Календарно-тематичне планування
уроків образотворчого мистецтва у 7 класі
Навчально-методичне забезпечення
1 година на тиждень
Всього 35 годин
4 години – резерв для використання на розсуд вчителя
За програмою: Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з образотворчого мистецтва 5-7 кл.
До підручника: Федун С.І., Чорний О.В. Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з образотворчого мистецтва . – Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2015 р.
№ |
Дата проведення
|
Тема уроку
|
Матеріали |
Д/з Підручник |
|
І семестр Мистецтво в нашому житті Розділ І |
|||||
1 |
|
Архітектура та її види Декоративно-прикладне мистецтво. |
На вибір учнів |
С.-6-13 Д/з віднайти ключове слово до кросворда на с.12 |
|
2 |
|
Будинок та інтер’єр |
Кольорові олівці |
С. 14-79 Д/з виконати вдома завдання на с. 19 |
|
3 |
|
Інтер’єр у житті людини |
Графічні матеріали |
С. 20-24 Д/з виконати завданняна с. 24 |
|
4 |
|
Екстер’єр – обличчя будинку |
Графічні матеріали |
С. 26-29 Д/з розглянути можливості конструкції будинків |
|
5 |
|
Вулиці, що творять образ міста |
Графічні матеріали |
С. 30-36 Д/з виконати тест на 37 сторінці підручника |
|
Види декоративно-прикладного мистецтва
|
|||||
6 |
|
Мистецтво в нашому житті |
На вибір учнів |
С. 40- 46 Д/з с. 47 кросворд та знайти ключове слово |
|
7 |
|
Барвисте диво українського народного розпису |
Фарби |
С. 48-55 Д/з дати відповіді на запитання в кінці параграфу |
|
8 |
|
Вишивка – невмирущий оберіг |
Графічні матеріали |
С. 56-63 |
|
9 |
|
Чарівне мереживо витинанки |
Папір, ножиці, клей |
С. 64-70 Д/з відповіді на запитання в кінці параграфу |
|
10 |
|
Лялька-мотанка – берегиня роду |
Стрічки, тканина |
С. 72-77 |
|
11 |
|
Народна іграшка – пам'ять нації
|
Пластилин |
С. 78-85 |
|
12 |
|
Вертеп – мистецтво народжене вірою.
|
Графічні матеріали |
С. 86-91 |
|
13
|
|
Тематична робота. Підсумковий урок |
Графічні матеріали |
|
|
ІІ семестр Мистецтво: традиції та сучасність Розділ ІІ: ДИЗАЙН |
|||||
№ |
Тема уроку |
Матеріали |
Д/з Підручник |
||
14 |
|
Дизайн та його види |
На вибір учнів |
С. 94-99 Д/з с.99 обрати правильну відповідь |
|
15 |
|
Гармонія, контраст, і виразність у графічному дизайні. |
Фарби |
С. 100-107 Д/з с. 107 обрати правильну відповідь |
|
16 |
|
Промисловий дизайн як обличчя епохи
|
Графічні матеріали |
С. 108-111 |
|
17 |
|
Арт-дизайн – високе мистецтво сучасності
|
Папір, ножиці, клей |
С. 112-119 |
|
18 |
|
Біоніка як джерело ідей промислового дизайну |
Стрічки, тканина |
С.120-127 |
|
19 |
|
Малюнок, літера, шрифт у графічному дизайні
|
Пластилин |
С. 128- 135 |
|
20 |
|
Графіті – мистецтво вулиць
|
На вибір учнів |
С.136-139 |
|
21 |
|
Ландшафтний дизайн, як засіб організації середовища |
Графічні матеріали |
С. 140-145 |
|
22 |
|
Сучасний дизайн та імідж людини |
Фарби |
С. 146-149 |
|
23 |
|
Монограма – літери, що говорять про тебе |
На вибір учнів |
С. 150-155 Д/з на ст. 155 виконати завдання |
|
24 |
|
Стиль – забаганка дизайнера чи поклик душі? |
Фарби |
С. 166-175 |
|
25 |
|
Дизайн одягу в житті людини
|
Стрічки, тканина |
С. 156-165 |
|
26 |
|
Зачіска – краса і стиль, що створює дизайнер
|
Графічні матеріали |
С. 176-185 |
|
27 |
|
Створюємо власний імідж
|
Папір, ножиці, клей |
С. 186-189 |
|
28 |
|
Особливості ландшафтної архітектури |
Графічні матеріали |
https://www.youtube.com/watch?v=c0L7as8wk9E
|
|
29 |
|
Світові шедеври архітектури |
Кольорові олівці |
||
30 |
|
Архітектурні пам’ятки України |
На вибір учнів |
||
31 |
|
Рекламний дизайн
|
Графічні матеріали |
||
32 |
|
Особливості ландшафтної архітектури |
Графічні матеріали |
https://www.youtube.com/watch?v=c0L7as8wk9E
|
|
33 |
|
Повторення вивченого |
Папір, ножиці, клей |
Поробка на вибрану довільну тему |
|
34 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
35 |
|
Оцінювання |
|
|
|