Календарно-тематичне планування Навчання грамоти: письмо 1 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування Навчання грамлти: письмо 1 клас За посібником К. Пономарьової, 3,5 години на тиждень За програмою О.Савченко
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

Навчання грамоти: письмо

1 клас

За посібником К. Пономарьової, 3,5 години на тиждень

За програмою О.Савченко

І семестр

№ з/п

Тема уроку

Очікувані результати

Дата

Сторінка в підручнику

Примітки

ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД

  1.  

Письмове приладдя. Правила користування письмовим приладдям. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу).

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

ЧАСТИНА 1

С. 6 – 7

 

  1.  

Навчальне приладдя. Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч).

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 10

 

  1.  

Основний рядок сітки зошита (верхня і нижня рядкові лінії). Виконання графічних вправ.

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 13

 

  1.  

Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці зошита. Виконання графічних вправ.

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 16

 

  1.  

Міжрядкові (допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова).

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 19

 

  1.  

Пряма лінія (коротка, подовжена). Письмо прямих ліній. 

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 22

 

  1.  

Похила лінія (коротка, подовжена). Письмо похилих ліній. 

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 25

 

  1.  

Коротка похила лінія із заокругленням. Підготовчі вправи до написання букв.

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 28

 

  1.  

Подовжена похила лінія із заокругленням. Підготовчі вправи до написання букв.

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 31

 

  1.  

Подовжена похила лінія з петлею внизу. Підготовчі вправи до написання букв.

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 34

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про навчальне приладдя

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1];

 

С. 35

 

  1.  

Подовжена похила лінія з петлею вгорі. Підготовчі вправи до написання букв.

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 38

 

  1.  

Письмо великих і малих півовалів. Підготовчі вправи до написання букв.

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 41

 

  1.  

Письмо великих і малих овалів. Підготовчі вправи до написання букв.

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 44

 

  1.  

З`єднувальні лінії (верхнє, середнє і нижнє з`єднання). Поєднання елементів букв. Підготовчі вправи до написання букв.

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 47

 

  1.  

Удосконалення уміння писати вивчені елементи букв. 

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 50

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про дитячі іграшки

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1];

 

С. 51

 

БУКВАРНИЙ ПЕРІОД

  1.  

Письмо малої букви а. Підготовчі графічні  вправи.

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 54

 

  1.  

Письмо великої букви А. Написання буквосполучень аа,  Аа. Підготовчі графічні вправи.

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 57

 

  1.  

Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 60

 

  1.  

Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буквами.

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 63

 

  1.  

Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах.

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 66

 

  1.  

Написання великої букви У. Поєднання її з вивченими буквами. Підготовчі графічні вправи.

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 69

 

  1.  

Письмо букви и. Безвідривне з`єднання букв. Диктант вивчених букв.

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 72

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про овочі і фрукти

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]

 

С. 73

 

  1.  

Письмо малої букви і. Написання буквосполучень.

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 77

 

  1.  

Письмо великої букви І, поєднання її з вивченими буквами. Написання буквосполучень.

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 80

 

  1.  

Письмо малої букви е. Написання буквосполучень. Диктант вивчених букв.

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

ЧАСТИНА 2

С. 6

 

  1.  

Письмо великої букви Е. Підготовчі графічні вправи. Написання вивчених букв, буквосполучень.

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 9

 

  1.  

Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів із буквою л.

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 12

 

  1.  

Письмо великої букви Л. Написання складів, слів із буквами л, Л.

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 15

 

  1.  

Письмо малої букви м, буквосполучень. Написання  прямих і обернених складів із буквою м, слів.

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 18

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про сім’ю

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]

 

С. 19 – 20

 

  1.  

Письмо великої букви М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень із буквою М.

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 23

 

  1.  

Письмо малої букви с. Написання складів, слів і речень із буквою с. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 26

 

  1.  

Письмо великої букви С, складів та слів із нею. Складання і записування речень з вивченими буквами.

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 29

 

  1.  

Письмо малої букви н, складів і слів з нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом.

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 32

 

  1.  

Письмо великої букви Н. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. Диктант складів.

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 35

 

  1.  

Письмо малої букви к. Написання букви к у поєднанні з вивченими буквами. Написання слів і речень.

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 38

 

  1.  

Письмо великої букви К. Написання буквосполучень, складів і слів. Складання і записування речень.

            розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]

            дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];

            перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

            складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією(самостійно та з допомогою вчителя) [1 МОВ 3.1];

 

С. 41

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про одяг і взуття

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 42

 

  1.  

Письмо малої букви в. Написання буквосполучень, складів, слів та речень із вивченими буквами.

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 45

 

  1.  

Письмо великої букви В. Написання складів, слів та речень з вивченими буквами.

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 48

 

  1.  

Письмо малої букви п. Написання складів, речень. Складання і записування слів із вивчених букв.

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 51

 

  1.  

Письмо великої букви П. Написання буквосполучень, складів, слів та речень із вивченими буквами.

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 54

 

  1.  

Письмо малої букви р, складів і слів з нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 57

 

  1.  

Письмо великої букви Р. Написання складів, слів та речень з вивченими буквами.

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 60

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про посуд

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 61

 

  1.  

Письмо малої букви т. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів, слів і речень із вивченими буквами

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 64

 

  1.  

Письмо великої букви Т. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами.

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 67

 

  1.  

Письмо малої букви д. Написання буквосполучень, складів, слів і речень з вивченими буквами.

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 70

 

  1.  

Письмо великої букви Д, складів та слів із нею. Написання речень. Навчальний диктант

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 73

 

  1.  

Написання малої букви з. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 76

 

  1.  

Написання великої букви З, складів, слів і речень з вивченими буквами

  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];

 

С. 79

 

  1.  

З’єднання вивчених букв. Списування друкованого речення.

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 5

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про меблі

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 6

 

  1.  

Написання малої букви й, складів і слів з вивченими буквами. Списування друкованого речення

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 9

 

  1.  

Написання великої букви Й, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 12

 

  1.  

Написання малої букви б. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 15

 

 

ІІ семестр

№ з/п

Тема уроку

Очікувані результати

Дата

Сторінка в підручнику

Примітки

  1.  

Написання великої букви Б, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 18

 

  1.  

З’єднання вивчених букв.  Побудова речень за поданим початком і малюнками

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 21

 

  1.  

З’єднання вивчених букв.  Списування друкованого речення

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 24

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про побутову техніку

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 25

 

  1.  

З’єднання вивчених букв.  Побудова речень за поданим початком

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 28

 

  1.  

Написання малої букви г, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

 

С. 31

 

  1.  

Написання великої букви Г, складів, слів і речень з вивченими буквами

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

 

С. 34

 

  1.  

Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

 

С. 37

 

  1.  

Написання великої букви Ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення.

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

 

С. 40

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про спорт

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 41 - 42

 

  1.  

Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 45

 

  1.  

Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 48

 

  1.  

Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 51

 

  1.  

Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 54

 

  1.  

Написання букви ь, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 57

 

  1.  

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 60

 

  1.  

З’єднання вивчених букв. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про звірів

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 61 – 62

 

  1.  

Написання  малої букви х, складів, слів і речень з вивченими буквами. Відновлення деформованих слів. Списування друкованого речення

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

 

С. 65

 

  1.  

Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

 

С. 68

 

  1.  

Написання малої букви ч, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

 

С. 71

 

  1.  

Написання великої букви Ч. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

 

С. 74

 

  1.  

Написання малої букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами. 

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

 

С. 77

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про птахів

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

 

С. 78 – 79

 

  1.  

Написання великої букви Я. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

ЧАСТИНА 4

С. 5

 

  1.  

Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 8

 

  1.  

Напис. великої букви Ц. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друк. речення. Записування відповіді на запитання

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 11

 

  1.  

Написання малої букви ю, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 14

 

  1.  

Написання великої букви Ю. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 17

 

  1.  

Написання малої букви є, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

 

С. 20

 

  1.  

Написання великої букви Є. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

 

С. 23

 

  1.  

З’єднання вивчених букв. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про пори року

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

 

С. 24 – 25

 

  1.  

Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

 

С. 28

 

  1.  

Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованого речення

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

 

С. 32

 

  1.  

Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

 

С. 35

 

  1.  

Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

 

С. 39

 

  1.  

Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

 

С. 42

 

  1.  

Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

 

С. 45

 

  1.  

З’єднання вивчених букв.  Списування друкованих речень. Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про явища природи

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

 

С. 48 – 50

 

  1.  

Написання слів з буквосполученням дз, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

 

С. 53

 

  1.  

Написання слів з буквосполученням дж.

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • інтонаційно правильно вимовляє (читає) розповідні, питальні й окличні речення і відповідно оформлює їх на письмі (використовує відповідні розділові знаки) [1 МОВ 4.1];

 

 

С. 56

 

  1.                    

Написання слів з апострофом, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • інтонаційно правильно вимовляє (читає) розповідні, питальні й окличні речення і відповідно оформлює їх на письмі (використовує відповідні розділові знаки) [1 МОВ 4.1];

 

 

С. 60

 

  1.                    

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • інтонаційно правильно вимовляє (читає) розповідні, питальні й окличні речення і відповідно оформлює їх на письмі (використовує відповідні розділові знаки) [1 МОВ 4.1];

 

 

С. 63

 

ПІСЛЯБУКВАРНИЙ ПЕРІОД

  1.                    

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

ЧАСТИНА 5

С. 7

 

  1.                    

Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 10

 

  1.                    

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 11

 

  1.                    

Розвиток зв’язного мовлення. «Поговоримо про професії»

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 14 – 15

 

  1.                    

Написання слів зі звуками Без имени-1, Без имени-2,Без имени-1. Складання і записування речень

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 18 – 19

 

  1.                    

Слова з буквою щ. Побудова і записування речень

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1]; має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви [1 МОВ 4.1];
  • позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1];
  • складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією(самостійно та з допомогою вчителя) [1 МОВ 3.1];

 

С. 22 – 23

 

  1.                    

Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і малюнками

 

С. 26 – 27

 

  1.                    

Правопис слів з йо. Складання і записування речень

 

С. 30 – 31

 

  1.                    

Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись довідкою

 

С. 34 – 35

 

  1.                    

Правильно перенось слова з рядка в рядок

 

С. 38 – 39

 

  1.                    

Розвиток зв’язного мовлення. «Поговоримо про транспорт»

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 42 – 43

 

  1.                    

Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 46 – 47

 

  1.                    

Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень

 

С. 50 – 51

 

  1.                    

Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними

  • розрізняє близькі й протилежні за значенням слова [1 МОВ 4.1];
  • розпізнає слова, які мають кілька значень [1 МОВ 4.1], [1 МОВ4.2];
  • доповнює тематичні групи слів [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2];

 

С. 54 – 55

 

  1.                    

Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту

 

С. 58 – 59

 

  1.                    

Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень

 

С. 62 – 63

 

  1.                    

Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень

  • ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? (з допомогою вчителя) [1 МОВ4.1];
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

ЧАСТИНА 6

С. 5 – 6

 

  1.                    

Розвиток зв’язного мовлення. «Поговоримо про рослини»

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 9 – 10

 

  1.                    

Знай, які слова потрібно писати з великої букви. Побудова і записування речень за малюнками

  • називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
  • розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
  • дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];

 

С. 13 – 14

 

  1.                    

Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком

  • ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? (з допомогою вчителя) [1 МОВ4.1];
  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 17 – 18

 

  1.                    

Добирай слова, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами

 

С. 21 – 22

 

  1.                    

Став до слів питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів

 

С. 26 – 27

 

  1.                    

Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами

  • упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ознак, дій, чисел, службові слова (з допомогою вчителя) [1 МОВ 4.1]
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]

 

С. 31 – 32

 

  1.                    

Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком

 

С. 35 – 36

 

  1.                    

Розвиток зв’язного мовлення. «Уживай ввічливі слова»

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];

 

С. 10 – 41

 

  1.                    

Побудова, правильне інтонування і записування запитань

  • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
  • перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
  • інтонаційно правильно вимовляє (читає) розповідні, питальні й окличні речення і відповідно оформлює їх на письмі (використовує відповідні розділові знаки) [1 МОВ 4.1];

 

С. 44 – 45

 

  1.                    

Читання й записування речень зі знаком оклику

 

С. 49 – 50

 

  1.                    

Складання і записування розповіді з поданих речень

 

С. 54 – 55

 

  1.                    

Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень Підсумковий урок

 

С. 62 – 63

 


 

docx
Додано
12 березня
Переглядів
310
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку