Календарно- тематичне планування з урахуванням всіх особливостей
відповідає програмі МОН.Приємного користування.
«Вступ до історії» 5 клас
(35– годин на рік, 1 година на тиждень)
І семестр – 16 год. (1 година на тиждень)
ІІ семестр – 19 год. (1 година на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Коригування |
|
Вступ. Що таке історія |
||||
1. |
Що таке історія. Багатоманітність історії. Культурні епохи європейської історії та України. |
|
|
|
Тема 1. Відлік часу в історії |
||||
|
Календарний та історичний час. Підрахунок історичного часу |
|
|
|
3. |
Практична робота: Відлік часу в історії. Історія України на шкалі часу. |
|
|
|
4. |
Тематичне оцінювання. |
|
|
|
Тема 2. Де відбувається історія |
||||
5. |
Географічний та історичний простір. Держава Україна та її сусіди. |
|
|
|
6. |
Терени творення нової України. Територіальне розташування та історичне походження рідного міста/села. |
|
|
|
7. |
Походження назв народів і географічних об’єктів. Історико-географічні регіони України та їх особливості. |
|
|
|
8. |
Практична робота: Робота з історичною картою. Україна на картах (мапах) упродовж історії /Територіальне розташування та історичне походження рідного міста. |
|
|
|
9. |
Тематичне оцінювання. |
|
|
|
Тема 3. Джерела до вивчення історії |
||||
10. |
Історичні джерела та їхні різновиди. |
|
|
|
11. |
Виявлення та збереження історичних джерел. Де зберігаються історичні пам’ятки. |
|
|
|
12. |
Залучення різних джерел для достовірного відображення минулого. |
|
|
|
13. |
Практична робота: Робота з історичними джерелами. Критичне ставлення до джерельних відомостей. |
|
|
|
14. |
Тематичне оцінювання. |
|
|
|
15. |
Історична вікторина на повторення |
|
|
|
16. |
Урок узагальнення і контролю з II семестр |
|
|
|
Календарне планування
інтегрованого курсу «Всесвітня історія. Історія України», 6 клас
(70 годин, 2 години на тиждень)
І семестр – 32 години
ІІ семестр – 38 годин
№ |
Тема |
Дата |
Коригування |
Примітка |
||||
Вступ |
||||||||
|
Предмет і завдання історії. Теорії походження людини. Періодизації історії людства |
|
|
|
||||
|
Практичне заняття № 1. Лічба часу в історії Стародавнього світу |
|
|
|
||||
Розділ 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. СТАРОДАВНЯ ІСТОРІЯ УКРАЇНИ |
||||||||
|
Як працюють археологи. Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України |
|
|
|
||||
|
Природні умови, спосіб життя, суспільна організація. |
|
|
|
||||
|
Первісна культура, світорозуміння і мораль первісних людей. |
|
|
|
||||
|
Виникнення землеробства та скотарства. Трипільська археологічна культура |
|
|
|
||||
|
Практична робота №2 Позначити на контурній карті стоянки первісних людей на теренах України (за переліком учителя), межі поширення і протоміста трипільської культури |
|
||||||
|
Тематичне оцінювання. |
|
|
|
||||
|
Кіммерійці, скіфи, |
|
|
|
||||
|
Сармати, готи, гуни. |
|
|
|
||||
|
Практичне заняття № 3 (1ч). Кіммерійці Скіфи Сармати на території України |
|
|
|
||||
|
Велика грецька колонізація. Заснування античних грецьких поселень на території України |
|
|
|
||||
|
Суспільне, господарське життя і побут в античних полісах на території України. Взаємини греків і місцевого населення.
|
|
|
|
||||
|
Практичне заняття № 3. (2 ч) Велика грецька колонізація на території України |
|
|
|
||||
|
Тематичне оцінювання. |
|
|
|
||||
|
Походження (витоки) слов’янських народів. Природно-географічні умови історичної прабатьківщини слов’ян |
|
|
|
||||
|
Суспільне та господарське життя і духовний світ. |
|
|
|
||||
|
Передумови розселення слов’ян. Анти і склавини на теренах України. |
|
|
|
||||
|
Розвиток слов’янських племен у процесі розселення.
|
|
|
|
||||
|
Тематичне оцінювання.
|
|
|
|
||||
Розділ 2. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ |
||||||||
|
Що в історії називають цивілізацією. Цивілізація долини Нілу.
|
|
|
|
||||
|
Міфологія, писемність і мистецтва. Будівництво пірамід. |
|
|
|
||||
|
Цивілізації Дворіччя. Природно-географічні умови розвитку Шумеру та Вавилону. Закони Хаммурапі. |
|
|
|
||||
|
Міфологія, писемність і мистецтва. Епос про Гільгамеша |
|
|
|
||||
|
Фінікія |
|
|
|
||||
|
Тематичне оцінювання. |
|
|
|
||||
|
Ізраїльсько-Юдейське царство: Повсякдення й господарське життя. Організація влади й суспільства. Біблія як історичне джерело |
|
|
|
||||
|
Індія |
|
|
|
||||
|
Китай |
|
|
|
||||
|
Практичне заняття № 4. Порівняння умов виникнення та розвитку стародавніх цивілізацій |
|
|
|
||||
|
Історична гра на повторення тем «Найрозумнішй» |
|
|
|
||||
|
Урок узагальнення і контролю знань за І семестр |
|
|
|
||||
Всесвітня історія. 7-й клас
(35 год., 1 год. на тиждень)
І семестр – 16 год. (1 година на тиждень)
ІІ семестр – 19 год. (1 година на тиждень)
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Коригування |
Примітка |
1 |
Вступ: Середньовіччя як період розвитку людства. Періодизація. |
|
|
|
Тема 1. ПЕРШІ СЕРЕДНЬОВІЧНІ ДЕРЖАВИ |
||||
3 |
Утворення «варварських королівств». Франкська держава. Хлодвіг. |
|
|
|
4 |
Завоювання Карла Великого. Імперія франків. |
|
|
|
5 |
Візантійська імперія. Культура Візантії. |
|
|
|
6 |
Природно-географічні умови Аравії. Виникнення ісламу. Мухаммад. Арабські завоювання та халіфати. Розвиток арабо-мусульманської культури. |
|
|
|
7 |
Практичне заняття. – зіставити організацію влади у «варварських королівствах», Франкській імперії, Візантійській імперії, перших Арабських халіфатах. |
|
|
|
8 |
Тематичне оцінювання |
|
|
|
Тема 2. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СВІТ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ |
||||
9 |
Зв’язок людини і природи. Рух населення. Внутрішня і воєнна колонізація. |
|
|
|
10 |
Три стани середньовічного суспільства. Феодалізм. Церква в Середньовіччі. |
|
|
|
11 |
Католицька церква в ХІ–ХV cт. Середньовічні єресі. |
|
|
|
12 |
Хрестові походи. Духовно-рицарські ордени. |
|
|
|
13. |
Практичне заняття. Підготувати (з використанням кількох видів джерел) і представити усне повідомлення (п’єску, живу картинку) на теми «У феодальному замку», «У міському будинку (майстерні, крамниці)», «У селянській господі» (на вибір). |
|
|
|
14. |
Тематичне оцінювання. |
|
|
|
15 |
Історичний квест на повторення та закріплення знать «Стежками історії від раннього д зрілого середньовіччя» |
|
|
|
16 |
Урок узагальнення і контролю знань за І семестр |
|
|
|
Всесвітня історія 8-й клас
(35 год., 1 год. на тиждень)
І семестр – 16 год. (1 година на тиждень)
ІІ семестр – 19 год. (1 година на тиждень)
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Коригування |
Примітка |
1. |
Вступ. Поняття і періодизація Нового часу (Модерної доби). |
|
|
|
Тема 1. ВЕЛИКІ ГЕОГРАФІЧНІ ВІДКРИТТЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ КАПІТАЛІСТИЧНИХ ВІДНОСИН |
||||
2 |
Причини й передумови Великих географічних відкриттів XV– XVI ст. Подорожі Христофора Колумба, Васко да Гами, Фернана Магеллана. Цивілізації доколумбової Америки. |
|
|
|
3 |
Конкіста – завоювання Нового світу. Створення колоніальних імперій. Створення колоніальних імперій. Зміна поглядів на світ. Торговельний капітал. |
|
|
|
4 |
Практичне заняття. Порівняти рівень розвитку інків, майї, ацтеків та Англії, Іспанії, Франції,Португалії. Або – позначити на контурній карті об’єкти, що відображають просторове розширення впливу європейської цивілізації на світ (колонізовані європейцями землі, напрямки нових торговельних шляхів і центри світової торгівлі ХVІ–ХVІІ ст.); |
|
|
|
5 |
Створення колоніальних імперій. Становлення капіталістичних відносин. |
|
|
|
6 |
Повсякденне життя Західної Європи. Зміна поглядів на світ. |
|
|
|
7 |
Тематичне оцінювання. |
|
|
|
Тема 2. ВИСОКЕ ВІДРОДЖЕННЯ. РЕФОРМАЦІЯ В ЗАХІДНІЙ ЄВРОПІ |
||||
8 |
Гуманізм. Високе Відродження. Культура бароко. |
|
|
|
9 |
Реформація. Народження протестантизму. |
|
|
|
11 |
Контрреформація в Європі. Єзуїти. Релігійні війни. |
|
|
|
12 |
Релігійні війни в Німеччині та Франції. Аугсбурзький релігійний мир 1555 р. |
|
|
|
13 |
Практичне заняття. Здійснити уявну подорож до пам’яток епохи Відродження в Італії, Франції, Німеччині, інших країнах; встановити цінності та норми життя, що їх утверджували автори цих витворів мистецтва (архітектури, скульптури, образотворчого мистецтва). АБО. Представити світ природи та людей очима католика, православного, протестанта; |
|
|
|
14 |
Тематичне оцінювання. |
|
|
|
15 |
Історична гра на повторення «Що?, де?, коли?» |
|
|
|
16 |
Узагальнення I семестр |
|
|
|
9-й клас
Всесвітня історія
(35 год., 1 год. на тиждень)
І семестр – 16 год. (1 година на тиждень)
ІІ семестр – 19 год. (1 година на тиждень)
№ уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Коригування |
Примітка |
1 |
Вступ. Світ наприкінці ХVІІІ — у ХІХ ст. |
|
|
|
Тема 1. ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН |
||||
2 |
Криза «старого порядку». |
|
|
|
3 |
Велика Французької революції кінця XVIII ст. |
|
|
|
4 |
Консульство та Імперія у Франції. Наполеон Бонапарт. |
|
|
|
5 |
Практичне заняття. Есе на тему «Права людини і громадянина в якобінській Франції», «Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона» та ін.; |
|
|
|
6 |
Тематичне оцінювання |
|
|
|
Тема 2. ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 рр.) |
||||
7 |
Велика Британія – «майстерня світу». |
|
|
|
8 |
Франція у період Реставрації Бурбонів. |
|
|
|
9 |
Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха. Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст. |
|
|
|
10 |
«Весна народів». Національні рухи слов’янських народів. |
|
|
|
11 |
Об’єднання Німеччини та Італії. |
|
|
|
12 |
Громадянська війна у США і Реконструкція Півдня.
|
|
|
|
13 |
Практичне заняття: Суспільно-політичні наслідки індустріальної революції, зміни в житті та побуті різних верств населення в ХІХ ст.
|
|
|
|
14 |
Тематичне оцінювання |
|
|
|
15 |
Історична гра на повторення «Хто найкращий реставратор» |
|
|
|
16 |
Узагальнення I семестр |
|
|
|
Історії України. 7 клас
(35 год.)
І семестр – 16 год. (1 година на тиждень)
ІІ семестр – 19 год. (1 година на тиждень)
№ |
Тема |
Дата |
Коригування |
Примітка |
Розділ 1. Виникнення та становлення Русі–України |
||||
|
Вступ. Розселення слов’янських племен на території України. |
|
|
|
|
Господарство та суспільство слов’ян. Сусіди східних слов’ян |
|
|
|
|
Утворення Русі-України. Київські князі (Аскольд, Олег, Ігор) |
|
|
|
|
РусьУкраїна за князювання Ольги та Святослава |
|
|
|
|
Суспільно-політичний устрій та господарське життя РусіУкраїни в IX-X ст. |
|
|
|
|
Практичне заняття. Внести у синхронізовану хронологічну таблицю відомості про утворення Київської держави (Русі-України), правління перших князів (Аскольда, Олега, Ігоря, Ольги, Святослава), їхні походи/реформи; |
|
|
|
|
Тематичне оцінювання |
|
|
|
Розділ 2. Русь-Україна наприкінці X – у першій половині XI ст. |
||||
|
Внутрішня і зовнішня політика Володимира Великого. |
|
|
|
|
Київська держава за Ярослава Мудрого. |
|
|
|
|
Політичне роздроблення Київської держави. Любецький з’їзд князів. Володимир Мономах. |
|
|
|
|
Суспільно-політичне життя населення Русі-України. Практичне заняття. визначити (за доступними джерелами) роль і вплив християнської релігії й церкви в житті руського (давньоукраїнського) суспільства |
|
|
|
|
Культура РусіУкраїни наприкінці X – у першій половині XI ст. |
|
|
|
|
Кочові народи степів України Х–ХІІІ ст. Крим у складі Візантійської імперії |
|
|
|
|
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
Історичний квест на повторення «Стежками становлення та найвищого ровку Русі України».
|
|
|
|
|
Урок узагальнення з I cеместр |
|
|
|
8-й клас
Історія України
(52 год., 1,5 год. на тиждень)
І семестр – 24 години, 1,5години на тиждень;
ІІ семестр – 28 години, 1,5години на тиждень
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Коригування |
Примітка |
Тема 1. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РЕЧІ ПОСПОЛИТОЇ (XVI – перша половина XVII ст.) |
||||
1 |
Вступ. Статус українських земель у складі Королівства Польського, Великого князівства Литовського, Руського і Жемайтійського, Священної Римської та Османської імперій, Московського царства в першій половині XVІ ст. |
|
|
|
2 |
Соціально-економічне становище суспільства в Україні XVІ ст. Литовські статути.
|
|
|
|
3 |
Люблінська унія 1569 р. та її вплив на українське суспільство. |
|
|
|
4 |
Криза православної церкви в XVІ ст. Берестейська унія 1596 р. |
|
|
|
5 |
Боротьба за відновлення православної ієрархії. Полемічна література. |
|
|
|
6 |
Православні братства . Пересопницьке Євангеліє. Книговидання. |
|
|
|
7 |
Культурно-освітнє життя. Єзуїтські колегії, Острозька академія, братські школи. Київська (Києво-Могилянська) колегія. |
|
|
|
8 |
Містобудування, архітектура, образотворче мистецтво XVІ – першої половини XVІІ ст. |
|
|
|
9 |
Практичне заняття. Внести у синхронізовану хронологічну таблицю відомості про Литовські статути, Люблінську унію, Пересопницьке Євангеліє, вихід друком перших книжок, заснування Острозької академії, Львівської братської школи, Київської (Києво-Могилянської) колегії, інше; |
|
|
|
10 |
Тематичне оцінювання: |
|
|
|
11 |
Походження українського козацтва. Перші Січі. |
|
|
|
12 |
Запорозька Січ – козацька республіка. Реєстрове козацтво |
|
|
|
13 |
Козацькі повстання кінця ХVІ ст. |
|
|
|
14 |
Походи козаків першої чверті ХVІІ ст. Петро Конашевич-Сагайдачний. Військо Запорозьке і Хотинська війна. |
|
|
|
15 |
Козацько-селянські повстання 20–30-х років ХVІІ ст. «Ординація Війська Запорозького». |
|
|
|
16 |
Практичне заняття. Описати (на основі джерел) повсякденне життя представників різних станів українського суспільства, військове мистецтво, традиції й побут козацтва, облаштування Січі. Або/ Внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про формування козацького стану: утворення козацьких Січей, укладання козацького реєстру, походи козаків у Кримське ханство, Османську імперію, Московське царство, Хотинську війну, козацько-селянські повстання, видання «Ординації Війська Запорозького», інше |
|
|
|
17 |
Тематичне оцінювання |
|
|
|
Тема 3. НАЦІОНАЛЬНО-ВИЗВОЛЬНА ВІЙНА УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ середини XVII ст. |
||||
18 |
Передумови Національно-визвольної війни. Події 1648–1649 рр. |
|
|
|
19 |
Події 1650–1651 рр. |
|
|
|
20 |
Битва під Батогом. Молдавські походи. Облога Жванця. |
|
|
|
21 |
Українська козацька держава – Військо Запорозьке. |
|
|
|
22 |
Українсько-московський договір 1654 р. Воєнно-політичні події 1654–1655 рр. |
|
|
|
23 |
Історичний турнір на повторення »Українські землі в першій половині XVI-XVII ст. » |
|
|
|
24 |
Урок узагальнення з I семестр. |
|
|
|
Історія України 9-й клас
(52 год., 1,5 год. на тиждень)
І семестр – 24 години, 1,5години на тиждень;
ІІ семестр – 28 години, 1,5години на тиждень
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Коригування |
Примітка |
ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП |
||||
1 |
«Довге» ХІХ століття». Адміністративно-територіальний устрій українських земель. |
|
|
|
Тема 1. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст. |
||||
3 |
Політика Російської імперії щодо українських етнічних територій. Козацтво після ліквідації Запорозької Січі. |
|
|
|
4 |
Соціально-економічне становище. |
|
|
|
5 |
Криза кріпосницької системи. Початок індустріальної революції. |
|
|
|
6 |
Початок українського національного відродження Кирило-Мефодіївське братство.
|
|
|
|
7 |
Польське повстання 1830–1831 рр. і його наслідки для України. Соціальні рухи. |
|
|
|
8 |
Практичне заняття:Укласти порівняльну таблицю «Україна в програмних документах українського, польського і російського національних/визвольних рухів». Або – Укласти хронологічну таблицю національного руху. Оцінити ідеї кожної організації плюси та мінуси |
|
|
|
9 |
Тематичне оцінювання |
|
|
|
Тема 2. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ АВСТРІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст. |
||||
10 |
Політика Австрійської імперії щодо українських територій. Йосифінські реформи. |
|
|
|
11 |
Соціально-економічне становище українських земель. Соціальні протести. |
|
|
|
|
Початок українського національного відродження Європейська революція 1848–1849 рр. Головна руська рада. |
|||
12 |
||||
13 |
Практичне заняття:Укласти хронологічну таблицю національного руху Оцінити ідеї кожної організації плюси та мінуси |
|
|
|
14 |
Тематичне оцінювання |
|
|
|
Тема 3. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст. |
||||
13 |
Умови розвитку культури. Культурно-освітні товариства. |
|
|
|
14 |
Поступ науки. Відкриття університетів. |
|
|
|
15 |
Розвиток української літератури. Музика, театр, образотворче мистецтво, архітектура. |
|
|
|
16 |
Практичне заняття. Повсякденне життя. Становище жінки. Презентація міні-проектів про повсякденне життя мешканців України (селян, міщан, торговців, поміщиків) в першій половині ХІХ ст. |
|
|
|
17 |
Тематичне оцінювання |
|
|
|
Тема 4. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ в другій половині ХІХ ст. |
||||
18 |
Українське питання в контексті міжнародних відносин. Східна (Кримська) війна 1853–1856 рр. |
|
|
|
19 |
Ліквідація кріпацтва та реформи 1860–1870-х років. |
|
|
|
20 |
Модернізація промисловості й сільського господарства. Зміни в соціальній структурі суспільства. |
|
|
|
21 |
Громадівський рух 1860–1890-х рр. Польське повстання 1863–1864 рр. |
|
|
|
22 |
Південно-Західний відділ Російського географічного товариства. Молоді громади. Валуєвський циркуляр і Емський указ. |
|
|
|
23 |
Історична гра на повторення «Що, де, коли» |
|
|
|
24 |
Урок узагальнення з I семестр. |
|
|
|
Історія України 10-й клас
52 год., 1,5 год. на тиждень)
І семестр – 24 години, 1,5години на тиждень;
ІІ семестр – 28 години, 1,5години на тиждень
№ уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Коригування |
Примітка |
1 |
Україна і світ на порозі ХХ ст.: основні тенденції соціально-економічного, політичного та культурного розвитку. |
|
|
|
Розділ 1. УКРАЇНА В РОКИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ |
||||
2 |
Війна та українські політичні сили. |
|
|
|
3 |
Воєнні дії на території України в 1914 р.-1917 р. |
|
|
|
4 |
Українці в арміях воюючих держав. Українські січові стрільці. |
|
|
|
5 |
Політика Російської імперії та Австро-Угорщини на українських землях у 1914–1917 рр. |
|
|
|
6 |
Практичне заняття «Перша світова як виклик людському виживанню: жінки у війні, діти-сироти, біженці, військовополонені, скалічені солдати» (на основі аналізу текстових і візуальних джерел). |
|
|
|
7 |
Тематичне оцінювання |
|
|
|
Розділ 2. ПОЧАТОК УКРАЇНСЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ |
||||
8 |
Причини, рушійні сили. Української революції 1917–1921 рр. |
|
|
|
9 |
УЦР. І та ІІ універсали ЦР, ІІІ та IV універсали ЦР. |
|
|
|
10 |
Більшовицько-російська окупація України. |
|
|
|
11 |
Законотворча діяльність УЦР взимку–навесні 1918 р. Конституція УНР. |
|
|
|
12 |
Практичне заняття: Порівняти кримськотатарський національний рух з всеукраїнським. Проаналізувати спроби приєднати Крим до України. |
|
|
|
13 |
Тематичне оцінювання |
|
|
|
Розділ 3. РОЗГОРТАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ. БОРОТЬБА ЗА ВІДНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВНОСТІ |
||||
14 |
Українська Держава П. Скоропадського. |
|
|
|
15 |
Антигетьманське повстання і відновлення УНР. Директорія. |
|
|
|
16 |
Утворення ЗУНР .Злука УНР і ЗУНР та її історичне значення. |
|
|
|
17 |
Український національний рух на Буковині й у Закарпатті. Хотинське повстання |
|
|
|
18 |
Друга війна більшовицької Росії з УНР |
|
|
|
19 |
Формування державної системи УСРР. |
|
|
|
20 |
Окупація польськими військами території Західної області УНР. |
|
|
|
21 |
Денікінський режим в Україні. |
|
|
|
22 |
Повернення більшовицького режиму. |
|
|
|
23 |
Історичні дебати «Державотворчий процес 1918-1920» |
|
|
|
24 |
Урок узагальнення з I семестр. |
|
|
|
Всесвітня історія 10-й клас
(35 год.)
І семестр – 16 год. (1 година на тиждень)
ІІ семестр – 19 год. (1 година на тиждень)
№ уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Коригування |
Примітка |
|
Розділ І. Передумови Першої світової війни. Війна та революції |
|
|
|
1 |
Вступ. Початок Першої світової війни. |
|
|
|
2 |
Воєнні кампанії та події 1915—1916 рр. |
|
|
|
3 |
Воєнні кампанії та події 1917—1918 рр. |
|
|
|
4 |
Практичне заняття: «Будні війни (збірка візуальних матеріалів).» |
|
|
|
|
Розділ ІІ. Облаштування повоєнного світу |
|
|
|
5 |
Паризька мирна конференція 1919 р. |
|
|
|
6 |
Вашингтонська конференція 1921-1922 рр. |
|
|
|
7 |
Тематичне оцінювання із розділів «Передумови Першої світової війни. Війна та революції. Облаштування повоєнного світу» |
|
|
|
|
Розділ 3. Провідні держави світу в міжвоєнний період |
|
|
|
8 |
Сполучені Штати Америки. |
|
|
|
9 |
Велика Британія. |
|
|
|
10 |
Франція. |
|
|
|
11 |
Італія. |
|
|
|
12 |
Німеччина. Радянський Союз.
|
|
|
|
13 |
Практичне заняття: «Тоталітарні режими: встановлення державного контролю над публічним життям і суспільною свідомістю» |
|
|
|
14 |
Тематичне оцінювання |
|
|
|
15 |
Історична гра «Квест. ПСВ та повоєнна Західна Європа» |
|
|
|
16 |
Урок узагальнення з I семестр. |
|
|
|
Історія України 11 клас
52 год., 1,5 год. на тиждень)
І семестр – 24 години, 1,5години на тиждень;
ІІ семестр – 28 години, 1,5години на тиждень
№ уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Коригування |
Примітка |
|
Повторення. Вступ. |
|
|
|
1 |
Уроки вітчизняної історії 1914-1945рр. |
|
|
|
2 |
Україна в системі міжнародних відносин. |
|
|
|
3 |
Економічна і внутрішньополітична ситуація в УРСР. |
|
|
|
4 |
Радянізація Західноукраїнських областей УРСР. |
|
|
|
5 |
Особливості розвитку культури. |
|
|
|
6 |
Практичне заняття. Українці в повстаннях у таборах ГУТАБу (ГУЛАГу) та чистка творчої інтелігенції.(дослідження документів) |
|
|
|
7 |
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
Розділ 2. Україна в умовах десталінізації. |
|
|
|
8 |
Внутрішньополітична ситуація |
|
|
|
9 |
Децентралізація управління економікою. |
|
|
|
10 |
Зміни соціальної політики |
|
|
|
11 |
Культура 1950-1960 рр. Антирелігійна компанія. |
|
|
|
12 |
Практичне заняття. Творчість шістдесятників як закономірна реакція на виклик часу. Або реабілітація жертв сталінських репресій. .(дослідження документів) |
|
|
|
13 |
Тематичне оцінювання
|
|
|
|
|
Розділ 3. Україна в період системної кризи радянського ладу. |
|
|
|
14 |
Соціально-економічна ситуація в УРСР |
|
|
|
15 |
Життєвий рівень населення. |
|
|
|
16 |
Зміни в системі влади. Конституція УРСР 1978 року. |
|
|
|
17 |
Дисидентський рух. |
|
|
|
18 |
Кримськотатарський національний рух. |
|
|
|
19 |
Особливості розвитку культури. |
|
|
|
20 |
Практичне заняття:Українська діаспора та її внесок у відродження України.(дослідити різні джерела) |
|
|
|
21 |
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
Розділ 4. Відновлення Незалежності України. |
|
|
|
22 |
Україна на початковому етапі перебудови в СРСР. |
|
|
|
23 |
Історична гра на повторення «Що, де, коли» |
|
|
|
24 |
Урок узагальнення з I семестр. |
|
|
|
Всесвітня історія 11-й клас
(35 год.)
І семестр – 16 год. (1 година на тиждень)
ІІ семестр – 19 год. (1 година на тиждень)
№ уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Коригування |
Примітка |
|
РОЗДІЛ 1. Облаштування повоєнного світу. |
|
|
|
1 |
Риси Ялтинсько – Потсдамської системи міжнародних відносин. ООН. |
|
|
|
2 |
Початок Холодної війни. |
|
|
|
|
РОЗДІЛ 2. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства. |
|
|
|
3 |
Концепція постіндустріального суспільства. |
|
|
|
4 |
Утвердження принципів громадянського суспільства. Практичне заняття. Молодіжна контркультура: вплив на формування постіндустріального світу |
|
|
|
5 |
Транснаціональні корпорації. НТР і зростання ролі професійних фахівців і техніків. |
|
|
|
6 |
«»Німецьке економічне диво».Об’єднання Німеччини. |
|
|
|
7 |
Тетчеризм. Рейганоміка |
|
|
|
8 |
Від Європейського економічного співтовариства (ЄЕС) до Європейського союзу (ЄС). Роль США та ЄС у сучасних міжнародних відносинах. |
|
|
|
9 |
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
РОЗДІЛ 3. Держави Центрально – Східної Європи: трансформаційні процеси. |
|
||
10 |
Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі та Румунії. |
|
|
|
11 |
Сталінська модель соціалізму та її втілення в Угорщині та Чехословаччині. Практичне заняття. “Празька весна” 1968 р. |
|
|
|
12 |
Особливості розвитку Болгарії та Югославії. |
|
|
|
13 |
Відлига. Наростання системних кризових явищ у країнах регіону в 70–80-х рр. ХХ ст. |
|
|
|
14 |
Оксамитові революції” в країнах Східної Європи. |
|
|
|
15 |
Історична вікторина «Відголосок війн в житті держав» |
|
|
|
16 |
Урок узагальнення з I семестр. |
|
|
|