Календарно-тематичне планування з англійської мови для учнів 5 класу за підручником О.Карп`юк (зі змістовими лініями)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для учнів 5 класу за підручником О.Карп`юк складається із дев`яти розділів та містить змістові лінії згідно до вимог чинної Програми.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування       5 клас       І семестр    2018-2019 н.р.              

 (За О. Д. Карп’юк. Англійська мова. Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль, Астон. – 2013).

 

 

Les

Date

Topic

Theme (speaking)

Vocabula-ry

Grammar

Writing

Reading 

Listening

Line

H / t

1

01.09

Я, моя родина,  мої друзі

Я, моя родина,мої друзі. Повернення до школи. Ситуативне мовлення по темі.

с. 4-6

Порядок слів у реченні.

 в. 2, 4, с. 5

в. 1, с. 4

в. 5, с. 6

Здоров'я і безпека

Безпека в школі

в.1 с.4 РЗ

2

04.09

Знайомство. Читання та опрацювання тексту.

с. 8-9

Remember! (с. 9) , в.5,с.9 

в. 1, 3, с. 8-9

 

Здоров'я і безпека

Мій розклад дня

в.1,2 с.5 РЗ

3

06.09

Розповідь про друга. Розвиток навичок аудіювання.

с. 10-11

Remember! (с. 11), в.4, с. 11

в. 2, с. 11

в. 1, с. 10

 

в.5,6 с.7 РЗ

4

08.09

Знайомство з новими друзями. Використання скорочених форм дієслова to be.

My,your,his,her,our,their

a pronoun, the verb ‘to be’ (с. 12), Grammar Reference $2 (c. 258-259)

с.12

 

Громадянська відповідальність

Наводити приклади свого

внеску в життя громади.

в.7,8 с.8 РЗ

5

11.09

Друзі по листуванню. Розвиток усного мовлення.

с. 14-15

the verb ‘to be’ (с. 12), project, с. 15

в. 4, с. 15

 

Громадянська відповідальність

Обговорювати особливості взаємодії особистості та групи.

Здоров'я і безпека

Інтернет безпека

в.4 с.6 РЗ

в.9 с. 9 РЗ

6

13.09

Мої однокласники. Читання та опрацювання текстів.

Art, member,

Wizard,

Remember! (с. 18), Grammar Reference $2 (c. 254),

в. 4, 5, с. 17-18

в. 1, с. 16

Громадянська відповідальність

Націлювати на уміння демонструвати себе як учасника малої громади – свого класу, своєї школи

 

в.2,3 с. 10-11 РЗ

7

15.09

Мої друзі. Використання дієслова to haveу Present Simple.

c. 19-20

Object pronouns, Remember! (с. 19), present simple of the verb ‘to have’ (c. 20), в. 1, 4, 6, с. 19-20

в. 1-3, с. 19

 

Громадянська відповідальність

Наводити приклади

взаємодопомоги

 

в.5,6 с.12 РЗ

8

18.09

Спілкування з друзями. Ситуативне мовлення.

с. 21-23

What time is it? – Its

в. 7, с. 22 

в.3, 4,с.22

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Націлювати на уміння пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища

 

в.7,8 с. 13 РЗ

9

20.09

Виконання лексичних вправ.

 

Budgie,hamster,guitar

What would you like?

в.3,с.24

в. 1, с. 23

в. 2, 4, с. 24-25

 

в.4 с.15 РЗ

10

22.09

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.

 

 

в. 1-4, с. 68-69

 

 

Повтори-ти слова

11

25.09

 

Шкільне життя

Шкільне життя. Шкільні предмети. Введення та опрацювання лексики.

с. 26-28, PE,

Craft, IT,

science

remember! (с. 27, 28), cardinal numbers (c. 27), ordinal numbers (c. 28), grammar reference $1, 2 (c. 257-258), в. 1, с. 27

в. 2, с. 26

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Обчислення вартості підручника

в.2, с.14 РЗ

12

27.09

Мій улюблений предмет. Розвиток навичок аудіювання.

с. 28-29

cardinal numbers (c. 27), ordinal numbers (c. 28), в.3,с.29

 

в. 2, 4, с. 28-29

 

в.5,6 с.16 РЗ

13

29.09

Виконання лексичних та граматичних вправ.

с. 30-31, more, less

adjective. degrees of comparison (с. 30), Grammar Reference $1 (c. 256-257), в. 1, 2, 4, с. 30-31

в. 3, с. 30

 

 

 в.7,8 с.17 РЗ

14

02.10

Розклад уроків. Ситуативне мовлення по темі.

Vocabulary box (с. 32)

Remember! (с. 32),

 в. 5, с. 33,  в. 1-2, с. 33

в. 4, с. 32

в. 1, с. 31

Здоров'я і безпека

Правильний розклад дня – запорука здоров’я

в.3 с.15 РЗ

15

04.10

Урок англійської мови. Читання та опрацювання тексту.

с.34-35

Порядок слів у реченні.

в. 2, 5, с. 34-35

в. 2, 6, с. 34-35

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Використання набутих знань у практичному житті

в.1-4 с.19 РЗ

16

06.10

Англійська мова. Розвиток навичок аудіювання.

с. 36-37

Who is…?

в. 2, с. 36

в. 6, с. 37

в. 1, 4, с. 36-37

 

в.9 с.18 РЗ

17

09.10

На уроці. Розвиток діалогічного мовлення.

с. 38-39

Порядок слів у реченні.

в. 3, с. 38

в. 1, 2, с. 38

 

Здоров'я і безпека

Дотримання правил поведінки та санітарно-гігієнічних норм.

в.5,6 с. 20 РЗ

18

11.10

Вивчення англійської мови. Виконання лексичних та граматичних вправ.

с. 40-41, noun, verb, pronoun

Remember! (с. 40)

в. 1-2, с. 41

в. 1, с. 40

в. 1, с. 41

 

Громадянська відповідальність

Усвідомлення себе як особистості серед громадян іноземних держав

в.7 с.21 РЗ

19

13.10

Узагальнення вивченого матеріалу.

с. 42-43

degrees of comparison

в. 5, с. 43

в. 1, с. 42

 

 

Повтор. лексику та грамати-ку

20

18.10

Контрольна робота з теми «Шкільне життя»

 

 

 

 

21

20.10

Відпочинок   і  дозвілля

 

Відпочинок і дозвілля. Люди навколо нас. Введення та опрацювання лексики.

с. 50-52

Present simple. Have/ Has got

в. 4, с. 51

в. 1-2, с. 50-51,  в. 5, с. 52

Громадянська відповідальність

Націлювати на усвідомлення себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

 

в.1,2 с.22 РЗ

22

23.10

Інтереси та вподобання оточуючих. Розвиток навичок аудіювання.

с. 52-53, bully, smart, kind, lonely

Present simple. Have/ Has got

в. 4, с. 53

в. 2, с. 52

 

в.4,5 с.23 РЗ

23

25.10

Виконання   граматичних вправ. Використання дієслова can.

с. 54-55

Remember! (с. 54), Grammar Reference $7 (c. 264), в. 1, 3, 6, с. 54

в.1,с.54

 

 

в.6,7 с. 24 РЗ

24

27.10

Розповідь про друга. Розвиток усного мовлення.

Vocabulary box (с. 56)

Present Simple (Questions)

в. 1, с. 57

в. 2, 5, с. 56-57

 

 

в.8,9 с. 25 РЗ

25

06.11

Хобі та інтереси. Читання та опрацювання тексту.

Vocabulary box (с. 59)

Remember! (с. 58)

в.4,с.59

в. 1, с. 58,

в. 5, с. 60,

Підприємливість та фінансова грамотність

Мій майбутній бізнес. Мої мрії

в.1,2 с.26 РЗ

26

08.11

Різноманітні хобі. Виконання лексичних та граматичних вправ.

c. 60-63

present simple tense.  Grammar Reference $1 (c. 261), в.3,с.61 

в.1,с.62

в. 2, с. 62

Здоров'я і безпека

«Здорові» захоплення

в.3-5 с.27 РЗ

27

10.11

Позакласна діяльність. Ситуативне мовлення по темі.

Vocabulary box (с. 63)

Рresent simple tense

в. 6, с. 65

в. 5, с. 64

в. 2, 3, с. 63-64

Здоров'я і безпека

Спорт і здоров`я

в.6,7 с. 28-29 РЗ

28

13.11

Хобі друзів. Розвиток діалогічного мовлення.

с. 66-67

Рresent simple tense

в. 2, с. 67

в. 1, с. 67

в. 2, с. 66

Підприємливість та фінансова грамотність

Скільки коштують наші захоплення

в.8 с.29 РЗ

29

15.11

Вечірки. Введення та опрацювання лексики та текстів.

Vocabulary box (с. 71)

I like + Ving

в. 1, с. 70

в. 1, 3, с. 70-71

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Складання кошторису майбутньої вечірки

в.11 с.31 РЗ

30

17.11

Проведення вільного часу. Написання запрошення на вечірку.

с. 72-75

Remember! (с. 72)

в.3,с.74

в. 1, с. 73

в. 4, с. 75

Екологічна безпека та сталий розвиток

Пояснення необхідності прибирання за собою під час відпочинку, наведення

прикладів із власного досвіду.

в.1,2 с. 32 РЗ

31

20.11

Запрошення на вечірку. Ситуативне мовлення по темі.

