Календарно-тематичне планування з української літератури для 6 класу складено згідно програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання / упоряд. Р. В. Мовчан, К.В. Таранік-Ткачук, М.П. Бондар, О.М. Івасюк та ін. / К.: Видавничий дім «Освіта», 2013. (затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804, оновлена відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України № 52 від 13.01.2017 р та №201 від10.02.2017 р.)
Українська література 6 клас ІІ семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
35 |
|
Емма Андієвська. Сучасна українська письменниця і художниця. Її казки-притчі. ТЛ: притча.
|
|
36 |
|
«Казка про яян». Добро й любов до світу. Порушення питань моралі, дружби, сили слова. Прихований повчальний зміст творів.
|
|
37 |
|
«Говорюща риба». Принципи толерантного ставлення до інших, вірності мріям, прагнення гармонії зі світом. ТЛ: притча.
|
|
38 |
|
Позакласне читання. Емма Андієвська. «Казка про двох пальців». Реальне і фантастичне у творі.
|
|
39 |
|
Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Визнаний у світі український дитячий письменник.
|
|
40 |
|
Пригодницький захопливий сюжет, мрія і дійсність, смішне, комічне, романтичне в його пригодницькій повісті для дітей. ТЛ: повість, пригодницький твір.
|
|
41 |
|
Образи Яви Реня та Павлуші Завгороднього.
|
|
42 |
|
Поведінка героїв, їхні вчинки, моральний вибір у різних життєвих ситуаціях.
|
|
43 |
|
«Тореадори з Васюківки». Проблеми у творі.
|
|
44 |
|
РМ №3.Усне переказування епізодів повісті з докладним цитуванням авторського тексту.
|
|
45 |
|
Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом. |
|
46 |
|
Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків — головних героїв.
|
|
47 |
|
Реальні (звичайні) та пригодницькі події у повісті.
|
|
48 |
|
Леся Воронина — сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей.
|
|
49 |
|
«Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності.
|
|
50
|
|
Клим Джура – рятівник світу. Еволюція Клима від боягуза до супергероя.
|
|
51 |
|
Роль сім'ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині. ТЛ: сюжет, його елементи.
|
|
52 |
|
Контрольна тестова робота № 3. Пригоди і романтика. |
|
53 |
|
Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів. Роль гумору в житті українців.
|
|
54 |
|
Леонід Глібов. «Щука». Визначний український байкар, поет. ТЛ: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль.
|
|
55 |
|
«Муха і Бджола», «Жаба і Віл». Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки.
|
|
56 |
|
Виразне читання байок Леоніда Глібова. Декламування напам’ять.
|
|
57 |
|
Степан Руданський. «Добре торгувалось». Співомовки С.Руданського — унікальне явище у світовому письменстві.
|
|
58 |
|
«Запорожці у короля». Висміювання моральних вад, негативних рис характеру. ТЛ: гумореска, співомовка. |
|
59 |
|
Контрольний твір за вивченими творами Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха, Лесі Ворониної.
|
|
60 |
|
Контрольний твір за вивченими творами Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха, Лесі Ворониної.
|
|
61 |
|
Павло Глазовий. «Еволюція», «Найважча роль». Проблеми мови і народу.
|
|
62 |
|
«Заморські гості», «Кухлик». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів.
|
напам’ять (1на вибір)
|
63 |
|
РМ № 4. Творча робота. Складання власної байки. |
|
64 |
|
Позакласне читання. Література рідного краю. А. І. Давидов. Життєвий і творчий шлях письменника. Оповідання «Рятували Конотоп».
|
|
65 |
|
Інсценізація байок Л.Глібова. |
|
66 |
|
Контрольна тестова робота № 4. Гумористичні твори. |
|
67 |
|
Урок-підсумок. |
|
68 |
|
Бесіда про твори, які вивчалися впродовж року й викликали найбільше зацікавлення.
|
|