За програмою О.Я.Савченко
Вашуленко М.С., Вашуленко О.В. Буквар:
підруч. для 1кл. для закладів загальної середньої освіти К: Видавничий дім "Освіта", 2018.
ІІ семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
|
||
1
|
|
Знову в класі ми всі разом. Звук [г], позначення його буквами Гг. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. |
|
|
||
2 |
|
Письмо рядкової букви г. Складання та записування слів із вивчених букв. |
|
|
||
3 |
|
Вправляння у читанні слів з літерою г. Читання слів. Мовно- логічні вправи. Опрацювання тексту «Конкурс у класі». |
|
|
||
4 |
|
Письмо великої букви Г, слів та речень з нею. Списування з друкованого тексту. |
|
|
||
5 |
|
Звук [ґ], позначення його буквами Ґґ. Виразне читання віршів. Практична робота зі скоромовками . |
|
|
||
6 |
|
Письмо рядкової букви ґ. Списування з рукописного тексту. Складання речень за малюнком. |
|
|
||
7 |
|
Закріплення букв г, ґ і звуків, які вони позначають. Опрацювання тексту «На городі». |
|
|
||
8 |
|
Письмо великої літери ґ. Підготовчі графічні вправи. Розвиток зв’язного мовлення |
|
|
||
9 |
|
Буква ь («знак м’якшення»). Позначення цим знаком м’якості приголосних звуків. Читання слів із знаком м’якшення. Мовні вправи. |
|
|
||
10 |
|
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими буквами. Письмо слів з буквою ь. |
|
|
||
11 |
|
Закріплення букви «знак м’якшення» . Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів . Опрацювання тексту, добір до нього заголовка. |
|
|
||
12 |
|
Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування рукописного тексту. |
|
|
||
13 |
|
Звук [х], позначення його буквами Хх. Інтонування окличних речень. Опрацювання тексту «Казкові хмаринки». Робота з дитячою книжкою. |
|
|
||
14 |
|
Письмо рядкової букви х, складів і слів з нею. Списування з друкованого тексту |
|
|
||
15 |
|
Закріплення звукового значення букви х. Логічні вправи. Читання тексту «Христинка» |
|
|
||
16 |
|
Письмо великої букви X. Написання слів з великої букви X |
|
|
||
17 |
|
Звук [ж], позначення його буквами Жж. Вправляння у дзвінкій вимові звука [ж] у кінці складів і слів. Опрацювання вірша М. Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи. |
|
|
||
18 |
|
Письмо рядкової букви ж, складів і слів з нею. Навчальний диктант. |
|
|
||
19 |
|
Закріплення звука [ж]. Опрацювання текстів «Великі жуки»,«Пізнавай хижих тварин». |
|
|
||
20 |
|
Письмо великої букви Ж. Списування з друкованого тексту. |
|
|
||
21 |
|
Звук [ш], позначення його буквою Шш.Зіставлення звуків [ж] – [ш] . Читання й опрацювання тексту «Пошта». |
|
|
||
22 |
|
Письмо рядкової букви ш, складів і слів з нею |
|
|
||
23 |
|
Закріплення знань про букву Шш, її звукове значення. Опрацювання вірша «На березі береза» (за А.Качаном) та тексту «Привіт, Сашку!». |
|
|
||
24 |
|
Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень. |
|
|
||
25 |
|
Звук [ч], позначення його буквами Чч. Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково – логічні вправи. Скоромовки. |
|
|
||
26 |
|
Письмо рядкової букви ч, складів і слів і речень з нею. Словниковий диктант. |
|
|
||
27 |
|
Закріплення звукового значення букви ч. Опрацювання тексту «Наш веселий клас» (за М.Чумарною). Розігрування сценки за віршем. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
||
28 |
|
Письмо великої букви Ч, складів і слів з нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
||
29 |
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Річка Черемош». |
|
|
||
30 |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктовку. |
|
|
||
31 |
|
Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквами Цц. Звуковий аналіз слів. Читання складів,слів. Мовні вправи. Опрацювання вірша «Порожній козуб» (за В.Лучуком) |
|
|
||
32 |
|
Письмо рядкової букви ц, складів і слів з нею. Списування друкованого тексту. |
|
|
||
33 |
|
Закріплення звукового значення букви ц. Опрацювання вірша «Скільки олівців?». Загадки. |
|
|
||
34 |
|
Письмо великої букви Ц. Написання речень. |
|
|
||
35 |
|
Букви Яя. Позначення буквами Яя звуків [йа] і м'якості попереднього приголосного та звука [а]. Інсценування казки «Родичі». |
|
|
||
36 |
|
Письмо рядкової букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. |
|
|
||
37 |
|
Закріплення букви я. Опрацювання віршів Л.Цілик «Сонечко» та Г.Манів «Сонечкова донечка». Мовно – логічні вправи. |
|
|
||
38 |
|
Письмо великої букви Я, слів і речень із нею. Доповнення і записування речень. Складання й записування слів. |
|
|
||
39 |
|
Букви Юю. Позначення буквами Юю звуків [йу] і м'якості попереднього приголосного та звука [у]. опрацювання вірша А. М’ястківського «Весна». |
|
|
||
40 |
|
Письмо рядкової букви ю, слів з нею. Написання речень. Словниковий диктант. |
|
|
||
41 |
|
Закріплення знань про букву Ю. Загадка (А.Свашенко). Опрацювання вірша «Хто Юрасика вкусив?» (за Г.Демченко). Робота з дитячою книжкою
|
|
|
||
42 |
|
Письмо великої букви Ю, слів з нею. Написання речень. Письмо під диктовку. Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
||
43 |
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Вишня» (за К. Михалициною).
|
|
|
||
44 |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та записування слів за групами.
|
|
|
||
45 |
|
Букви Єє. Позначення буквами Єє звуків [йе] і м'якості попереднього приголосного та звука [е]. Опрацювання віршів. Читання в ролях. Відгадування загадок. |
|
|
||
46 |
|
Письмо рядкової букви є, складів і слів з нею. Списування друкованого тексту. |
|
|
||
47 |
|
Закріплення знань про букву є. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць не впізнали одне одного». |
|
|
||
48 |
|
Письмо великої букви Є, слів і речень із нею. Вибірковий диктант. |
|
|
||
49 |
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Буруля» (за В. Коваленко)
|
|
|
||
50 |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо. |
|
|
||
51 |
|
Буква ї, позначення нею звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. Опрацювання віршів. |
|
|
||
52 |
|
Письмо рядкової букви ї, буквосполучення з нею. Складання і записування слів з вивчених букв. |
|
|
||
53 |
|
Закріплення звукового значення букви ї.Опрацювання тексту «Українська держава».
|
|
|
||
54 |
|
Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень, навчальний диктант.
|
|
|
||
55 |
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів «Я – українка» (за О.Василенко), «Прапор нашої країни» (за Г. Чубач),та оповідання «Київ». |
|
|
||
56 |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
||
57 |
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка». |
|
|
||
58 |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком. |
|
|
||
59 |
|
Буква щ, позначення нею звуків [шч]. Опрацювання віршів К.Перелісна «Дощик», «Різнокольоровий дощик» за В Полинок. |
|
|
||
60 |
|
Письмо рядкової букви щ, складів і слів з нею. Словниковий диктант. |
|
|
||
61 |
|
Закріплення знань про букву щ, її звукове значення. Опрацювання тексту В. Сухомлинський «Яке щастя?». Порівняння віршів. Прислів’я. |
|
|
||
62 |
|
Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування друкованого тексту. |
|
|
||
63 |
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Удома краще» за Т.Волгіною.
|
|
|
||
64 |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви Побудова і записування речень.
|
|
|
||
65 |
|
Звук [ф], позначення його буквами Фф. Читання складів, слів. Опрацюваня вірша Л.Кондратенко «Жираф». |
|
|
||
66 |
|
Письмо рядкової букви ф, складів і слів з нею. Списування друкованого тексту. |
|
|
||
67 |
|
Закріплення звукового значення букви ф. Опрацювання вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків» |
|
|
||
68 |
|
Письмо великої букви Ф, слів і речень з нею. Складання й записування речень.
|
|
|
||
69 |
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
||
70 |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення.
|
|
|
||
71 |
|
Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз. Відпрацювання правильної вимови звуків [дз]. [дз']. Опрацювання вірша А. Зарудного «Дзвіночки». Робота з дитячою книгою |
|
|
||
72 |
|
Письмо буквосполучення дз, слів з ним. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.
|
|
|
||
73 |
|
Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз′]. Опрацювання вірша Г.Бойка «Горобець» та оповідання Ю.Старостенка «Лісовий майстер».
|
|
|
||
74 |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
|
|
||
75 |
|
Звук [дж], позначення його буквосполученням дж. Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Опрацювання вірша Н. Забіли «Джміль». |
|
|
||
76 |
|
Письмо буквосполучення дж, Дж. Слів і речень з ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант. |
|
|
||
77 |
|
Закріплення звука [дж], буквосполучення дж. Опрацювання тексту «Цілющі джерела». |
|
|
||
78 |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту.
|
|
|
||
79 |
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо». |
|
|
||
80 |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктовку. |
|
|
||
81
|
|
Апостроф. Спостереження за звуками, позначуваними буквами, між якими ставиться апостроф. Вимова слів з апострофом. Читання слів і складів з апострофом. Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П’ятеро». Вивчення напам'ять вірша Н.Гуркіна «Маю десять пальців я» |
|
|
||
82 |
|
Письмо складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант.
|
|
|
||
83 |
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп’ютер».
|
|
|
||
84 |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту.
|
|
|
||
85 |
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів М. Хоросницької «Я навчився вже читати…», В.Зорик «Книжка».
|
|
|
||
86 |
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та слів. Вибірковий диктант. |
|
|
||
87 |
|
Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання Б. Заходера «Буква «Я»». Розігрування сценки за змістом вірша. |
|
|
||
88 |
|
Закріплення вмінь писати великі і малі букви українського алфавіту. Побудова і записування речень. |
|
|
||
Післябукварний період
|
|
Читання вірша А. Костецького «Буде день веселий». Підготовка до підсумкового уроку, присвяченого букварю Робота з дитячою книгою |
151 |
|||
89 |
|
Читаю і відгадую загадки. Загадки. (П. Ребро, Л. Вознюк, М. Пономаренко). Складання загадки про тварину. Опрацювання текстів « У лісовій школі», «Солодке слово». |
|
|
||
90 |
|
Речення. Списування з друкованого та рукописного тексту. Робота з деформованим текстом. |
|
|
||
91 |
|
Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику…», «Два півники».Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко…» |
|
|
||
92 |
|
Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу. |
|
|
||
93 |
|
Читаю лічилки. Л.Вознюк «Раз метелик, два жучок…», О. Сенатович «Місяць жмурить…», С. Шаповалов «Десять, девять, вісім, сім..» |
|
|
||
94 |
|
Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє село (місто) за поданим планом. |
|
|
||
95 |
|
Читаю українську народну казку «Рукавичка». Робота з дитячою книжкою. |
|
|
||
96 |
|
Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати великі і малі букви українського алфавіту |
|
|
||
97 |
|
Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка». |
|
|
||
98 |
|
Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування з друкованого та рукописного тексту. |
|
|
||
99 |
|
Читаю авторську казку О. Зубер «Як заєць сон шукав» |
|
|
||
100 |
|
Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків. Списування з рукописного тексту. |
|
|
||
101 |
|
Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зими». «У якому місяці?» (за К. Перелісною). |
|
|
||
102 |
|
Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування. |
|
|
||
103 |
|
Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Загадка. З. Мензатюк «Сім днів». |
|
|
||
104 |
|
Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями хто? що?.Розподіл предметів за групами. |
|
|
||
105 |
|
Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці, Є. Гуменко «Олівці», «Розмова кольорів» (за М. Стояном). |
|
|
||
106 |
|
Слова – ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак предметів за питаннями який? яке?яка?. Списування з рукописного тексту. |
|
|
||
107 |
|
Читаю про родину. «Татко і матуся» Л.Вознюк. І.Кульська «Старший брат». О.Полянська «Старша сестричка». |
|
|
||
108 |
|
Слова – назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування з рукописного тексту. |
|
|
||
109 |
|
Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора « Моє місто», «Несправжня вулиця» (за О.Кротюк). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
||
110 |
|
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
||
111 |
|
Читаю про дружбу і друзів. П. Воронько «Друзяки», «Бігла білка» (за Л.Савчук). Прислів'я. |
|
|
||
112 |
|
Службові слова. Побудова і записування речень з службовими словами. Виконання мовних вправ. |
|
|
||
113 |
|
Читаю про дитячі ігри «М’ячик – пустунець» Л.Дяченко, Є. Саталкіна «Лічилка» |
|
|
||
114 |
|
Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ. |
|
|
||
115 |
|
Читаю про користь спорту. Г. Бойко «Гантелі», Т.Коломієць «Ми зі спортом дружимо», О. Кротюк «Найдужчий». |
|
|
||
116 |
|
Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим текстом. |
|
|
||
117 |
|
Читаю про домашніх тварин. «Передумала» (за О.Кротюк). «Гарно всім» (за Н. Марченко). |
|
|
||
118 |
|
Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ. Списування друкованого тексту. |
|
|
||
119 |
|
Читаю про чарівні слова української мови. А. Костецький «Буде день веселий» |
|
|
||
120 |
|
Закріплення знань і вмінь учнів. Побудова і записування речень за малюнком і поданими словами. Виконання мовних вправ. |
|
|
||
121 |
|
«Канікули!» А. Костецький. Вправи для розвитку навички читання. |
|
|
||
122 |
|
Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень. |
|
|
||
123 |
|
Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. ______________________________________________
|
|
|
||
124 |
|
Резервний урок. Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у слова._________________________________________
|
|
|
||
125 |
|
Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. Підсумок за рік.___________________________________________
|
|
|
||
126 |
|
Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів. Розвиток зв’язного мовлення. Підсумок за рік.___________________________________________
|
|
|
||