Основи здоров’я 6 клас
Складено до підручника: Бойченко Т.Є., Василашко І.П., Василенко С.В. Основи здоров’я. – Київ : Генеза, 2014
(1 година на тиждень, 35 – на рік)
№ |
ТЕМА |
Дата,клас |
Примітка |
|||
|
|
6-А |
6-Б |
6-В |
|
|
Розділ 1. Здоров’я людини |
|
|
||||
|
Безпека життєдіяльності. Ризики і небезпеки |
|
|
|
|
|
|
Вплив природних чинників на здоров’я людини. Небезпеки в природному середовищі |
|
|
|
|
|
|
Техногенне середовище. Екологічні проблеми довкілля |
|
|
|
|
|
|
Соціальне середовище і здоров’я. Захист від кримінальних небезпек |
|
|
|
|
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я |
|
|
||||
|
Значення води і харчування для розвитку і здоров’я |
|
|
|
|
|
|
Особливості харчування підлітків |
|
|
|
|
|
|
Профілактика йододефіциту і діабету Перша допомога у разі харчових отруєнь |
|
|
|
|
|
|
Складові особистої гігієни. Догляд за шкірою. Гігієна ротової порожнини |
|
|
|
|
|
|
Узагальнення з теми «Здоров’я людини. Фізична складова здоров’я» |
|
|
|
|
|
Розділ 3. Психічна і духовна складові здоров’я |
|
|
||||
|
Особливості розвитку підлітка. Ознаки гармонійного розвитку |
|
|
|
|
|
|
Потреби, навички і звички людини |
|
|
|
|
|
|
Самооцінка і здоров’я |
|
|
|
|
|
|
Критичне мислення та вміння приймати рішення |
|
|
|
|
|
|
Психоактивні речовини і здоров’я |
|
|
|
|
|
|
Убережи себе від ВІЛ |
|
|
|
|
|
|
Узагальнення з теми «Психічна і духовна складові здоров’я» |
|
|
|
|
|
ІІ семестр |
|
|
||||
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я Тема 1. Соціальне благополуччя |
|
|
||||
|
Спілкування людей. Засоби і навички комунікації |
|
|
|
|
|
|
Стилі спілкування |
|
|
|
|
|
|
Види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі |
|
|
|
|
|
|
Що таке конфлікти. Види і способи їх розв’язання |
|
|
|
|
|
|
Запобігання ескалації конфліктів. Самоконтроль у конфліктних ситуаціях |
|
|
|
|
|
|
Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній |
|
|
|
|
|
|
Способи протидії агресії та насиллю в підлітково-му середовищі |
|
|
|
|
|
|
Узагальнення з теми «Соціальна складова здоров’я» |
|
|
|
|
|
Тема 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі |
|
|
||||
|
Правила користування водогоном, тепловими мережами |
|
|
|
|
|
|
Правила користування електричними приладами |
|
|
|
|
|
|
Правила користування газовими приладами |
|
|
|
|
|
|
Безпека під час користування засобами побутової хімії |
|
|
|
|
|
|
Пожежна безпека оселі |
|
|
|
|
|
|
Проживання у промисловій зоні |
|
|
|
|
|
|
Безпека руху велосипедиста |
|
|
|
|
|
|
Поведінка в екстремальних ситуаціях |
|
|
|
|
|
|
Узагальнення з теми «Безпека в побуті й навколишньому середовищі» |
|
|
|
|
|
|
Повторення теми «Здоров’я людини» |
|
|
|
|
|
|
Повторення теми «Фізична складова здоров’я» |
|
|
|
|
|