Календарно-тематичне планування з англійської мови для учнів 5 класу за підручником О.Карп`юк складається із дев`яти розділів та містить змістові лінії згідно до вимог чинної Програми.
Les |
Date |
Topic |
Theme (speaking) |
Vocabula-ry |
Grammar Writing |
Reading Listening |
Line |
H / t |
||||
1 |
01.09 |
Я, моя родина, мої друзі |
Я, моя родина,мої друзі. Повернення до школи. Ситуативне мовлення по темі. |
с. 4-6 |
Порядок слів у реченні. в. 2, 4, с. 5 |
в. 1, с. 4 в. 5, с. 6 |
Здоров'я і безпека Безпека в школі |
в.1 с.4 РЗ |
||||
2 |
04.09 |
Знайомство. Читання та опрацювання тексту. |
с. 8-9 |
Remember! (с. 9) , в.5,с.9 |
в. 1, 3, с. 8-9
|
Здоров'я і безпека Мій розклад дня |
в.1,2 с.5 РЗ |
|||||
3 |
06.09 |
Розповідь про друга. Розвиток навичок аудіювання. |
с. 10-11 |
Remember! (с. 11), в.4, с. 11 |
в. 2, с. 11 в. 1, с. 10 |
|
в.5,6 с.7 РЗ |
|||||
4 |
08.09 |
Знайомство з новими друзями. Використання скорочених форм дієслова “to be”. |
My,your,his,her,our,their |
a pronoun, the verb ‘to be’ (с. 12), Grammar Reference $2 (c. 258-259) |
с.12
|
Громадянська відповідальність Наводити приклади свого внеску в життя громади. |
в.7,8 с.8 РЗ |
|||||
5 |
11.09 |
Друзі по листуванню. Розвиток усного мовлення. |
с. 14-15 |
the verb ‘to be’ (с. 12), project, с. 15 |
в. 4, с. 15
|
Громадянська відповідальність Обговорювати особливості взаємодії особистості та групи. Здоров'я і безпека Інтернет безпека |
в.4 с.6 РЗ в.9 с. 9 РЗ |
|||||
6 |
13.09 |
Мої однокласники. Читання та опрацювання текстів. |
Art, member, Wizard, |
Remember! (с. 18), Grammar Reference $2 (c. 254), |
в. 4, 5, с. 17-18 в. 1, с. 16 |
Громадянська відповідальність Націлювати на уміння демонструвати себе як учасника малої громади – свого класу, своєї школи
|
в.2,3 с. 10-11 РЗ |
|||||
7 |
15.09 |
Мої друзі. Використання дієслова “to have” у Present Simple. |
c. 19-20 |
Object pronouns, Remember! (с. 19), present simple of the verb ‘to have’ (c. 20), в. 1, 4, 6, с. 19-20 |
в. 1-3, с. 19
|
Громадянська відповідальність Наводити приклади взаємодопомоги
|
в.5,6 с.12 РЗ |
|||||
8 |
18.09 |
Спілкування з друзями. Ситуативне мовлення. |
с. 21-23 |
What time is it? – It’s… в. 7, с. 22 |
в.3, 4,с.22
|
Екологічна безпека та сталий розвиток Націлювати на уміння пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища
|
в.7,8 с. 13 РЗ |
|||||
9 |
20.09 |
Виконання лексичних вправ.
|
Budgie,hamster,guitar |
What would you like? в.3,с.24 |
в. 1, с. 23 в. 2, 4, с. 24-25 |
|
в.4 с.15 РЗ |
|||||
10 |
22.09 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. |
|
|
в. 1-4, с. 68-69
|
|
Повтори-ти слова |
|||||
11 |
25.09 |
Шкільне життя |
Шкільне життя. Шкільні предмети. Введення та опрацювання лексики. |
с. 26-28, PE, Craft, IT, science |
remember! (с. 27, 28), cardinal numbers (c. 27), ordinal numbers (c. 28), grammar reference $1, 2 (c. 257-258), в. 1, с. 27 |
в. 2, с. 26
|
Підприємливість та фінансова грамотність Обчислення вартості підручника |
в.2, с.14 РЗ |
||||
12 |
27.09 |
Мій улюблений предмет. Розвиток навичок аудіювання. |
с. 28-29 |
cardinal numbers (c. 27), ordinal numbers (c. 28), в.3,с.29 |
в. 2, 4, с. 28-29 |
|
в.5,6 с.16 РЗ |
|||||
13 |
29.09 |
Виконання лексичних та граматичних вправ. |
с. 30-31, more, less |
adjective. degrees of comparison (с. 30), Grammar Reference $1 (c. 256-257), в. 1, 2, 4, с. 30-31 |
в. 3, с. 30
|
|
в.7,8 с.17 РЗ |
|||||
14 |
02.10 |
Розклад уроків. Ситуативне мовлення по темі. |
Vocabulary box (с. 32) |
Remember! (с. 32), в. 5, с. 33, в. 1-2, с. 33 |
в. 4, с. 32 в. 1, с. 31 |
Здоров'я і безпека Правильний розклад дня – запорука здоров’я |
в.3 с.15 РЗ |
|||||
15 |
04.10 |
Урок англійської мови. Читання та опрацювання тексту. |
с.34-35 |
Порядок слів у реченні. в. 2, 5, с. 34-35 |
в. 2, 6, с. 34-35
|
Підприємливість та фінансова грамотність Використання набутих знань у практичному житті |
в.1-4 с.19 РЗ |
|||||
16 |
06.10 |
Англійська мова. Розвиток навичок аудіювання. |
с. 36-37 |
Who is…? в. 2, с. 36 |
в. 6, с. 37 в. 1, 4, с. 36-37 |
|
в.9 с.18 РЗ |
|||||
17 |
09.10 |
На уроці. Розвиток діалогічного мовлення. |
с. 38-39 |
Порядок слів у реченні. в. 3, с. 38 |
в. 1, 2, с. 38
|
Здоров'я і безпека Дотримання правил поведінки та санітарно-гігієнічних норм. |
в.5,6 с. 20 РЗ |
|||||
18 |
11.10 |
Вивчення англійської мови. Виконання лексичних та граматичних вправ. |
с. 40-41, noun, verb, pronoun |
Remember! (с. 40) в. 1-2, с. 41 |
в. 1, с. 40 в. 1, с. 41
|
Громадянська відповідальність Усвідомлення себе як особистості серед громадян іноземних держав |
в.7 с.21 РЗ |
|||||
19 |
13.10 |
Узагальнення вивченого матеріалу. |
с. 42-43 |
degrees of comparison в. 5, с. 43 |
в. 1, с. 42
|
|
Повтор. лексику та грамати-ку |
|||||
20 |
18.10 |
Контрольна робота з теми «Шкільне життя»
|
|
|
|
|||||||
21 |
20.10 |
Відпочинок і дозвілля
|
Відпочинок і дозвілля. Люди навколо нас. Введення та опрацювання лексики. |
с. 50-52 |
Present simple. Have/ Has got в. 4, с. 51 |
в. 1-2, с. 50-51, в. 5, с. 52 |
Громадянська відповідальність Націлювати на усвідомлення себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди
|
в.1,2 с.22 РЗ |
||||
22 |
23.10 |
Інтереси та вподобання оточуючих. Розвиток навичок аудіювання. |
с. 52-53, bully, smart, kind, lonely |
Present simple. Have/ Has got в. 4, с. 53 |
в. 2, с. 52
|
в.4,5 с.23 РЗ |
||||||
23 |
25.10 |
Виконання граматичних вправ. Використання дієслова “can”. |
с. 54-55 |
Remember! (с. 54), Grammar Reference $7 (c. 264), в. 1, 3, 6, с. 54 |
в.1,с.54
|
|
в.6,7 с. 24 РЗ |
|||||
24 |
27.10 |
Розповідь про друга. Розвиток усного мовлення. |
Vocabulary box (с. 56) |
Present Simple (Questions) в. 1, с. 57 |
в. 2, 5, с. 56-57
|
|
в.8,9 с. 25 РЗ |
|||||
25 |
06.11 |
Хобі та інтереси. Читання та опрацювання тексту. |
Vocabulary box (с. 59) |
Remember! (с. 58) в.4,с.59 |
в. 1, с. 58, в. 5, с. 60, |
Підприємливість та фінансова грамотність Мій майбутній бізнес. Мої мрії |
в.1,2 с.26 РЗ |
|||||
26 |
08.11 |
Різноманітні хобі. Виконання лексичних та граматичних вправ. |
c. 60-63 |
present simple tense. Grammar Reference $1 (c. 261), в.3,с.61 |
в.1,с.62 в. 2, с. 62 |
Здоров'я і безпека «Здорові» захоплення |
в.3-5 с.27 РЗ |
|||||
27 |
10.11 |
Позакласна діяльність. Ситуативне мовлення по темі. |
Vocabulary box (с. 63) |
Рresent simple tense в. 6, с. 65 |
в. 5, с. 64 в. 2, 3, с. 63-64 |
Здоров'я і безпека Спорт і здоров`я |
в.6,7 с. 28-29 РЗ |
|||||
28 |
13.11 |
Хобі друзів. Розвиток діалогічного мовлення. |
с. 66-67 |
Рresent simple tense в. 2, с. 67 |
в. 1, с. 67 в. 2, с. 66 |
Підприємливість та фінансова грамотність Скільки коштують наші захоплення |
в.8 с.29 РЗ |
|||||
29 |
15.11 |
Вечірки. Введення та опрацювання лексики та текстів. |
Vocabulary box (с. 71) |
I like + Ving в. 1, с. 70 |
в. 1, 3, с. 70-71
|
Підприємливість та фінансова грамотність Складання кошторису майбутньої вечірки |
в.11 с.31 РЗ |
|||||
30 |
17.11 |
Проведення вільного часу. Написання запрошення на вечірку. |
с. 72-75 |
Remember! (с. 72) в.3,с.74 |
в. 1, с. 73 в. 4, с. 75 |
Екологічна безпека та сталий розвиток Пояснення необхідності прибирання за собою під час відпочинку, наведення прикладів із власного досвіду. |
в.1,2 с. 32 РЗ |
|||||
31 |
20.11 |
Запрошення на вечірку. Ситуативне мовлення по темі. |
с. 75-77 |
present simple tense в. 1, с. 77 |
в. 3, 5, с. 76-77
|
Громадянська відповідальність Націлення на розуміння необхідності жити разом у злагоді
|
в.9,10 с.36 РЗ |
|||||
32 |
22.11 |
|
Он-лайн спілкування. Читання та опрацювання тексту. |
Vocabulary box (с. 79) |
Prepositions в. 1, с. 57 |
в. 2, с. 78
|
Здоров'я і безпека Прогнозування наслідків необачної поведінки в мережі Інтернет. |
|
||||
33 |
24.11 |
Комп’ютери. Розвиток діалогічного мовлення. |
с. 80 |
Повторення в.1,с.80 |
в.1,с.80 в. 2, с. 80 |
Здоров'я і безпека Здоровий стиль життя |
в.3,4 с.39-40 РЗ |
|||||
34 |
27.11 |
Електронне листування. Написання електронного листа. |
c. 81-83, good at |
Remember! (с. 81) в. 1-2, с. 81 |
в. 4, с. 82, в. 1, с. 83 |
Підприємливість та фінансова грамотність Скільки коштує трафік Громадянська відповідальність Порівняння безпосереднього спілкування з віртуальним. |
в.5,6,7 с.42-43 РЗ |
|||||
35 |
29.11 |
Контрольна робота з теми «Відпочинок і дозвілля» |
|
|
|
|
|
|||||
36 |
01.12 |
Харчування |
Харчування. Моя сім’я. Ситуативне мовлення по темі. |
|
|
с. 92-93 |
Громадянська відповідальність Розподіл обов`язків у родині Підприємливість та фінансова грамотність Розподіл коштів на продукти харчування.
|
Присвій-ний відмінок в.2,с.93 |
с. |
|||
37 |
04.12 |
Професії членів родини. Розвиток навичок аудіювання. |
Vocabulary box (с. 95) |
Remember! (с. 94) в.4,с.95 |
в.3,с.95 в. 2, с. 94 |
Екологічна безпека та сталий розвиток Наведення прикладів внеску своєї родини у сталий розвиток держави |
в.4,5 с.47-48 РЗ |
|||||
38 |
06.12 |
Брати та сестри. Улюблені страви моєї родини. Читання та опрацювання тексту. |
Vocabulary box (с. 97) |
Present Simple Tense в.3,с.96 |
в. 1, 3, с. 96, в. 4-6, с. 97 |
Громадянська відповідальність Розповідь про розподіл обов’язків у родині |
в.9,10 с.50 РЗ |
|||||
39 |
08.12 |
Контроль навичок аудіювання. |
|
|
|
|
|
|||||
40 |
11.12 |
Я та моя сім’я. Розвиток усного мовлення. |
Vocabulary box (с. 101) |
Remember! (с. 99), Grammar Reference $4 (c. 262), в. 1, с. 99, в. 1-2, с. 101. |
в. 1, с. 99 в. 1, с. 100
|
Здоров'я і безпека Ілюстрація необхідності здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
в.11 с.51 РЗ |
|||||
41 |
13.12 |
Продукти харчування. Виконання лексичних вправ. |
с. 102-103 |
Present Simple Tense
|
в.1-3,с.102-103
|
Підприємливість та фінансова грамотність Розрахунок середнього доходу сім`ї та витрат на харчування Здоров'я і безпека Дотримання безпеки на кухні |
в.1,2, с.52 РЗ |
|||||
42 |
15.12 |
Контроль навичок читання. |
|
|
|
|
|
|||||
43 |
18.12 |
Здорове харчування. Читання та опрацювання текстів. |
Vocabulary box (с. 104) |
в. 5, с. 106 |
в. 1, 4, с. 104-105 |
Підприємливість та фінансова грамотність Як я використовую кишенькові гроші Здоров'я і безпека Обговорення вибору продуктів, корисних для здоров`я
|
в.4,5 с.53 РЗ Повтори-ти правила із зошита. |
|||||
44 |
20.12 |
Контроль письма. Контрольна робота з граматики. |
|
|
|
|
|
|||||
45 |
22.12 |
Щоденний раціон. Вживання some / any зі злічуваними та незлі чуваними іменниками. |
с. 106-109 |
Повторення в. 4, с. 108 |
в. 2, 3,4, с. 107-108 |
Підприємливість та фінансова грамотність Складання списку необхідних покупок для родини Здоров'я і безпека Обговорення різних способів приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки |
в.7,8 с.55 РЗ |
|||||
46 |
25.12 |
Контроль говоріння за темами «Я, моя родина, мої друзі», «Харчування» та «Шкільне життя». |
|
|
|
|
|
|||||
47 |
27.12 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. У магазині. Вживання much / many. |
с. 110-113, many, much, need |
Повторення в. 1, с. 113
|
в.2,с.111
|
Здоров'я і безпека Обговорення особливості харчування у підлітковому віці та харчових звичок.
|
|
|||||