Календарно-тематичне планування на І семестр з історії України та всесвітньої для 5-11 класів

Про матеріал

Календарно- тематичне планування з урахуванням всіх особливостей

відповідає програмі МОН.Приємного користування.

Перегляд файлу

«Вступ до історії» 5 клас

 (35– годин на рік, 1 година на тиждень)

І семестр – 16 год. (1 година на тиждень)

ІІ семестр – 19 год. (1 година на тиждень)

 

№ з/п

Тема уроку

Дата

Коригування

 

Вступ. Що таке історія

1.

Що таке історія. Багатоманітність історії. Культурні епохи європейської історії та України.

 

 

 

Тема 1. Відлік часу в історії

  1.                

Календарний та історичний час. Підрахунок історичного часу

 

 

 

3.

Практична робота: Відлік часу в історії. Історія України на шкалі часу.

 

 

 

4.

Тематичне оцінювання.

 

 

 

Тема 2. Де відбувається історія

5.

Географічний та історичний простір. Держава Україна та її сусіди.

 

 

 

6.

Терени творення нової України. Територіальне розташування та історичне походження рідного міста/села.

 

 

 

7.

Походження назв народів і географічних об’єктів. Історико-географічні регіони України та їх особливості.

 

 

 

8.

Практична робота: Робота з історичною картою. Україна на картах (мапах) упродовж історії /Територіальне розташування та історичне походження рідного міста.

 

 

 

9.

Тематичне оцінювання.

 

 

 

Тема 3. Джерела до вивчення історії

10.

Історичні джерела та їхні різновиди.

 

 

 

11.

Виявлення та збереження історичних джерел. Де зберігаються історичні пам’ятки.

 

 

 

12.

Залучення різних джерел для достовірного відображення минулого.

 

 

 

13.

Практична робота: Робота з історичними джерелами. Критичне ставлення до джерельних відомостей.

 

 

 

14.

Тематичне оцінювання.

 

 

 

15.

Історична вікторина на повторення

 

 

 

16.

Урок узагальнення і контролю з II семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування

інтегрованого курсу «Всесвітня історія. Історія України», 6 клас

 (70 годин, 2 години на тиждень)

І семестр – 32 години

ІІ семестр – 38 годин

 

Тема

Дата

Коригування

Примітка

Вступ

  1.  

Предмет і завдання історії. Теорії походження людини. Періодизації історії людства

 

 

 

  1.  

Практичне заняття № 1. Лічба часу в історії Стародавнього світу

 

 

 

Розділ 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. СТАРОДАВНЯ ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

  1.  

Як працюють археологи. Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України

 

 

 

  1.  

Природні умови, спосіб життя, суспільна організація.

 

 

 

  1.  

Первісна культура, світорозуміння і мораль первісних людей.

 

 

 

  1.  

Виникнення землеробства та скотарства. Трипільська археологічна культура

 

 

 

  1.  

Практична робота №2 Позначити на контурній карті стоянки первісних людей на теренах України (за переліком учителя), межі поширення і протоміста трипільської культури

 

  1.  

Тематичне оцінювання.

 

 

 

  1.  

Кіммерійці, скіфи,

 

 

 

  1.                       

Сармати, готи, гуни.

 

 

 

  1.                       

Практичне заняття № 3 (1ч). Кіммерійці  Скіфи Сармати на території України

 

 

 

  1.                       

Велика грецька колонізація. Заснування античних грецьких поселень на території України  

 

 

 

  1.                       

Суспільне, господарське життя і побут в античних полісах на території України. Взаємини греків і місцевого населення.

 

 

 

 

  1.                       

Практичне заняття № 3. (2 ч) Велика грецька колонізація на території України  

 

 

 

  1.                       

Тематичне оцінювання.

 

 

 

  1.                       

Походження (витоки) слов’янських народів. Природно-географічні умови історичної прабатьківщини слов’ян

 

 

 

  1.                       

Суспільне та господарське життя і духовний світ.

 

 

 

  1.                       

Передумови розселення слов’ян. Анти і склавини на теренах України.

 

 

 

  1.                       

Розвиток слов’янських племен у процесі розселення.

 

 

 

 

  1.                       

Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

                                           Розділ 2. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ

  1.                       

Що в історії називають цивілізацією. Цивілізація долини Нілу.

 

 

 

 

  1.                       

Міфологія, писемність і мистецтва. Будівництво пірамід.

 

 

 

  1.                       

Цивілізації Дворіччя. Природно-географічні умови розвитку Шумеру та Вавилону. Закони Хаммурапі.

 

 

 

  1.                       

Міфологія, писемність і мистецтва. Епос про Гільгамеша

 

 

 

  1.                       

Фінікія

 

 

 

  1.                       

Тематичне оцінювання.

 

 

 

  1.                       

Ізраїльсько-Юдейське царство: Повсякдення й господарське життя. Організація влади й суспільства. Біблія як історичне джерело

 

 

 

  1.                       

Індія

 

 

 

  1.                       

Китай

 

 

 

  1.                       

Практичне заняття № 4.  Порівняння умов виникнення та розвитку стародавніх цивілізацій

 

 

 

  1.                       

Історична гра на повторення тем «Найрозумнішй»

 

 

 

  1.                       

Урок узагальнення і контролю знань за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

Всесвітня історія. 7-й клас

 (35 год., 1 год. на тиждень)

І семестр – 16 год. (1 година на тиждень)

ІІ семестр – 19 год. (1 година на тиждень)

№ з/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

Коригування

Примітка

1

Вступ: Середньовіччя як період розвитку людства. Періодизація.

 

 

 

Тема 1. ПЕРШІ СЕРЕДНЬОВІЧНІ ДЕРЖАВИ

3

Утворення «варварських королівств». Франкська держава. Хлодвіг.

 

 

 

4

Завоювання Карла Великого. Імперія франків.

 

 

 

5

Візантійська імперія. Культура Візантії.

 

 

 

6

Природно-географічні умови Аравії. Виникнення ісламу. Мухаммад. Арабські завоювання та халіфати. Розвиток арабо-мусульманської культури.

 

 

 

7

Практичне заняття.

 зіставити організацію влади у «варварських королівствах», Франкській імперії, Візантійській імперії, перших Арабських халіфатах.

 

 

 

8

Тематичне оцінювання

 

 

 

Тема 2. СЕРЕДНЬОВІЧНИЙ СВІТ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ

9

Зв’язок людини і природи. Рух населення. Внутрішня і воєнна колонізація.

 

 

 

10

Три стани середньовічного суспільства. Феодалізм. Церква в Середньовіччі.

 

 

 

11

Католицька церква в ХІ–ХV cт. Середньовічні єресі.

 

 

 

12

Хрестові походи. Духовно-рицарські ордени.

 

 

 

  13.

Практичне заняття. Підготувати (з використанням кількох видів джерел) і представити усне повідомлення (п’єску, живу картинку) на теми «У феодальному замку», «У міському будинку (майстерні, крамниці)», «У селянській господі» (на вибір).

 

 

 

  14.

Тематичне оцінювання.

 

 

 

15

Історичний квест  на повторення та закріплення  знать «Стежками історії від раннього д зрілого середньовіччя»

 

 

 

16

Урок узагальнення і контролю знань за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

Всесвітня історія 8-й клас

 (35 год., 1 год. на тиждень)

І семестр – 16 год. (1 година на тиждень)

ІІ семестр – 19 год. (1 година на тиждень)

№ з/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

Коригування

Примітка

1.

Вступ. Поняття і періодизація Нового часу (Модерної доби).

 

 

 

Тема 1. ВЕЛИКІ ГЕОГРАФІЧНІ ВІДКРИТТЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ КАПІТАЛІСТИЧНИХ ВІДНОСИН

2

Причини й передумови Великих географічних відкриттів XV– XVI ст. Подорожі Христофора Колумба, Васко да Гами, Фернана Магеллана. Цивілізації доколумбової Америки.

 

 

 

3

Конкіста – завоювання Нового світу. Створення колоніальних імперій. Створення колоніальних імперій. Зміна поглядів на світ. Торговельний капітал.

 

 

 

4

Практичне заняття. Порівняти рівень розвитку інків, майї, ацтеків та Англії, Іспанії, Франції,Португалії.

Або –  позначити на контурній карті об’єкти, що відображають просторове розширення впливу європейської цивілізації на світ (колонізовані європейцями землі, напрямки нових торговельних шляхів і центри світової торгівлі ХVІ–ХVІІ ст.);

 

 

 

5

Створення колоніальних імперій. Становлення капіталістичних відносин.

 

 

 

6

Повсякденне життя Західної Європи. Зміна поглядів на світ.

 

 

 

7

Тематичне оцінювання.

 

 

 

Тема 2. ВИСОКЕ ВІДРОДЖЕННЯ. РЕФОРМАЦІЯ В ЗАХІДНІЙ ЄВРОПІ

8

Гуманізм. Високе Відродження. Культура бароко.

 

 

 

9

Реформація. Народження протестантизму.

 

 

 

11

Контрреформація в Європі. Єзуїти. Релігійні війни.

 

 

 

12

Релігійні війни в Німеччині та Франції. Аугсбурзький релігійний мир 1555 р.

 

 

 

13

Практичне заняття.  Здійснити уявну подорож до пам’яток епохи Відродження в Італії, Франції, Німеччині, інших країнах; встановити цінності та норми життя, що їх утверджували автори цих витворів мистецтва (архітектури, скульптури, образотворчого мистецтва).

АБО. Представити світ природи та людей очима католика, православного, протестанта;

 

 

 

14

Тематичне оцінювання.

 

 

 

15

Історична гра на повторення  «Що?, де?, коли?»

 

 

 

16

Узагальнення  I семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9-й клас

Всесвітня історія

 (35 год., 1 год. на тиждень)

І семестр – 16 год. (1 година на тиждень)

ІІ семестр – 19 год. (1 година на тиждень)

№ уроку

Зміст навчального матеріалу

Дата

Коригування

Примітка

1

Вступ.  Світ наприкінці ХVІІІ — у ХІХ ст.

 

 

 

Тема 1. ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН

2

Криза «старого порядку».

 

 

 

3

Велика Французької революції кінця XVIII ст.

 

 

 

4

Консульство та Імперія у Франції. Наполеон Бонапарт.

 

 

 

5

Практичне заняття.  Есе на тему «Права людини і громадянина в якобінській Франції», «Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона» та ін.;

 

 

 

6

Тематичне оцінювання

 

 

 

Тема 2. ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 рр.)

7

Велика Британія – «майстерня світу».

 

 

 

8

Франція у період Реставрації Бурбонів.

 

 

 

9

Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха. Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст.

 

 

 

10

«Весна народів». Національні рухи слов’янських народів.

 

 

 

11

Об’єднання Німеччини та Італії.

 

 

 

12

Громадянська війна у США і Реконструкція Півдня.

 

 

 

 

13

Практичне заняття: Суспільно-політичні наслідки індустріальної революції, зміни в житті та побуті різних верств населення в ХІХ ст.

 

 

 

 

14

Тематичне оцінювання

 

 

 

15

Історична гра  на повторення «Хто найкращий реставратор»

 

 

 

16

Узагальнення  I семестр

 

 

 

 

Історії України. 7  клас

(35  год.)

І семестр – 16 год. (1 година на тиждень)

ІІ семестр – 19 год. (1 година на тиждень)

Тема

Дата

Коригування

Примітка

Розділ 1. Виникнення та становлення Русі–України

  1.  

Вступ. Розселення слов’янських племен на території України.

 

 

 

  1.  

Господарство та суспільство слов’ян. Сусіди східних слов’ян

 

 

 

  1.  

Утворення Русі-України. Київські князі (Аскольд, Олег, Ігор)

 

 

 

  1.  

Русь­Україна за князювання Ольги та Святослава

 

 

 

  1.  

Суспільно-політичний устрій та господарське життя Русі­України в IX-X ст.

 

 

 

  1.  

Практичне заняття.

Внести у синхронізовану хронологічну таблицю відомості про утворення Київської держави (Русі-України), правління перших князів (Аскольда, Олега, Ігоря, Ольги, Святослава), їхні походи/реформи;

 

 

 

  1.  

Тематичне оцінювання

 

 

 

Розділ 2. Русь-Україна наприкінці X – у першій половині XI ст.

  1.  

Внутрішня і зовнішня політика Володимира Великого.

 

 

 

  1.  

Київська держава за Ярослава Мудрого.

 

 

 

  1.  

Політичне роздроблення Київської держави. Любецький з’їзд князів. Володимир Мономах.

 

 

 

  1.  

Суспільно-політичне життя населення Русі-України. Практичне заняття.  визначити (за доступними джерелами) роль і вплив християнської релігії й церкви в житті руського (давньоукраїнського) суспільства

 

 

 

  1.  

Культура Русі­України наприкінці X – у першій половині XI ст.

 

 

 

  1.  

Кочові народи степів України Х–ХІІІ ст. Крим у складі Візантійської імперії

 

 

 

  1.  

Тематичне оцінювання

 

 

 

  1.  

Історичний квест на повторення «Стежками становлення та найвищого ровку Русі України».

 

 

 

 

  1.  

Урок узагальнення з I cеместр

 

 

 

 

 

8-й клас

Історія України

 (52 год., 1,5 год. на тиждень)

І семестр – 24 години, 1,5години на тиждень;

ІІ семестр – 28 години, 1,5години на тиждень

№ з/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

Коригування

Примітка

Тема 1. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РЕЧІ ПОСПОЛИТОЇ (XVI – перша половина XVII ст.)

1

Вступ. Статус українських земель у складі Королівства Польського, Великого князівства Литовського, Руського і Жемайтійського, Священної Римської та Османської імперій, Московського царства в першій половині XVІ ст.

 

 

 

2

Соціально-економічне становище суспільства в Україні XVІ ст. Литовські статути.

 

 

 

 

3

Люблінська унія 1569 р. та її вплив на українське суспільство.

 

 

 

4

Криза православної церкви в XVІ ст. Берестейська унія 1596 р.

 

 

 

5

Боротьба за відновлення православної ієрархії. Полемічна література.

 

 

 

6

Православні братства . Пересопницьке Євангеліє. Книговидання.

 

 

 

7

Культурно-освітнє життя. Єзуїтські колегії, Острозька академія, братські школи. Київська (Києво-Могилянська) колегія.

 

 

 

8

Містобудування, архітектура, образотворче мистецтво XVІ – першої половини XVІІ ст.

 

 

 

9

Практичне заняття.  Внести у синхронізовану хронологічну таблицю відомості про Литовські статути, Люблінську унію, Пересопницьке Євангеліє, вихід друком перших книжок, заснування Острозької академії, Львівської братської школи, Київської (Києво-Могилянської) колегії, інше;

 

 

 

10

Тематичне оцінювання:

 

 

 

11

Походження українського козацтва. Перші Січі.

 

 

 

12

Запорозька Січ – козацька республіка. Реєстрове козацтво

 

 

 

13

Козацькі повстання кінця ХVІ ст.

 

 

 

14

Походи козаків першої чверті ХVІІ ст. Петро Конашевич-Сагайдачний. Військо Запорозьке і Хотинська війна.

 

 

 

15

Козацько-селянські повстання 20–30-х років ХVІІ ст. «Ординація Війська Запорозького».

 

 

 

16

Практичне заняття.  Описати (на основі джерел) повсякденне життя представників різних станів українського суспільства, військове мистецтво, традиції й побут козацтва, облаштування Січі.

Або/ Внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про формування козацького стану: утворення козацьких Січей, укладання козацького реєстру, походи козаків у Кримське ханство, Османську імперію, Московське царство, Хотинську війну, козацько-селянські повстання, видання «Ординації Війська Запорозького», інше

 

 

 

17

Тематичне оцінювання

 

 

 

Тема 3. НАЦІОНАЛЬНО-ВИЗВОЛЬНА ВІЙНА УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ середини XVII ст.

18

Передумови Національно-визвольної війни. Події 1648–1649 рр.

 

 

 

19

Події 1650–1651 рр.

 

 

 

20

Битва під Батогом. Молдавські походи. Облога Жванця.

 

 

 

21

Українська козацька держава – Військо Запорозьке.

 

 

 

22

 Українсько-московський договір 1654 р. Воєнно-політичні події 1654–1655 рр.

 

 

 

23

Історичний турнір на повторення »Українські землі в першій половині XVI-XVII ст. »

 

 

 

24

Урок узагальнення з I семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Історія України 9-й клас

 (52 год., 1,5 год. на тиждень)

І семестр – 24 години, 1,5години на тиждень;

ІІ семестр – 28 години, 1,5години на тиждень

№ з/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

Коригування

Примітка

ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП

1

 «Довге» ХІХ століття». Адміністративно-територіальний устрій українських земель.

 

 

 

Тема 1. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.

3

Політика Російської імперії щодо українських етнічних територій. Козацтво після ліквідації Запорозької Січі.

 

 

 

4

Соціально-економічне становище.

 

 

 

5

Криза кріпосницької системи. Початок індустріальної революції.

 

 

 

6

Початок українського національного відродження Кирило-Мефодіївське братство.

 

 

 

 

7

Польське повстання 1830–1831 рр. і його наслідки для України. Соціальні рухи.

 

 

 

8

Практичне заняття:Укласти порівняльну таблицю «Україна в програмних документах українського, польського і російського національних/визвольних рухів».

Або – Укласти хронологічну таблицю національного руху. Оцінити ідеї кожної організації плюси та мінуси

 

 

 

9

Тематичне оцінювання

 

 

 

Тема 2. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ АВСТРІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.

10

Політика Австрійської імперії щодо українських територій. Йосифінські реформи.

 

 

 

11

 Соціально-економічне становище українських земель. Соціальні протести.

 

 

 

 

Початок українського національного відродження

Європейська революція 1848–1849 рр. Головна руська рада.

12

13

Практичне заняття:Укласти хронологічну  таблицю національного руху Оцінити ідеї кожної організації плюси та мінуси

 

 

 

14

Тематичне оцінювання

 

 

 

Тема 3. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст.

13

Умови розвитку культури. Культурно-освітні товариства.

 

 

 

14

Поступ науки. Відкриття університетів.

 

 

 

15

Розвиток української літератури. Музика, театр, образотворче мистецтво, архітектура.

 

 

 

16

Практичне заняття. Повсякденне життя. Становище жінки. Презентація міні-проектів про повсякденне життя мешканців України (селян, міщан, торговців, поміщиків) в першій половині ХІХ ст.

 

 

 

17

Тематичне оцінювання

 

 

 

Тема 4. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ в другій половині ХІХ ст.

18

Українське питання в контексті міжнародних відносин. Східна (Кримська) війна 1853–1856 рр.

 

 

 

19

Ліквідація кріпацтва та реформи 1860–1870-х років.

 

 

 

20

Модернізація промисловості й сільського господарства. Зміни в соціальній структурі суспільства.

 

 

 

21

Громадівський рух 1860–1890-х рр. Польське повстання 1863–1864 рр.

 

 

 

22

Південно-Західний відділ Російського географічного товариства. Молоді громади. Валуєвський циркуляр і Емський указ.

 

 

 

23

Історична гра на повторення «Що, де, коли»

 

 

 

24

Урок узагальнення з I семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Історія України 10-й клас

52 год., 1,5 год. на тиждень)

І семестр – 24 години, 1,5години на тиждень;

ІІ семестр – 28 години, 1,5години на тиждень

 

№ уроку

Зміст навчального матеріалу

Дата

Коригування

Примітка

1

Україна і світ на порозі ХХ ст.: основні тенденції соціально-економічного, політичного та культурного розвитку.

 

 

 

Розділ 1. УКРАЇНА В РОКИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ

2

 Війна та українські політичні сили.

 

 

 

3

Воєнні дії на території України в 1914 р.-1917 р.

 

 

 

4

Українці в арміях воюючих держав. Українські січові стрільці.

 

 

 

5

Політика Російської імперії та Австро-Угорщини на українських землях у 1914–1917 рр.

 

 

 

6

Практичне заняття  «Перша світова як виклик людському виживанню: жінки у війні, діти-сироти, біженці, військовополонені, скалічені солдати» (на основі аналізу текстових і візуальних джерел).

 

 

 

7

Тематичне оцінювання

 

 

 

Розділ 2. ПОЧАТОК УКРАЇНСЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ

8

Причини, рушійні сили. Української революції 1917–1921 рр.

 

 

 

9

УЦР. І та ІІ універсали ЦР,  ІІІ та IV універсали ЦР.

 

 

 

10

Більшовицько-російська окупація України.

 

 

 

11

 Законотворча діяльність УЦР взимку–навесні 1918 р. Конституція УНР.

 

 

 

12

Практичне заняття: Порівняти кримськотатарський національний рух з всеукраїнським. Проаналізувати спроби приєднати Крим до України.

 

 

 

13

Тематичне оцінювання

 

 

 

Розділ 3. РОЗГОРТАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ. БОРОТЬБА ЗА ВІДНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВНОСТІ

14

Українська Держава П. Скоропадського.

 

 

 

15

Антигетьманське повстання і відновлення УНР. Директорія.

 

 

 

16

Утворення ЗУНР .Злука УНР і ЗУНР та її історичне значення.

 

 

 

   17

Український національний рух на Буковині й у Закарпатті. Хотинське повстання

 

 

 

18

Друга війна більшовицької Росії з УНР

 

 

 

19

Формування державної системи УСРР.

 

 

 

20

Окупація польськими військами території Західної області УНР.

 

 

 

21

Денікінський режим в Україні.

 

 

 

22

Повернення більшовицького режиму.

 

 

 

23

 Історичні дебати «Державотворчий процес 1918-1920»

 

 

 

24

 Урок узагальнення з I семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всесвітня історія 10-й клас

                        (35  год.)

І семестр – 16 год. (1 година на тиждень)

ІІ семестр – 19 год. (1 година на тиждень)

 

№ уроку

Зміст навчального матеріалу

Дата

Коригування

Примітка

 

Розділ І. Передумови Першої світової війни. Війна та революції

 

 

 

1

Вступ. Початок Першої світової війни.

 

 

 

2

Воєнні кампанії та події 1915—1916 рр.

 

 

 

3

Воєнні кампанії та події 1917—1918 рр.

 

 

 

4

Практичне заняття: «Будні війни (збірка візуальних матеріалів).»

 

 

 

 

Розділ ІІ. Облаштування повоєнного світу

 

 

 

5

Паризька мирна конференція 1919 р.

 

 

 

6

Вашингтонська конференція 1921-1922 рр.

 

 

 

7

Тематичне оцінювання із розділів «Передумови Першої світової війни. Війна та революції. Облаштування повоєнного світу»

 

 

 

 

Розділ 3. Провідні держави світу в міжвоєнний період

 

 

 

8

Сполучені Штати Америки. 

 

 

 

9

Велика Британія.

 

 

 

10

Франція.

 

 

 

11

Італія.

 

 

 

12

Німеччина. Радянський Союз.

 

 

 

 

13

Практичне заняття: «Тоталітарні режими: встановлення державного контролю над публічним життям і суспільною свідомістю»

 

 

 

14

Тематичне оцінювання

 

 

 

15

Історична гра «Квест. ПСВ та повоєнна Західна Європа»

 

 

 

16

Урок узагальнення з I семестр.

 

 

 

 

 

 

Історія України 11 клас

52 год., 1,5 год. на тиждень)

І семестр – 24 години, 1,5години на тиждень;

ІІ семестр – 28 години, 1,5години на тиждень

 

№ уроку

Зміст навчального матеріалу

Дата

Коригування

Примітка

 

Повторення. Вступ.

 

 

 

1

 Уроки вітчизняної історії 1914-1945рр.

 

 

 

2

 Україна в системі міжнародних відносин.

 

 

 

3

 Економічна і внутрішньополітична ситуація в УРСР.

 

 

 

4

 Радянізація Західноукраїнських областей УРСР.

 

 

 

5

 Особливості розвитку культури.

 

 

 

6

 Практичне заняття. Українці в повстаннях у таборах ГУТАБу (ГУЛАГу) та чистка творчої інтелігенції.(дослідження документів)

 

 

 

7

Тематичне оцінювання

 

 

 

 

Розділ  2. Україна в умовах десталінізації.

 

 

 

8

Внутрішньополітична ситуація

 

 

 

9

Децентралізація управління економікою.

 

 

 

10

Зміни соціальної політики

 

 

 

11

Культура 1950-1960 рр. Антирелігійна компанія.

 

 

 

12

Практичне заняття. Творчість шістдесятників як закономірна реакція на виклик часу. Або реабілітація жертв сталінських репресій. .(дослідження документів)

 

 

 

13

 Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

Розділ 3. Україна в період системної кризи радянського ладу.

 

 

 

14

Соціально-економічна ситуація в УРСР

 

 

 

15

Життєвий рівень населення.

 

 

 

16

Зміни в системі влади. Конституція УРСР 1978 року.

 

 

 

17

Дисидентський рух.

 

 

 

18

Кримськотатарський національний рух.

 

 

 

19

Особливості розвитку культури.

 

 

 

20

Практичне заняття:Українська діаспора та її внесок у відродження України.(дослідити різні джерела)

 

 

 

21

Тематичне оцінювання

 

 

 

 

Розділ 4. Відновлення Незалежності України.

 

 

 

22

Україна на початковому етапі перебудови в СРСР.

 

 

 

23

Історична гра на повторення «Що, де, коли»

 

 

 

24

Урок узагальнення з I семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всесвітня історія 11-й клас

                        (35  год.)

І семестр – 16 год. (1 година на тиждень)

ІІ семестр – 19 год. (1 година на тиждень)

 

№ уроку

Зміст навчального матеріалу

Дата

Коригування

Примітка

 

РОЗДІЛ 1. Облаштування повоєнного світу.

 

 

 

1

Риси Ялтинсько – Потсдамської системи міжнародних відносин. ООН.

 

 

 

2

Початок Холодної війни.

 

 

 

 

РОЗДІЛ 2. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства.

 

 

 

3

Концепція постіндустріального суспільства.

 

 

 

4

Утвердження принципів громадянського суспільства.

Практичне заняття. Молодіжна контркультура: вплив на формування постіндустріального світу

 

 

 

5

Транснаціональні корпорації. НТР і зростання ролі професійних фахівців і техніків.

 

 

 

6

«»Німецьке економічне диво».Об’єднання Німеччини.

 

 

 

7

Тетчеризм. Рейганоміка

 

 

 

8

Від Європейського економічного співтовариства (ЄЕС) до Європейського союзу (ЄС). Роль США та ЄС у сучасних міжнародних відносинах.             

 

 

 

9

Тематичне оцінювання

 

 

 

 

РОЗДІЛ 3. Держави Центрально – Східної Європи: трансформаційні процеси.

 

10

Сталінська модель соціалізму та її втілення  в Польщі та Румунії.

 

 

 

11

Сталінська модель соціалізму та її втілення  в Угорщині та Чехословаччині.

Практичне заняття. “Празька весна” 1968 р.

 

 

 

12

Особливості розвитку  Болгарії та Югославії.

 

 

 

13

Відлига. Наростання системних кризових явищ у країнах регіону в 70–80-х рр. ХХ ст.

 

 

 

14

Оксамитові революції” в країнах Східної Європи.

 

 

 

15

Історична вікторина «Відголосок  війн в житті держав»

 

 

 

16

Урок узагальнення з I семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 лютого 2021
Переглядів
772
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку