№ з/п
|
Тема уроку
|
Очікувані результати
|
Дата
|
Сторінка в підручнику
|
Примітки
|
ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД
|
-
|
Письмове приладдя. Правила користування письмовим приладдям. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу).
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
ЧАСТИНА 1
С. 6 – 7
|
|
-
|
Навчальне приладдя. Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч).
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 10
|
|
-
|
Основний рядок сітки зошита (верхня і нижня рядкові лінії). Виконання графічних вправ.
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 13
|
|
-
|
Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці зошита. Виконання графічних вправ.
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 16
|
|
-
|
Міжрядкові (допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова).
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 19
|
|
-
|
Пряма лінія (коротка, подовжена). Письмо прямих ліній.
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 22
|
|
-
|
Похила лінія (коротка, подовжена). Письмо похилих ліній.
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 25
|
|
-
|
Коротка похила лінія із заокругленням. Підготовчі вправи до написання букв.
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 28
|
|
-
|
Подовжена похила лінія із заокругленням. Підготовчі вправи до написання букв.
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 31
|
|
-
|
Подовжена похила лінія з петлею внизу. Підготовчі вправи до написання букв.
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 34
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про навчальне приладдя
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1];
|
|
С. 35
|
|
-
|
Подовжена похила лінія з петлею вгорі. Підготовчі вправи до написання букв.
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 38
|
|
-
|
Письмо великих і малих півовалів. Підготовчі вправи до написання букв.
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 41
|
|
-
|
Письмо великих і малих овалів. Підготовчі вправи до написання букв.
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 44
|
|
-
|
З`єднувальні лінії (верхнє, середнє і нижнє з`єднання). Поєднання елементів букв. Підготовчі вправи до написання букв.
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 47
|
|
-
|
Удосконалення уміння писати вивчені елементи букв.
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 50
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про дитячі іграшки
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1];
|
|
С. 51
|
|
БУКВАРНИЙ ПЕРІОД
|
-
|
Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи.
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 54
|
|
-
|
Письмо великої букви А. Написання буквосполучень аа, Аа. Підготовчі графічні вправи.
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 57
|
|
-
|
Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 60
|
|
-
|
Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буквами.
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 63
|
|
-
|
Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах.
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 66
|
|
-
|
Написання великої букви У. Поєднання її з вивченими буквами. Підготовчі графічні вправи.
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 69
|
|
-
|
Письмо букви и. Безвідривне з`єднання букв. Диктант вивчених букв.
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 72
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про овочі і фрукти
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
|
|
С. 73
|
|
-
|
Письмо малої букви і. Написання буквосполучень.
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 77
|
|
-
|
Письмо великої букви І, поєднання її з вивченими буквами. Написання буквосполучень.
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 80
|
|
-
|
Письмо малої букви е. Написання буквосполучень. Диктант вивчених букв.
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
ЧАСТИНА 2
С. 6
|
|
-
|
Письмо великої букви Е. Підготовчі графічні вправи. Написання вивчених букв, буквосполучень.
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 9
|
|
-
|
Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів із буквою л.
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 12
|
|
-
|
Письмо великої букви Л. Написання складів, слів із буквами л, Л.
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 15
|
|
-
|
Письмо малої букви м, буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою м, слів.
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 18
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про сім’ю
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
|
|
С. 19 – 20
|
|
-
|
Письмо великої букви М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень із буквою М.
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 23
|
|
-
|
Письмо малої букви с. Написання складів, слів і речень із буквою с. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 26
|
|
-
|
Письмо великої букви С, складів та слів із нею. Складання і записування речень з вивченими буквами.
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 29
|
|
-
|
Письмо малої букви н, складів і слів з нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом.
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 32
|
|
-
|
Письмо великої букви Н. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. Диктант складів.
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 35
|
|
-
|
Письмо малої букви к. Написання букви к у поєднанні з вивченими буквами. Написання слів і речень.
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 38
|
|
-
|
Письмо великої букви К. Написання буквосполучень, складів і слів. Складання і записування речень.
|
• розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
• дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
• перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
• складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією(самостійно та з допомогою вчителя) [1 МОВ 3.1];
|
|
С. 41
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про одяг і взуття
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 42
|
|
-
|
Письмо малої букви в. Написання буквосполучень, складів, слів та речень із вивченими буквами.
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 45
|
|
-
|
Письмо великої букви В. Написання складів, слів та речень з вивченими буквами.
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 48
|
|
-
|
Письмо малої букви п. Написання складів, речень. Складання і записування слів із вивчених букв.
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 51
|
|
-
|
Письмо великої букви П. Написання буквосполучень, складів, слів та речень із вивченими буквами.
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 54
|
|
-
|
Письмо малої букви р, складів і слів з нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 57
|
|
-
|
Письмо великої букви Р. Написання складів, слів та речень з вивченими буквами.
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 60
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про посуд
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 61
|
|
-
|
Письмо малої букви т. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів, слів і речень із вивченими буквами
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 64
|
|
-
|
Письмо великої букви Т. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами.
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 67
|
|
-
|
Письмо малої букви д. Написання буквосполучень, складів, слів і речень з вивченими буквами.
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 70
|
|
-
|
Письмо великої букви Д, складів та слів із нею. Написання речень. Навчальний диктант
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 73
|
|
-
|
Написання малої букви з. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 76
|
|
-
|
Написання великої букви З, складів, слів і речень з вивченими буквами
|
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
|
|
С. 79
|
|
-
|
З’єднання вивчених букв. Списування друкованого речення.
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 5
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про меблі
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 6
|
|
-
|
Написання малої букви й, складів і слів з вивченими буквами. Списування друкованого речення
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 9
|
|
-
|
Написання великої букви Й, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 12
|
|
-
|
Написання малої букви б. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 15
|
|
№ з/п
|
Тема уроку
|
Очікувані результати
|
Дата
|
Сторінка в підручнику
|
Примітки
|
-
|
Написання великої букви Б, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 18
|
|
-
|
З’єднання вивчених букв. Побудова речень за поданим початком і малюнками
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 21
|
|
-
|
З’єднання вивчених букв. Списування друкованого речення
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 24
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про побутову техніку
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 25
|
|
-
|
З’єднання вивчених букв. Побудова речень за поданим початком
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 28
|
|
-
|
Написання малої букви г, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
-
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 31
|
|
-
|
Написання великої букви Г, складів, слів і речень з вивченими буквами
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
-
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 34
|
|
-
|
Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
-
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 37
|
|
-
|
Написання великої букви Ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення.
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
-
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 40
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про спорт
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 41 - 42
|
|
-
|
Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 45
|
|
-
|
Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 48
|
|
-
|
Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 51
|
|
-
|
Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 54
|
|
-
|
Написання букви ь, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 57
|
|
-
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 60
|
|
-
|
З’єднання вивчених букв. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про звірів
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 61 – 62
|
|
-
|
Написання малої букви х, складів, слів і речень з вивченими буквами. Відновлення деформованих слів. Списування друкованого речення
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
-
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 65
|
|
-
|
Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
-
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 68
|
|
-
|
Написання малої букви ч, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
-
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 71
|
|
-
|
Написання великої букви Ч. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
-
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 74
|
|
-
|
Написання малої букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами.
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
-
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 77
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про птахів
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
-
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 78 – 79
|
|
-
|
Написання великої букви Я. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
ЧАСТИНА 4
С. 5
|
|
-
|
Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 8
|
|
-
|
Напис. великої букви Ц. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друк. речення. Записування відповіді на запитання
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 11
|
|
-
|
Написання малої букви ю, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 14
|
|
-
|
Написання великої букви Ю. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 17
|
|
-
|
Написання малої букви є, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
-
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 20
|
|
-
|
Написання великої букви Є. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
-
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 23
|
|
-
|
З’єднання вивчених букв. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про пори року
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
-
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 24 – 25
|
|
-
|
Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
-
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 28
|
|
-
|
Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованого речення
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
-
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 32
|
|
-
|
Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
-
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 35
|
|
-
|
Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
-
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 39
|
|
-
|
Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
-
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 42
|
|
-
|
Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
-
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 45
|
|
-
|
З’єднання вивчених букв. Списування друкованих речень. Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про явища природи
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
-
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 48 – 50
|
|
-
|
Написання слів з буквосполученням дз, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
-
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 53
|
|
-
|
Написання слів з буквосполученням дж.
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
інтонаційно правильно вимовляє (читає) розповідні, питальні й окличні речення і відповідно оформлює їх на письмі (використовує відповідні розділові знаки) [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 56
|
|
-
|
Написання слів з апострофом, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
інтонаційно правильно вимовляє (читає) розповідні, питальні й окличні речення і відповідно оформлює їх на письмі (використовує відповідні розділові знаки) [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 60
|
|
-
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
інтонаційно правильно вимовляє (читає) розповідні, питальні й окличні речення і відповідно оформлює їх на письмі (використовує відповідні розділові знаки) [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 63
|
|
ПІСЛЯБУКВАРНИЙ ПЕРІОД
|
-
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
ЧАСТИНА 5
С. 7
|
|
-
|
Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 10
|
|
-
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 11
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. «Поговоримо про професії»
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 14 – 15
|
|
-
|
Написання слів зі звуками , ,. Складання і записування речень
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 18 – 19
|
|
-
|
Слова з буквою щ. Побудова і записування речень
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1]; має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви [1 МОВ 4.1];
-
позначає мовні звуки буквами на письмі [1 МОВ 4.1];
-
складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією(самостійно та з допомогою вчителя) [1 МОВ 3.1];
|
|
С. 22 – 23
|
|
-
|
Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і малюнками
|
|
С. 26 – 27
|
|
-
|
Правопис слів з йо. Складання і записування речень
|
|
С. 30 – 31
|
|
-
|
Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись довідкою
|
|
С. 34 – 35
|
|
-
|
Правильно перенось слова з рядка в рядок
|
|
С. 38 – 39
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. «Поговоримо про транспорт»
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 42 – 43
|
|
-
|
Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 46 – 47
|
|
-
|
Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень
|
|
С. 50 – 51
|
|
-
|
Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними
|
-
розрізняє близькі й протилежні за значенням слова [1 МОВ 4.1];
-
розпізнає слова, які мають кілька значень [1 МОВ 4.1], [1 МОВ4.2];
-
доповнює тематичні групи слів [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2];
|
|
С. 54 – 55
|
|
-
|
Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту
|
|
С. 58 – 59
|
|
-
|
Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень
|
|
С. 62 – 63
|
|
-
|
Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень
|
-
ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? (з допомогою вчителя) [1 МОВ4.1];
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
ЧАСТИНА 6
С. 5 – 6
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. «Поговоримо про рослини»
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 9 – 10
|
|
-
|
Знай, які слова потрібно писати з великої букви. Побудова і записування речень за малюнками
|
-
називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог [1 МОВ 3.1];
-
розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
-
дотримується правила вживання великої літери на початку речення [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 13 – 14
|
|
-
|
Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком
|
-
ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? (з допомогою вчителя) [1 МОВ4.1];
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 17 – 18
|
|
-
|
Добирай слова, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами
|
|
С. 21 – 22
|
|
-
|
Став до слів питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів
|
|
С. 26 – 27
|
|
-
|
Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами
|
-
упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ознак, дій, чисел, службові слова (з допомогою вчителя) [1 МОВ 4.1]
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
|
|
С. 31 – 32
|
|
-
|
Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком
|
|
С. 35 – 36
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. «Уживай ввічливі слова»
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему [1МОВ 4.1]
-
списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту [1МОВ 3.1];
|
|
С. 10 – 41
|
|
-
|
Побудова, правильне інтонування і записування запитань
|
-
дотримується культури оформлення письмових робіт [МОВ3.1];
-
перевіряє написане [1 МОВ 3.3];
-
інтонаційно правильно вимовляє (читає) розповідні, питальні й окличні речення і відповідно оформлює їх на письмі (використовує відповідні розділові знаки) [1 МОВ 4.1];
|
|
С. 44 – 45
|
|
-
|
Читання й записування речень зі знаком оклику
|
|
С. 49 – 50
|
|
-
|
Складання і записування розповіді з поданих речень
|
|
С. 54 – 55
|
|
-
|
Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень Підсумковий урок
|
|
С. 62 – 63
|
|