Календарне планування з англійської мови у 5 класі (Несвіт, І семестр)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови у 5 класі за А. Несвіт, К.: 2013 зі змістовими лініями, мовленнєвими функціями

5 клас, І семестр, 3 год на тиждень

Перегляд файлу

 

 

 

 

№ ур.

 

 

 

 

Дата

 

 

 

Тема, підтема

 

 

 

Мовленнєві функції

Змістова лінія

 

 

 

Лексика

 

 

 

Фонетика

 

 

 

Граматика

 

 

 

Читання

 

 

 

Аудіювання

 

 

 

Письмо

 

 

 

Мовлення

 

 

 

Дом

завд.

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 Тема№1                                                                              Я, моя сім'я, мої друзі.

                                                                                      Unit 1 My Family and Friends

1

 

Моя сім’я, друзі

Вміти розповідати про свою сім’ю, родину

Внесок своєї родини у сталий розвиток

Приклад сім’ї як цілісної системи.

 

 

Вп.1 с.4

Вимова скорочених форм у запитанні What’s

Розповідні речення в Present Simplе

вп.3 с.5

Вп.1 с.4, висловлення  однокласників

Вп.4 с.5

Вп.5 с.5, вп.2 с.4

Вп.6 с.5

2

 

Сім’я мого друга по листуванню

Вміти запитати про родину, вміти погодитись чи не погодитись

Активізація вивченої лексики

Інтонація в діалогах

Ступені порівняння прикметників

Вп.5 с.8 правила

Вп.1 с.6

Вп.7 с.9

Вп.2 с.6, вп.6 с.9

Вп.3 прочитати, вп.4 письмово, с.208-209 правила

3

 

Найкращий друг

Вміти отримати інформацію про друга, поділитися нею з іншими

Активізація вивченої лексики

Інтонація в діалогах

Структура запитальна речень

Вп.1,2 с.9

вп.1 с.9

Вп.4 с.10 записати питання

Вп.4,5 с.10

Вп.3 чит., вп.6 с.10

4

 

Риси характеру друзів

Вміти характеризувати своїх друзів, обговорювати прочитане

 

 

 

 

 

 

 

Взаємодопомога один одному

Вплив звичок на здоров'я

 

Вп.1 с.10

Інтонація в зв’язному мовленні

Короткі відповіді

Вп.3 с.11

Відповіді на запитання однокласників

Вп.4 с.12

Вп.2 с.11

Вп.7 с.12

5

 

Вільний час

Вміти обговорювати важливі речі в житті, висловлюватися про проведення вільного часу

Активізація вивченої лексики до теми «Hobbies»

Інтонація в діалогах

Структура like ____ing

Вп.3 с.13

Вп.3 с.13

Вп.6 с.14

Вп.1,2 с.12 вп.5,6 с.14

Вп.4 с.14 (слова-переклад, вставити у пропуски)

6

 

Професії моїх батьків

Вміти розповідати про професії своїх батьків

Вп.1 с.15

Вимова нових слів

Present Simple/ present Continuous, вп.5 с.17

Вп.2 с.15

Репліки однокласників в діалозі

Вп.7 с.18

Вп.2 с.15 вп.6 с.17

Вп.3,4,7 с.18

с.211, 213 прав.

 

 

 

 

розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

 

7

 

Моя майбутня професія

Вміти обговорювати професії своїх батьків та плани на майбутнє

Вп.1 с.18

Інтонація в діалогах

Past Simple regular/ irregular

Граматичні таблиці вп.3 с.19

Репліки однокласників в діалозі

Вп.5 с.20

Вп.2 с.18 вп.4 с.20

С.212 прав. Вивч. неправильні дієсл.

8

 

Життя на селі

Вміти розповідати про бабусь

Активізація вивченої лексики

Інтонація в запитаннях

Розповідні речення в Present Simple

Вп.2 с.21

Вп.4 с.22

Вп.3 с.21

Вп.5 с.22 вп.1 с.20

Вп.6 с.22

9

 

Урок розвитку граматичних навичок

Вміти розповідати про друзів, вживаючи різні часові вирази

 

 

 

 

Активізація вивченої лексики

Вимова закінчення в Past Simple

Present/ past simple, present continuous

Вп.1 с.23

Репліки однокласників в діалозі

Вп.3 с.23, написати 10 питань, вп.5 с.24

Вп.3б усно

Вп..4 с.23- доповнити діалог та вивч.

10

 

Урок розвитку навичок читання

Вміти розповідати та розпитувати про свою родину

Активізація вивченої лексики

Інтонація в діалогах

Порядок слів у реченні

Вп.2 с.24

Запитання однокласників та вчителя

Вп.6 с.25

Вп.1 с.24 вп.3,4 с.25

Підготувати все для проекту с.26

11

 

Урок-проект «Моя сім’я»

Створити власне родинне дерево

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема № 2                                                                                      Одяг

                                                                                             Unit 2 The Clothes We Wear

12

 

Одяг. Що ми носимо

Вміти розповідати про одяг для різних ситуацій, описувати малюнки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснює вибір одягу залежно від погоди

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету

Вп.1 с.28

Вимова нових слів

Запитальні речення з словом Who

Вп.3 с.29

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.4 с.29

Вп.2 с.28 вп.5 с.30

Вп.6 с.30 пис., пригадати лексику

13

 

Одяг. Види одягу

Вміти описувати малюнки та висловлювати свою думку

Активізація вивченої лексики

Вимова закінчень в Present Continuous

Різні видо-часові форми

Вп.2 с.30

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.3 с.31

Вп.1 с.30 вп.4 с.31

Вп.5 с.31 письм .за зразком

14

 

Що ми носимо

Вміти описувати людей, обговорювати шкільну форму

 

 

 

 

Активізація вивченої лексики

Інтонація в окличних реченнях

Різні видо-часові форми

Вп.3 с.33

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.2 с.33

Вп.1 с.32 вп.4 с.34

Вп.5 с.34 (mini-project)

 

15

 

Одяг в подорож

Вміти надати пораду, сказати, хто і що збирається робити

Активізація вивченої лексики, вп.4 с.36 (zip/unzip, fasten/unfasten, lace/unlace

Скорочена форма

let’s, I’ll

вираз

To be going to

Вп.1 с.35

Вп.2 с.35

Вп.3 записати 1 діалог

Вп.3 с.36 вп.4 с.36

Вп.5 с.37 вставити am, is are

16

 

Улюблений одяг

Вміти аргументувати свій вибір і точку зору

Активізація вивченої лексики вп.1 с.37

Інтонація в діалогах

Різні видо-часові форми

Вп.3 с.38

Вп.3 с.38 вп.2 с.38

Вп.5 (2)

Вп. 4 с.38

Вп.5(1) с.39 діалог напам. Вп.3 с.38

17

 

Улюблений одяг

Вміти розповідати про свої уподобання, описувати людей і предмети

Вп.3 с.40

Вимова нових слів

Різні видо-часові форми don’t/ doesn’t

Вп.1 с.39

Вп.1 с.39

Вп.1 с.40 (agree/ disagree)

Вп.2 с.40

Вп.5 с.41 (творча робота)

18

 

Одяг в подорож. Одяг за сезоном

Вміти зробити комплімент, обговорити подорож, висловитися про улюблений одяг

Активізація вивченої лексики

Інтонація в зв’язному мовленні

Різні видо-часові форми

Вп.6 с.42

Вп.1 с.41

Вп.5 с.42 (list of clothing)

Вп.2 с.41 вп.4 с.41

Вп.6 с.42

19

 

Одяг за сезоном.

Вміти описувати улюблений одяг, обговорювати вподобання

Вп.3 с.44

Вимова нових слів

Порядок слів у запитанні

Вп.2 с.43

Вп.1 с.45 вп.3 с.46

Розповіді однокласників.

 

Вп.1 с.45

Вп.1 с.43 Вп.3 с.46

Вп.6 с.45 вп.2 с.43

 Гра вп.4 с.46

вп.7 с.47

Вп.5 с.47

20

 

Урок розвитку навичок читання

Вміти описувати малюнки

Вп.5 с.49

Інтонація в зв’язному реченні

Займенник з, порядок слів у реченні

Вп.2  част.1,2

Репліки однокласників

Вп.6 с.50

Вп.1 с.47 переказ тексту вп.3 с.49

Вп.7 с.50

21

 

Урок-проект «Мода»

Презентувати проектні роботи «Мода».

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

Тематична робота

 

 Тема№3                                                                                                  Харчування.

                                                                                                                  Unit 3 Food

23

 

Їжа

Вміти розказати про своє харчування, про вподобання в  їжі

 

 

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров ’ я

Розподіляє кошти на продукти харчування

Вп.1 с.52, вп.2 с.53 (корисні фрази)

Вимова нових слів

Злі чувані та незлічува-ні іменники

Вп.3,4 с.53

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.5 с.54

Вп.1б, 2 с.53

Вп.7 с.54 вивч.

фрази вп.2 с.53

24

 

Їжа. Овочі. Фрукти

Вміти розказати про уподобання в їжі, розпитати інформацію, розповісти про прийом їжі

Активізація вивченої лексики, повторення овочів, фруктів

Інтонація в запитаннях

Much/ many/ a lot of/ lots of

Вп.4 с.56

Вп.2 с.55

Вп.4 с.56

Вп.1 с.54

Вп.3 с.55

Вп.5 с.56

Вп.6 с.56 вп5 діалог напамять

25

 

 

Дії на кухні

 

Вміти розповідати про дії з продуктами

Вміти описати приготування святкового столу

 

Правила поведінки.Етикет.

Способи приготування їжі,термічна обробка

Складає перелік покупок

Вп.1 с.57

Активізація вивченої лексики

Вимова нових слів вп.1 с.57

Вимова закінчення -ed (Past Simple)

Сполучені слова first… then… питання з Future Indefinite

Past Simple some/ any, many/ much

Вп.3 с.57

Зачитування речень з дом.завд.

Запитання однокласників

Відповіді однокласників

Вп.4 с.57

Вп.5 с.58

Вп.5 с.56 (дом.завд.) вп.2 с.57

Вп.6 с.59

(вп.1 с.57)

Вивчити граматичні правила вп.7 с.53

26

 

Харчування у школі

 

Вміти розпитати інформацію про меню

 

 

Вміти замовити їжу, обговорити переваги меню

Активізація вивченої лексики

 

Інтонація в діалогах

 

Структури there is/ there are

Спеціальні запитання Which kinds of___?

Вп.1 с.59

Вп.3 с.60

Репліки однокласників в діалогах

 

Вп.3 с.60

Вп.1б с.59 вп.2 с.60

Вп.4 (b,d) с.61

Вп.4 с.61 (намалювати постер)

Вп.5 с.61

27

 

Моє улюблене блюдо

Вміти отримати інформацію про приготування їжі

 

Порівняння страв різних країн

 

Обговорює особливості харчування у підлітково-му віці та харчові звич-ки

Вп.2 с.63

Інтонація в діалогах

Present/ Past simple, link-words

Вп.3 с.63

Вп.1 с.62

Вп.4 а с.63 вп.1 с.62

Вп.48 с ст..63

Вп.5 с.64 вп.6 с.64

28

 

Їжа в Англії

Вміти поділитися інформацією про прийом їжі

Активізація вивченої лексики

Інтонація в зв’язному мовленні

Злі чувані та незлічувані іменники

Вп.1 с.65

Розповіді однокласників вп.1 с.65

Вп.1 с.65 вп.3б с.66

Вп.4 с.66 вп.2 с.65 вп.5 с.66

Вп.6 с.66

29

 

Урок розвитку граматичних навичок

Активно вживати різні граматичні структури у мовленнєвих видах

 

 

 

Активізація вивченої лексики

Інтонація в діалогах

Plural, some/any, різні видо-часові форми

Вп.3 с.67 вп.4 с.67

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.1 с.67

Вп.5 с.68 вп.2 с.67 (усно)

Вп.6 с.68 вп.7 с.68 письм.

30

 

Урок розвитку навичок читання. Проект «Приготування сендвіча»

Вміти обговорити прочитане

Активізація вивченої лексики

Вп.5 с.70

Злі чувані та незлічувані іменники

Вп.2 с.69

Вп.2 с.69

Вп.7 с.71

Вп.1 с.69

Вп.8 с.71 підготуватися до проекту

31

 

Тематична робота

 

 

 Тема№4                                                                            Відпочинок і дозвілля

                                                                                           Unit 4 Let’s Have a Rest !

32

 

Відпочинок

Вміти розказати , як ми проводимо вільний час, про свої уподобання, розпитати інформацію по темі

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду

 

Демонструє знання та наводить прикла ди дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом

 

Вп.1 с.74

Вимова нових слів

Запитальні речення Present Simple

Вп.3 с.75

Вп.3 с.75

Вп.5а с.75

Вп.1 с.74 вп.3 с.75 вп.4 с.75

Вп.6 с.76

 

33

 

Організація відпочинку. Плани на тиждень.

Вміти розпитати та розповісти про плани на тиждень

Активізація вивченої лексики

Вимова скорочених форм I’m can’t

Різні видо-часові форми, стр-ра to be going to

Вп.3 с.76

Вп.3 с.76, репліки однокласників в діалогах

Вп.4 с.77

Вп.1,2 с.76 вп.5 с.77

Вп.6 с.77

34

 

Де ми відпочиваємо

Вміти розповісти та розпитати про місця для відпочинку

 

 

в.1 с.78 places to go, фрази accepting, refusing the invitation

Вимова скорочених форм let’s, that’s, I’d

Скорочення  Let’s=let us, that’s=that is, I’d=I would

вп.2 с.78

вп.4 с.79

Вп.1 с.78 запитання та репліки однокласників

Вп.5 с.80

Вп.3 с.79 вп.1 с.78

Вп.6 с.80

35

 

Улюблені телепередачі

Вміти розказати та розпитати про улюблені телепередачі

Вп.1 с.80

Вимова нових слів

Present Perfect Tense

Правило

Запитання вчителя та репліки однокласників вп.1 с.80

Вп.5 с.82 вп.4 с.81  (agree/ disagree)

Вп.3 с.81 вп.6 с.82 вп.1,2 с.80

Вп.7 с.82

36

 

Телепередачі

Вміти обговорити програму телепередач

Телепрограми

Інтонація в діалогах

Who/ which/ what, present Perfect/ Present Continuous

Вп.2 с.83

Вп.2 с.83

Вп.7 с.85

Вп.1 с.82 вп.3 с.84

Вп.5 с.84

Вп.6 с.84

Вп.3 с.84 вп.2- читати

37

 

Хобі

Вміти розказати та розпитати про хобі

 

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

 

Вп.1 с.85

Вимова нових слів

Present Perfect Tense

Вп.2 с.86

Вп.1 с.85

Вп.5 с.87

Вп.3,4 с.87 вп.6 с.87

Вп.7 с.87

38

 

Вільний час

Вміти описувати дії в минулому

Вп.1 с.88 неправильні дієслова

Вимова закінчення –ed

Past Simple/ present Perfect

Вп.2б с.88 вп.3 с.89

Вп.1 с.88

Вп.6 с.89, діалог 1

Вп.5 с.89

Вп.6 с.89 (2,3) вивч.1 діалог

39

 

Вільний час у різні пори року

Вміти розповідати про дії у різні пори року

Вп.1 с.90

Вимова нових слів та виразів

Present Simple (ствердж. та запит. Речення)

Вп.4 с.91

Вп.3 с.91

Вп.5 с.92

Вп.6 с.92

 

 

Вп.7 с.92

40

 

Урок розвитку граматичних навичок

Вміти запросити друга до дії, прийняти чи відмовити у запрошенні

 

 

 

Активізація вивченої лексики

Інтонація у реченнях-запрошеннях

Різні видо-часові форми, порядок слів у запитанні

вп.1 с.93

Репліки однокласників в діалогах

Вп.4 с.93

Вп.5 с.94

Вп.6 с.94

 

41

 

Урок розвитку навичок читання

Вміти переказувати прочитане

Вп.1 с.94

Вимова нових слів

Різні видо-часові форми

Вп.2 с.94

Запитання вчителя, репліки однокласників

Вп.5,6 с.96

Вп.3 с.95

Вп.7 с.96

42

 

Урок-проект «Наша шкільна подорож»

 

Повторити лексичний матеріал

43

 

Тематична робота

За завданнями вчителя.

 

 

44

 

Контроль читання

За завданнями вчителя.

(тестові завдання)

Підготуватися до конторко мовлення

45

 

Контроль аудіюввання

За завданнями вчителя.

(тестові завдання)

Підготуватися до конторко письма

46

 

Контроль письма

За завданнями вчителя.

(тестові завдання)

Повторити граматичні правила

47

 

Контроль усного мовлення

За завданнями вчителя.

 

Опрацювати слова у словнику

48

 

Підсумковий

урок.

 

 

 

1

 

docx
Додано
5 вересня 2018
Переглядів
1657
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку