21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

Урок мистецтва в 2 класі « Урожайне свято. Рвана аплікація. Створення натюрморту.»

Про матеріал
Продовжити знайомство з різними жанрами образотворчого мистецтва. Розвивати вміння визначати контрасти та предмети попереднього й далекого планів. Навчити виконувати роботу в техніці рваної аплікації. Виховувати естетичне ставлення до дійсності та емоційно-ціннісне ставлення до мистецтва.
Перегляд файлу

Управління освіти Соледарської міської ради Донецької області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка

уроку з мистецтва  в 2 класі 

« Урожайне свято. Рвана аплікація.

Створення натюрморту.»

 

 

 

 

 

 

Підготувала:                                         

Крекотень Олена Пантеліївна         

учитель Соледарської загально-     

освітньої школи І-ІІІ ступенів № 13

з поглибленим вивченням               

 англійської мови                               

 

        

2020 рік                 

 

Тема.  Урожайне свято. Рвана аплікація. Створення натюрморту.

Мета. Продовжити знайомство з різними жанрами образотворчого мистецтва. Розвивати вміння визначати контрасти та предмети попереднього й далекого планів. Навчити виконувати роботу в техніці рваної аплікації. Виховувати естетичне ставлення до дійсності та емоційно-ціннісне ставлення до мистецтва.

 Очікувані результати:

  • учні повторюють поняття про натюрморт та композицію;
  • відтворюють навички роботи в техніці рваної аплікації;
  • презентують свою роботу;
  • виявляють своє ставлення до творів художнього мистецтва;
  • продовжують роботу в групах;
  • дотримуються охайності та правил техніки безпеки.

 

Хід уроку

 

І. Мотивація навчальної діяльності

    1. Відгадування загадок

  • Прохолодно. Жовкне листя

    Горобина у намисті.

    Птах у вирій відлітає

    В яку пору це буває?

               (Восени)

 

  • В жовте лист пофарбувала,

          Урожай з полів зібрала.

          Золотила вербам коси

          Чарівна цариця - ….

                       (Осінь)

 

2. Вправа «Мікрофон»

  • чому осінь названо чарівною царицею?

 

 ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

 

ІІІ. Основна частина.

   1. Актуалізація опорних знань:

  • повторення жанрів образотворчого мистецтва, розпізнавання їх на світлинах, с.40 (підручника);
  • називання предметів переднього та далекого планів.

      Визначення контрастів, присутніх на зображеннях.

 2. Обговорення репродукції картини Ю. Перепілкіної «Український натюрморт».

Учитель пропонує учням уважно розглянути репродукцію картини і відповісти на питання:

  • Що зображено на картині?
  • Чому вона має таку назву?
  • Які емоції вона у вас викливає?

    3. Гра « Овочі та фрукти».

 Учитель роздає картки із зображенням овочів та фруктів. І на підставі результатів цієї гри учні об`єднуються у групи.

4. Поетапне виконання робіт:

  • учні отримують аркуші паперу і обмірковують поєднання та розташування овочів та фруктів для створення натюрморту;
  • учитель пропонує обрати колір паперу для створення композиції, звертає увагу на кольорову гамму, що відповідає кольору обраних дітьми овочів та фруктів;
  •  оформлення композиції шляхом наклеювання частинок рваного паперу;
  • учитель пояснює, що частинки рваного паперу повинні бути невеличкими і відповідати формі деталей композиції. За потреби діти користуються зразком виконаної роботи;
  • дотримання правил з техніки безпеки при користуванні клеєм та охайність при виконанні робіт.

        5. Презентація робіт.

 

ІV. Рефлексія.

       Робота з підручником, с.42 :

  • учитель пропонує розглянути зображення художника і відшукати допущені ним помилки. Учні відшукують ці помилки і обгрунтовують свої відповіді;
  • на малюнку є не тільки овочі та фрукти, а й ягоди;
  • не всі зображені предмети відповідають розміру у співвідношенні один до одного.

 

  Використана література.

1. Державний стандарт початкової освіти (МОН України)

2. Масол Л., Гайдамака О., Бєлкіна Е., Калініченко О, Руденко І.

Методика навчання мистецтва у початковій школі: посібник вчителів Харків:Веста:Видавництво «Ранок», 2006.

3. Масол Л. Мистецтво. Навчання і виховання учнів 2 класу: метод. посібник для вчителів. Київ: «Початкова школа 2003».

4. Рубля Т., Мед І., Щеглова Т. Мистецтво. Підручник інтегрованого курсу для 2 класу закладів загальної середньої освіти. Харків: «Ранок», 2019.

 

 

 

 

docx
Додано
10 березня 2020
Переглядів
473
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку