Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з основ здоров'я у 5 класі

Про матеріал

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з основ здоров'я у 5 класі відповідає оновленій програмі з предмету, містить пронумеровані теми уроків, практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту, домашні завдання, графи з датою та приміткою.

Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Першолиманський навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дитячий садок»

Решетилівської районної ради Полтавської області

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування                                                                 навчального матеріалу з основ здоров’я                                                                            у 5 класі

 

 Шуть Тетяна Володимирівна,

вчитель основ здоров’я

 

 

Лиман Перший

2018

Основи здоров’я

5 клас

(35 годин, із них 4 години - резервні)

Тема

Практичні завдання

Дата

Примітка

Домашнє завдання

Розділ 1. Здоров’я людини (5 год)

  1.  

Життя і здоров’я людини

Здоровий спосіб життя.

Моделювання поведінки в разі погіршення самопочуття.

Відпрацювання навичок вимірювання температури тіла*.

 

 

Опрацювати §1

  1.  

Безпека і небезпека. Принципи безпечної життєдіяльності.

Відпрацювання алгоритму дій при потраплянні у небезпечну ситуацію.

 

 

Опрацювати §2

  1.  

Безпека на дорозі

Безпека пішохода. Види пішохідних переходів. Дорожня розмітка. Перехід багатосмугової дороги.

Відпрацювання навичок аналізу дорожньої ситуації, у тому числі й в умовах обмеженої оглядовості.

Прийняття зважених рішень щодо переходу дороги*.

Моделювання ситуації відмови від пропозицій перейти дорогу у небезпечному місці. 

 

 

Опрацювати §3

  1.  

Безпека на зупинках громадського транспорту. Безпека пасажира. Правила користування громадським транспортом. Етика пасажира. Поведінка пасажира при ДТП.

Відпрацювання навичок поведінки у  транспорті. Моделювання поведінки пасажира при аварії в громадському транспорті.

 

 

Опрацювати §4

  1.  

 ДТП.

 

 

 

Опрацювати §5

Розділ 2. Психічна і духовна складові здоров’я (5 год)

  1.  

Уміння вчитися

Раціональний розподіл часу. Розпорядок дня школяра. Облаштування робочого місця.

Відпрацювання навичок планування часу з урахуванням усіх правил здорового способу життя «Мій розпорядок дня». 

 

 

Опрацювати §6

  1.  

Умови успішного навчання. Розвиток  здібностей. Створення мотивації до навчання.

Типи сприйняття інформації. Активне слухання.  Прийоми для кращого запам’ятовування. Підготовка до контрольної роботи.

Відпрацювання навичок успішного навчання у класі.

Відпрацювання навичок ефективного самонавчання           (бібліотека, Інтернет, дистанційне навчання) **

 

 

Опрацювати §7

  1.  

Повага до себе та інших

Унікальність людини. Розвиток самоповаги. Повага і толерантне ставлення до інших людей. Уміння працювати разом.

Виконання вправ для розвитку самоповаги і поваги до інших людей.

 

 

Опрацювати §8

  1.  

Почуття і емоції.  Вияви почуттів. Способи  висловлювання почуттів.

Відпрацювання навичок  висловлювання  почуттів.

 

 

Опрацювати §9

  1.  

Співпереживання  і співчуття.

 

 

 

Опрацювати §10

  1.  

Підсумковий урок з теми «Здоров’я людини. Психічна і духовна складові здоров’я» (різнорівневі завдання двох варіантів)

 

 

Повторити матеріал теми

Тематична

Розділ 3. Фізична складова здоров’я (5 год)

  1.  

Фізичні чинники здоров’я

Принципи і методи загартовування. Рухова активність. 

 

 

 

Опрацювати §11

  1.  

Профілактика порушень постави і гостроти  зору.

Виконання вправ для формування правильної постави та гімнастики для очей.

Розрахунок максимальної маси  портфеля.*

 

 

Опрацювати §12

  1.  

Попередження травм під час рухливих ігор і занять фізичною культурою та спортом. Правила безпечної поведінки в басейні та на льоду.

Моделювання ситуацій надання невідкладної допомоги та самодопомоги при спортивних травмах.**

Моделювання ситуацій надання допомоги і самодопомоги тому, хто провалився під лід.**

 

 

Опрацювати §13

  1.  

Відпочинок школяра. Ознаки перевтоми.  Умови здорового сну.

 

 

 

Опрацювати §14

  1.  

Вплив телебачення і комп’ютера на здоров’я.

Розробка пам’ятки щодо перегляду телепередач, користування комп’ютером.*

 

 

Опрацювати §15

  1.  

 Підсумковий урок з теми «Фізична складова здоров’я» (різнорівневі завдання двох варіантів)

 

 

Повторити матеріал теми

Тематична

Розділ 4. Соціальна складова здоров’я (16 год)

Тема 1. Соціальне благополуччя (8 год)

  1.  

Право на здоров’я

Права дитини. Обов’язки учня і громадянина.

Права та обов’язки дитини (створення  пам’ятки) *

 

 

 

Опрацювати §16

  1.  

Спілкування і здоров’я

Ефективне спілкування. Вплив поведінки на здоров’я.   Переваги  упевненої поведінки.

Відпрацювання навичок ефективного спілкування **

 

 

 

Опрацювати §17

  1.  

Спілкування з дорослими. Повага до батьків та вчителів.

Відпрацювання навичок упевненої поведінки: моделювання ситуацій звернення до батьків, учителів, інших дорослих.

 

 

Опрацювати §18

  1.  

Взаємодопомога членів родини.

 

 

 

Опрацювати §19

  1.  

Спілкування з однолітками. Стосунки між хлопцями і дівчатами. Протидія виявам агресії і насилля в учнівському середовищі.

 

 

 

Опрацювати §20

  1.  

Безпека спілкування в Інтернеті 

Безпека спілкування  в Інтернеті **

 

 

Опрацювати §25

  1.  

Соціальна небезпека інфекційних захворювань

Соціальна небезпека інфекційних захворювань та  запобігання дискримінації людей, за будь-якою ознакою в т. ч. за станом здоров’я ( ВІЛ, туберкульоз, ОРВІ тощо) та інвалідністю.

Аналіз витрат сім’ї під час хвороби ОРВІ одного з членів родини *

 

 

Опрацювати §21

  1.  

Підсумковий урок з теми «Соціальне благополуччя» (різнорівневі завдання двох )

 

 

Повторити матеріал теми

Тематична

Тема 2. Безпека в побуті і навколишньому середовищі (8 год)

  1.  

Пожежна безпека

Причини виникнення та способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі.

 

Відпрацювання навичок евакуації з приміщення школи. Відпрацювання навичок  захисту органів дихання від отруйних газів**

Обстеження безпеки своєї оселі*.

 

 

 

Опрацювати §22

  1.  

Дитина в автономній ситуації.

 

 

 

Опрацювати §23

  1.  

Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників.

 

 

 

Опрацювати §24

  1.  

Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки. Екстремальні ситуації з незнайомцями.

Моделювання безпечної поведінки із людьми.

Відпрацювання алгоритму безпечної поведінки в місцях великого скупчення людей.

Відпрацювання навичок відмови від ігор у небезпечних місцях.

 

 

Опрацювати §26

  1.  

Безпечне довкілля

Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров’я людини. Способи збереження природного середовища.

Створення саморобок для  повторного використання пластикових упаковок *

 

 

 

Опрацювати §27

  1.  

Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення. Підручні рятувальні засоби.

Відпрацювання навичок безпечної поведінки під час сильного вітру, грози і підтоплення.

Виготовлення рятувальних засобів з підручних матеріалів *

 

 

Опрацювати §28

  1.  

Відпочинок на природі. Правила купання у  водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді.

Моделювання ситуації надання допомоги  постраждалому при тепловому або сонячному ударі **

 

 

Опрацювати §29

  1.  

Підсумковий урок з теми «Безпека в побуті і навколишньому середовищі» (різнорівневі завдання двох варіантів)

 

 

Повторити матеріал теми

Тематична

  1.  

Підсумково-узагальнюючий урок. Самооцінка здоров’я.

 

 

 

Повторити вивчене

 

docx
Додано
24 червня 2018
Переглядів
458
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку