за А. Несвіт.Англійська мова. Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів, - Київ «Генеза», 2013
складене за навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5 – 9класи . (згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
Тижневе навантаження – 3години
Годин на рік: 102
Годин на І семестр: 45
Годин на ІІ семестр: 57
Види контролю:
контроль аудіювання : 2
контроль читання : 2
контроль письма : 2
контроль говоріння : 2
за А. Несвіт. Англійська мова. Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів, - Київ «Генеза», 2013
складене за навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5 – 9 класи . (згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
Тижневе навантаження – 3 години
Годин на рік: 102
Годин на І семестр: 45
Годин на ІІ семестр: 57
Види контролю:
контроль аудіювання : 2
контроль читання : 2
контроль письма : 2
контроль говоріння : 2
№ |
Дата |
Тема, підтема |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Сприймання на слух |
Усна взаємо-дія та усне продукування |
Писемне продуку-вання |
Зорове сприймання |
Домашнє завдання |
|||||||
Еколо-гічна безпека |
Громадянська відповідальність |
Здоровя та безпека |
Підприємливість, фінансова грамотність |
Лекси-ка |
Грама-тика |
|||||||||||
|
|
Тема 4. Природа і погода |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
Робить повідомле-ння про складні погодні умови |
|
Ex.1 p. 98 |
|
Ex.1 p.98 |
Ex.1,2,5 pp.98-100 |
Ex.4 p.100 |
Ex. 3,4 pp.99-100 |
Ex.6 p.101 |
|||
|
|
Пори року |
|
|
Ex.2 p. 101 |
|
Ex.1 p.101 |
Ex.2,4,5 pp.101-102 |
Ex.1 p.101 |
Ex.3 p.101 |
Ex.6 p.102 |
|||||
|
|
Пори року у Великобританії |
|
|
Ex.1 p. 103 |
Ступені порів-няння прикме-тників |
Ex. 1,3 pp.103-104 |
Ex.2,5 pp.103-104 |
Ex.4 p.104 |
Ex.2,6 pp.103-105 |
Ex.7 p.105 |
|||||
|
|
Зима в Україні |
|
|
|
|
|
Ex.1,3,4 pp.106-107 |
|
Ex.2,5 pp.106-107 |
Ex.6 p.107 |
|||||
|
|
Погода сьогодні |
|
|
|
Мода-льне дієслово Should |
Ex.2 p.108 |
Ex.1,4 pp.107-109 |
Ex.3 p.108 |
Ex.2,5 pp.108-109 |
Ex.6 p.110 |
|||||
|
|
У природи немає поганої погоди |
|
|
|
Вжива-ння Will чи to be going to do smth |
Ex.1 p.110 |
Ex.2,3 pp.111-112 |
Ex.4 p.112 |
Ex.1,5 pp.110-112 |
Ex.6 p.113 |
|||||
|
|
Явища природи |
|
|
Ex.1 p. 113 |
|
Ex.1 p.113 |
Ex.2,5 pp.114-115 |
Ex.4 p.114 |
Ex.3 p.114 |
Ex.6 p.115 |
|||||
|
|
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
Прий-менники часу |
Ex.1,2 pp.115-116 |
Ex.1,6 pp.115-117 |
Ex.3,4 p.116 |
Ex.2,4 p. 116 |
Ex.5 p.117 |
|||||
|
|
Урок розвитку читання |
|
|
|
|
|
|
|
Ex.1,2,5 pp.118-119 |
Ex.6,7 p.120 |
Ex,3,4 pp.118-119 |
Ex.8 p.120 |
|||
|
|
Підсумковий урок з теми «Природа і погода» |
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал pp.120-121 |
|||||||||
|
|
Тема5. Навколо Великобританії і України |
|
Демонст-рує розуміння цінності культурно-го розмаїття та необхідно-сті жити разом у мирі |
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожньо-го руху, поведінки на воді та в інших місцях |
|
Ex.1 p. 122 |
|
Ex.1,3 pp.122-123 |
Ex.2,4 pp.123-124 |
|
Ex.3 p.123 |
Ex.5 p.124 |
|||
|
|
Великобританія |
|
|
Ex.7 p.124 |
Ступені порів-няння прикме-тників |
|
Ex.6 p.124 |
|
Ex.7 p.124 |
Ex.8 p.125 |
|||||
|
|
Парки Великобританії |
|
|
|
Артикль the з геогра-фічними назвами |
|
Ex.1,2 p.126 |
|
Ex.1,2 p.126 |
Ex.3 p.127 |
|||||
|
|
Вільний час у національних парках
|
|
|
|
|
|
Ex.6 p.128 |
Ex.5 p.128 |
Ex.4 p.127 |
Ex.7 p.128 |
|||||
|
|
Наша Батьківщина – Україна |
|
|
|
|
Ex.2 p.129 |
Ex.1 p.129 |
|
Ex.2 p.129 |
Ex.3 p.129 |
|||||
|
|
Визначні місця нашої місцевості |
|
|
|
|
|
Ex.4,5 p.130 |
|
Ex.4 p.130 |
Ex.6 p.130 |
|||||
|
|
Державні символи України |
|
|
Ex.1 p.131 |
|
Ex.2 p.131 |
Ex.3,5 p.132 |
|
Ex.2 p.131 |
Ex.4 p.132 |
|||||
|
|
Україна – європейська держава |
|
|
Ex.1 p.133 |
|
Ex.1,2 с. 133 |
Ex.3 p.134 |
|
Ex.2 p.133 |
Ex.4 p.134 |
|||||
|
|
Визначні місця України |
|
|
|
|
|
Ex.5,6 p.134 |
|
|
Ex.7 p.134 |
|||||
|
|
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
Ex.2,4,5 pp.135-136 |
Ex.1a, 3 p.135 |
Ex.1b p.135 |
Ex.6 p.138 |
|||
|
|
Урок розвитку читання |
|
|
|
|
|
|
Ex.2 p.137 |
Ex.1,3 pp.137-138 |
Ex.4 p.138 |
Ex.2 p.137 |
Ex.5 p.138 |
|||
|
|
Підсумковий урок з теми «Навколо Великобританії і України» |
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал pp.138-139 |
|||||||||
|
|
Тема6. Місто в якому я живу |
Пояснює взаємо-зв’язок людини й навколи-шнього середовища та залеж-ність її від природних ресурсів |
Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади |
|
|
Ex.1 p. 140 |
There is…/-there are... |
Ex.1 p.140 |
Ex.2,3,6 pp.140-142 |
Ex.5 p.141 |
Ex.4 p.141 |
Ex.7 p.142 |
|||
|
|
Знамениті міста України |
|
|
Ex.1 p.142 |
Артикль з геогра-фічними назвами |
Ex.3 p.143 |
Ex.1,4,6 pp.142-144 |
Ex.5 p.144 |
Ex.2,3 p.143 |
Ex.7 p.144 |
|||||
|
|
Головна площа міста |
|
|
|
|
Ex.1 p.145 |
Ex.2 p.146 |
|
Ex.3,4 p.146 |
Ex.6 p.147 |
|||||
|
|
Наш районний центр |
|
|
|
|
Ex.2 p. 148 |
Ex.1,5 pp.147-149 |
|
Ex.2,3,4 pp.148-149 |
Ex.6 p.149 |
|||||
|
|
Роль парків у житті людини |
|
|
|
Питальні займе-нники |
|
Ex.1,4 pp.149-151 |
Ex.5 p.151 |
Ex.2,3 p.150 |
Ex.7 p.152 |
|||||
|
|
Знаменитий парк в Донецьку |
|
|
|
|
|
Ex.1,5 pp.152-153 |
|
Ex.2,3 pp.152-153 |
Ex.4 p.153 |
|||||
|
|
Міста України |
|
|
|
|
Ex.1 p.154 |
|
Ex.3 p.155 |
Ex.1,2,5 pp.154-156 |
Ex.6 p.156 |
|||||
|
|
Музей історії та мистецтва |
|
|
Ex.1 p.156
|
|
Ex.3 p.157 |
Ex.1, 4,5 pp.156-158 |
|
Ex.2,3 pp.156-157 |
Ex.6 p.158 |
|||||
|
|
Місця, які я відвідав минулого літа |
|
|
|
|
|
Спеціальне запита-ння |
Ex.1 p.158 |
Ex.5 p.160 |
Ex.3,4 p.159 |
Ex.1,2 pp.158-159 |
Ex.6 p.160 |
|||
|
|
Урок розвитку читання |
|
|
|
|
|
|
|
Ex.1,4 pp.160-162 |
Ex.5 p.162 |
Ex.2,3 pp.161-162 |
Ex.6 p.163 |
|||
|
|
Підсумковий урок з теми «Міста та села» |
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал pp.163-165 |
|||||||||
|
|
Тема7. Свята та традиції |
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
|
Ex.1 p. 166 |
Кількісні та поряд-кові числі-вники
|
Ex.3,4 p.167 |
Ex.1,2,6 pp.166-168 |
Ex.5 p.168 |
Ex.3 p.167 |
Ex.6 p.168 |
|||
|
|
Різдво у Великобританії |
|
|
|
Ex.1 p. 169 |
|
Ex.1 p.169 |
Ex.1,3 pp.169-170 |
|
Ex.2 p.169 |
Ex.2 p. 169 |
||||
|
|
Різдвяні традиції у Великобританії |
|
|
|
|
Прий-менники часу on\ in |
|
Ex.6 p.171 |
Ex.5 p.171 |
Ex.4,7 pp.170-171 |
Ex.8 p.171 |
||||
|
|
Свята у Великобританії |
|
|
|
|
|
|
Ex.1b p.172 |
|
Ex.1,2,3 pp.172-173 |
Ex.4 p.173 |
||||
|
|
Свята у Великобританії |
|
|
|
1 с. 174 |
Present and Past Simple Tense |
|
Ex.5 p.173 |
|
|
Ex.6 p.174 |
||||
|
|
День Святого Валентина |
|
|
|
|
|
Ex.2 p.174 |
Ex.1 p.174 |
|
Ex.2,3 pp.174-175 |
Ex.4 p.175 |
||||
|
|
Святкування дня Святого Валентина |
|
|
|
|
|
|
Ex.1 p.175 |
Ex.6 p.176 |
Ex.7 p.176 |
Ex.5,6 pp.175-176 |
Ex.8 p.176 |
|||
|
|
Різдво в Україні |
|
|
|
|
|
|
Ex.2 p.177 |
Ex.1,4,5 pp.177-178 |
|
Ex.2 p.177 |
Ex.6 p.178 |
|||
|
|
Які свята ми святкували в цьому році
|
|
|
|
|
Ex.1 p.179 |
Прис-лівники часу |
|
Ex.2,4 pp.179-180 |
Ex.3 p.179 |
Ex.1 p.179 |
Ex.5 p.180 |
|||
|
|
Урок розвитку читання |
|
|
|
|
|
|
|
Ex.1,3 pp.180-181 |
Ex. 5,6 p.182 |
Ex.2,4 pp.180-182 |
Ex.7 p.182 |
|||
|
|
Моє улюблене свято. Підсумковий урок з теми
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал pp.182-183 |
|||||||||
|
|
Тема8. Шкільне життя Шкільне приладдя
|
Обговорює участь у шкільних екологіч-них заходах |
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
Впоряд-ковує власний робочий день з дотрима-нням здорового способу життя |
|
Ex.1 p. 184 |
Загальні та спеціа-льні запитання |
Ex.1 p.184 |
Ex.2,3,6 pp.184-186 |
Ex.5 p.186 |
Ex.4 p.185 |
Ex.7 p.186 |
|||
|
|
Шкільні предмети Предмети, які ми вивчаємо |
|
|
|
Ex.2,3 pp.187-188 |
|
Ex.1,2 p.187 |
Ex.4 p.188 |
|||||||
|
Ex.7 p.189 |
Ex.6 p.188 |
Ex.5 p.188 |
Ex.8 p.189 |
||||||||||||
|
|
Мій улюблений шкільний предмет |
Ex.1, 2 p. 190 |
Present Simple Tense |
|
Ex.1,2 p.190 |
Ex.3 p.190 |
|
Ex.4 p.191 |
|||||||
|
|
Діяльність учнів під час уроку |
|
Модальне дієслово must/mustn`t, may I/we…? |
|
Ex.5 p.191 |
|
Ex.6 p.192 |
Ex.7 p.192 |
|||||||
|
|
Мої шкільні вчителі |
|
|
|
|
|
|
Ex.1 p.193 |
Ex.2,3,4 p.193 |
|
Ex.1 p.193 |
Ex.5 p.193 |
|||
|
|
Мій робочий день |
|
|
|
|
|
Прислівники часу |
|
Ex.6 p.194 |
|
Ex.5 p.193 |
Ex.7 p.195 |
|||
|
|
Моя думка про шкільні предмети
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex.1 p.195 |
|
Ex.2 p.195 Reading test |
Ex.3 p.196 |
|||
|
|
Предмети, які вивчає мій товариш Контроль аудіювання |
|
|
|
|
Ex.5 p.197 |
|
|
Ex.4,5 p.196 Speaking test |
|
|
Ex.6 p.197 |
|||
|
|
Наші уроки англійської мови Контроль читання |
|
|
|
|
Ex.1 p. 198 |
|
Ex.1,2 p.198 |
Ex.1 p.198 |
Writing test |
|
Ex.3 p.198 |
|||
|
|
Що мені подобається і не подобається на уроках англійської мови Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Ex.6 p.199 Listening test |
Ex.4,7 p.199 |
|
Ex.6 p.199 |
Ex.8 p.200 |
|||
|
|
Мій щасливий (нещасливий) день у школі Урок розвитку читання Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
Займенники |
Ex.4 p.201 |
Ex.1,5 pp.200-201 |
Ex.3 p.201
|
Ex.2,4 pp.200-201 |
Ex.6 p.201 |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex.1 p.202 |
Ex.5,6 pp.203-204 |
Ex.2,3 pp.202-203
|
Ex.7 p.204 |
||||
|
|
Підсумковий урок з теми «Школа» Урок узагальнення і систематизації знань |
Повторити вивчений матеріал
|
|||||||||||||