Контрольна робота з теми:
«Психічна і духовна складові здоров'я людини»
ВАРІАНТ – 1
І – рівень: 0,5б
Виберіть одну правильну відповідь.
1. Вкажіть фактори, які не впливають на розвиток особистості:
а) виховання та вплив суспільства; б) особливості функціонування видільної системи людини;
в) соціальне середовище; г) власна практична діяльність людини.
2. Які якості не притаманні гармонійно розвиненій особистості?
а) позитивне ставлення до життя, доброзичлива співпраця з людьми; б) невміння спілкуватися; в) самоповага; г) прагнення до самовдосконалення й саморозвитку.
3. Яке з тверджень, що стосуються особистості, є неправильними?
а) людина, як особистість, несвідомо обирає ту чи іншу соціальну роль і не розуміє можливих наслідків своїх дій; б) у момент народження дитина не є особистістю; в) для формування особистості потрібно соціальне середовище, світ людської культури, з яким індивід буде взаємодіяти; г) розвиток особистості визначається біологічними, соціальними, пізнавальними та іншими особливостями людини.
4. Сильною особистістю називають:
а) моральну людину, здатну до самоствердження, самовизначення й самореалізації;
б) людину, не здатну оцінювати свої вчинки й поведінку; в) безвільну людину;
г) людину, яка робить те, що захоче, не звертаючи увагу на моральні принципи.
5. Татуювання – це:
а) це завжди красиво і модно; б) може нашкодити здоров’ю;
в) не може нашкодити здоров’ю;
г) личить кожній людині.
6. Яке висловлення шкодить ефективному навчанню:
а)«Я і так все знаю! Навіщо вчитися?!»; б)«Я впевнений, що у мене все вийде!»; в)«Не вмію – навчуся!».
ІІ – рівень: 1б
7.Якими якостями наділена гармонійно розвинена особистість:
а) позитивна настанова до життя; б )агресивність; в )невміння спілкуватись з людьми;
г) здатність до співпраці з людьми; д) почуття власної гідності.
8.До першої групи потреб відносять:
а) потреби у визнанні; б) прагнення людини до участі у спільних діях;
в )безпечне життя; г) потреби людини в їжі, повітрі, воді.
9.Указати неправильні твердження:
а) краса розуміється однаково в різних народів; б) поняття краси залежить від наших смаків;
в) критерії краси є однаковими для всіх; г )поняття краси є однаковим у різних соціальних групах.
ІІІ – рівень: 1,5б
10. Назвіть бар’єри ефективного навчання.
11. Встановіть відповідність між сладовими духовного розвитку та їх описом
1 – самопізнання 2 – самовдосконалення 3 – самоконтроль |
А) зрозуміти власні слабкі якості та позбутися їх Б) розвивати силу волі В) формувати віру в себе |
ІV – рівень: 3б
12. Які позитивні риси характеру, необхідні людині для успіху в житті у ставленні до самого себе та до інших людей