Календарно-тематичне планування для 6-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Українська література: 5–9 класи. К.В.Таранік-Ткачук, М.П.Бондар, О.М.Івасюк, С.А.Кочерга, Л.І.Кавун, О.І.Неживий, Н.В.Михайлова, Р.В.Мовчан (керівник групи). – К., 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 804 від 07.06.2017 р.).
(70 год, 2 год на тиждень)
Календарно-тематичне планування для 6-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Українська література: 5–9 класи. К.В.Таранік-Ткачук, М.П.Бондар, О.М.Івасюк, С.А.Кочерга, Л.І.Кавун, О.І.Неживий, Н.В.Михайлова, Р.В.Мовчан (керівник групи). – К., 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 804 від 07.06.2017 р.).
Обов’язкова кількість видів контролю
|
І семестр |
ІІ семестр |
Контрольні роботи у формі: |
3 |
3 |
|
1 2 |
1 2 |
запитання тощо) |
|
|
Уроки мовленнєвого розвитку |
2 (у+п) |
2 (у+п) |
Уроки позакласного читання |
2 |
2 |
Уроки літератури рідного краю |
2 |
2 |
Уроки виразного читання |
1 |
1 |
Перевірка зошитів |
4 |
5 |
І с е м е с т р
Пор. № |
Дата |
Зміст програмового матеріалу |
Вступ |
||
1 |
|
Книжка в житті людини. Творча майстерня автора від давнини до сьогодення. Зміни формату книжки впродовж віків. Сучасний читач і його роль у новому «житті» твору. |
Загадково прекрасна і славна давнина України |
||
2 |
|
Календарно-обрядові пісні. Роль і місце пісні в житті українців. Основні календарні обряди. Народна обрядова пісня, її різновиди.
|
3 |
|
Пісні літнього циклу: «У ржі на межі», «Ой біжить, біжить мала дівчина», «Проведу я русалочки до бору» (русальні), «Заплету віночок», «Ой вінку мій, вінку», «Купайло, купайло» (купальські), «Маяло житечко, маяло», «Там у полі криниченька» (жниварські) (на вибір). |
4 |
|
Пісні зимового циклу: «Ой хто, хто Миколая любить», «Засівна», «Нова радість стала», «Добрий вечір тобі, пане господарю!», «Щедрик, щедрик, щедрівочка» (на вибір). |
5 |
|
Веснянки: «Ой весна, весна – днем красна», «Ой кувала зозуленька», «Кривий танець» (на вибір).
|
6 |
|
Народні колискові пісні. «Ой ти, коте, коточок», «Ой ну, люлі, дитя, спать». Провідні мотиви колискових, лексичні особливості їх.
|
7 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-роздум «Пісня – душа народу». |
8 |
|
Контрольна робота. Вступ. Календарно-обрядові пісні. (розгорнуті відповіді на запитання). |
9 |
|
Урок літератури рідного краю Ознайомлення з творчістю письменників-земляків. |
10 |
|
Пісні літературного походження. «Ще не вмерла Україна» П. Чубинського, М. Вербицького – Національний гімн нашої держави. . |
11 |
|
Легенда про дівчину-Україну, яку Господь обдарував піснею, та її звʼязок із «Молитвою» О. Кониського й М. Лисенка, духовним гімном України. |
12 |
|
«Ой у лузі червона калина похилилася» С. Чарнецького і Г. Труха. Патріотичні мотиви пісень літературного походження. |
13 |
|
Микола Вороний. Коротко про письменника. Патріотичні почуття й толерантне ставлення до інших народів у поемі «Євшан-зілля». Роль слова, пісні, історії в житті будь-якої людини.
|
14 |
|
Краса природи рідного краю в поемі. Образи та художні засоби твору. Актуальність поеми. |
15 |
|
Урок позакласного читання. Євген Гуцало. «До Танаськи по молоко». |
16 |
|
Тарас Шевченко. Відомості про перебування поета в Санкт-Петербурзі. Провідний мотив вірша «Думка» («Тече вода в синє море…»). |
17 |
|
Історична основа поеми «Іван Підкова». Патріотичні мотиви, героїчний пафос твору. |
18 |
|
Героїзм та відвага козаків та їхнього ватажка. Художні особливості поеми. |
19 |
|
Урок виразного читання. Конкурс на найкращого декламатора улюбленої поезії Тараса Шевченка. |
20 |
|
Контрольна робота. Пісні літературного походження, Микола Вороний, Тарас Шевченко (тестування). |
21 |
|
Володимир Рутківський. Коротко про письменника. |
|
|
«Джури козака Швайки» («На козацьких островах»). Твір про волелюбних, сміливих героїв, які вміють вистояти у складних ситуаціях. Історична основа твору. Тема боротьби українських козаків проти татарської орди. |
22 |
|
Поєднання у творі фантастичного і реального. Проблеми, порушені у творі. |
23 |
|
Образи козака-характерника Швайки та його юних помічників Грицика та Санька. Засудження підступності, жорстокості та підлості зрадників. Аналіз художніх засобів. |
24 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Написання вітального слова на честь літературного героя. |
Я і світ |
||
25 |
|
Леся Українка. Дитинство поетеси, роль родини в її вихованні. Неповторний світ дитинства в поезії «Мрії». |
26 |
|
Образ мужньої, сильної духом дівчинки, її життєрадісний погляд на світ, вільнолюбство, впевненість, розвинена уява у вірші «Як дитиною, бувало...». |
27 |
|
«Тиша морська» – пейзажно-мариністичний малюнок. |
28 |
|
Урок позакласного читання. Оксана Іваненко. «Друкар книжок небачених». |
29– 30 |
|
Контрольна робота. Письмовий твір на одну з тем: «Наша слава – козацька звитяга» (за твором В. Рутківського «Джури козака Швайки»), «Неповторний світ дитинства в поезіях Лесі Українки». |
31 |
|
Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків. |
32 |
|
Повторення та узагальнення вивченого. |