КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ «МИСТЕЦТВО» НА ІІ СЕМЕСТР 2 КЛАС
(відповідно до «Мистецтво : підручник інтегрованого курсу для 2 класу закладів загальної середньої освіти / Л.Г.Кондратова.— Тернопіль : Навчальна книга – Богдан. — 2019. — 152 с. : іл). Відповідно до Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко(рекомендовано Міністерством освіти і науки України)
№ № |
№ кор |
Дата |
Дата кор |
Зміст уроків з музичного мистецтва |
№ |
№ кор |
Дата |
Дата кор |
Зміст уроків з образотворчого мистецтва |
|
ТЕМА 3. ЗУСТРІЧ З МИТЦЯМИ |
||||||||||
31 |
|
|
|
Тема 16. Зустріч з театром |
32 |
|
|
|
Тема 16. Зустріч з театром |
|
|
|
|
|
П: Театр, його різновиди. Опера і балет. Мюзикл. Щедрівка. Обряд щедрування в Україні. Правила поведінки в театрі. СММ:Н.Май. Хор Козенят із новорічно-го дитячого мюзиклу «Вовк та семеро Козенят» (на новий лад) СОМ:Є.Миронова. «Щедрий вечір» Схема «Види мистецтва». ХТД: Відтворити ритм пісні «За селом веселим, на лану широкім» на одному з ударних інструментів. |
|
|
|
|
П:Архітектура. Архітектор, особливості професії. Основні конструктивні елементи будинків. СОМ:Львівський оперний театр; Київський театр ляльок; ХТД:Створення об’ємної аплікації «Будівля лялькового театру» (кольоровий папір) |
|
33 |
|
|
|
Тема 17. Подорож містом |
34 |
|
|
|
Тема 17. Подорож містом |
|
|
|
|
|
П: Образи природи в музиці. Пісні народні та створені авторами СММ:М.Лисенко. «Пісня Лисички» із опери «Коза-Дереза» СОМ: афіша вистави у музичному театрі; сцена з опери «Коза-Дереза» ХТД:Сл. і муз. І. Танчака. «Веселі нотки» Придумати танок під звучання пісні. |
|
|
|
|
П: Пейзаж та його різновиди. Метод загородження у пейзажах. Передній, середній і задній плани у живописі. СОМ:О. Кішкурно. «Харків. Полтавський шлях»; Д. Саражин. «Пейзаж»; Ю. Золотар. «Львів»; К.Могилевський. «Старий Київ» ХТД: Малювання міського пейзажу (акварельні фарби) |
|
35 |
|
|
|
Тема. 18. Зимова казка |
36 |
|
|
|
Тема 18. Зимова казка |
|
|
|
|
|
П: Балети на основі казок. Особливості професії артиста/артистки балету. СММ: П.Чайковський. «Танець малень-ких лебедів» і «Неаполітанський танець» із балету «Лебедине озеро» ГРА«Звірята-співаки» |
|
|
|
|
П: Декор, його види та особливості. СОМ: види декору; кований декор. ХТД: Виготовлення витинанки для вікна |
|
№ № |
№ кор |
Дата |
Дата кор |
Зміст уроків з музичного мистецтва |
№ |
№ кор |
Дата |
Дата кор |
Зміст уроків з образотворчого мистецтва |
|
37 |
|
|
|
Тема 19. У світі кіно |
38 |
|
|
|
Тема 19. У світі кіно
|
|
|
|
|
|
П: Кіно як синтетичний вид мистецтва. Музика в кіно, її роль у розкритті худож-нього змісту твору кіномистецтва. Історія «Щедрика» СММ:Унп. «Щедрик» (в обр.М.Леонто- вича); Сл. і муз.В.Лисенка «Ой же ж ти, зима» ХТД: Створити таночок до пісні «Ой же ж ти, зима»
|
|
|
|
|
П:Скульптура як вид образотворчого мистецтва. Її види. Матеріали для виготовлення скульптур. СОМ: крижані скульптури з виставки у бельгійському місті Льєж; скульптури різних видів ХТД:Ліплення з пластиліну круглої скульптури «Сніговичок» |
|
39 |
|
|
|
Тема 20. Улюблені іграшки |
40 |
|
|
|
Тема 20. Улюблені іграшки
|
|
|
|
|
|
П: Анімація в кінематографі, її види. Роль музики в мультфільмах. Іграшки – головні герої мультфільмів. СММ: Сл. і муз. В.Лисенка. «Ой же ж ти, зима» СКМ: Уривок із м/ф «Лікар Плюшева» (реж. Н. Вірген, М. Єстрада) ХТД: Створити музичний супровід до пісні «Ой же ж ти, зима».
|
|
|
|
|
П:Особливості круглої та рельєфної скульптури. Статика і динаміка у скульптурі. Дрібна пластика СОМ:Різні скульптури ХТД: Ліплення з пластиліну героя мультфільму ДинозаврикаАрло |
|
41 |
|
|
|
Тема 21. Пластилінові фантазії |
42 |
|
|
|
Тема 21. Пластилінові фантазії
|
|
|
|
|
|
П:Пластилінова анімація, її особливості й технологія створення СММ: Саундтреки з мультсеріалу «Моя країна - Україна» ХТД: Сл.і муз. О. Харченка. «Лісовий гопачок» (розучування)
|
|
|
|
|
П:Анімалістичний жанр в живописі, скульптурі, графіці. СКМ:мульфільм«Жар-птиця» (реж. Ц. Оршанський) ХТД: Створення пластилінової аплікації «Жар-птиця»
|
|
№ № |
№ кор |
Дата |
Дата кор |
Зміст уроків з музичного мистецтва |
№ |
№ кор |
Дата |
Дата кор |
Зміст уроків з образотворчого мистецтва |
|
43 |
|
|
|
Тема 22. В гостях у казки |
44 |
|
|
|
Тема 22. В гостях у казки
|
|
|
|
|
|
П: Мультфільми, в яких живуть казки.Графічна анімація, її особливості й технологія створення. Професії у мультиплікації СКМ:відеоурок«Як робити прості мультики» (автор – Ю. Журавель). Мультсеріал «Фіксики». Серія «Мультик» (реж. В. Бедошвілі). ХТД: Під музичний супровід заспівати пісню про лисичку, яка вміє грати на скрипочці. |
|
|
|
|
П: Графіка як вид образотворчого мистецтва. Матеріали й інструменти художника-графіка. Ахроматичні та хроматичні кольори. СОМ: О. Вікен до книжки «Білка та Їжак».Схема«Види графіки» ХТД: Малювання ілюстрації до казки«Колобок»(фарби) |
|
45 |
|
|
|
Тема 23. Весна прийшла |
46 |
|
|
|
Тема 23. Весна прийшла
|
|
|
|
|
|
П: Звуки весняної природи. Вальс. СММ: Ю. Жиро. «Під небом Парижа» (акордеон); Сл. Д. Непомнящої (переклад І. Гурської), муз. В. Шаїнського. «До єдиної мами на світі» із м/ф «Мама для мамонтенятка» ХТД: Попрактикуватися диригувати під мелодію Ю. Жиро. |
|
|
|
|
П: Весняні квіти у художніх творах СКМВідеоролик:«Весняні квіти» під мелодію П. де Сенневіля ХТД:Малювання весняної квітки (кольорові олівці) |
|
47 |
|
|
|
Тема 24. Портрет |
48 |
|
|
|
Тема 24.Портрет
|
|
|
|
|
|
П: Портрет як жанр образотворчого мистецтва, його особливості. Музичний портрет. Портрети людей і тварин у музиці. СММ: Д. Кабалевський «Три подружки» ХТД: Поспівка «Не хочу навчатись» |
|
|
|
|
П: Портрет, його види та характерні особливості. Художник-портретист. Автопортрет. СОМ: В. Слободський«Дитячій портрет»;І.Басалига. «Портрет»; Н.Третьякова. «Портрет»; В.Радіонова. «Портрет маленького хлопчика»; ХТД: Малюванняавтопортрету (фарби, олівці) |
|
№ № |
№ кор |
Дата |
Дата кор |
Зміст уроків з музичного мистецтва |
№ |
№ кор |
Дата |
Дата кор |
Зміст уроків з образотворчого мистецтва |
|
49 |
|
|
|
Тема 25.Весняні пригоди |
50 |
|
|
|
Тема 25.Весняні пригоди |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок. Творчо – конкурсні завдання |
|
|
|
|
Підсумковий урок. Творчо – конкурсні завдання |
|
Тема 4. Сторінками народного мистецтва |
||||||||||
51 |
|
|
|
Тема 26. Народні свята |
52 |
|
|
|
Тема 26. Народні свята
|
|
|
|
|
|
П: Весняні традиції українського народу. Веснянки, їх зміст, характер, настрій, особливості будови, виконання. Сопілка. СММ:Укр. нар. пісня «Прийшла весна»(у виконанні Н. Матвієнко). ХТД:Сл. К. Перелісної, муз. Н. Шевченко. «Веснянка» (розучування) |
|
|
|
|
П: Декоративне мистецтво. Писанкарство, символіка кольорів та орнаментів, регіональні особливості. Матеріали й інструменти писанкарів. Гратографія, технологія виконання. СОМ: Л.Ткаченко«Писанки»; Л.Іваницька. Гобелен «Мирний день» ХТД:Створення писанки в техніці гратографія |
|
53 |
|
|
|
Тема 27. Народні ігри та іграшки |
54 |
|
|
|
Тема 27. Народні ігри та іграшки
|
|
|
|
|
|
П: Українські народні музичні ігри, особливості їх відтворення. Українські музичні іграшки. Коломийка, її особливості. СММ: Укр.нар.гра «Ой на горі мак» ХТД: Створити музичний супровід до народної гри «Ой на горі мак». |
|
|
|
|
П: Українські народні іграшки, матеріали для їх виготовлення,Сим-воліка. Ляльки-мотанки, символізм, особливості та традиції створення. СОМ: Г.Резніченко. «Ляльки-мотан-ки», В. Васильєва. «Ляльки-мотанки» ХТД:Виготовлення ляльки-мотанки |
|
55 |
|
|
|
Тема 28. Народна композиція |
56 |
|
|
|
Тема 28. Народна композиція
|
|
|
|
|
|
П: Гопак, його музичні та хореографічні особливості. Народні композиції в авторських обробках у професійній музиці. СММ: Слова і музика А. Житкевича. «Чобітки мої червоні» ХТД: Виконання таночка під пісню «Чобітки мої червоні» |
|
|
|
|
П: Декоративна композиція в оздобленні предметів, що оточують людину. Стилізація. Петриківський розпис, його основні елементи СОМ:Н. Малярчук. «Петриківськийрозпис»; В. Панко «Петриківськийрозпис» ХТД:Створення композиції у техніці петриківського розпису з калиною |
|
№ № |
№ кор |
Дата |
Дата кор |
Зміст уроків з музичного мистецтва |
№ |
№ кор |
Дата |
Дата кор |
Зміст уроків з образотворчого мистецтва |
|
57 |
|
|
|
Тема 29. Народні ритми |
58 |
|
|
|
Тема 29. Народні ритми
|
|
|
|
|
|
П: Хореографія. Танці різних народів світу. Полька. Аркан. Їх музичні та хореографічні особливості. Роль ритму у танцях. СКМ: Відеозапис гуцульського народного танцю «Аркан». ХТД: Створити музичний супровід до «Калинової пісні». |
|
|
|
|
П:Орнамент, його види, особливості, приклади застосування. Ритм у вишитих орнаментах. Кольори в українській вишивці та їхня символіка. Регіональні особливості вишитих візерунків СОМ: Ю. Василишена. «Вишиті рушники» ХТД: Створення орнаменту для вишиванки( папір у клітинку, червоний та чорний олівці) |
|
59 |
|
|
|
Тема 30. У ритмі свята |
60 |
|
|
|
Тема 30. У ритмі свята
|
|
|
|
|
|
П:Музика для свят. Українські народні музичні інструменти. Музичний ансамбль, його назви залежно від кількості виконавців.Гаївки. СММ:Сл. В. Кленца, муз. М. Ведмедері. «Наша мова» ХТД: Гра «Танцюємо разом» |
|
|
|
|
П: Оздоблення української оселі. Настінний розпис, традиції та елементи. СОМ: М.Тимченко «Птах»; Н.Шитацбка. «Птахи в квітах»; ХТД: створення малюнка длярозмальовування дерев’яної дощечки(фарби) |
|
61 |
|
|
|
Тема 31 Від народного до сучасного |
62 |
|
|
|
Тема 31 Від народного до сучасного
|
|
|
|
|
|
П: Розмаїття український народних пісень. Музичний фольклор. Дитячий фольклор, його види. СКМ: Відеозаписуривку з концерту Українського академічного фольклорно-етнографічного ансамблю «Калина» ХТД:Слова В. Кленца, музика М. Ведмедері. «Наша мова» (повторення) |
|
|
|
|
П: Український народний костюм, його елементи, традиції, регіональні особливості.Використання елементів українського національного костюмаСКМ:Відеоролик«Український народний костюм» ХТД:Виготовлення елементів українського національного костюма (кольоровий папір)
|
|
№ № |
№ кор |
Дата |
Дата кор |
Зміст уроків з музичного мистецтва |
№ |
№ кор |
Дата |
Дата кор |
Зміст уроків з образотворчого мистецтва |
|
63 |
|
|
|
Тема 32 Подорож рідним краєм |
64 |
|
|
|
Тема 32 Подорож рідним краєм
|
|
|
|
|
|
П: Оркестр, його різновиди. Концерт як жанр музичного мистецтва. СММ:Укр. нар. пісня «Ой лопнув обруч» (у виконанні Б. Гмирі) ХТД:Придумати мелодію і виконати поспівку «Мій рідний край». |
|
|
|
|
П: Кольори рідного краю. Регіональні особливості візуальних видів мистецтва України. СММ:О.Павленко«Рукав Дунаю»; А.Куцаченко«Степ цвіте»; О.Васянович. «Стежка до моря»; І.Петрів «Вид на гору Смотрич» ХТД: Розмальовування шаблону авта (кольорові олівці)
|
|
65 |
|
|
|
Тема 33 Літо зустрічаємо |
66 |
|
|
|
Тема 33 Літо зустрічаємо
|
|
|
|
|
|
Творчо – конкурсні завдання
|
|
|
|
|
Творчо – конкурсні завдання
|
|
67 |
|
|
|
Тема 34. Повторення вивченого |
68 |
|
|
|
Тема 34. Повторення вивченого
|
|
|
|
|
|
Виконання пісень, музична вікторина |
|
|
|
|
Мистецький вернісаж
|
|
69 |
|
|
|
Тема 35. Резервний урок |
70 |
|
|
|
Тема 35. Резервний урок
|
|