с. 75-77

present simple tense

в. 1, с. 77

в. 3, 5, с. 76-77

 

Громадянська відповідальність

Націлення на розуміння

необхідності жити разом у злагоді

 

в.9,10 с.36 РЗ

32

22.11

 

Он-лайн спілкування. Читання та опрацювання тексту.

Vocabulary box (с. 79)

Prepositions

в. 1, с. 57

в. 2, с. 78

 

Здоров'я і безпека

Прогнозування  наслідків необачної поведінки в мережі Інтернет.

 

33

24.11

Комп’ютери.  Розвиток діалогічного мовлення.

с. 80

Повторення

в.1,с.80

в.1,с.80

в. 2, с. 80

Здоров'я і безпека

Здоровий стиль життя

в.3,4 с.39-40 РЗ

34

27.11

Електронне листування. Написання електронного листа.

c. 81-83, good at

Remember! (с. 81)

в. 1-2, с. 81

в. 4, с. 82,

в. 1, с. 83

Підприємливість та фінансова грамотність

Скільки коштує трафік

Громадянська відповідальність

Порівняння безпосереднього спілкування з віртуальним.

в.5,6,7 с.42-43 РЗ

35

29.11

Контрольна робота з теми  «Відпочинок   і  дозвілля»

 

 

 

 

 

 

36

01.12

Харчування

Харчування. Моя сім’я. Ситуативне мовлення по темі.

 

 

 

 

 с. 92-93

Громадянська відповідальність

Розподіл обов`язків у родині

Підприємливість та фінансова грамотність

Розподіл коштів на продукти харчування.

 

 Присвій-ний відмінок

в.2,с.93

с.

37

04.12

Професії членів родини. Розвиток навичок аудіювання.

Vocabulary box (с. 95)

Remember! (с. 94)

в.4,с.95

в.3,с.95

в. 2, с. 94

Екологічна безпека та сталий розвиток

Наведення прикладів внеску своєї родини у сталий розвиток держави

в.4,5 с.47-48 РЗ

38

06.12

Брати та сестри. Улюблені страви моєї родини. Читання та опрацювання тексту.

Vocabulary box (с. 97)

Present Simple Tense

в.3,с.96

в. 1, 3, с. 96, в. 4-6, с. 97

Громадянська відповідальність Розповідь про розподіл обов’язків у родині

в.9,10 с.50 РЗ

39

08.12

Контроль навичок аудіювання.

 

 

 

 

 

40

11.12

Я та моя сімя. Розвиток усного мовлення.

Vocabulary box (с. 101)

Remember! (с. 99), Grammar Reference $4 (c. 262),

в. 1, с. 99, в. 1-2, с. 101. 

в. 1, с. 99

в. 1, с. 100

 

Здоров'я і безпека

Ілюстрація необхідності здорового

способу життя на прикладі своєї

родини.

в.11 с.51 РЗ

41

13.12

Продукти харчування. Виконання лексичних  вправ.

с. 102-103

Present Simple Tense

 

в.1-3,с.102-103

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Розрахунок середнього доходу сім`ї та витрат на харчування

Здоров'я і безпека

Дотримання безпеки на кухні

в.1,2, с.52 РЗ

42

15.12

Контроль навичок читання.

 

 

 

 

 

43

18.12

Здорове харчування. Читання та опрацювання текстів.

Vocabulary box (с. 104)

  в. 5, с. 106

в. 1, 4, с. 104-105

Підприємливість та фінансова грамотність

Як я використовую кишенькові гроші

Здоров'я і безпека

Обговорення  вибору продуктів, корисних для здоров`я

 

в.4,5 с.53 РЗ

Повтори-ти правила із зошита.

44

20.12

Контроль письма. Контрольна робота з граматики.

 

 

   

 

 

45

22.12

Щоденний раціон. Вживання some / any  зі злічуваними та незлі чуваними іменниками.

с. 106-109

Повторення

в. 4, с. 108

 в. 2, 3,4, с. 107-108

Підприємливість та фінансова грамотність

Складання списку необхідних

покупок для родини

Здоров'я і безпека

Обговорення  різних способів приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки

в.7,8 с.55 РЗ

46

25.12

  Контроль говоріння за темами «Я, моя родина, мої друзі», «Харчування» та «Шкільне життя».

 

 

 

 

 

47

27.12

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. У магазині.   Вживання much / many.

с. 110-113, many, much, need

Повторення в. 1, с. 113

 

в.2,с.111

 

 

Здоров'я і безпека

Обговорення  особливості  харчування у  підлітковому віці  та харчових звичок.

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дмитрик Вікторія Святославівна
    Чому за О. Д. Карп’юк. Англійська мова. Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль, Астон. – 2013? Якщо у цьому році новий підручник ?
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
doc
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
4 вересня 2018
Переглядів
4093
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку