Календарно-тематичне планування з англійської мови у 5 класі за А. Несвіт, К.: 2013 зі змістовими лініями, мовленнєвими функціями
5 клас, І семестр, 3 год на тиждень
№ ур. |
Дата |
Тема, підтема |
Мовленнєві функції |
Змістова лінія |
Лексика |
Фонетика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Мовлення |
Дом завд. |
||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||||
Тема№1 Я, моя сім'я, мої друзі. Unit 1 My Family and Friends |
||||||||||||||||||||
1 |
|
Моя сім’я, друзі |
Вміти розповідати про свою сім’ю, родину |
Внесок своєї родини у сталий розвиток |
Приклад сім’ї як цілісної системи. |
|
|
Вп.1 с.4 |
Вимова скорочених форм у запитанні What’s |
Розповідні речення в Present Simplе |
вп.3 с.5 |
Вп.1 с.4, висловлення однокласників |
Вп.4 с.5 |
Вп.5 с.5, вп.2 с.4 |
Вп.6 с.5 |
|||||
2 |
|
Сім’я мого друга по листуванню |
Вміти запитати про родину, вміти погодитись чи не погодитись |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в діалогах |
Ступені порівняння прикметників |
Вп.5 с.8 правила |
Вп.1 с.6 |
Вп.7 с.9 |
Вп.2 с.6, вп.6 с.9 |
Вп.3 прочитати, вп.4 письмово, с.208-209 правила |
|||||||||
3 |
|
Найкращий друг |
Вміти отримати інформацію про друга, поділитися нею з іншими |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в діалогах |
Структура запитальна речень |
Вп.1,2 с.9 |
вп.1 с.9 |
Вп.4 с.10 записати питання |
Вп.4,5 с.10 |
Вп.3 чит., вп.6 с.10 |
|||||||||
4 |
|
Риси характеру друзів |
Вміти характеризувати своїх друзів, обговорювати прочитане |
|
Взаємодопомога один одному |
Вплив звичок на здоров'я |
|
Вп.1 с.10 |
Інтонація в зв’язному мовленні |
Короткі відповіді |
Вп.3 с.11 |
Відповіді на запитання однокласників |
Вп.4 с.12 |
Вп.2 с.11 |
Вп.7 с.12 |
|||||
5 |
|
Вільний час |
Вміти обговорювати важливі речі в житті, висловлюватися про проведення вільного часу |
Активізація вивченої лексики до теми «Hobbies» |
Інтонація в діалогах |
Структура like ____ing |
Вп.3 с.13 |
Вп.3 с.13 |
Вп.6 с.14 |
Вп.1,2 с.12 вп.5,6 с.14 |
Вп.4 с.14 (слова-переклад, вставити у пропуски) |
|||||||||
6 |
|
Професії моїх батьків |
Вміти розповідати про професії своїх батьків |
Вп.1 с.15 |
Вимова нових слів |
Present Simple/ present Continuous, вп.5 с.17 |
Вп.2 с.15 |
Репліки однокласників в діалозі |
Вп.7 с.18 |
Вп.2 с.15 вп.6 с.17 |
Вп.3,4,7 с.18 с.211, 213 прав. |
|||||||||
|
|
|
розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
|
||||||||||||||||
7 |
|
Моя майбутня професія |
Вміти обговорювати професії своїх батьків та плани на майбутнє |
Вп.1 с.18 |
Інтонація в діалогах |
Past Simple regular/ irregular |
Граматичні таблиці вп.3 с.19 |
Репліки однокласників в діалозі |
Вп.5 с.20 |
Вп.2 с.18 вп.4 с.20 |
С.212 прав. Вивч. неправильні дієсл. |
|||||||||
8 |
|
Життя на селі |
Вміти розповідати про бабусь |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в запитаннях |
Розповідні речення в Present Simple |
Вп.2 с.21 |
Вп.4 с.22 |
Вп.3 с.21 |
Вп.5 с.22 вп.1 с.20 |
Вп.6 с.22 |
|||||||||
9 |
|
Урок розвитку граматичних навичок |
Вміти розповідати про друзів, вживаючи різні часові вирази |
|
|
|
|
Активізація вивченої лексики |
Вимова закінчення в Past Simple |
Present/ past simple, present continuous |
Вп.1 с.23 |
Репліки однокласників в діалозі |
Вп.3 с.23, написати 10 питань, вп.5 с.24 |
Вп.3б усно |
Вп..4 с.23- доповнити діалог та вивч. |
|||||
10 |
|
Урок розвитку навичок читання |
Вміти розповідати та розпитувати про свою родину |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в діалогах |
Порядок слів у реченні |
Вп.2 с.24 |
Запитання однокласників та вчителя |
Вп.6 с.25 |
Вп.1 с.24 вп.3,4 с.25 |
Підготувати все для проекту с.26 |
|||||||||
11 |
|
Урок-проект «Моя сім’я» |
Створити власне родинне дерево |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Тема № 2 Одяг Unit 2 The Clothes We Wear |
||||||||||||||||||||
12 |
|
Одяг. Що ми носимо |
Вміти розповідати про одяг для різних ситуацій, описувати малюнки |
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди |
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
Вп.1 с.28 |
Вимова нових слів |
Запитальні речення з словом Who |
Вп.3 с.29 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.4 с.29 |
Вп.2 с.28 вп.5 с.30 |
Вп.6 с.30 пис., пригадати лексику |
|||||
13 |
|
Одяг. Види одягу |
Вміти описувати малюнки та висловлювати свою думку |
Активізація вивченої лексики |
Вимова закінчень в Present Continuous |
Різні видо-часові форми |
Вп.2 с.30 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.3 с.31 |
Вп.1 с.30 вп.4 с.31 |
Вп.5 с.31 письм .за зразком |
|||||||||
14 |
|
Що ми носимо |
Вміти описувати людей, обговорювати шкільну форму
|
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в окличних реченнях |
Різні видо-часові форми |
Вп.3 с.33 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.2 с.33 |
Вп.1 с.32 вп.4 с.34 |
Вп.5 с.34 (mini-project) |
|||||||||
|
||||||||||||||||||||
15 |
|
Одяг в подорож |
Вміти надати пораду, сказати, хто і що збирається робити |
Активізація вивченої лексики, вп.4 с.36 (zip/unzip, fasten/unfasten, lace/unlace |
Скорочена форма let’s, I’ll |
вираз To be going to |
Вп.1 с.35 |
Вп.2 с.35 |
Вп.3 записати 1 діалог |
Вп.3 с.36 вп.4 с.36 |
Вп.5 с.37 вставити am, is are |
|||||||||
16 |
|
Улюблений одяг |
Вміти аргументувати свій вибір і точку зору |
Активізація вивченої лексики вп.1 с.37 |
Інтонація в діалогах |
Різні видо-часові форми |
Вп.3 с.38 |
Вп.3 с.38 вп.2 с.38 |
Вп.5 (2) |
Вп. 4 с.38 |
Вп.5(1) с.39 діалог напам. Вп.3 с.38 |
|||||||||
17 |
|
Улюблений одяг |
Вміти розповідати про свої уподобання, описувати людей і предмети |
Вп.3 с.40 |
Вимова нових слів |
Різні видо-часові форми don’t/ doesn’t |
Вп.1 с.39 |
Вп.1 с.39 |
Вп.1 с.40 (agree/ disagree) |
Вп.2 с.40 |
Вп.5 с.41 (творча робота) |
|||||||||
18 |
|
Одяг в подорож. Одяг за сезоном |
Вміти зробити комплімент, обговорити подорож, висловитися про улюблений одяг |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в зв’язному мовленні |
Різні видо-часові форми |
Вп.6 с.42 |
Вп.1 с.41 |
Вп.5 с.42 (list of clothing) |
Вп.2 с.41 вп.4 с.41 |
Вп.6 с.42 |
|||||||||
19 |
|
Одяг за сезоном. |
Вміти описувати улюблений одяг, обговорювати вподобання |
Вп.3 с.44 |
Вимова нових слів |
Порядок слів у запитанні |
Вп.2 с.43 Вп.1 с.45 вп.3 с.46 |
Розповіді однокласників.
Вп.1 с.45 |
Вп.1 с.43 Вп.3 с.46 |
Вп.6 с.45 вп.2 с.43 Гра вп.4 с.46 |
вп.7 с.47 Вп.5 с.47 |
|||||||||
20 |
|
Урок розвитку навичок читання |
Вміти описувати малюнки |
Вп.5 с.49 |
Інтонація в зв’язному реченні |
Займенник з, порядок слів у реченні |
Вп.2 част.1,2 |
Репліки однокласників |
Вп.6 с.50 |
Вп.1 с.47 переказ тексту вп.3 с.49 |
Вп.7 с.50 |
|||||||||
21 |
|
Урок-проект «Мода» |
Презентувати проектні роботи «Мода». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
22 |
|
Тематична робота |
|
|||||||||||||||||
Тема№3 Харчування. Unit 3 Food |
||||||||||||||||||||
23 |
|
Їжа |
Вміти розказати про своє харчування, про вподобання в їжі |
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров ’ я |
Розподіляє кошти на продукти харчування |
Вп.1 с.52, вп.2 с.53 (корисні фрази) |
Вимова нових слів |
Злі чувані та незлічува-ні іменники |
Вп.3,4 с.53 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.5 с.54 |
Вп.1б, 2 с.53 |
Вп.7 с.54 вивч. фрази вп.2 с.53 |
|||||
24 |
|
Їжа. Овочі. Фрукти |
Вміти розказати про уподобання в їжі, розпитати інформацію, розповісти про прийом їжі |
Активізація вивченої лексики, повторення овочів, фруктів |
Інтонація в запитаннях |
Much/ many/ a lot of/ lots of |
Вп.4 с.56 |
Вп.2 с.55 |
Вп.4 с.56 |
Вп.1 с.54 Вп.3 с.55 Вп.5 с.56 |
Вп.6 с.56 вп5 діалог напамять |
|||||||||
25
|
|
Дії на кухні
|
Вміти розповідати про дії з продуктами Вміти описати приготування святкового столу |
|
Правила поведінки.Етикет. |
Способи приготування їжі,термічна обробка |
Складає перелік покупок |
Вп.1 с.57 Активізація вивченої лексики |
Вимова нових слів вп.1 с.57 Вимова закінчення -ed (Past Simple) |
Сполучені слова first… then… питання з Future Indefinite Past Simple some/ any, many/ much |
Вп.3 с.57 Зачитування речень з дом.завд. |
Запитання однокласників Відповіді однокласників |
Вп.4 с.57 Вп.5 с.58 |
Вп.5 с.56 (дом.завд.) вп.2 с.57 Вп.6 с.59 |
(вп.1 с.57) Вивчити граматичні правила вп.7 с.53 |
|||||
26 |
|
Харчування у школі
|
Вміти розпитати інформацію про меню
Вміти замовити їжу, обговорити переваги меню |
Активізація вивченої лексики
|
Інтонація в діалогах
|
Структури there is/ there are Спеціальні запитання Which kinds of___? |
Вп.1 с.59 Вп.3 с.60 |
Репліки однокласників в діалогах
|
Вп.3 с.60 |
Вп.1б с.59 вп.2 с.60 Вп.4 (b,d) с.61 |
Вп.4 с.61 (намалювати постер) Вп.5 с.61 |
|||||||||
27 |
|
Моє улюблене блюдо |
Вміти отримати інформацію про приготування їжі |
|
Порівняння страв різних країн |
|
Обговорює особливості харчування у підлітково-му віці та харчові звич-ки |
Вп.2 с.63 |
Інтонація в діалогах |
Present/ Past simple, link-words |
Вп.3 с.63 |
Вп.1 с.62 |
Вп.4 а с.63 вп.1 с.62 |
Вп.48 с ст..63 |
Вп.5 с.64 вп.6 с.64 |
|||||
28 |
|
Їжа в Англії |
Вміти поділитися інформацією про прийом їжі |
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в зв’язному мовленні |
Злі чувані та незлічувані іменники |
Вп.1 с.65 |
Розповіді однокласників вп.1 с.65 |
Вп.1 с.65 вп.3б с.66 |
Вп.4 с.66 вп.2 с.65 вп.5 с.66 |
Вп.6 с.66 |
|||||||||
29 |
|
Урок розвитку граматичних навичок |
Активно вживати різні граматичні структури у мовленнєвих видах |
|
|
|
Активізація вивченої лексики |
Інтонація в діалогах |
Plural, some/any, різні видо-часові форми |
Вп.3 с.67 вп.4 с.67 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.1 с.67 |
Вп.5 с.68 вп.2 с.67 (усно) |
Вп.6 с.68 вп.7 с.68 письм. |
||||||
30 |
|
Урок розвитку навичок читання. Проект «Приготування сендвіча» |
Вміти обговорити прочитане |
Активізація вивченої лексики |
Вп.5 с.70 |
Злі чувані та незлічувані іменники |
Вп.2 с.69 |
Вп.2 с.69 |
Вп.7 с.71 |
Вп.1 с.69 |
Вп.8 с.71 підготуватися до проекту |
|||||||||
31 |
|
Тематична робота
|
|
|||||||||||||||||
Тема№4 Відпочинок і дозвілля Unit 4 Let’s Have a Rest ! |
||||||||||||||||||||
32 |
|
Відпочинок |
Вміти розказати , як ми проводимо вільний час, про свої уподобання, розпитати інформацію по темі |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду |
|
Демонструє знання та наводить прикла ди дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом |
|
Вп.1 с.74 |
Вимова нових слів |
Запитальні речення Present Simple |
Вп.3 с.75 |
Вп.3 с.75 |
Вп.5а с.75 |
Вп.1 с.74 вп.3 с.75 вп.4 с.75 |
Вп.6 с.76 |
|||||
|
||||||||||||||||||||
33 |
|
Організація відпочинку. Плани на тиждень. |
Вміти розпитати та розповісти про плани на тиждень |
Активізація вивченої лексики |
Вимова скорочених форм I’m can’t |
Різні видо-часові форми, стр-ра to be going to |
Вп.3 с.76 |
Вп.3 с.76, репліки однокласників в діалогах |
Вп.4 с.77 |
Вп.1,2 с.76 вп.5 с.77 |
Вп.6 с.77 |
|||||||||
34 |
|
Де ми відпочиваємо |
Вміти розповісти та розпитати про місця для відпочинку |
|
|
в.1 с.78 places to go, фрази accepting, refusing the invitation |
Вимова скорочених форм let’s, that’s, I’d |
Скорочення Let’s=let us, that’s=that is, I’d=I would |
вп.2 с.78 вп.4 с.79 |
Вп.1 с.78 запитання та репліки однокласників |
Вп.5 с.80 |
Вп.3 с.79 вп.1 с.78 |
Вп.6 с.80 |
|||||||
35 |
|
Улюблені телепередачі |
Вміти розказати та розпитати про улюблені телепередачі |
Вп.1 с.80 |
Вимова нових слів |
Present Perfect Tense |
Правило |
Запитання вчителя та репліки однокласників вп.1 с.80 |
Вп.5 с.82 вп.4 с.81 (agree/ disagree) |
Вп.3 с.81 вп.6 с.82 вп.1,2 с.80 |
Вп.7 с.82 |
|||||||||
36 |
|
Телепередачі |
Вміти обговорити програму телепередач |
Телепрограми |
Інтонація в діалогах |
Who/ which/ what, present Perfect/ Present Continuous |
Вп.2 с.83 |
Вп.2 с.83 |
Вп.7 с.85 |
Вп.1 с.82 вп.3 с.84 Вп.5 с.84 Вп.6 с.84 |
Вп.3 с.84 вп.2- читати |
|||||||||
37 |
|
Хобі |
Вміти розказати та розпитати про хобі |
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
Вп.1 с.85 |
Вимова нових слів |
Present Perfect Tense |
Вп.2 с.86 |
Вп.1 с.85 |
Вп.5 с.87 |
Вп.3,4 с.87 вп.6 с.87 |
Вп.7 с.87 |
|||||
38 |
|
Вільний час |
Вміти описувати дії в минулому |
Вп.1 с.88 неправильні дієслова |
Вимова закінчення –ed |
Past Simple/ present Perfect |
Вп.2б с.88 вп.3 с.89 |
Вп.1 с.88 |
Вп.6 с.89, діалог 1 |
Вп.5 с.89 |
Вп.6 с.89 (2,3) вивч.1 діалог |
|||||||||
39 |
|
Вільний час у різні пори року |
Вміти розповідати про дії у різні пори року |
Вп.1 с.90 |
Вимова нових слів та виразів |
Present Simple (ствердж. та запит. Речення) |
Вп.4 с.91 |
Вп.3 с.91 |
Вп.5 с.92 |
Вп.6 с.92 |
Вп.7 с.92 |
|||||||||
40 |
|
Урок розвитку граматичних навичок |
Вміти запросити друга до дії, прийняти чи відмовити у запрошенні |
|
|
|
Активізація вивченої лексики |
Інтонація у реченнях-запрошеннях |
Різні видо-часові форми, порядок слів у запитанні |
вп.1 с.93 |
Репліки однокласників в діалогах |
Вп.4 с.93 |
Вп.5 с.94 |
Вп.6 с.94 |
||||||
|
||||||||||||||||||||
41 |
|
Урок розвитку навичок читання |
Вміти переказувати прочитане |
Вп.1 с.94 |
Вимова нових слів |
Різні видо-часові форми |
Вп.2 с.94 |
Запитання вчителя, репліки однокласників |
Вп.5,6 с.96 |
Вп.3 с.95 |
Вп.7 с.96 |
|||||||||
42 |
|
Урок-проект «Наша шкільна подорож» |
|
Повторити лексичний матеріал |
||||||||||||||||
43 |
|
Тематична робота |
За завданнями вчителя.
|
|
||||||||||||||||
44 |
|
Контроль читання |
За завданнями вчителя. (тестові завдання) |
Підготуватися до конторко мовлення |
||||||||||||||||
45 |
|
Контроль аудіюввання |
За завданнями вчителя. (тестові завдання) |
Підготуватися до конторко письма |
||||||||||||||||
46 |
|
Контроль письма |
За завданнями вчителя. (тестові завдання) |
Повторити граматичні правила |
||||||||||||||||
47 |
|
Контроль усного мовлення |
За завданнями вчителя.
|
Опрацювати слова у словнику |
||||||||||||||||
48 |
|
Підсумковий урок. |
|
|
||||||||||||||||
1