Календарно-тематичне планування з української літератури 6 клас (І семестр)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування для 6-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Українська література: 5–9 класи. К.В.Таранік-Ткачук, М.П.Бондар, О.М.Івасюк, С.А.Кочерга, Л.І.Кавун, О.І.Неживий, Н.В.Михайлова, Р.В.Мовчан (керівник групи). – К., 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 804 від 07.06.2017 р.).

Перегляд файлу
  1. к л а с Українська література

(70 год, 2 год на тиждень)

Календарно-тематичне планування для 6-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Українська література: 5–9 класи. К.В.Таранік-Ткачук, М.П.Бондар, О.М.Івасюк, С.А.Кочерга, Л.І.Кавун, О.І.Неживий, Н.В.Михайлова, Р.В.Мовчан (керівник групи). – К., 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 804 від 07.06.2017 р.).

Обов’язкова кількість видів контролю

 

І семестр

ІІ семестр

Контрольні роботи у формі:

3

3

  • контрольного класного твору;
  • інших завдань (тестів, відповідей на

1

2

1

2

запитання тощо)

 

 

Уроки мовленнєвого розвитку

2 (у+п)

2 (у+п)

Уроки позакласного читання

2

2

Уроки літератури рідного краю

2

2

Уроки виразного читання

1

1

Перевірка зошитів

4

5

І  с е м е с т р

Пор.

Дата

Зміст програмового матеріалу

Вступ

 

1

 

Книжка в житті людини. Творча майстерня автора від давнини до сьогодення. Зміни формату книжки впродовж віків. Сучасний читач і його роль у новому «житті» твору.

Загадково прекрасна і славна давнина України

 

2

 

Календарно-обрядові пісні. Роль і місце пісні в житті українців. Основні календарні обряди. Народна обрядова пісня, її різновиди.

 

 

 

3

 

Пісні літнього циклу: «У ржі на межі», «Ой біжить, біжить мала дівчина», «Проведу я русалочки до бору» (русальні),

«Заплету віночок», «Ой вінку мій, вінку», «Купайло, купайло» (купальські), «Маяло житечко, маяло», «Там у полі криниченька» (жниварські) (на вибір).

 

4

 

Пісні зимового циклу: «Ой хто, хто Миколая любить»,

«Засівна», «Нова радість стала», «Добрий вечір тобі, пане господарю!», «Щедрик, щедрик, щедрівочка» (на вибір).

 

5

 

Веснянки: «Ой весна, весна – днем красна», «Ой кувала зозуленька», «Кривий танець» (на вибір).

 

 

6

 

Народні колискові пісні. «Ой ти, коте, коточок», «Ой ну, люлі, дитя, спать». Провідні мотиви колискових, лексичні особливості їх.

 

7

 

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-роздум «Пісня –

душа народу».

8

 

Контрольна робота. Вступ. Календарно-обрядові пісні.

(розгорнуті відповіді на запитання).

9

 

Урок літератури рідного краю Ознайомлення з творчістю письменників-земляків.

 

10

 

Пісні літературного походження. «Ще не вмерла Україна» П. Чубинського, М. Вербицького – Національний гімн нашої держави.

.

 

11

 

Легенда про дівчину-Україну, яку Господь обдарував піснею, та її звʼязок із «Молитвою» О. Кониського й М. Лисенка, духовним гімном України.

 

12

 

«Ой у лузі червона калина похилилася» С. Чарнецького і Г. Труха. Патріотичні мотиви пісень літературного

походження.

 

 

13

 

Микола Вороний. Коротко про письменника. Патріотичні почуття й толерантне ставлення до інших народів у поемі

«Євшан-зілля». Роль слова, пісні, історії в житті будь-якої людини.

 

14

 

Краса природи рідного краю в поемі. Образи та художні

засоби твору. Актуальність поеми.

15

 

Урок позакласного читання. Євген Гуцало. «До Танаськи по молоко».

 

16

 

Тарас Шевченко. Відомості про перебування поета в

Санкт-Петербурзі. Провідний мотив вірша «Думка» («Тече вода в синє море…»).

17

 

Історична основа поеми «Іван Підкова». Патріотичні мотиви, героїчний пафос твору.

18

 

Героїзм та відвага козаків та їхнього ватажка. Художні

особливості поеми.

19

 

Урок виразного читання. Конкурс на найкращого декламатора улюбленої поезії Тараса Шевченка.

20

 

Контрольна робота. Пісні літературного походження,

Микола Вороний, Тарас Шевченко (тестування).

21

 

Володимир Рутківський. Коротко про письменника.

 

 

 

«Джури козака Швайки» («На козацьких островах»). Твір про волелюбних, сміливих героїв, які вміють вистояти у складних ситуаціях. Історична основа твору. Тема боротьби українських козаків проти татарської орди.

22

 

Поєднання у творі фантастичного і реального. Проблеми,

порушені у творі.

 

23

 

Образи козака-характерника Швайки та його юних помічників Грицика та Санька. Засудження підступності,

жорстокості та підлості зрадників. Аналіз художніх засобів.

24

 

Урок мовленнєвого розвитку. Написання вітального слова на честь літературного героя.

Я і світ

25

 

Леся Українка. Дитинство поетеси, роль родини в її вихованні. Неповторний світ дитинства в поезії «Мрії».

 

26

 

Образ мужньої, сильної духом дівчинки, її життєрадісний погляд на світ, вільнолюбство, впевненість, розвинена уява у вірші «Як дитиною, бувало...».

27

 

«Тиша морська» – пейзажно-мариністичний малюнок.

28

 

Урок позакласного читання. Оксана Іваненко. «Друкар книжок небачених».

 

29–

30

 

Контрольна робота. Письмовий твір на одну з тем: «Наша слава – козацька звитяга» (за твором В. Рутківського

«Джури козака Швайки»), «Неповторний світ дитинства в поезіях Лесі Українки».

31

 

Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків.

32

 

Повторення та узагальнення вивченого.

 

docx
Додано
17 серпня 2018
Переглядів
2169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку