Календарно-тематичне планування навчального матеріалу "Швейна справа" в 9 класі на I семестр.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування — обов'язковий документ педагогів у кожному освітньому закладі. Він синхронізований з освітньою програмою, а також координує діяльність вчителя.

Перегляд файлу

уроків

Зміст      

навчального

матеріалу (9 клас I семестр)

 

К-ть

годин

(75)

Дата

 уроку

Навчальні

досягнення учнів

Спрямованість  корекційно-

розвивальної роботи

 

 

1

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3-4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8-9

 

 

10

11

 

12

13

 

14

15

 

16

17

 

18

19

 

20

21

 

22-

23

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

27

28

 

29-30

 

31

32

 

 

 

 

33

34

 

35

36

 

37

38

 

39

40

 

41

42

 

43

44

 

 

 

 

 

 

 

45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

46

 

47

48

 

 

 

 

 

49

 

 

 

 

 

 

 

50

51

52

 

 

 

 

53

 

 

 

 

 

 

 

54-55

 

56

 

 

57-59

 

 

60-

61

62

 

63

 

 

 

64

65

66

 

 

 

 

67

68

 

 

 

69

70

 

71

72

 

73

74

 

 

75

Вступ і повторення знань і умінь за попередні роки

Правила безпечної роботи під час ручних  робіт, на швейній машині, з праскою.

 

Ручні і машинні  шви та обробка окремих деталей (зборки, складки, обшивки).

 

 

Відомості з машинознавства. Швейна машина

 

Технічні відомості. Пристосування до швейних машин, їх призначення. Правила безпечної роботи при використанні пристосувань до швейних машин. Машина зигзагоподібної строчки, види операцій, їх призначення. Машинна голка звичайна і подвійна. Дотримання вимог безпеки праці при роботі  на швейній машині зигзагоподібної строчки.

    

Практичні роботи. 

Виконання машинних строчок і швейних операцій на машині зигзагоподібної строчки (пряма строчка, зигзагоподібна, оздоблювальна та ін). регулювання ширини зигзагу. 

  Тематичне оцінювання                                         

 

Оздоблення жіночого і дитячого огляду

 

Об’єкти роботи. Зразки оборок, рюшів, воланів, дрібних складочок та защипів.

       Техніко-технологічні відомості. Види оздоблень жіночого і дитячого одягу, їх призначення. Оздоблення постійні і знімні. Матеріали, які використовують для виготовлення оздоблення. Фурнітура та оздоблювальні матеріали. Оздоблювальна строчка.  Оборки, рюші, волани, складочки, защипи. Викроювання оздоблювальних деталей. Способи з’єднання  оздоблювальних деталей з виробом.

        

   

Практичні роботи.

Викроювання оборки.

 

Викроювання рюшів.

 

 

Викроювання воланів.

 

 

Обробка обрізних зрізів оздоблювальної  деталі швом упідгин із закритим зрізом.

 

Обробка обрізних зрізів оздоблювальної  деталі зигзагоподібною строчкою.

 

Виготовлення зразків оздоблень.

 

 

Настрочування рюшів.

 

 

Викроювання деталей із складочками

 

 

Заметування та застрочування складочок.

Тематичне оцінювання                                         

 

 

Обкантовувальний шов

Об’єкти роботи. Зразки обкантовувального шва.

     Техніко-технологічні відомості. Крайові  шви. Обкантовувальний  шов, його види (з відкритим і закритим зрізом), застосування та технологія виготовлення. Використання одинарних та подвійних обшивок та обкантовувальної тасьми при обробці зрізів. Використання оздоблювальної тканини.  Вимоги до якості виготовлення шва.

     

     Практичні роботи.

 

 Виготовлення зразка обкантовувального шва.

 

 

Виконання обкантовувального шва на прямих зрізах.

 

 Виконання обкантовувального шва на заокруглених зрізах

Тематичне оцінювання                                         

 

 

Практичне повторення

Викроювання оборки.

 

 

Обробка обрізних зрізів оздоблювальної  деталі швом упідгин із закритим зрізом.

 

Обробка обрізних зрізів оздоблювальної  деталі зигзагоподібною строчкою.

 

Виготовлення зразка обкантовувального шва.

 

 Виконання обкантовувального шва на прямих зрізах.

 

 Виконання обкантовувального шва на заокруглених зрізах

 

Тематичне оцінювання                                         

 

 

 Моделювання викрійки  блузки

Виріб. Блузка без коміра та рукавів.

       Техніко-технологічні відомості.  Фасони блузок. Тканини для блузок. Оздоблення. Розміри. Мірки для побудови креслення основи блузки. Деталі. Назви деталей та їх зрізів. Виточки. Назви контурних ліній на кресленні. Викрійка. Назви зрізів на викрійці.

       

 

      Практичні роботи.

Знімання мірок, їх скорочений запис.

Визначення  розміру блузки за мірками.

 

Вирізування з креслення деталей блузки.

 

Обробка вирізу горловини у блузці без коміра

       Технічні відомості. Форми вирізу горловини. Способи обробки. Виготовлення викрійки підкрійної обшивки для обробки  горловини. Використання оздоблення. Надсічки. Перекат шва.

      

 

    Практичні роботи.

Обробка вирізу горловини овальної форми підкрійною обшивкою на лицьовий чи виворотний  бік (виготовлення зразків).

Тематичне оцінювання                                         

 

Практичне повторення

Фасони блузок. Тканини для блузок. Оздоблення. Розміри. Мірки для побудови креслення основи блузки. Деталі. Назви деталей та їх зрізів. Виточки. Назви контурних ліній на кресленні. Викрійка. Назви зрізів на викрійці.

       

Знімання мірок, їх скорочений запис.

Визначення  розміру блузки за мірками.

 

Повторення правил безпечної роботи під час розкроювання

 

Вирізування з креслення деталей блузки.

 

 

Обробка вирізу горловини у блузці без коміра

 

Форми вирізу горловини. Способи обробки. Виготовлення викрійки підкрійної обшивки для обробки  горловини. Використання оздоблення.

 

Обробка вирізу горловини овальної, прямокутної,  фігурної форми підкрійною обшивкою на лицьовий чи виворотний  бік (виготовлення зразків).

 

 

Виконання машинних строчок і швейних операцій на машині зигзагоподібної строчки (пряма строчка, зигзагоподібна, оздоблювальна та ін). регулювання ширини зигзагу. 

 

Виготовлення зразка подвійного шва

 

 

Виготовлення зразка обкантовувального шва.

 

Виконання обкантовувального шва на прямих зрізах.

 

 

Підсумковий урок.

Тематичне оцінювання.

 

1

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

2

 

 

2

 

 

 

 

2

 

 

 

2

 

 

 

2

 

 

2

 

 

 

2

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

2

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

2

 

 

 

2

 

 

2

 

 

2

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

1

 

 

 

3

 

 

 

3

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

2

 

 

 

2

 

 

2

 

 

 

 

1

 

Учні:  знають  правила безпечної роботи під час ручних робіт, на швейній машині та з праскою.

Учні: мають уявлення про ручні і машинні шви, уміють їх виконувати, розпізнають на виробах.

 

 

Учні: мають уявлення про види пристосувань до швейної машини, їх використання.

Учні: мають уявлення про машину зигзагоподібної строчки, види операцій, які на ній виконують.

Учні: вміють виконувати різні види

строчок.

Учні: знають правила безпечної праці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні: знають види оздоблень одягу та їх виготовлення (оборки, рюші, складочки, защипи).

Учні: вміють викроювати рюші, волани за інструкційною картою; Учні: вміють обробляти зрізи оздоблювальних деталей, з’єднувати їх із виробом;

Учні: вміють заметувати та застрочувати складочки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні: знають назву та застосування обкантовувального шва, послідовність виготовлення, вимоги до обробки.

Учні:  вміють розпізнавати шов за зовнішнім виглядом з лицьового і виворотного боку, виготовляти шов за зразком, за інструкційною картою. 

Учні: вміють обробляти прямі та заокруглені зрізи дрібних деталей одягу обкантовувальним швом. Учні: вміють перевіряти якість обробки зрізу обкантовувальним швом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні: знають фасони блузок, називають тканини; знають розміри, мірки для побудови креслення основи блузки, назви деталей, їх зрізів.

Учні: мають уявлення про моделювання викрійки.

Учні: вміють знімати мірки для побудови креслення блузки.

Учні: вміють будувати креслення за інструкційною картою, вирізувати викрійки, переносити виточки за зразком - малюнком.

Учні: знають, називають та вміють моделювати різні види вирізу горловини.

 

 

Учні: знають форми вирізу горловини, способи обробки її зрізу.

Учні: вміють обробляти горловину будь – якої форми підкрійною обшивкою з використанням оздоблення.

Розвиток пам’яті на основі пригадування основного матеріалу за попередні роки, відтворення знань про шви та обробку окремих деталей.

 

 

 

 

Розширення уявлень учнів про види швейних машин, пристосування до них, види операцій.

Розвиток мислення, уваги, спостережливості на основі ознайомлення із роботою швейної машини зигзагоподібної строчки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Збагачення уявлень учнів про оздоблення дитячого і жіночого виробу рюшами, воланами, оборками, та  складочками.

Розвиток естетичного смаку  на основі адекватного вибору оздоблень.

Розвиток діяльності  та мислення на основі розвитку умінь викроювати та виготовляти оздоблювальні деталі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток спостережливості, акуратності, самостійності,

уважності на основі аналізу способу виконання зразка  обкантовувального шва.

Розвиток  уваги, спостережливості при визначенні якості  обробки зрізів обкантовувальним швом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Збагачення уявлень учнів про фасони блузок, тканини для них, оздоблення, мірки, деталі, моделювання  фасону.

Розвиток мовлення на основі введення нових термінів назв деталей, контурних ліній, зрізів деталей, мірок.

Розвиток просторового уявлення на основі побудови креслення виробу в масштабі та в натуральну величину; виділення на кресленні деталі та моделювання  фасону блузки.

 

 

 

 

 

 

Збагачення явлень про різні форми горловини та види обробки її зрізів.

Розвиток загальнотрудових умінь на основі виконання трудових завдань за планом послідовності обробки горловини підкрійною обшивкою.

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Технології, 9 клас, Планування
Інкл
Додано
9 листопада
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку