Календарно-тематичне планування навчального матеріалу гуртка
№ за/п |
Дата проведення |
Зміст заняття |
Вступ (2 години) |
||
1 |
|
Ознайомлення з порядком і планом роботи гуртка. Загальні правила безпеки. |
2 |
|
Правила поведінки в навчальному кабінеті, закладі. Правила дорожнього руху. |
Англія – англійський – англієць (4+2 годин) |
||
3 |
|
Розповідь про країну та її мешканців, чию мову вивчаємо (England, Great Britain, the British, island, country, English, Winniethe-Pooh) |
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
Практична частина: Закріплення навичок з аудіювання |
7 |
|
|
8 |
|
|
Англійська мова у повсякденному житті (3+1 години) |
||
9
|
|
Демонстрація фрагментів англійських та американських популярних казок, мультфільмів. Розповідь про англомовні телеканали «Animal Planet», «Explorer» |
10 |
|
|
11 |
|
|
12 |
|
Практична частина: Формування навичок коректного вимовляння назв героїв мультфільмів та телепередач англійською |
Фонетична казка «Казка про язичок» (6+2 годин) |
||
13 |
|
Закріплення навичок коректного вимовляння назв героїв мультфільмів та телепередач англійською. Формування понять про особливості звуків фонетики англійської мови та специфікою їхнього вимовляння. |
14 |
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
Практична частина: Знайомство з мовленнєвою казкою «Казка про язичок». (Фонетичний розбір казки) |
20 |
|
|
Кольори (2+2 години ) |
||
21 |
|
Закріплення понять про особливості звуків фонетики англійської мови та специфікою їхнього вимовляння. Введення понять: назва кольорів. |
22 |
|
|
23 |
|
Вивчення адаптованих віршиків. Закріплення навичок правильного вимовляння назв кольорів (black, yellow, brown, red, pink, orange…) |
24 |
|
|
Моя сім’я (2+4 години) |
||
25 |
|
Ознайомлення вихованців з назвами членів сім’ї і родини. Демонстрація відеоматеріалу з теми «My big Family» |
26 |
|
|
27 |
|
Закріплення навичок вимовляння суто англійського буквосполучення «th» у словах: mother, brother, father, grandmother і т. д. Вивчення вірша « I have a mother, I have a father..» з допомогою техніки « мова тіла» у поміч вихованцям для складання образів, які допомагають краще запам’ятати нові слова і фрази |
28 |
|
|
29 |
|
|
30 |
|
|
|
|
Світ тварин» (2+4 годин) |
31 |
|
Закріплення поняття «Animal Planet». Ознайомлення вихованців з розмаїттям тваринного світу. Введення понять про місцевості їх мешкання: wood, jungle, sea, sky. |
32 |
|
|
33 |
|
Практична частина: Закріплення навичок: a wolf – wood, an elephant – jungle, a fish – a sea, a bird – sky, та технічного вимовляння назв тварин |
34 |
|
|
35 |
|
|
36 |
|
|
|
|
Улюбленці (2+4 годин) |
37 |
|
Закріплення поняття «animal» та введення поняття улюбленець - «pet» з лексикою теми (a dog, a cat, a hamster, a parrot, a gold fish, a rat, a mouse..) |
38 |
|
|
39 |
|
Практична частина: використання роздаткового дидактичного матеріалу (карток з зображенням тварин-улюбленців). Проведення конкурсу малюнків с теми заняття «My Pet». Закріплення навичок правильного вимовляння звуків «p» , «h» з при диханням. Мовна гімнастика. Вивчення віршика «I Have a Cat» |
40 |
|
|
41 |
|
|
42 |
|
|
|
|
Свійські тварини, дикі тварини (5+5) |
43 |
|
|
44 |
|
|
45 |
|
|
46 |
|
|
47 |
|
|
48 |
|
|
49 |
|
|
50 |
|
|
51 |
|
|
52 |
|
|
|
|
«Веселий рахунок» (3+5 години) |
53 |
|
|
54 |
|
|
55 |
|
|
56 |
|
|
57 |
|
|
58 |
|
|
59 |
|
|
60 |
|
|
|
|
Дієслова руху (3+5 години) |
61 |
|
Введення понять про наказові дієслова з метою надання наказу у грі про те, як треба пересуватись, щоб бути схожим на ту, чи іншу тварину або висловлення прохання зробити якісь дії англійською (go, run, jump, sit, stand, fly, sleep, wash, look, catch..).Введення поняття про використання дієслова «have», наведення прикладів за допомогою техніки «мова тіла» |
62 |
|
|
63 |
|
Закріплення навичок з використання наказових дієслів у динамічній грі «Зроби як я!» та використання дієслова « to have» за допомогою мови тіла та у вже вивчених віршах: «I have my mother..», «I have a cat». |
64 |
|
|
65 |
|
|
66 |
|
|
67 |
|
|
68 |
|
|
|
|
|
|
|
|