектура.

Монастирі й замки Європи у романському стилі. Базиліка — провідний тип церковних споруд. Нотр-Дам де Парі у Франції — перший готичний собор, зразок синтезу мистецтв. Пізня «полум’яніюча» готика в Італії, Іспанії.

Архітектура Ренесансу і бароко. Приклад поєднання стилів: собор і площа Св. Петра в Римі. Галантність рококо. Палацово-парковий  комплекс Версаль у Франції — взірець класицизму.

Споруди основоположника стилю модерн В. Орта в Брюсселі.  Шедеври А. Гауді у Барселоні. Архітектура конструктивізму (Ле Корбюзьє) і деконструктивізму (З. Хадід). Сучасні споруди у стилі хай-тек і еко-тек

Тема 2. Скульптура — мовчазна потаємна муза

Антична скульптура – гімн людині. Грецькі статуї та рельєфи. Римський скульптурний портрет: парадний, камерний, кінний.

Сакральна скульптура європейського Середньовіччя. Мікеланджело — один з титанів Відродження, передвісник бароко. Капела Медічі у Флоренції. Мова барокової пластики Л. Берніні (Аполлон і Дафна).

«Амур» Е. Фальконе — ідеал краси доби рококо. Скульптура класицизму. Творчість О.Родена. Скульптури епохи модернізму й постмодернізму: П. Пікассо, К. Бранкузі, А.Джакометті та ін. Нове пластичне мислення сучасності: зразки  гігантоманії (Атоніум у Брюсселі),  кінетична скульптура.

Тематична атестація

Тема 3.Різнокольоровий світ європейського живопису

Первісні наскельні малюнки печер Ласко (Франція) та Альтаміра (Іспанія). Мозаїки, фрески, іконопис, книжкова мініатюра Візантії. Канони  фресок романської доби. Вітражі готичних соборів «Біблія для неписьменних»: Шартрський собор у  Франції.

«Титани» епохи Відродження та їхні шедеври: Леонардо да Вінчі, Рафаель Санті, Мікеланджело Буонаротті.

 Живопис Північного Відродження: «малі»  голландці (Я. Ван Ейк, І. Босх, Я. Вермер, Ф.Халс, П. Клас та ін.) та «великі» голландці (П. П. Рубенс і Рембрандт).

 «Золота доба» іспанського живопису: портрети Д. Веласкеса, картини й офорти Ф.Гойї Досягнення національної школи живопису в Англії: сатира У. Хогарта, романтичні краєвиди Дж. Констебл і Дж.Тернера, портретна галерея Дж.Рейнольдса і  Т. Гейнсборо.

Класична (Ж.-Л. Давід), романтична (Е.Делакруа) і реалістична (Г. Курбе) школи живопису Франції. Французькі імпресіоністи (К. Моне, Е. Мане, О.Ренуар, К. Піссарро, А.Сіслей, Е.Дега, Б. Морізо), постімпресіоністи (Ж. Сьора,  П. Сіньяк)  та неоімпресіоністи (П. Гоген), фовісти (А.Матісс). Живопис різних течій модернізму і постмодернізму.

Тема 4. Палітра стилів і жанрів музичного мистецтва: поєднання традицій і новаторства

Грецька музика — найдавніша в Європі. Образ Орфея в творах композиторів різних епох. Вершинні досягнення в царині поліфонічної музики (Й. С. Бах) і музичного симфонізму (Л. ван Бетховен).

Відень — центр музичної культури Європи. Віденська класична школа (Й. Гайдн,           В.-А. Моцарт). Вальсова династія Штраусів. Віденський бал.

Італія    батьківщина оперного мистецтва: Дж. Россіні і Дж. Верді. Міланський театр Ла Скала і розвиток співу бельканто (Е. Карузо, Л. Паваротті та ін.).

Творчість і виконавство музикантів-романтиків Ф.  Шопена, Ф. Ліста.

Твори К. Дебюссі — енциклопедія імпресіоністських образів.

Французькі шансоньє (Е. Піаф та ін.). Загадки гурту «Бітлз».

УЗАГАЛЬНЕННЯ ТЕМИ. Тематична атестація

ТЕМА: Мистецтво європейського культурного регіону. Художня спадщина України

Храми Київської Русі. Замки й фортеці у Луцьку, Хотині, Олеську, Мукачеві та ін. Подих Ренесансу в архітектурі Львова. Українські дерев’яні церкви карпатського регіону.

Шедеври зодчества українського козацького бароко: Чернігівський колегіум; собор Різдва Богородиці у Козельці; Троїцький собор у м. Новомосковську; дзвіниці Софійського собору і Києво-Печерської лаври,  Маріїнський палац, Андріївська церква в Києві. Барокова архітектура західноєвропейського зразка: Домініканський собор і собор Св. Юра у Львові, ратуша у Бучачі. Костели  у західній Україні.

Палаці й палацово-паркові ансамблі у стилі класицизм. Еклектика архітектурно-пластичних образів оперних театрів у Києві, Львові, Одесі. Архітектурний ансамбль резиденції буковинських митрополитів у Чернівцях.

Український модерн (будинок Полтавського губернського земства, будинок із химерами в Києві). Львівська сецесія. Помпезний неокласицизм і конструктивізм архітектури радянського періоду. Мова сучасного зодчества.

 Скульптура

Керамічна скульптура Трипілля. Збруцький ідол. Сакральна скульптура. Експресія бароко у творчості І. Г. Пінзеля: статуї Собору Св. Юра у Львові, ратуші в Бучачі. Іконостаси.

Зразки пластики класицизму: пам’ятник      А.-Є. Ришельє в Одесі, пам’ятник князю Володимиру в Києві, чотири фонтани на площі Ринок у Львові. Побутовий та історичний жанри у станковій скульптурі: Леонід Позен. Пам’ятники і скульптурні портрети діячам української культури.

Світове визнання новаторської творчості основоположника кубізму в скульптурі О.Архипенка

Українська скульптурна Шевченкіана (І.Кавалерідзе, М. Манізер, В. Одрехівський та ін.).  Доробок скульпторів діаспори. Парк «Сад скульптур Лео Мола» у Вінніпегу. Пластична мова скульптури сучасності.

Тематична

Живопис, графіка

Петрогліфи з гроту «Кам’яної Могили». Поєднання мозаїки й фрески в монументальнму живописі Київської держави.

Мистецтво іконопису, осередки в Києві (Алімпій), Жовкві (І. Руткович, Й.Кондзелевич).Гравюра на дереві, міді. Українська парсуна.

Народний живопис: Козак Мамай.Портрети Д. Левицького і В. Боровиковського у становленні стилю класицизм у живописі.

Т. Шевченко — художник і графік (академік гравюри). Розвиток історичного, побутового, пейзажного жанрів. Творчість М. Пимененка, С.Васильківського, О. Мурашка та ін.

Модерна графіка Г. Нарбута, М. Жука,  конструктивізм В. Єрмілова. Станкові роботи та ілюстрації до літ-ної класики М. Дерегуса, В. Касіяна, В. Лопати, Г. і С. Якутовичів, Анатолія Базилевича, представників української діаспори М. Левицького,             Я. Гніздовського.

Художники-авангардисти О. Богомазов,       О. Екстер, А. Петрицький, К. Малевич,         О. Новаківський, Ф. Кричевський, Д. Бурлюк, В. Баранов-Росіне.

Школа монументального живопису М. Бойчука. Львівська живописна школа (О. Новаківський, О. Кульчицька,         І.  Труш та ін.).

Доробок митців радянськоїх доби (О. Шовкуненко, Т. Яблонська, М. Глущенко, В. Зарецький; представники закарпатської школи А.Ерделі, Й. Бокшай,   Ф. Манайло, В.Микита).

Народне мист.: К. Білокур,   М. Примаченко, М.  Тимченко. І. Сколоздра та ін.Живопис  сучасності: А. Криволап, І. Марчук, Т. Сільваші, О. Животков, О. Тістол та ін. 

Тематична атестація   

 Музичне мистецтво

Український музичний фольклор: жанри й цикли пісень і танців, народні інструменти. Музична культура Київської держави. Партесна музика у братських школах. Збірка «Сад божественних пісень» Г. Сковороди.

Хорові концерти М. Березовського, А. Веделя, Д. Бортнянського. Становлення національної композиторської школи.

Діяльність і творчість  М. Лисенка та  його послідовників: М. Леонтовича, К. Стеценко і Я. Степовго.

 

 Фундатор Перемишльської композиторської школи М. Вербицький. Просвітницька дяльність і творчість А. Вахнянина, О.Нижанківського, Д. Січинського. Хорова й симфонічна творчість Л. Ревуцького, Б. Лятошинського, С. Людкевича. В. Барвінський — майстер інструментальних мініатюр. Музика для дітей В. Косенка.

 Нефольклорний стиль М. Скорика, неокласичні камерні симфонії Є. Станковича, хорові твори Лесі Дичко. Музичний авангард композиторів-шестидесятників і модернізація музичної мови: В. Годзяцький, В.Сильвестров, Л. Грабовський. Пісенна творчість П. Майбороди, О. Білаша, В. Івасюка та ін.    

Музичне виконавство: Б. Гмиря, Соломія Крушельницька, Анатолій Солов’яненко та ін

Поп-музика. Пісенний форум «Червона рута. Рок-музика: гурти «Гайдамаки», «Скрябін»,  «Океан Ельзи», «Даха-Браха», «Онука» та ін.

Музика митців української діаспори.

Тематична атестація

  Театр і кіно

Перші професійні актори — скоморохи. Шкільний театр козацько-гетьманської доби. Національний ляльковий театр вертеп. Перший український професійний театр під орудою О. Бачинського при товаристві «Руська бесіда» (1864).

Мистецький проект (за вибором).  «Лесь Курбас  — реформатор українського театру». (Зокрема дослідіть, за які досягнення його ім’я увійшло до Золотої книги  видатних європейців у Відні). «Іван Миколайчук – втілення національного духу в українському кіно».

Принципи реалізму і народності «театру корифеїв»: музично-драматичного за формою і фольклорно-етнографічного за змістом. (М. Кропивницький, М. Старицький, І. Карпенко-Карий, П. Саксаганський, М. Садовський, М. Заньковецька). Діяльність першого стаціонарного українського театру в Києві.

Новаторські експерименти видатного режисера і актора Л.  Курбаса у театрі «Березіль».  

Творчість А. Бучми, Н. Ужвій, Г. Юри та ін. Мережа драматичних і лялькових театрів. 

Століття українського кімнематографу. Картини О. Довженка («Земля» та ін.). Поетичне кіно («Тіні забутих предків», реж. С.  Параджанов та ін.), «міська проза» Кіри Муратової.               Козацький анімаційний серіал В. Дахна, культові мультфільми Д. Черкаського.

Видатні актори: І. Миколайчук, Л. Биков, Б.Ступка та ін. Сучасні фільми-переможці міжнародних конкурсів: «Плем'я» (реж. М.Слабошпицький), «Подорожні» (реж. І.Стрембіцький).

УЗАГАЛЬНЕННЯ ТЕМИ. Тематична атестація Урок-підсумок 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прочитати Пар.14

 

ПрактикумВаріант 1. Зробіть схеми-замальовки архітектурних споруд Європи, які вас найбільше зацікавили, акцентуючи характерні деталі стилю.

 

 

 

 

 

Прочитати пар.15

Практикум Створіть копію скульптури А. Джакометті «Людина, яка крокує», використовуючи нетрадиційні матеріали (дріт, фольга тощо).

Прочитати пар 16-17

 

 

 

Завдання.Ознайомтеся самостійно з творчістю Леонардо да Вінчі. Проведіть диспут «Сторінками інтелектуального трилера Дена Брауна «Код да Вінчі» (попередньо прочитайте літературний твір і подивіться однойменний кінофільм).

 

Завдання. Проведіть дискусію на тему «Майбутнє музики: перемога поп-культури чи повернення до класичних ідеалів минулого?». Розділіться попередньо на команди («Новатори» і

«Ретрогради»).

Пар.18-19 прочитати

 

 

 

 

Прочитати пар.22

Мистецький проект (груповий). «Український храм — модель Всесвіту».

Практикум. Варіант 1. Замалюйте характерні архітектурні елементи споруд, які вам найбільше сподобалися (у вигляді схеми, ескізів, етюдів).

 

Мистецький проект (за вибором): «Скульптурні  портрети українських митців», «Скульптурна

Варіант 2. Запропонуйте ескізи монет із зображенням видатних пам’яток української скульптури.

 

Прочитати пар.23

 

Проведіть диспут на тему «Чи замінять новітні арт-практики  —  перформанси й інсталяції  — традиційну картину в мистецтві майбутнього?».

Практикум. Варіант 1. Мистецький проект з комп’ютерною презентацію (за вибором): «Мистецька Шевченкіана»,«Майстри народного живопису», «Український авангард», «Славетні українці у світовому мистецтві».

 

 

 

 

Прочитати пар.25

Прослухати твори М. Лисенко «Заповіт»,  М.Вербицький.«Заповіт»,   К. Стеценко Солоспів «Стояла я і слухала весну» на вірші Лесі Українки,     Я. Степовий Балада «Три шляхи» на вірші Т. Шевченка, М. Леонтович Хорові обробки, пісні П.Майбороди, О. Білаша, В.Івасюка

 

 

 

 

 

Прочитати пар.26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прочитати пар.27

Завдання. Підготуйте і проведіть дискусію або шлеф-моб на тему «Сучасний герой театру і кіно  – хто він?». Оберіть топ-5 акторів-кумирів.

Мистецький проект (за вибором).  «Лесь Курбас  — реформатор українського театру».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Інформаційне середовище»,

зростання учня як людини, яка сприймає і розуміє навколишнє інформаційне середовище, здатна його критично аналізувати, а також діяти в ньому відповідно до своїх цілей і усталеної в суспільстві комунікативної етики

 

 

 

 

 

Наскрізна змістова лінія "Громадянська відповідальність" спрямована на виховання відповідального громадянина своєї держави. Вагомою її складовою є формування в учнів культурної самосвідомості – здатності розуміти роль культури у становленні способу мислення і поведінки людей, шанобливого ставлення до культурних надбань свого народу та толерантного – до митецької спадщини інших народів світу; усвідомлення власної значущості і відповідальності щодо причетності до свого народу. Це здійснюється під час ознайомлення учнів із досягненнями українського мистецтва, зокрема, у контексті світової мистецької спадщини.

Наскрізна змістова лінія "Екологічна безпека та сталий розвиток" націлена на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь. Реалізація цієї змістової лінії може здійснюватися на основі творів мистецтва та художньо-творчої діяльності у процесі виховання в учнів емоційно-ціннісного ставлення до природи; усвідомлення себе частиною світу, в якому все взаємопов’язане; розуміння єдності національно-регіональних цінностей і глобальних людських пріоритетів.

Наскрізна змістова лінія "Здоров'я і безпека" націлена на формування духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і формувати безпечне життєве середовище. Її реалізація засобами мистецтва сприятиме розвитку емоційного інтелекту, гармонізації інтелектуальної та емоційної сфер особистості. Це відбувається у процесі усвідомлення учнями впливу мистецтва на емоційну сферу людини, зокрема, через емоційно-образне пізнання навколишнього світу на основі синтезу різних видів мистецтва; ознайомлення з елементами арттерапії, які сприятимуть збагаченню емоційно-чуттєвої сфери школярів.

 

 

 

 

 

Наскрізна змістова лінія "Підприємливість та фінансова грамотність" націлена на формування проактивної особистості, яка вміє планувати й досягати поставлених цілей, розвиває свої лідерські якості тощо. Вона реалізується у процесі формування в учнів умінь реально визначати свої сильні і слабкі сторони; мотивації учнів до виявлення творчих ініціатив та сприяння їх реалізації, зокрема, через втілення їх у практичній художньо-творчій діяльності (індивідуальній та колективній).

 

 

«Інформаційне середовище»,

зростання учня як людини, яка сприймає і розуміє навколишнє інформаційне середовище, здатна його критично аналізувати, а також діяти в ньому відповідно до своїх цілей і усталеної в суспільстві комунікативної етики

 

Наскрізна змістова лінія "Громадянська відповідальність" спрямована на виховання відповідального громадянина своєї держави. Вагомою її складовою є формування в учнів культурної самосвідомості – здатності розуміти роль культури у становленні способу мислення і поведінки людей, шанобливого ставлення до культурних надбань свого народу та толерантного – до митецької спадщини інших народів світу; усвідомлення власної значущості і відповідальності щодо причетності до свого народу. Це здійснюється під час ознайомлення учнів із досягненнями українського мистецтва, зокрема, у контексті світової мистецької спадщини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень (учениця):

Знаннєвий компонент

знає та розуміє роль мистецтва європейського культурного регіону у світовій культурній спадщині;

орієнтується у визначних мистецьких досягненнях,

здійснених на території європейського культурного регіону;

наводить приклади  визначних творів різних видів мистецтва, художніх явищ, створених у різні часи на теренах європейського культурного регіону;

Діяльнісний компонент

інтерпретує емоційно-образний зміст творів різних видів мистецтва, орієнтується у засобах певного виду мистецтва, визначає пріоритетні образи мистецтва європейського культурного регіону;

характеризує художню складову медіаконтенту;

виявляє ініціативу щодо виконання творчих завдань у різних видах мистецької діяльності (зокрема, з використанням цифрових технологій);

використовує набутий мистецький досвід у життєдіяльності;

Ціннісний компонент

висловлює власні враження, почуття, отримані під час сприймання та творення мистецтва;

виявляє особистісно-ціннісне ставлення до художньо-образного змісту твору;

 усвідомлює необхідність збереження мистецької спадщини

 

 

Компетентності:

Уміння вчитися впродовж життя: формування  уміння  мотивувати свої дії , аргументувати свою думку, здобувати, опрацьовувати мистецьку інформацію; уміння конкретизувати набуті знання, формування навиків самоконтролю та взаємоконтролю, уміння здійснювати самооцінювання результатів власної діяльності, рефлексію.

 

Математична: уміння перетворювати інформацію з однієї форми в іншу.

Інформаційно-цифрова: уміння використовувати сучасні цифрові технології,  інтернет-ресурси для отримання нових знань, пізнання та творення мистецтва.

Основні компетентності в природничих науках та технологіях: уміння проводити пошукову діяльність, словесно формулювати результати досліджень, використовувати технічні засоби для втілення художніх ідей.

Спілкування державною, іноземною мовами :уміння сприймати, розуміти інформацію державною мовою; сприймати твори мистецтва інших країн та їх інтерпретувати, з урахуванням знань про культуру цих країн; уміння тлумачити поняття, використовувати спеціальну мистецьку термінологію, висловлювати думки, почуття, погляди, вступати в діалог (дискусію); збагачувати словниковий запас,

Предметна мистецька компетентність: захопити учнів мистецтвом різних регіонів світу, виявити найхарактерніші ознаки мистецтва кожного регіону, знайти емоційний відгук; формування розуміння полікультурності сучасного світу, виявлення поваги і толерантного ставлення до культурного розмаїття,  усвідомлення необхідності збереження культурно-мистецького  надбання людства; формування уміння встановлювати закономірності, виявляти власні художні інтереси, давати естетичну оцінку художнім творам, наводити приклади,  робити висновки, узагальнювати, систематизувати мистецькі знання; формування креативності, ціннісних орієнтацій щодо мистецтва та мистецької діяльності.

 

Учень (учениця):

Знаннєвий компонент

знає та розуміє внесок українського мистецтва у скарбницю світової культурної спадщини;

називає найхарактерніші здобутки – «візитівки» українського мистецтва у світі; видатних представників українського мистецтва (зокрема, української діаспори);

наводить приклади визначних творів різних видів мистецтва, художніх явищ, створених у різні часи в українському мистецтві;

Діяльнісний компонент

інтерпретує художньо-образний зміст творів різних видів українського мистецтва;

наводить приклади впливу інформаційного простору на формування естетичного смаку;

аналізує на естетичних засадах медіаконтент;

характеризує національну специфіку українського мистецтва;

виявляє ініціативу щодо виконання творчих завдань у різних видах мистецької діяльності (індивідуально та в команді);

застосовує набутий мистецький досвід для творчої самореалізації (зокрема, естетизації довкілля);

Ціннісний компонент

оцінює значущість українського мистецтва (народного і професійного) у розвитку національної та світової культури, у власному житті;

виявляє ціннісне ставлення до творів українського мистецтва – професійного та народного;

пропагує національну культурно-мистецьку спадщину;

визначає  власні емоції від сприйняття мистецтва регіону; ідентифікує, характеризує їх вплив;

використовує мистецтво для отримання задоволення;

усвідомлює необхідність збереження національної та світової мистецької спадщини.

 

пропагування національної культури через власну художньо-творчу діяльність; виявлення поваги і толерантного ставлення до культурного розмаїття світу; усвідомлення потреби збереження художнього надбання людства (компетентність обізнаності та самовираження у сфері культури);

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень (учениця):

Знаннєвий компонент

знає та розуміє внесок українського мистецтва у скарбницю світової культурної спадщини;

називає найхарактерніші здобутки – «візитівки» українського мистецтва у світі; видатних представників українського мистецтва (зокрема, української діаспори);

наводить приклади визначних творів різних видів мистецтва, художніх явищ, створених у різні часи в українському мистецтві;

Діяльнісний компонент

 

інтерпретує художньо-образний зміст творів різних видів українського мистецтва;

наводить приклади впливу інформаційного простору на формування естетичного смаку;

аналізує на естетичних засадах медіаконтент;

характеризує національну специфіку українського мистецтва;

виявляє ініціативу щодо виконання творчих завдань у різних видах мистецької діяльності (індивідуально та в команді);

застосовує набутий мистецький досвід для творчої самореалізації (зокрема, естетизації довкілля);

Ціннісний компонент

оцінює значущість українського мистецтва (народного і професійного) у розвитку національної та світової культури, у власному житті;

виявляє ціннісне ставлення до творів українського мистецтва – професійного та народного;

пропагує національну культурно-мистецьку спадщину;

визначає  власні емоції від сприйняття мистецтва регіону; ідентифікує, характеризує їх вплив;

використовує мистецтво для отримання задоволення;

усвідомлює необхідність збереження національної та світової мистецької спадщини

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Степанюк Любовь
    Дякую за таку подачу планування саме до підручника Гайдамаки, так як більшість працює за підручником Масол Л.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Планування
Додано
25 жовтня 2021
Переглядів
1101
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку