Календарно-тематичне планування з предмету "Основи здоров'я" у 6-му класі. Календарне планування розроблене на І та ІІ семестри за підручником «Основи здоров'я» (автор Т.Є. Бойченко, І.П. Василашко, С.В. Василенко)
Київ «Генеза» 2018.
Календарне планування
Основи здоров’я 6 клас
За підручником «Основи здоров’я» (автор Т.Є. Бойченко, І.П. Василашко, С.В. Василенко)
Київ «Генеза» 2018
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів Основи здоров’я 5 – 9 класи. Затверджено Міністерством освіти і науки України(наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804).
№ |
Назва теми |
Кількість годин |
Кількість контрольних робіт |
|
Розділ 1. Безпека і здоров’я людини |
5 |
- |
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я |
5 |
1 |
|
Розділ 3. Психічна й духовна складова здоров’я |
5 |
1 |
І семестр
№ уроку |
Назва теми |
Кількість годин |
Дата |
Дата |
Примітка |
||
Розділ 1. Безпека і здоров’я людини (5 години) |
|||||||
|
|
Життя і здоров’я людини |
1 |
|
|
|
|
|
|
Ризики і небезпеки |
1 |
|
|
|
|
|
|
Ризики і небезпеки воєнного часу. Повітряна тривога |
1 |
|
|
|
|
|
|
Невідкладна допомога |
1 |
|
|
|
|
|
|
Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів |
1 |
|
|
|
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я (5 годин) |
|||||||
|
|
Продукти харчування і здоров’я |
1 |
|
|
|
|
|
|
Харчовий раціон |
1 |
|
|
|
|
|
|
Проблеми неправильного харчування |
1 |
|
|
|
|
|
|
Особиста гігієна |
1 |
|
|
|
|
|
|
Узагальнення з розділу:«Безпека і здоров’я людини. Фізична складова здоров’я» |
1 |
|
|
|
|
Розділ 3. Психічна і духовна складові здоров’я (5 годин) |
|||||||
|
|
Звички і здоров’я. Потреби, навички і звички людини. Самооцінка і здоров’я |
1 |
|
|
|
|
|
|
Критичне мислення та вміння приймати рішення |
1 |
|
|
|
|
|
|
Психоактивні речовини і здоров’я |
1 |
|
|
|
|
|
|
Убережи себе від ВІЛ |
1 |
|
|
|
|
|
|
Узагальнення з розділу:«Психічна і духовна складові здоров’я» |
1 |
|
|
|
|
Узагальнення знань – 2
|
Узагальнення з розділу «Безпека і здоров’я людини. Фізична складова здоров’я» |
|
|
Узагальнення з розділу «Психічна і духовна складові здоров’я» |
|
№ |
Назва теми |
Кількість годин |
Кількість контрольних робіт |
|
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я. |
19 |
2 |
|
Тема 1. Соціальне благополуччя. |
8 |
1 |
|
Тема 2. Безпека в побуті і навколишньому середовищі. Пожежна безпека. |
11 |
1 |
ІІ семестр
№ уроку |
Назва теми |
Кількість годин |
Дата |
Дата |
Примітка |
||
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я (19 год) |
|||||||
Тема 1. Соціальне благополуччя (8 год) |
|||||||
|
|
Спілкування і здоров’я |
1 |
|
|
|
|
|
|
Стилі спілкування |
1 |
|
|
|
|
|
|
Навички спілкування |
1 |
|
|
|
|
|
|
Стосунки і здоров’я |
1 |
|
|
|
|
|
|
Види і наслідки конфліктів |
1 |
|
|
|
|
|
|
Як владнати конфлікт |
1 |
|
|
|
|
|
|
Підліткові компанії |
1 |
|
|
|
|
|
|
Узагальнення з теми: «Соціальна складова здоров’я» |
1 |
|
|
|
|
Тема 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі(11 год) |
|||||||
|
|
Безпекатвого дому |
1 |
|
|
|
|
|
|
Пожежна безпека твоєї оселі |
1 |
|
|
|
|
|
|
Як поводитися під час пожежі |
1 |
|
|
|
|
|
|
Підприємства у твоєму населеному пункті |
1 |
|
|
|
|
|
|
Ти велосипедист |
1 |
|
|
|
|
|
|
Безпека руху велосипедиста |
1 |
|
|
|
|
|
|
До кого звертатись по допомогу |
1 |
|
|
|
|
|
|
Як допомогти потерпілому |
1 |
|
|
|
|
|
|
Презентація проєктів |
1 |
|
|
|
|
|
|
Узагальнення з теми: «Безпека в побуті й навколишньому середовищі» |
1 |
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого за ІІ семестр |
1 |
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого за рік |
|
|
|
|
|
Узагальнення знань – 2
|
Узагальнення з теми: «Соціальна складова здоров’я» |
|
|
Узагальнення з теми: «Безпека в побуті й навколишньому середовищі» |
|