Мистецтво 6 клас
до підручника Кондратова Л. Г., Федун С. І., Чорний О. В.
(35 годин)
Модельна навчальна програма «Мистецтво. 5-6 класи» (інтегрований курс)для закладів загальної середньої(автор Кондратова Л. Г «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
№ з/п |
Дата
|
Тема уроку |
Мистецька діяльність |
Тема ІI. СТОРІНКАМИ МИСТЕЦТВА ЗАРУБІЖЖЯ |
|||
33 |
|
СКАРБНИЦЯ ЗАРУБІЖНОГО МИСТЕЦТВА |
Розучуємо пісню «Зима» (слова і музика Л. Горової). |
34 |
|
СКАРБНИЦЯ ЗАРУБІЖНОГО МИСТЕЦТВА. Анімалістичний жанр |
Колективна робота «Пінгвіни Мадагаскару». |
35 |
|
МИСТЕЦЬКІ ОБРІЇ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ. Романс. |
Виконуємо пісню «Зима» (слова і музика Л. Горової). |
36 |
|
МИСТЕЦЬКІ ОБРІЇ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ. Пейзаж. Повітряна перспектива. |
Зимовий пейзаж. Техніка виконання — пастель. |
37 |
|
ВОКАЛЬНЕ І ПЕЙЗАЖНЕ МИСТЕЦТВО. Вокальна музика всесвітньовідомих композиторів ХІХ століття Ф. Шуберта і Р. Шумана. |
Розучуємо пісню «Сніг» (слова і музика Д. Пташинської). |
38 |
|
ВОКАЛЬНЕ І ПЕЙЗАЖНЕ МИСТЕЦТВО. Пейзажний живопис німецьких майстрів.
|
міський пейзаж за зразком або за власним задумом. Техніка виконання — акварель.
|
39 |
|
СВІТ У ЗВУКАХ І БАРВАХ. Шансон. |
Виконання пісні «Сніг» (слова і музика Д. Пташинської).
|
40 |
|
СВІТ У ЗВУКАХ І БАРВАХ. Образотворче мистецтво Франції. |
«Малюємо Ейфелеву вежу». |
41 |
|
МИСТЕЦТВО КРАЇН БАЛТІЇ. Балтійське свято пісні й танцю. Ораторія. |
Розучуємо пісню «Співаєм я, і ти, і Україна» (слова і музика З. Красуляк). |
42 |
|
МИСТЕЦТВО КРАЇН БАЛТІЇ. Портрет. |
Автопортрет у техніці акварельного чи гуашевого живопису або засобами художньої графіки (за вибором). |
43 |
|
НІМЕЦЬКО-АВСТРІЙСЬКА МИСТЕЦЬКА ПОДОРОЖ. Меса. Хорал. Реквієм. |
Виконуємо пісню «Співаєм я, і ти, і Україна» (слова і музика З. Красуляк). |
44 |
|
НІМЕЦЬКО-АВСТРІЙСЬКА МИСТЕЦЬКА ПОДОРОЖ. Вітраж. Стріт-арт. Інтуїтивний живопис. |
Створення портрету у стилі поп-арт на основі фотографії. |
45 |
|
МИСТЕЦТВО СКЕРЦО ТА ШАРЖУ. Мистецька подорож до Польщі.. |
Розучування. «Весняня пісня» (слова Кр. Овербека, переклад М. Познанської; музика В. А. Моцарта). |
46 |
|
МИСТЕЦТВО СКЕРЦО ТА ШАРЖУ. Карикатура. Шарж. Мем. |
Портрет друга/подруги у жанрі шаржу. |
47 |
|
ВІД НОКТЮРНУ, РОНДО ДО НАТЮРМОРТУ. Ноктюрн. Рондо. |
Виконуємо «Весняну пісню» (слова Кр. Овербека, переклад М. Познанської; музика В. А. Моцарта). |
48 |
|
ВІД НОКТЮРНУ, РОНДО ДО НАТЮРМОРТУ. Навчальний натюрморт. |
Ліричний натюрморт із весняним букетом. Техніка виконання — акварель. |
49 |
|
МИСТЕЦЬКІ ШЕДЕВРИ. Каприс. Віртуоз. Імпровізація. |
Розучуємо пісню «Музика» (слова І. Боровик, музика Ю. Рожкова). |
50 |
|
МИСТЕЦЬКІ ШЕДЕВРИ. Графічний дизайн. Світлотінь. |
Створи графічний натюрморт із трьох предметів (глечик, яблуко,груша) з натури. |
51 |
|
СЛАВЕТНІ ІМЕНА В МУЗИЧНОМУ МИСТЕЦТВІ. |
Виконуємо пісню «Музика» (cлова І. Боровик, музика Ю. Рожкова). |
52 |
|
СЛАВЕТНІ ІМЕНА В ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВІ. |
Створення декоративно-сюжетну композицію в стилі М. Примаченко. |
53 |
|
ГЕРОЇЧНІ МОТИВИ В МУЗИЧНОМУ МИСТЕЦТВІ. Симфонія. |
Розучуємо «Козацьку пісню» (слова і музика А. Мігай). |
54 |
|
ГЕРОЇЧНІ МОТИВИ В ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВІ. Історичні та батальні жанри. |
Створи образ воїна-захисника України за зразком або власним задумом. Техніка виконання — гуаш або акварель. |
55 |
|
МІФОЛОГІЧНІ ТА РЕЛІГІЙНІ ОБРАЗИ В МУЗИЧНОМУ МИСТЕЦТВІ. |
Виконуємо «Козацьку пісню» (слова і музика А. Мігай). |
56 |
|
МІФОЛОГІЧНІ ТА РЕЛІГІЙНІ ОБРАЗИ В ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВІ. |
Створи образ великоднього янгола як ілюстрацію до свята. |
57 |
|
ТАНЦЮВАЛЬНІ РИТМИ. ВАЛЬС. БОЛЕРО. ПОЛЬКА. |
Розучуємо пісню «Вір у дива» (слова і музика Н. Май). |
58 |
|
ТАНЦЮВАЛЬНІ РИТМИ В ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВІ. |
Створи силуетне зображення пари, що виконує танець, за зразком або за уявою. |
59 |
|
ТЕАТРАЛЬНІ ЗУСТРІЧІ. ОПЕРЕТА. |
Виконуємо пісню «Вір у дива» (слова і музика Н. Май).
|
60 |
|
ТЕАТРАЛЬНІ ЗУСТРІЧІ. Театрально-декораційне мистецтво, сценографія. |
Створи театральну декорацію для настільного театру ляльок. |
61 |
|
ТЕАТР ЛЯЛЬОК. |
Розучуємо пісню «Ми — твоє майбутнє» (слова і музика Н. Май). |
62 |
|
ТЕАТР ЛЯЛЬОК. Види театральних ляльок |
Ллялька-маріонетка з паперу. |
63 |
|
ЖАНРИ МУЛЬТИПЛІКАЦІЇ. АНІМЕ. |
Виконуємо пісню «Ми — твоє майбутнє» (слова і музика Н. Май). |
64 |
|
ЖАНРИ МУЛЬТИПЛІКАЦІЇ. ГЕРОЇ АНІМЕ. |
портрет героїні аніме.
|
65 |
|
ЖАНРИ КІНОМИСТЕЦТВА. КІНОЖАНР. ЖАНРОВІ ГРУПИ КІНО. |
Розучуємо пісню «Літо-літечко» (слова і музика І.Танчака). |
66 |
|
ЖАНРИ КІНОМИСТЕЦТВА. ДЕКОРАЦІЯ. КІНОАФІША. |
Створи ескіз костюма для героя або героїні улю- бленого фільму. |
67 |
|
НОВІТНІ ЖАНРИ В МИСТЕЦТВІ. РОК-ОПЕРА. ЕЛЕКТРОННА МУЗИКА. |
Виконуємо пісню «Літо-літечко» (слова і музика І. Танчака). |
68 |
|
НОВІТНІ ЖАНРИ В МИСТЕЦТВІ. ІНСТАЛЯЦІЯ. |
Створи композицію «Літо-літечко», зобразивши квіти у змішаній техніці: акварельний живопис «по-вологому» і воскові кольорові олівці. |
69 |
|
ЗУСТРІЧІ МИСТЕЦТВ. подорож шляхами зарубіжного мистецтва. Узагальнюючий урок. |
Виконання вивчених пісень. |
70 |
|
ЗУСТРІЧІ МИСТЕЦТВ. УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК. |
ВЕРНІСАЖ РОБІТ. |