Календарно-тематичне планування із основ здоров'я для 5 класу за програмою «ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я. Програма для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» (рівень стандарту). Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804, (35 годин, 4 години – резервний час; 1 година на тиждень)
Календарно-тематичне планування із основ здоров’я
для 5 класу
за програмою
«ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я. Програма для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
(рівень стандарту)
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.
(35 годин, 4 години – резервний час; 1 година на тиждень)
№ з/п |
Зміст уроку |
Дата |
Примітка |
|
РОЗДІЛ 1. ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ Тема 1. Життя і здоров’я людини |
||||
1. |
Принципи здорового способу життя |
|
|
|
2. |
Принципи безпечної життєдіяльності |
|
|
|
Тема 2. Безпека на дорозі |
||||
3. |
Ти - пішохід |
|
|
|
4. |
Зупинка – місце підвищеної небезпеки |
|
|
|
5. |
Ти – пасажир громадського транспорту |
|
|
|
6. |
Засоби безпеки у транспорті |
|
|
|
7. |
Узагальнення знань з тем «Життя і здоров’я людини», «Безпека на дорозі» розділу 1 «Здоров’я людини» |
|
|
|
РОЗДІЛ 2. ПСИХІЧНЕ І ДУХОВНЕ ЗДОРОВ’Я Тема 1. Уміння вчитися |
||||
8. |
Кожен має талант |
|
|
|
9. |
Планування часу |
|
|
|
10. |
Вчимося самостійно |
|
|
|
11. |
Як стати відмінником |
|
|
|
Тема 2. Шануй себе та інших |
||||
12. |
Ти - особливий |
|
|
|
13. |
Ми - особливі |
|
|
|
14. |
Про почуття і співчуття |
|
|
|
15. |
Узагальнення знань з тем «Уміння вчитися», «Шануй себе та інших», розділу 2 «Психічне і духовне здоров’я» |
|
|
|
РОЗДІЛ 3. ФІЗИЧНЕ ЗДОРОВ’Я |
||||
16. |
Хочеш бути здоровим – рухайся! |
|
|
|
17. |
Хочеш бути здоровим – загортовуйся! |
|
|
|
18. |
Хочеш бути здоровим – відпочивай! |
|
|
|
19. |
Профілактика шкільних хвороб |
|
|
|
20. |
Узагальнення знань з розділу 3 «Фізичне здоров’я» |
|
|
|
РОЗДІЛ 4. СОЦІАЛЬНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ |
||||
21. |
Правила людських стосунків |
|
|
|
22. |
Що сприяє порозумінню між людьми |
|
|
|
23. |
Упевнена поведінка |
|
|
|
24. |
Спілкування з однолітками і дорослими |
|
|
|
25. |
Соціальна небезпека інфекційних захворювань |
|
|
|
26. |
Узагальнення знань з розділу 4 «Соціальне благополуччя» |
|
|
|
РОЗДІЛ 5. БЕЗПЕКА У ПОБУТІ І НАВКОЛИШНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ Тема 1. Пожежна безпека |
||||
27. |
«Трикутник вогню» |
|
|
|
28. |
Пожежна безпека |
|
|
|
Тема 2. В автономній ситуації |
||||
29. |
Сам удома |
|
|
|
30. |
Сам надворі |
|
|
|
31. |
У небезпечних місцях |
|
|
|
Тема 3. Серед природи |
||||
32. |
Земля – наш спільний дім |
|
|
|
33. |
Стихійні лиха |
|
|
|
34. |
Відпочинок на природі |
|
|
|
35. |
Узагальнення знань з тем «Пожежна безпека», «В автономній ситуації», «Серед природи» розділу 5 «Безпека у побуті і навколишньому середовищі» |
|
|
|