Календарно-тематичне планування
Навчання грамоти: письмо
1 клас
За посібником К. Пономарьової, 3,5 години на тиждень
За програмою О.Савченко
І семестр
№ з/п |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Дата |
Сторінка в підручнику |
Примітки |
ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД |
|||||
|
Письмове приладдя. Правила користування письмовим приладдям. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу). |
|
|
ЧАСТИНА 1 С. 6 – 7 |
|
|
Навчальне приладдя. Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч). |
|
|
С. 10 |
|
|
Основний рядок сітки зошита (верхня і нижня рядкові лінії). Виконання графічних вправ. |
|
|
С. 13 |
|
|
Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці зошита. Виконання графічних вправ. |
|
|
С. 16 |
|
|
Міжрядкові (допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова). |
|
|
С. 19 |
|
|
Пряма лінія (коротка, подовжена). Письмо прямих ліній. |
|
|
С. 22 |
|
|
Похила лінія (коротка, подовжена). Письмо похилих ліній. |
|
|
С. 25 |
|
|
Коротка похила лінія із заокругленням. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
С. 28 |
|
|
Подовжена похила лінія із заокругленням. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
С. 31 |
|
|
Подовжена похила лінія з петлею внизу. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
С. 34 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про навчальне приладдя |
|
|
С. 35 |
|
|
Подовжена похила лінія з петлею вгорі. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
С. 38 |
|
|
Письмо великих і малих півовалів. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
С. 41 |
|
|
Письмо великих і малих овалів. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
С. 44 |
|
|
З`єднувальні лінії (верхнє, середнє і нижнє з`єднання). Поєднання елементів букв. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
С. 47 |
|
|
Удосконалення уміння писати вивчені елементи букв. |
|
|
С. 50 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про дитячі іграшки |
|
|
С. 51 |
|
БУКВАРНИЙ ПЕРІОД |
|||||
|
Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. |
|
|
С. 54 |
|
|
Письмо великої букви А. Написання буквосполучень аа, Аа. Підготовчі графічні вправи. |
|
|
С. 57 |
|
|
Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. |
|
|
С. 60 |
|
|
Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буквами. |
|
|
С. 63 |
|
|
Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах. |
|
|
С. 66 |
|
|
Написання великої букви У. Поєднання її з вивченими буквами. Підготовчі графічні вправи. |
|
|
С. 69 |
|
|
Письмо букви и. Безвідривне з`єднання букв. Диктант вивчених букв. |
|
|
С. 72 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про овочі і фрукти |
|
|
С. 73 |
|
|
Письмо малої букви і. Написання буквосполучень. |
|
|
С. 77 |
|
|
Письмо великої букви І, поєднання її з вивченими буквами. Написання буквосполучень. |
|
|
С. 80 |
|
|
Письмо малої букви е. Написання буквосполучень. Диктант вивчених букв. |
|
|
ЧАСТИНА 2 С. 6 |
|
|
Письмо великої букви Е. Підготовчі графічні вправи. Написання вивчених букв, буквосполучень. |
|
|
С. 9 |
|
|
Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів із буквою л. |
|
|
С. 12 |
|
|
Письмо великої букви Л. Написання складів, слів із буквами л, Л. |
|
|
С. 15 |
|
|
Письмо малої букви м, буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою м, слів. |
|
|
С. 18 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про сім’ю |
|
|
С. 19 – 20 |
|
|
Письмо великої букви М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень із буквою М. |
|
|
С. 23 |
|
|
Письмо малої букви с. Написання складів, слів і речень із буквою с. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
С. 26 |
|
|
Письмо великої букви С, складів та слів із нею. Складання і записування речень з вивченими буквами. |
|
|
С. 29 |
|
|
Письмо малої букви н, складів і слів з нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
С. 32 |
|
|
Письмо великої букви Н. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. Диктант складів. |
|
|
С. 35 |
|
|
Письмо малої букви к. Написання букви к у поєднанні з вивченими буквами. Написання слів і речень. |
|
|
С. 38 |
|
|
Письмо великої букви К. Написання буквосполучень, складів і слів. Складання і записування речень. |
• розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1] • дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1]; • перевіряє написане [1 МОВ 3.3]; • складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією(самостійно та з допомогою вчителя) [1 МОВ 3.1]; |
|
С. 41 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про одяг і взуття |
|
|
С. 42 |
|
|
Письмо малої букви в. Написання буквосполучень, складів, слів та речень із вивченими буквами. |
|
|
С. 45 |
|
|
Письмо великої букви В. Написання складів, слів та речень з вивченими буквами. |
|
|
С. 48 |
|
|
Письмо малої букви п. Написання складів, речень. Складання і записування слів із вивчених букв. |
|
|
С. 51 |
|
|
Письмо великої букви П. Написання буквосполучень, складів, слів та речень із вивченими буквами. |
|
|
С. 54 |
|
|
Письмо малої букви р, складів і слів з нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
С. 57 |
|
|
Письмо великої букви Р. Написання складів, слів та речень з вивченими буквами. |
|
|
С. 60 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про посуд |
|
|
С. 61 |
|
|
Письмо малої букви т. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів, слів і речень із вивченими буквами |
|
|
С. 64 |
|
|
Письмо великої букви Т. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. |
|
|
С. 67 |
|
|
Письмо малої букви д. Написання буквосполучень, складів, слів і речень з вивченими буквами. |
|
|
С. 70 |
|
|
Письмо великої букви Д, складів та слів із нею. Написання речень. Навчальний диктант |
|
|
С. 73 |
|
|
Написання малої букви з. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами |
|
|
С. 76 |
|
|
Написання великої букви З, складів, слів і речень з вивченими буквами |
|
|
С. 79 |
|
|
З’єднання вивчених букв. Списування друкованого речення. |
|
|
С. 5 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про меблі |
|
|
С. 6 |
|
|
Написання малої букви й, складів і слів з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
С. 9 |
|
|
Написання великої букви Й, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
С. 12 |
|
|
Написання малої букви б. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
С. 15 |
|
ІІ семестр
№ з/п |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Дата |
Сторінка в підручнику |
Примітки |
|
Написання великої букви Б, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
С. 18 |
|
|
З’єднання вивчених букв. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|
|
С. 21 |
|
|
З’єднання вивчених букв. Списування друкованого речення |
|
|
С. 24 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про побутову техніку |
|
|
С. 25 |
|
|
З’єднання вивчених букв. Побудова речень за поданим початком |
|
|
С. 28 |
|
|
Написання малої букви г, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
С. 31 |
|
|
Написання великої букви Г, складів, слів і речень з вивченими буквами |
|
|
С. 34 |
|
|
Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
С. 37 |
|
|
Написання великої букви Ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. |
|
|
С. 40 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про спорт |
|
|
С. 41 - 42 |
|
|
Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
С. 45 |
|
|
Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
С. 48 |
|
|
Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
С. 51 |
|
|
Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
С. 54 |
|
|
Написання букви ь, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
С. 57 |
|
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. |
|
|
С. 60 |
|
|
З’єднання вивчених букв. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про звірів |
|
|
С. 61 – 62 |
|
|
Написання малої букви х, складів, слів і речень з вивченими буквами. Відновлення деформованих слів. Списування друкованого речення |
|
|
С. 65 |
|
|
Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|
|
С. 68 |
|
|
Написання малої букви ч, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком |
|
|
С. 71 |
|
|
Написання великої букви Ч. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|
|
С. 74 |
|
|
Написання малої букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами. |
|
|
С. 77 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про птахів |
|
|
С. 78 – 79 |
|
|
Написання великої букви Я. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів |
|
|
ЧАСТИНА 4 С. 5 |
|
|
Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
С. 8 |
|
|
Напис. великої букви Ц. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друк. речення. Записування відповіді на запитання |
|
|
С. 11 |
|
|
Написання малої букви ю, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком |
|
|
С. 14 |
|
|
Написання великої букви Ю. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|
|
С. 17 |
|
|
Написання малої букви є, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання |
|
|
С. 20 |
|
|
Написання великої букви Є. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. |
|
|
С. 23 |
|
|
З’єднання вивчених букв. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про пори року |
|
|
С. 24 – 25 |
|
|
Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком |
|
|
С. 28 |
|
|
Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованого речення |
|
|
С. 32 |
|
|
Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|
|
С. 35 |
|
|
Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами |
|
|
С. 39 |
|
|
Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
С. 42 |
|
|
Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
С. 45 |
|
|
З’єднання вивчених букв. Списування друкованих речень. Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про явища природи |
|
|
С. 48 – 50 |
|
|
Написання слів з буквосполученням дз, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
С. 53 |
|
|
Написання слів з буквосполученням дж. |
|
|
С. 56 |
|
|
Написання слів з апострофом, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень |
|
|
С. 60 |
|
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. |
|
|
С. 63 |
|
ПІСЛЯБУКВАРНИЙ ПЕРІОД |
|||||
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком |
|
|
ЧАСТИНА 5 С. 7 |
|
|
Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком |
|
|
С. 10 |
|
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. |
|
|
С. 11 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. «Поговоримо про професії» |
|
|
С. 14 – 15 |
|
|
Написання слів зі звуками , ,. Складання і записування речень |
|
|
С. 18 – 19 |
|
|
Слова з буквою щ. Побудова і записування речень |
|
|
С. 22 – 23 |
|
|
Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|
С. 26 – 27 |
|
|
|
Правопис слів з йо. Складання і записування речень |
|
С. 30 – 31 |
|
|
|
Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись довідкою |
|
С. 34 – 35 |
|
|
|
Правильно перенось слова з рядка в рядок |
|
С. 38 – 39 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. «Поговоримо про транспорт» |
|
|
С. 42 – 43 |
|
|
Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту |
|
|
С. 46 – 47 |
|
|
Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень |
|
С. 50 – 51 |
|
|
|
Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними |
|
|
С. 54 – 55 |
|
|
Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту |
|
С. 58 – 59 |
|
|
|
Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень |
|
С. 62 – 63 |
|
|
|
Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень |
|
|
ЧАСТИНА 6 С. 5 – 6 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. «Поговоримо про рослини» |
|
|
С. 9 – 10 |
|
|
Знай, які слова потрібно писати з великої букви. Побудова і записування речень за малюнками |
|
|
С. 13 – 14 |
|
|
Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком |
|
|
С. 17 – 18 |
|
|
Добирай слова, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами |
|
С. 21 – 22 |
|
|
|
Став до слів питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів |
|
С. 26 – 27 |
|
|
|
Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами |
|
|
С. 31 – 32 |
|
|
Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком |
|
С. 35 – 36 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. «Уживай ввічливі слова» |
|
|
С. 10 – 41 |
|
|
Побудова, правильне інтонування і записування запитань |
|
|
С. 44 – 45 |
|
|
Читання й записування речень зі знаком оклику |
|
С. 49 – 50 |
|
|
|
Складання і записування розповіді з поданих речень |
|
С. 54 – 55 |
|
|
|
Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень Підсумковий урок |
|
С. 62 – 63 |
|