Програма:
Навчальна програма з основ здоров’я для 5 – 9 класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Календарно-тематичне планування «Основи здоров’я 5 клас»
(1 година на тиждень, 35 – на рік, 4 години –резервний час)
Програма:
Навчальна програма з основ здоров’я для 5 – 9 класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
№ |
ТЕМА |
Дата |
|
|
|
Примітка |
|
Розділ 1. Здоров’я людини |
|||||
|
Принципи здорового способу життя. |
|
|
|
|
|
|
Принципи безпечної життєдіяльності. |
|
|
|
|
|
|
Ти – пішохід. |
|
|
|
|
|
|
Зупинка – місце підвищеної небезпеки. |
|
|
|
|
|
|
Ти – пасажир громадського транспорту. Засоби безпеки у транспорті |
|
|
|
|
|
|
Узагальнення з теми «Здоров’я людини.» |
|
|
|
|
|
|
Розділ 2. Психічна і духовна складові здоров’я |
|
||||
|
Кожен має талант. |
|
|
|
|
|
|
Планування часу. |
|
|
|
|
|
|
Домашні завдання. Як стати відмінником. |
|
|
|
|
|
|
Ти - особливий. Ми - особливі. Про почуття і співчуття. |
|
|
|
|
|
|
Узагальнення з теми «Психічна і духовна складові здоров’я» |
|
|
|
|
|
|
Розділ 3. Фізична складова здоров’я |
|
|
|||
|
Хочеш бути здоровим – рухайся! |
|
|
|
|
|
|
Хочеш бути здоровим – загартовуйся! |
|
|
|
|
|
|
Хочеш бути здоровим – відпочивай! |
|
|
|
|
|
|
Профілактика «шкільних хвороб». |
|
|
|
|
|
|
Узагальнення з теми «Фізична складова здоров’я» |
|
|
|
|
|
|
Повторення «Здоров’я людини» |
|
|
|
|
|
|
Повторення «Психічна і духовна складові здоров’я» |
|
|
|
|
|
|
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я. Тема 1. Соціальне благополуччя |
|||||
|
||||||
|
Правила людських стосунків. |
|
|
|
|
|
|
Що сприяє порозумінню між людьми. |
|
|
|
|
|
|
Упевнена поведінка. |
|
|
|
|
|
|
Спілкування з дорослими. |
|
|
|
|
|
|
Спілкування з однолітками. |
|
|
|
|
|
|
Соціальна небезпека інфекційних захворювань. |
|
|
|
|
|
|
Узагальнення з теми «Соціальна складова здоров’я» |
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Безпека в побуті і навколишньому середовищі Пожежна безпека. |
|||||
|
«Трикутник вогню». |
|
|
|
|
|
|
Пожежна тривога. |
|
|
|
|
|
|
Сам удома. |
|
|
|
|
|
|
Сам надворі. |
|
|
|
|
|
|
У небезпечних місцях. |
|
|
|
|
|
|
Земля – наш спільний дім. |
|
|
|
|
|
|
Стихійні лиха. |
|
|
|
|
|
|
Відпочинок на природі. |
|
|
|
|
|
|
Узагальнення з теми «Безпека в побуті і навколишньому середовищі» |
|
|
|
|
|
|
Повторення теми «Соціальний добробут Безпека на дорозі». |
|
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування «Основи здоров’я 6 клас»
(1 година на тиждень, 35 – на рік, 4 години – резервний час)
Програма:
Навчальна програма з основ здоров’я для 5 – 9 класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
№ |
ТЕМА |
Дата |
|
|
Примітка |
Розділ 1. Здоров’я людини |
|||||
|
Життя і здоров’я людини |
|
|
|
|
|
Досліджуємо ризики і небезпеки |
|
|
|
|
|
Світ навколо тебе |
|
|
|
|
|
Природа і здоров’я |
|
|
|
|
|
Здоров’я і технічний прогрес |
|
|
|
|
|
Узагальнення з розділу «Здоров’я людини.» |
|
|
|
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я |
|
|
|||
|
Продукти харчування і здоров’я |
|
|
|
|
|
Харчовий раціон |
|
|
|
|
|
Проблеми неправильного харчування |
|
|
|
|
|
Особиста гігієна |
|
|
|
|
|
Узагальнення з розділу «Фізична складова здоров’я» |
|
|
|
|
Розділ 3. Психічна і духовна складові здоров’я |
|||||
|
Розвиток підлітка. Звички і здоров’я |
|
|
|
|
|
Самооцінка і здоров’я людини |
|
|
|
|
|
Вчимося приймати рішення. Як розпізнати рекламні хитрощі |
|
|
|
|
|
Правда про тютюн, алкоголь і наркотики |
|
|
|
|
|
Як протидіяти тиску однолітків. Як зробити внесок у боротьбу з ВІЛ/СНІДом
|
|
|
|
|
|
Узагальнення з розділу «Психічна і духовна складові здоров’я» |
|
|
|
|
|
|||||
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я Тема 1. Соціальне благополуччя |
|||||
|
Спілкування і здоров’я |
|
|
|
|
|
Стилі спілкування |
|
|
|
|
|
Навички спілкування |
|
|
|
|
|
Стосунки і здоров’я |
|
|
|
|
|
Види і наслідки конфліктів |
|
|
|
|
|
Як владнати конфлікт |
|
|
|
|
|
Підліткові компанії |
|
|
|
|
|
Узагальнення з теми «Соціальна складова здоров’я» |
|
|
|
|
Тема 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі |
|||||
|
Безпека твого дому |
|
|
|
|
|
Пожежна безпека твоєї оселі |
|
|
|
|
|
Як поводитися під час пожежі |
|
|
|
|
|
Підприємства у твоєму населеному пункті |
|
|
|
|
|
Ти велосипедист |
|
|
|
|
|
Безпека руху велосипедиста |
|
|
|
|
|
До кого звертатись по допомогу |
|
|
|
|
|
Як допомогти потерпілому |
|
|
|
|
|
Узагальнення з теми «Безпека в побуті й навколишньому середовищі» |
|
|
|
|
|
Повторення теми «Здоров’я людини. Фізична складова здоров’я» |
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування «Основи здоров’я 7 клас»
(1 година на тиждень, 35 годин на рік, 4 години – резервний час)
Програма:
Навчальна програма з основ здоров’я для 5 – 9 класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
№ |
Тема |
Дата |
|
|
Примітка |
Розділ 1. Здоров’я людини |
|||||
|
Цілісність здоров’я |
|
|
|
|
|
Значення звичок і навичок для здоров’я |
|
|
|
|
|
Обираємо здоровий спосіб життя |
|
|
|
|
|
Профілактика захворювань |
|
|
|
|
|
Принципи безпечної життєдіяльності |
|
|
|
|
|
Безпека пасажира. Небезпечні вантажі |
|
|
|
|
|
Дорожньо-транспортні пригоди |
|
|
|
|
|
Безпека оселі |
|
|
|
|
|
Пожежна безпека у громадських приміщеннях |
|
|
|
|
|
Узагальнення з теми «Здоров’я людини» |
|
|
|
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я |
|||||
|
Індивідуальний розвиток підлітка |
|
|
|
|
|
Ріст, вага і фізична форма |
|
|
|
|
|
Шкіра і здоров’я |
|
|
|
|
|
Косметичні проблеми підлітків |
|
|
|
|
|
Узагальнення з теми «Фізична складова здоров’я» |
|
|
|
|
|
Повторення «Здоров’я людини» |
|
|
|
|
Розділ 3. Психічна і духовна складові здоров’я |
|||||
|
Психологічний розвиток підлітка |
|
|
|
|
|
Дивовижний мозок |
|
|
|
|
|
Розвиток інтелектуальних навичок |
|
|
|
|
|
Культура почуттів |
|
|
|
|
|
Психологічна рівновага і здоров’я |
|
|
|
|
|
Стрес і психологічна рівновага |
|
|
|
|
|
В екстремальній ситуації |
|
|
|
|
|
Керування стресами |
|
|
|
|
|
Конфлікти і здоров’я |
|
|
|
|
|
Узагальнення з теми «Психічна і духовна складові здоров’я» |
|
|
|
|
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я |
|||||
|
Соціальні чинники здоров’я |
|
|
|
|
|
Впливи найближчого оточення |
|
|
|
|
|
Хвороби цивілізації і реклама |
|
|
|
|
|
Причини і наслідки вживання наркотиків |
|
|
|
|
|
Наркотична залежність |
|
|
|
|
|
Ні — наркотикам |
|
|
|
|
|
Наркотики і ВІЛ |
|
|
|
|
|
ВІЛ /СНІД і права людини. Туберкульоз і ВІЛ |
|
|
|
|
|
Узагальнення з теми «Психічна й духовна складові здоров’я» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування «Основи здоров’я 8 клас»
(1 година на тиждень, 35 – на рік, 4 години –резервний час)
Програма:
Навчальна програма з основ здоров’я для 5 – 9 класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
№ |
Тема |
Дата |
|
|
Примітка |
|
І семестр Розділ 1. Здоров’я людини |
||||
|
На порозі дорослого життя |
|
|
|
|
|
Порятунок і захист людей у надзвичайних ситуаціях |
|
|
|
|
|
Ти — рятувальник |
|
|
|
|
|
Абетка домедичної допомоги |
|
|
|
|
|
Як уникнути ризику ВІЛ-інфікування |
|
|
|
|
|
Надання домедичної допомоги у надзвичайних ситуаціях |
|
|
|
|
|
Узагальнення з розділу «Здоров’я людини» |
|
|
|
|
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я |
||||
|
Оздоровчі системи |
|
|
|
|
|
Фізична активність і здоров’я |
|
|
|
|
|
Раціональне харчування |
|
|
|
|
|
Безпека харчування |
|
|
|
|
|
Перша допомога при харчових отруєннях та кишкових інфекціях |
|
|
|
|
|
Узагальнення з розділу «Фізична складова здоров’я» |
|
|
|
|
|
Розділ 3. Психічна й духовна складові здоров’я |
||||
|
Розвиток особистості |
|
|
|
|
|
Формування системи цінностей |
|
|
|
|
|
Краса і здоров’я |
|
|
|
|
|
Уміння вчитися |
|
|
|
|
|
Розвиток пам’яті та уваги |
|
|
|
|
|
Узагальнення з розділу «Психічна й духовна складові здоров’я» |
|
|
|
|
|
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я Тема 1. Соціальне благополуччя |
||||
|
Стать і статеві ролі |
|
|
|
|
|
Стосунки між статями |
|
|
|
|
|
Ризики статевого дозрівання |
|
|
|
|
|
Відмова від небезпечних пропозицій |
|
|
|
|
|
Протидія сексуальному насиллю |
|
|
|
|
|
Узагальнення з теми «Соціальний добробут» |
|
|
|
|
|
Тема 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі |
||||
|
Організація дорожнього руху |
|
|
|
|
|
Мотоцикл і безпека |
|
|
|
|
|
Проблема чистої води |
|
|
|
|
|
Проблема чистого повітря |
|
|
|
|
|
Проблема чистої землі |
|
|
|
|
|
Закони і правоохоронні органи України |
|
|
|
|
|
Правова відповідальність неповнолітніх |
|
|
|
|
|
Самозахист і допустима самооборона |
|
|
|
|
|
Деструктивні угруповання і тероризм. Інформаційна безпека |
|
|
|
|
|
Узагальнення з теми «Безпека в побуті й навколишньому середовищі» |
|
|
|
|
1